True! Gok er dan ook op, dat december morgen aan de beurt isquote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef SoepvorkNL het volgende:
Zou vet zijn ja. Enige is dat er nog een pre-order spike zou moeten zitten eind november. Dus volgende wave zal wel wat minder snel gaan lijkt me.
Ik heb 9 december dus ik hoop van welquote:Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speculation but:
It has been ~12 days per wave today
Wave 3: 9. - 20 November
Wave 4: 21. - 2. December
Wave 5: 3. - 15. December
Dat zou wel tof zijn
waarom download je nu pas dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef skittelman het volgende:
ik wil spelen!!! duurt lang!!
[ afbeelding ]
same here (alleen gamemania, maar toch, moederbedrijf)quote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb hem zojuist net opgehaald bij FRS.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat The Red Eclipse de onofficiele Nederlandse server zou zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier de serverlijst met de onofficiele landen die er veelvuldig opzitten? Bijv Chuundar zitten 4 grote Russische guilds...
Daar zitten er inderdaad veel maar iets te veel naar mijn meningquote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat The Red Eclipse de onofficiele Nederlandse server zou zijn
Dont knowquote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat zijn de beste servers waar ik naast Lord Calypho mijn andere chars op zou kunnen maken?
Mag zowel PVP als PVE zijn
Ze zouden er vandaag toch 5 of 6 versturen, wie weet mag ik dan ook met mijn 9 decemberquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef dubrillion het volgende:
Tweakers iemand van 14 november.
Nog 16 daagjes en dan mag ik
Maybe maybe maybe zit ik in wave 4
Geduldig wachten wij afquote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef benx het volgende:
7 dagen maar?Cmon met mijn 29/11 gvd.
waarom nu pas installeren, dat kon een maand geleden alquote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef skittelman het volgende:
ik wil spelen!!! duurt lang!!
[ afbeelding ]
SW is awesomequote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik de Crimson Order met een Imperial Agent of Sith Warrior wil gaan joinen, welke is sterker of heeft het beste verhaal van de twee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |