Om de 12 uur.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daily backups nu neem ik aan?
We don't give a shit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef TJV het volgende:
Shit happens en ophouden met het gezeik.
En ik speel niet eens SMP meer.
Zeg ik dat dat moet dan?quote:
Je mag mijn zombiemap wel spelen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:38 schreef TJV het volgende:
Shit happens en ophouden met het gezeik.
En ik speel niet eens SMP meer.
Bangerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:43 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Hij moet nog wel getest worden, weet niet of hij nu al zo goed is
Ik heb vaker een map van jou gespeeld die niet af was dan wel, dus het boeit niet.quote:
Wat was nou de volledige reden van de rollback?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef Mender het volgende:
Er is door mij een grote fout gemaakt met rollback, die niet terug te draaien is.
Er zitten nu een aantal fouten in de map die ik aan het repareren ben. Ook is de kerstversiering weg, maar die zijn we aan het herstellen.
Als we alle fouten gerepareerd hebben en kerstversiering weer terug hebben zullen we een beter backup systeem maken. Hierna kan iedereen weer op de server.
Er zal nog wel schade zijn aan eigen huizen/creaties zijn. Grote schade zullen wij zo goed mogelijk proberen op te lossen.
Exuses voor het ongemak. Ik weet dat dit erg vervelend is. En ik baal ook ontzettend dat dit gebeurd is. Ik zal er dan ook alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen.
haha dat is waarquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb vaker een map van jou gespeeld die niet af was dan wel, dus het boeit niet.
er worden wat spawners weggehaald....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |