Kan je met die Juggernaut nou ook een beetje damage doen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
SW is awesomevermaak me enorm met de Juggernaut en heb me er tijdens de beta ook goed mee vermaakt.
IA zal ook wel tof zijn
Ik ben ook zelf meer van de close combat in plaats van ranged, dus het wordt de Sith Juggernautquote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
SW is awesomevermaak me enorm met de Juggernaut en heb me er tijdens de beta ook goed mee vermaakt.
IA zal ook wel tof zijn
Ik ben tank, ik negeer vooral damage. Op dit moment standaard zo'n 33%. Vette doet veel meer damage dan ik, al helpt het wel dat ik de armor van mijn vijanden flink kan verlagen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Kan je met die Juggernaut nou ook een beetje damage doen dan?
Ik speel Jedi Guarding atm, enorm naar me zin! Ook lekker veel dmg soaken in pvp, net zelf boven aan de dmg list, 130k dmg gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben tank, ik negeer vooral damage. Op dit moment standaard zo'n 33%. Vette doet veel meer damage dan ik, al helpt het wel dat ik de armor van mijn vijanden flink kan verlagen.
15 novemberquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef dubrillion het volgende:
Tweakers iemand van 14 november.
Nog 16 daagjes en dan mag ik
Maybe maybe maybe zit ik in wave 4
Dat is ook balenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef pjats het volgende:
[..]
15 november![]()
Nou eerst mijn computer klaarmaken en spel installeren op nieuwe computer
Ik kreeg een daily pvp quest en toen heb ik nog ff 1 of 2 games gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef Morthill het volgende:
meh, geen zin in PvP momenteel, ga lekker nog even questen en van de verhaallijn genieten
Als dat zo is kan ik denk ik wel spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen idee zal we 6 totaal worden ofzo
Ohhhh, veel plezier!quote:
Volgende wave is tot en met 28 novemberquote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef dubrillion het volgende:
Volgende wave is voor jou en mij Genakt(29 toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |