Ja hoop het wel, al zal ik waarschijnlijk niet meer gaan spelen vandaag, aangezien zo ga bierenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze daar 14 december erbij in doen
Jazekerquote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Pixell het volgende:
Nick, jij komt wel gezellig bij mij toch
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 15 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat ze daar 14 december erbij in doen
In welke server zit jij dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Pixell het volgende:
Nick, jij komt wel gezellig bij mij toch
las het vanmiddagquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Lees dit artikel eens van deze baas, haha!
Man valt trio aan met lightsaber
Dan ben je gewoon echt een baasquote:Toen een van de agenten hem wilde taseren, sloeg laatstgenoemde een van de draden weg met zijn lightsaber.
Dat lukte Luke niet toen de Emperor hem wilden 'tazeren'!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef genakt het volgende:
[..]
las het vanmiddag
[..]
Dan ben je gewoon echt een baas![]()
Pimpin beyond pimpin
Ja las het op FPquote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat lukte Luke niet toen de Emperor hem wilden 'tazeren'!
kan je halen bij zon vendor in the fleet na je eerste planeetjequote:Op donderdag 15 december 2011 21:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wanneer krijg je de items die bij de digital deluxe edition horen eigenlijk?
trollquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
iemand problemen met inloggen? ik vind het belachelijk trouwens.. dik een uur in de wacht staan door domme pech van een DC.
Ik weet nog niet of ik hiervoor wil betalen hoor.
Dit is het begin he, als je dan nu al begint met zeikenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
iemand problemen met inloggen? ik vind het belachelijk trouwens.. dik een uur in de wacht staan door domme pech van een DC.
Ik weet nog niet of ik hiervoor wil betalen hoor.
Het word alleen maar erger.. =/quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is het begin he, als je dan nu al begint met zeiken
Bij een MMO niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het word alleen maar erger.. =/
Juist moet je kijken hoe het behandeld word in het begin.
Geeft meestal wel aan hoe het verder verloopt.
Hmm morgen nog ff format denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef pjats het volgende:
Goed. Computer nog niet helemaal klaar. Maar het belangrijkste is wel klaar. SWTOR is geinstalleerd en dus spelen
red eclipse (mijn server ook) staat minimaal een uur wachtrij.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef genakt het volgende:
Ik ga trouwens red epclipsedie andere server moet ik h elemaal lang wachten en die fok clan zijn toch alleen maar empire en wil zelf republic
Hoezo wil je niet met NLers spelen?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef leeell het volgende:
Red Eclipse onofficiële NL server
*grote boog*
Kinderachtig , luidruchtig, sociaal gestoorden etcquote:Op donderdag 15 december 2011 21:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet met NLers spelen?
Waar stond dat er nog een achtste wave kwam?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rockjaw Stephen Reid
So, that happened.
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
In welke server zit jij dan?
PvP is geen probleemquote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)
Ik kom ook wel met Republic naar League of Lettow!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)
nicequote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik kom ook wel met Republic naar League of Lettow!
Pixell heeft al applied bij een guildquote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan kunnen we misschien ook samen in een Guild gaan met Republic
Nja ik kreeg net de hele tijd de melding dat ik moest inloggen :/ en kan ook pas sinds vanmorgen reagerenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef DaFan het volgende:
Mogen mensen zonder access wel het forum lezen straks? Krijg nu gewoon dat ik er niet op mag.
ik zit in <No Win Scenario> en iedereen is welkom daar te applyenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan kunnen we misschien ook samen in een Guild gaan met Republic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |