Bij een MMO niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het word alleen maar erger.. =/
Juist moet je kijken hoe het behandeld word in het begin.
Geeft meestal wel aan hoe het verder verloopt.
Hmm morgen nog ff format denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 21:26 schreef pjats het volgende:
Goed. Computer nog niet helemaal klaar. Maar het belangrijkste is wel klaar. SWTOR is geinstalleerd en dus spelen
red eclipse (mijn server ook) staat minimaal een uur wachtrij.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef genakt het volgende:
Ik ga trouwens red epclipsedie andere server moet ik h elemaal lang wachten en die fok clan zijn toch alleen maar empire en wil zelf republic
Hoezo wil je niet met NLers spelen?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef leeell het volgende:
Red Eclipse onofficiële NL server
*grote boog*
Kinderachtig , luidruchtig, sociaal gestoorden etcquote:Op donderdag 15 december 2011 21:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet met NLers spelen?
Waar stond dat er nog een achtste wave kwam?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Rockjaw Stephen Reid
So, that happened.
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
In welke server zit jij dan?
PvP is geen probleemquote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)
Ik kom ook wel met Republic naar League of Lettow!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
League of Lettow, Republic! (wel pvp, maar dat moet geen probleem zijn)
nicequote:Op donderdag 15 december 2011 21:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik kom ook wel met Republic naar League of Lettow!
Pixell heeft al applied bij een guildquote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan kunnen we misschien ook samen in een Guild gaan met Republic
Nja ik kreeg net de hele tijd de melding dat ik moest inloggen :/ en kan ook pas sinds vanmorgen reagerenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef DaFan het volgende:
Mogen mensen zonder access wel het forum lezen straks? Krijg nu gewoon dat ik er niet op mag.
ik zit in <No Win Scenario> en iedereen is welkom daar te applyenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan kunnen we misschien ook samen in een Guild gaan met Republic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |