Ja hoop het wel, al zal ik waarschijnlijk niet meer gaan spelen vandaag, aangezien zo ga bierenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze daar 14 december erbij in doen
Jazekerquote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Pixell het volgende:
Nick, jij komt wel gezellig bij mij toch
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze daar 14 december erbij in doen
In welke server zit jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Pixell het volgende:
Nick, jij komt wel gezellig bij mij toch
las het vanmiddagquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Lees dit artikel eens van deze baas, haha!
Man valt trio aan met lightsaber
Dan ben je gewoon echt een baasquote:Toen een van de agenten hem wilde taseren, sloeg laatstgenoemde een van de draden weg met zijn lightsaber.
Dat lukte Luke niet toen de Emperor hem wilden 'tazeren'!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef genakt het volgende:
[..]
las het vanmiddag
[..]
Dan ben je gewoon echt een baas![]()
Pimpin beyond pimpin
Ja las het op FPquote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat lukte Luke niet toen de Emperor hem wilden 'tazeren'!
kan je halen bij zon vendor in the fleet na je eerste planeetjequote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wanneer krijg je de items die bij de digital deluxe edition horen eigenlijk?
trollquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
iemand problemen met inloggen? ik vind het belachelijk trouwens.. dik een uur in de wacht staan door domme pech van een DC.
Ik weet nog niet of ik hiervoor wil betalen hoor.
Dit is het begin he, als je dan nu al begint met zeikenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
iemand problemen met inloggen? ik vind het belachelijk trouwens.. dik een uur in de wacht staan door domme pech van een DC.
Ik weet nog niet of ik hiervoor wil betalen hoor.
Het word alleen maar erger.. =/quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is het begin he, als je dan nu al begint met zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |