Er zijn elke dag minstens 4 waves. De 3rde is drie kwartier geleden geweest.quote:
staat dik in het dev gedeeltequote:
4de is al geweest dusquote:Op donderdag 15 december 2011 18:42 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Er zijn elke dag minstens 4 waves. De 3rde is drie kwartier geleden geweest.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=276764#edit276764quote:Op donderdag 15 december 2011 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wave One was sent at 8AM CST (6AM PST / 9AM EST / 2PM GMT / 3PM CET).
Wave Two was sent at 9AM CST (7AM PST / 10AM EST / 3PM GMT / 4PM CET).
Wave Three was sent at 10AM CST (8AM PST / 11AM EST / 4PM GMT / 5PM CET).
Wave Four was sent at 11AM CST (9AM PST / 12PM EST / 5PM GMT / 6PM CET).
quote:Here's the good news: overnight we decided to send out more invites than we had originally planned. However, we'll be spacing those invites out, which means we'll have more 'waves' than the previous four-per-day. We are inviting more people today than we did during yesterday.
die is er nietquote:Op donderdag 15 december 2011 18:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de queue op Lord calypho?
Ik wil ook nog niet gelijk met PVP beginnen, in welke PVE server gaan we dan met Republic?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:57 schreef dubrillion het volgende:
Dat is PvP daar wil ik nog niet aan beginnen als MMO newbie
Ik zit eraan te denken om een USA server te pakken.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik wil ook nog niet gelijk met PVP beginnen, in welke PVE server gaan we dan met Republic?
Mag ik je aanraden meteen op de server te starten waar je wilt eindigen. Geloof me , niks mis met leren op een server waar je blijft ipv moeten verplaatsen als je het door hebtquote:Op donderdag 15 december 2011 18:59 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een USA server te pakken.
Eerst ff l;ekker paar weken leren kennen en dan op Red Eclipse als de eerste
maand voorbij is
Ik ga maar gelijk op The Red Eclipse, heb geen zin om in een Amerikaanse server te gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 18:59 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een USA server te pakken.
Eerst ff l;ekker paar weken leren kennen en dan op Red Eclipse als de eerste
maand voorbij is
Maar heb ook niet zn zin om dan zometeen nog een uur te wachten :squote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ga maar gelijk op The Red Eclipse, heb geen zin om in een Amerikaanse server te gaan
And another wave of Early Game Access emails have been sent!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:04 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik nog nietHopen op een volgende wave, daar zit ik dan waarschijnlijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |