http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/quote:Op donderdag 15 december 2011 15:01 schreef Friday12 het volgende:
trouwens een vraagje mischien weet iemand dit
Wat zijn de beste crew skills voor een jedi sage healer
oh die is wel nice bedanktquote:Op donderdag 15 december 2011 15:02 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/
staat alles netjes in tabelletjes en achtergrond info, erg handig om te bookmarken
23-10 alquote:Op donderdag 15 december 2011 15:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik zie op tweakers al mensen met 20-10 die nu mogen.
Ja maar dat zegt niks want in November zijn veul meer pre-orders geplaatst dan in Oktoberquote:Op donderdag 15 december 2011 15:15 schreef dubrillion het volgende:
Hahaha jullie zitten ook op Tweakers te volgen![]()
23 Oktober. Dat zijn stappen van 19 dagen
Oktober waren er dan ook niet veel preorders . November is stuk drukkerquote:
maar toch gaat sneller dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Oktober waren er dan ook niet veel preorders . November is stuk drukker
Welke datum heb je?! Want november zou nu helemaal in deze waves zittenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:29 schreef genakt het volgende:
Laats gestuurde key van 1ste wave ongeveer 2 november
denk dat je het elke keer gewoon zo moet opstarten om problemen te voorkomenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:34 schreef DeRattebaas het volgende:
Vraagje;
Telkens als ik SWTOR wil opstarten krijg ik een vervelende popup van gebruikersaccountbeheer met de melding: Wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te laten brengen?
Ook al druk ik op OK, de popup komt iedere keer weer terug. Ook als ik de snelkoppeling als administrator uitvoer komt de popup weer in beeld. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen, of is opstarten vanuit Origin() de enige optie?
Denk het niet, maar het zou wel handig zijn, want dan kan ik hem nog ff testen voor de release en kijken of ik de code wel inwisselquote:Op donderdag 15 december 2011 15:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik neem aan dat ALLES vandaag magAnders heeft die early access ook weinig zin hé
die reed zegt net dat ze meer invites gaan doen dan gister dus je heb een kansje dat wij vandaag nog mogenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:40 schreef benx het volgende:
Mensen die gokken tot 28/11, fuck you, ik heb 29/11
hey jochem boomquote:Op donderdag 15 december 2011 15:37 schreef SoepvorkNL het volgende:
Hm ik krijg zo dus als het goed is een pre-order doosje van m'n collectors edition binnen. Zal ik die gewoon registreren op m'n account waar ik ook al een poging heb gedaan om een gewone pre order te redeemen (Maar dus fout gegaan ergens). Of voor de zekerheid een nieuw account aanmaken? Ding is alleen dat er dan misschien gekut komt met aan welk account m'n origin inlog is gekoppeld.
ik heb nog geprobeerd skyrim weer te spelen maar al geen zin meer in (was gestopt omdat het swtor beta weekend was :''))quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef RickoKun het volgende:
ik verveel me suf thuis mang
Heb het helemaal gehad met singleplayer games. Na mijn 4de gegamed, maar nu is de glans er inmiddels wel van af
Alleen nog multiplayer voor deze boi. Dat is tenminste niet 100% voorspelbaar. (nouja, en omdat alles sandbox is en/of FPS)
Hier ook, zit mijzelf bijna te dwingen om ze weer op te starten, maar heb er dan vervolgens weer geen zin in. Waardoor ik maar weer een beetje op FOK! zit te scrollen en af en toe een Battlefield 3 potje speelquote:Op donderdag 15 december 2011 15:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb nog geprobeerd skyrim weer te spelen maar al geen zin meer in (was gestopt omdat het swtor beta weekend was :''))
ja ik was vergeten dat ik hem had gesaved toen ik werd aangevallen door een master lvl blood dragon dus instant deathquote:Op donderdag 15 december 2011 15:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier ook, zit mijzelf bijna te dwingen om ze weer op te starten, maar heb er dan vervolgens weer geen zin in. Waardoor ik maar weer een beetje op FOK! zit te scrollen en af en toe een Battlefield 3 potje speel
Enige waar ik nog wel plezier in heb is series kijken, maar ik moet eerst een draadloze adapter voor deze PC kopen voordat ik het kan streamen naar mijn xbox360 (en dus mijn grote beeldscherm)En laat ik daar nou geen geld voor hebben, wil ik TOR kopen én nog een redelijke kerst vieren
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=26849!!
echt zon 10 jaring angry german gamer kidquote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=26849!!
dat was voor ze wisten dat er meer invites uitgingen dan gisterquote:Op donderdag 15 december 2011 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
DAY 4 (Friday) will contain the rest of the invites aka:
~25th November - 14th December
Dat zou wel lullig zijn
Ja truequote:Op donderdag 15 december 2011 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt zon 10 jaring angry german gamer kid
[..]
dat was voor ze wisten dat er meer invites uitgingen dan gister
True! Gok er dan ook op, dat december morgen aan de beurt isquote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef SoepvorkNL het volgende:
Zou vet zijn ja. Enige is dat er nog een pre-order spike zou moeten zitten eind november. Dus volgende wave zal wel wat minder snel gaan lijkt me.
Ik heb 9 december dus ik hoop van welquote:Op donderdag 15 december 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speculation but:
It has been ~12 days per wave today
Wave 3: 9. - 20 November
Wave 4: 21. - 2. December
Wave 5: 3. - 15. December
Dat zou wel tof zijn
waarom download je nu pas dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef skittelman het volgende:
ik wil spelen!!! duurt lang!!
[ afbeelding ]
same here (alleen gamemania, maar toch, moederbedrijf)quote:Op donderdag 15 december 2011 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb hem zojuist net opgehaald bij FRS.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat The Red Eclipse de onofficiele Nederlandse server zou zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier de serverlijst met de onofficiele landen die er veelvuldig opzitten? Bijv Chuundar zitten 4 grote Russische guilds...
Daar zitten er inderdaad veel maar iets te veel naar mijn meningquote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat The Red Eclipse de onofficiele Nederlandse server zou zijn
Dont knowquote:Op donderdag 15 december 2011 16:54 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat zijn de beste servers waar ik naast Lord Calypho mijn andere chars op zou kunnen maken?
Mag zowel PVP als PVE zijn
Ze zouden er vandaag toch 5 of 6 versturen, wie weet mag ik dan ook met mijn 9 decemberquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef dubrillion het volgende:
Tweakers iemand van 14 november.
Nog 16 daagjes en dan mag ik
Maybe maybe maybe zit ik in wave 4
Geduldig wachten wij afquote:Op donderdag 15 december 2011 17:07 schreef benx het volgende:
7 dagen maar?Cmon met mijn 29/11 gvd.
waarom nu pas installeren, dat kon een maand geleden alquote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef skittelman het volgende:
ik wil spelen!!! duurt lang!!
[ afbeelding ]
SW is awesomequote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik de Crimson Order met een Imperial Agent of Sith Warrior wil gaan joinen, welke is sterker of heeft het beste verhaal van de twee?
Kan je met die Juggernaut nou ook een beetje damage doen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
SW is awesomevermaak me enorm met de Juggernaut en heb me er tijdens de beta ook goed mee vermaakt.
IA zal ook wel tof zijn
Ik ben ook zelf meer van de close combat in plaats van ranged, dus het wordt de Sith Juggernautquote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
SW is awesomevermaak me enorm met de Juggernaut en heb me er tijdens de beta ook goed mee vermaakt.
IA zal ook wel tof zijn
Ik ben tank, ik negeer vooral damage. Op dit moment standaard zo'n 33%. Vette doet veel meer damage dan ik, al helpt het wel dat ik de armor van mijn vijanden flink kan verlagen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Kan je met die Juggernaut nou ook een beetje damage doen dan?
Ik speel Jedi Guarding atm, enorm naar me zin! Ook lekker veel dmg soaken in pvp, net zelf boven aan de dmg list, 130k dmg gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben tank, ik negeer vooral damage. Op dit moment standaard zo'n 33%. Vette doet veel meer damage dan ik, al helpt het wel dat ik de armor van mijn vijanden flink kan verlagen.
15 novemberquote:Op donderdag 15 december 2011 17:04 schreef dubrillion het volgende:
Tweakers iemand van 14 november.
Nog 16 daagjes en dan mag ik
Maybe maybe maybe zit ik in wave 4
Dat is ook balenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:32 schreef pjats het volgende:
[..]
15 november![]()
Nou eerst mijn computer klaarmaken en spel installeren op nieuwe computer
Ik kreeg een daily pvp quest en toen heb ik nog ff 1 of 2 games gedaanquote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef Morthill het volgende:
meh, geen zin in PvP momenteel, ga lekker nog even questen en van de verhaallijn genieten
Als dat zo is kan ik denk ik wel spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
geen idee zal we 6 totaal worden ofzo
Ohhhh, veel plezier!quote:
Volgende wave is tot en met 28 novemberquote:Op donderdag 15 december 2011 18:21 schreef dubrillion het volgende:
Volgende wave is voor jou en mij Genakt(29 toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |