http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Friday12 het volgende:
trouwens een vraagje mischien weet iemand dit
Wat zijn de beste crew skills voor een jedi sage healer
oh die is wel nice bedanktquote:Op donderdag 15 december 2011 15:02 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/
staat alles netjes in tabelletjes en achtergrond info, erg handig om te bookmarken
23-10 alquote:Op donderdag 15 december 2011 15:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zie op tweakers al mensen met 20-10 die nu mogen.
Ja maar dat zegt niks want in November zijn veul meer pre-orders geplaatst dan in Oktoberquote:Op donderdag 15 december 2011 15:15 schreef dubrillion het volgende:
Hahaha jullie zitten ook op Tweakers te volgen![]()
23 Oktober. Dat zijn stappen van 19 dagen
Oktober waren er dan ook niet veel preorders . November is stuk drukkerquote:
maar toch gaat sneller dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Oktober waren er dan ook niet veel preorders . November is stuk drukker
Welke datum heb je?! Want november zou nu helemaal in deze waves zittenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:29 schreef genakt het volgende:
Laats gestuurde key van 1ste wave ongeveer 2 november
denk dat je het elke keer gewoon zo moet opstarten om problemen te voorkomenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:34 schreef DeRattebaas het volgende:
Vraagje;
Telkens als ik SWTOR wil opstarten krijg ik een vervelende popup van gebruikersaccountbeheer met de melding: Wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te laten brengen?
Ook al druk ik op OK, de popup komt iedere keer weer terug. Ook als ik de snelkoppeling als administrator uitvoer komt de popup weer in beeld. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, of is opstarten vanuit Origin() de enige optie?
Denk het niet, maar het zou wel handig zijn, want dan kan ik hem nog ff testen voor de release en kijken of ik de code wel inwisselquote:Op donderdag 15 december 2011 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik neem aan dat ALLES vandaag magAnders heeft die early access ook weinig zin hé
die reed zegt net dat ze meer invites gaan doen dan gister dus je heb een kansje dat wij vandaag nog mogenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
Mensen die gokken tot 28/11, fuck you, ik heb 29/11
hey jochem boomquote:Op donderdag 15 december 2011 15:37 schreef SoepvorkNL het volgende:
Hm ik krijg zo dus als het goed is een pre-order doosje van m'n collectors edition binnen. Zal ik die gewoon registreren op m'n account waar ik ook al een poging heb gedaan om een gewone pre order te redeemen (Maar dus fout gegaan ergens). Of voor de zekerheid een nieuw account aanmaken? Ding is alleen dat er dan misschien gekut komt met aan welk account m'n origin inlog is gekoppeld.
ik heb nog geprobeerd skyrim weer te spelen maar al geen zin meer in (was gestopt omdat het swtor beta weekend was :''))quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef RickoKun het volgende:
ik verveel me suf thuis mang
Heb het helemaal gehad met singleplayer games. Na mijn 4de gegamed, maar nu is de glans er inmiddels wel van af
Alleen nog multiplayer voor deze boi. Dat is tenminste niet 100% voorspelbaar. (nouja, en omdat alles sandbox is en/of FPS)
Hier ook, zit mijzelf bijna te dwingen om ze weer op te starten, maar heb er dan vervolgens weer geen zin in. Waardoor ik maar weer een beetje op FOK! zit te scrollen en af en toe een Battlefield 3 potje speelquote:Op donderdag 15 december 2011 15:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb nog geprobeerd skyrim weer te spelen maar al geen zin meer in (was gestopt omdat het swtor beta weekend was :''))
ja ik was vergeten dat ik hem had gesaved toen ik werd aangevallen door een master lvl blood dragon dus instant deathquote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier ook, zit mijzelf bijna te dwingen om ze weer op te starten, maar heb er dan vervolgens weer geen zin in. Waardoor ik maar weer een beetje op FOK! zit te scrollen en af en toe een Battlefield 3 potje speel
Enige waar ik nog wel plezier in heb is series kijken, maar ik moet eerst een draadloze adapter voor deze PC kopen voordat ik het kan streamen naar mijn xbox360 (en dus mijn grote beeldscherm)En laat ik daar nou geen geld voor hebben, wil ik TOR kopen én nog een redelijke kerst vieren
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=26849!!
echt zon 10 jaring angry german gamer kidquote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=26849!!
dat was voor ze wisten dat er meer invites uitgingen dan gisterquote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
DAY 4 (Friday) will contain the rest of the invites aka:
~25th November - 14th December
Dat zou wel lullig zijn
Ja truequote:Op donderdag 15 december 2011 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt zon 10 jaring angry german gamer kid
[..]
dat was voor ze wisten dat er meer invites uitgingen dan gister
True! Gok er dan ook op, dat december morgen aan de beurt isquote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef SoepvorkNL het volgende:
Zou vet zijn ja. Enige is dat er nog een pre-order spike zou moeten zitten eind november. Dus volgende wave zal wel wat minder snel gaan lijkt me.
Ik heb 9 december dus ik hoop van welquote:Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speculation but:
It has been ~12 days per wave today
Wave 3: 9. - 20 November
Wave 4: 21. - 2. December
Wave 5: 3. - 15. December
Dat zou wel tof zijn
waarom download je nu pas dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef skittelman het volgende:
ik wil spelen!!! duurt lang!!
[ afbeelding ]
same here (alleen gamemania, maar toch, moederbedrijf)quote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb hem zojuist net opgehaald bij FRS.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat The Red Eclipse de onofficiele Nederlandse server zou zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier de serverlijst met de onofficiele landen die er veelvuldig opzitten? Bijv Chuundar zitten 4 grote Russische guilds...
Daar zitten er inderdaad veel maar iets te veel naar mijn meningquote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat The Red Eclipse de onofficiele Nederlandse server zou zijn
Dont knowquote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat zijn de beste servers waar ik naast Lord Calypho mijn andere chars op zou kunnen maken?
Mag zowel PVP als PVE zijn
Ze zouden er vandaag toch 5 of 6 versturen, wie weet mag ik dan ook met mijn 9 decemberquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef dubrillion het volgende:
Tweakers iemand van 14 november.
Nog 16 daagjes en dan mag ik
Maybe maybe maybe zit ik in wave 4
Geduldig wachten wij afquote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef benx het volgende:
7 dagen maar?Cmon met mijn 29/11 gvd.
waarom nu pas installeren, dat kon een maand geleden alquote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef skittelman het volgende:
ik wil spelen!!! duurt lang!!
[ afbeelding ]
SW is awesomequote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik de Crimson Order met een Imperial Agent of Sith Warrior wil gaan joinen, welke is sterker of heeft het beste verhaal van de twee?
Kan je met die Juggernaut nou ook een beetje damage doen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
SW is awesomevermaak me enorm met de Juggernaut en heb me er tijdens de beta ook goed mee vermaakt.
IA zal ook wel tof zijn
Ik ben ook zelf meer van de close combat in plaats van ranged, dus het wordt de Sith Juggernautquote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
SW is awesomevermaak me enorm met de Juggernaut en heb me er tijdens de beta ook goed mee vermaakt.
IA zal ook wel tof zijn
Ik ben tank, ik negeer vooral damage. Op dit moment standaard zo'n 33%. Vette doet veel meer damage dan ik, al helpt het wel dat ik de armor van mijn vijanden flink kan verlagen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Kan je met die Juggernaut nou ook een beetje damage doen dan?
Ik speel Jedi Guarding atm, enorm naar me zin! Ook lekker veel dmg soaken in pvp, net zelf boven aan de dmg list, 130k dmg gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben tank, ik negeer vooral damage. Op dit moment standaard zo'n 33%. Vette doet veel meer damage dan ik, al helpt het wel dat ik de armor van mijn vijanden flink kan verlagen.
15 novemberquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef dubrillion het volgende:
Tweakers iemand van 14 november.
Nog 16 daagjes en dan mag ik
Maybe maybe maybe zit ik in wave 4
Dat is ook balenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef pjats het volgende:
[..]
15 november![]()
Nou eerst mijn computer klaarmaken en spel installeren op nieuwe computer
Ik kreeg een daily pvp quest en toen heb ik nog ff 1 of 2 games gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef Morthill het volgende:
meh, geen zin in PvP momenteel, ga lekker nog even questen en van de verhaallijn genieten
Als dat zo is kan ik denk ik wel spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen idee zal we 6 totaal worden ofzo
Ohhhh, veel plezier!quote:
Volgende wave is tot en met 28 novemberquote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef dubrillion het volgende:
Volgende wave is voor jou en mij Genakt(29 toch?)
ik hoop het van niet want ik ben ook 29.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgende wave is tot en met 28 november
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
1 decemberquote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef dubrillion het volgende:
Volgende wave is voor jou en mij Genakt(29 toch?)
Ik heb hem indeed via Bol.com besteld, datum vorige week maandag.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:20 schreef Morthill het volgende:
Ik weet niet waar Bol enzo al hun CE's vandaan halen, want de Media Markt Groningen kreeg er maar 4 geleverd!!
zijn al mensen binnen met 27 novemberquote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
I was trollin you allz!!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zijn al mensen binnen met 27 november
maar ook mensen nietquote:Op donderdag 15 december 2011 18:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zijn al mensen binnen met 27 november
help je hopen dat ze dan krijgen, want MM had veel meer pre-orders dan ze geleverd kregen. Misschien in de tweede ronde.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:23 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Ik heb hem indeed via Bol.com besteld, datum vorige week maandag.
Ja ik doe het ook voor het beeldje!:D Hehe! Hij ziet echt vet uit op foto's.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
help je hopen dat ze dan krijgen, want MM had veel meer pre-orders dan ze geleverd kregen. Misschien in de tweede ronde.
Malgus is awesome trouwens, geweldige kwaliteit, enorme zwaar statief zodat het lekker stabiel is
Ja hoor je kan gewoon spelen met je pre-orderquote:Op donderdag 15 december 2011 18:32 schreef benx het volgende:
Ik mijn full game nog niet binnen dus ook niet op mijn account... kan ik dan wel spelen ... ? (wel de pre order er op ofc)
Als je een invite hebt gekregen..:)quote:Op donderdag 15 december 2011 18:34 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ja hoor je kan gewoon spelen met je pre-order
Check de forums!quote:
Here's the good news: overnight we decided to send out more invites than we had originally planned. However, we'll be spacing those invites out, which means we'll have more 'waves' than the previous four-per-day. We are inviting more people today than we did during yesterday.quote:
Er zijn elke dag minstens 4 waves. De 3rde is drie kwartier geleden geweest.quote:
staat dik in het dev gedeeltequote:
4de is al geweest dusquote:Op donderdag 15 december 2011 18:42 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Er zijn elke dag minstens 4 waves. De 3rde is drie kwartier geleden geweest.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=276764#edit276764quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET).
Wave Two was sent at 9AM CST (7AM PST / 10AM EST / 3PM GMT / 4PM CET).
Wave Three was sent at 10AM CST (8AM PST / 11AM EST / 4PM GMT / 5PM CET).
Wave Four was sent at 11AM CST (9AM PST / 12PM EST / 5PM GMT / 6PM CET).
quote:Here's the good news: overnight we decided to send out more invites than we had originally planned. However, we'll be spacing those invites out, which means we'll have more 'waves' than the previous four-per-day. We are inviting more people today than we did during yesterday.
die is er nietquote:Op donderdag 15 december 2011 18:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de queue op Lord calypho?
Ik wil ook nog niet gelijk met PVP beginnen, in welke PVE server gaan we dan met Republic?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:57 schreef dubrillion het volgende:
Dat is PvP daar wil ik nog niet aan beginnen als MMO newbie
Ik zit eraan te denken om een USA server te pakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik wil ook nog niet gelijk met PVP beginnen, in welke PVE server gaan we dan met Republic?
Mag ik je aanraden meteen op de server te starten waar je wilt eindigen. Geloof me , niks mis met leren op een server waar je blijft ipv moeten verplaatsen als je het door hebtquote:Op donderdag 15 december 2011 18:59 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een USA server te pakken.
Eerst ff l;ekker paar weken leren kennen en dan op Red Eclipse als de eerste
maand voorbij is
Ik ga maar gelijk op The Red Eclipse, heb geen zin om in een Amerikaanse server te gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 18:59 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een USA server te pakken.
Eerst ff l;ekker paar weken leren kennen en dan op Red Eclipse als de eerste
maand voorbij is
Maar heb ook niet zn zin om dan zometeen nog een uur te wachten :squote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ga maar gelijk op The Red Eclipse, heb geen zin om in een Amerikaanse server te gaan
And another wave of Early Game Access emails have been sent!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik nog nietHopen op een volgende wave, daar zit ik dan waarschijnlijk in.
is in de ochtend hequote:Op donderdag 15 december 2011 19:08 schreef trance_fan het volgende:
en om 9 uur hebben ze ook nog maintenance zowel website als servers. staat in post dat het niet langer dan 2 uur zal duren.
bron
Je leest denk ik niet goed, want op de vorige pagina van dit topic stond al dat er 4 waves waren geweestquote:Op donderdag 15 december 2011 19:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Nah, neem aan dat er nog wel een wave komt, aangezien ze het hadden over meer waves, zijn er nu 4 geweest. Minstens 1 dus nog toch?
Ohquote:Op donderdag 15 december 2011 19:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je leest denk ik niet goed, want op de vorige pagina van dit topic stond al dat er 4 waves waren geweest
Ja 5 minuten voordat er een wave komt zeggen this was itquote:Op donderdag 15 december 2011 19:23 schreef trance_fan het volgende:
gisteren deden ze melden op twitter wanneer de laatste wave was geweest. en dat bericht staat er nu nog niet op.
het bericht dat dat de laatste wave hadden ze gisteren pas 2 uur daarna gestuurd. Het is nu gewoon nog 35 minuten wachten en afwachten.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja 5 minuten voordat er een wave komt zeggen this was it
Trolololoquote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF meer mensen van 15 december zitten er al in!
neequote:Op donderdag 15 december 2011 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF meer mensen van 15 december zitten er al in!
Sorryquote:Op donderdag 15 december 2011 19:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
GODVERDOMME MAN DIT ZIJN SERIEUZE ZAKEN JA
Wees blij dat je kan spelen vriend.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:33 schreef Pixell het volgende:
ben ik ff weg om te eten, kom ik terug..lig ik eruit
Nu in een queue staan gvd!
Ze mogen indd wel wat server toevoegen en of de server capaciteit verhogen..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:42 schreef benx het volgende:
Veel te veel franse / duitse server imo, maar ook te weinig server in totaal.
Dat is denk al 16x voorbij gekomenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:39 schreef benx het volgende:
Link waar je je pre order date kan kijke ?
Zal de eerste week van december worden denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef LeaderRoel het volgende:
Over een paar minuten weten we of we nog een wave krijgen!
Zijn er zat die hebben er 2quote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Cara het volgende:
Eigenlijk over maandje doorverkopen voor t dubbele hihi
greedy fuckers datquote:Op donderdag 15 december 2011 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er zat die hebben er 2of 3
Zou ik wel doenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef Cara het volgende:
Eigenlijk zou ik m dicht moeten laten en een standard halen op release
Ah, een english serverquote:Op donderdag 15 december 2011 20:01 schreef AartBakkebaard het volgende:
We have opened up a new #SWTOR server - Sith'Ari, EU PvP (English)
20e begint het tochquote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=28320
tot de 19de maar early acces?
Voor mij ookquote:Op donderdag 15 december 2011 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ah, een english serverDat wordt dan de server voor mien republic ventjen
Hopen dat die server niet vol is als ik er eindelijk in magquote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee we blijven met onze Empire ventjes op Lord Calypho als het goed is
ik heb mail op men telefoon hoor din gmeteen kijken Your Saga Beginsquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef trance_fan het volgende:
en nu refresh ik mijn mail en daar staat het mailtje.
zet je launcher aanquote:Op donderdag 15 december 2011 20:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb nog steeds geen mailtje
Dan maar morgen
Lekker kut idd... Had vanavond 2 uur de tijd om te spelen en daarvan zou ik 45 minuten in een queue moeten zittenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef Cara het volgende:
dan heb ik gister wel early access gehad maar als je dan gewoon als iemand met een leven de hele dag moet werken zit je gewoon in een grote queue de volgende dag :p
Stop met WoW start met SWToRquote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef Friday12 het volgende:
zo eindelijk gelukt men char is aan het laden![]()
nu moet ik wow spelen
Dan had je je eigen ook niet zo druk hoeven te makenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef Friday12 het volgende:
zo eindelijk gelukt men char is aan het laden![]()
nu moet ik wow spelen
ik wilde het juist eerder zodat ik ervoor kon spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan had je je eigen ook niet zo druk hoeven te maken
Day 2 Summary: Waves 1-4: July 28 - October 4quote:
Nu nog hopen dat ze daar 14 december erbij in doenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Day 2 Summary: Waves 1-4: July 28 - October 4
•Wave 1 (9AM EST): October 26th
•Wave 2 (~10AM EST): November 9th
•Wave 3 (~11AM EST): November 16th
•Wave 4 (~12PM EST): November 24th
Additional Waves:
•Bonus Wave 1 (1PM EST): November 27th
•Bonus Wave 2 (2:20PM EST): December 1st
•Bonus Wave 3 (TBD):
er komt dus nog 1 wave :-D
Bron: http://www.reddit.com/r/s(...)cess_tracking_day_3/
op tweaker
Ja hoop het wel, al zal ik waarschijnlijk niet meer gaan spelen vandaag, aangezien zo ga bierenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze daar 14 december erbij in doen
Jazekerquote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Pixell het volgende:
Nick, jij komt wel gezellig bij mij toch
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze daar 14 december erbij in doen
In welke server zit jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Pixell het volgende:
Nick, jij komt wel gezellig bij mij toch
las het vanmiddagquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Lees dit artikel eens van deze baas, haha!
Man valt trio aan met lightsaber
Dan ben je gewoon echt een baasquote:Toen een van de agenten hem wilde taseren, sloeg laatstgenoemde een van de draden weg met zijn lightsaber.
Dat lukte Luke niet toen de Emperor hem wilden 'tazeren'!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef genakt het volgende:
[..]
las het vanmiddag
[..]
Dan ben je gewoon echt een baas![]()
Pimpin beyond pimpin
Ja las het op FPquote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat lukte Luke niet toen de Emperor hem wilden 'tazeren'!
kan je halen bij zon vendor in the fleet na je eerste planeetjequote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wanneer krijg je de items die bij de digital deluxe edition horen eigenlijk?
trollquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
iemand problemen met inloggen? ik vind het belachelijk trouwens.. dik een uur in de wacht staan door domme pech van een DC.
Ik weet nog niet of ik hiervoor wil betalen hoor.
Dit is het begin he, als je dan nu al begint met zeikenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
iemand problemen met inloggen? ik vind het belachelijk trouwens.. dik een uur in de wacht staan door domme pech van een DC.
Ik weet nog niet of ik hiervoor wil betalen hoor.
Het word alleen maar erger.. =/quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is het begin he, als je dan nu al begint met zeiken
Bij een MMO niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het word alleen maar erger.. =/
Juist moet je kijken hoe het behandeld word in het begin.
Geeft meestal wel aan hoe het verder verloopt.
Hmm morgen nog ff format denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef pjats het volgende:
Goed. Computer nog niet helemaal klaar. Maar het belangrijkste is wel klaar. SWTOR is geinstalleerd en dus spelen
red eclipse (mijn server ook) staat minimaal een uur wachtrij.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef genakt het volgende:
Ik ga trouwens red epclipsedie andere server moet ik h elemaal lang wachten en die fok clan zijn toch alleen maar empire en wil zelf republic
Hoezo wil je niet met NLers spelen?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef leeell het volgende:
Red Eclipse onofficiële NL server
*grote boog*
Kinderachtig , luidruchtig, sociaal gestoorden etcquote:Op donderdag 15 december 2011 21:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet met NLers spelen?
Waar stond dat er nog een achtste wave kwam?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rockjaw Stephen Reid
So, that happened.
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
In welke server zit jij dan?
PvP is geen probleemquote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)
Ik kom ook wel met Republic naar League of Lettow!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)
nicequote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik kom ook wel met Republic naar League of Lettow!
Pixell heeft al applied bij een guildquote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan kunnen we misschien ook samen in een Guild gaan met Republic
Nja ik kreeg net de hele tijd de melding dat ik moest inloggen :/ en kan ook pas sinds vanmorgen reagerenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef DaFan het volgende:
Mogen mensen zonder access wel het forum lezen straks? Krijg nu gewoon dat ik er niet op mag.
ik zit in <No Win Scenario> en iedereen is welkom daar te applyenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan kunnen we misschien ook samen in een Guild gaan met Republic
Ik doe mee !quote:Op donderdag 15 december 2011 21:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
ik zit in <No Win Scenario> en iedereen is welkom daar te applyen![]()
Wel een internationale guild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |