En dan weer jankend in een bus eindigen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn eerste verkering duurde 2 weken. Zo hoort dat op die leeftijd
Ik sliep evenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh snap jij, niemand wilde de lapo doen
Tuurlijk doe ik geen lapo. Ik doe alleen vrouwen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh snap jij, niemand wilde de lapo doen
A new fantastic point of view..quote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik laat me beïnvloeden door zoetsappige liedteksten![]()
![]()
Mijne was uitermate extreem finaal kut.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste verkering is nogal raar vind ik
Dat is toch met Newbie?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste verkering is nogal raar vind ik
Ik vind deze mooi in het nederlandsquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
ok het is een ding dat je disneyliedjes wilt horen maar doe ze alsjeblieft in het engels
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is toch met Newbie?
gelukkig rook ik nietquote:
Moet jij snachts werken ofso, dat je elke nacht op FOK! zit?quote:
Ik moest ook janken toen, want mijn toenmalige vriendje kwam me in de pauze achter de gymzaal vertellen dat hij met Jetta (de dikke, lelijke hoer) had gezoend en dat het uit was.Ik was zo kwaad, want Jetta was dus een lelijke dikke hoer in vergelijking met mij, dus dat snapte ik al niet en ik was nog kwader dat hij het uitmaakte, want HIJ was vreemdgegaan en ik vond dat IK dan het recht had om het uit te maken. Maar nee hoor, ik werd genadeloos gedumpt, in de pauze, achter de gymzaalquote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
En dan weer jankend in een bus eindigen.
Naaaaaah laat maar.
Het zit diep.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest ook janken toen, want mijn toenmalige vriendje kwam me in de pauze achter de gymzaal vertellen dat hij met Jetta (de dikke, lelijke hoer) had gezoend en dat het uit was.Ik was zo kwaad, want Jetta was dus een lelijke dikke hoer in vergelijking met mij, dus dat snapte ik al niet en ik was nog kwader dat hij het uitmaakte, want HIJ was vreemdgegaan en ik vond dat IK dan het recht had om het uit te maken. Maar nee hoor, ik werd genadeloos gedumpt, in de pauze, achter de gymzaal
HAHAHAquote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest ook janken toen, want mijn toenmalige vriendje kwam me in de pauze achter de gymzaal vertellen dat hij met Jetta (de dikke, lelijke hoer) had gezoend en dat het uit was.Ik was zo kwaad, want Jetta was dus een lelijke dikke hoer in vergelijking met mij, dus dat snapte ik al niet en ik was nog kwader dat hij het uitmaakte, want HIJ was vreemdgegaan en ik vond dat IK dan het recht had om het uit te maken. Maar nee hoor, ik werd genadeloos gedumpt, in de pauze, achter de gymzaal
Je had ook anaal vernederd kunnen worden achter de gymzaal.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi siensj, ik moet nog steeds langs die dojoquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
Hey Moon. How you do with the martial arts?
Ik vond Jetta ook best lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Briljant.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi meesterlijke slaapkopquote:
Hoezo ben ik een slaapkop?quote:
Ik heb 'm geopendquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef Moonwalk het volgende:
ik wou niet posten maar een topic geopend door jelly, dat zijn de zeldzame waar je in gepost moet hebben![]()
ik kom ook net binnenvallen hoor dus geen idee waar het over gaat![]()
Doe Muay Thai, heb je tenminste nog echt iets aan/ Knee the bitchesquote:Op donderdag 15 december 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi siensj, ik moet nog steeds langs die dojohet plan is om dat zaterdag te gaan doen
Jetta:quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel ben ik 24/7 aan het werk en slaap ik tussendoor. Maar idd, in de nacht moet ik alles invoeren en uitwerkenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet jij snachts werken ofso, dat je elke nacht op FOK! zit?
druk leven!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Momenteel ben ik 24/7 aan het werk en slaap ik tussendoor. Maar idd, in de nacht moet ik alles invoeren en uitwerkenoverdag en in de avond moet ik op pad
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een slaapkop?
Wel leuk compliment hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
maar nu wordt het fappen zekerquote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Gast doe die shit eens spoileren. Ik moet straks nog slapen.
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investerenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
bedhalfgodJe mag mijn bed wel komen testen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Keihard pagga slaan.. nnngggggggggquote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
maar nu wordt het fappen zeker
Geloof me Jetta was echt onooglijk, maar ze was rete dominant en ik denk dat ze mijn vriendje opeiste en dat hij bang voor haar was, zoals iedereenquote:
Moet je nog een web developer of iPhone / Android app developer?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investeren
Nu nog zorgen dat je er geld aan verdient, zakenvrouwtjequote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investeren
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Keihard pagga slaan.. nnnggggggggg
Ik herinner me haar billen nog, OMGquote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geloof me Jetta was echt onooglijk, maar ze was rete dominant en ik denk dat ze mijn vriendje opeiste en dat hij bang voor haar was, zoals iedereen
Ik vond het ook eng als ik haar op de schaatsbaan tegen kwam
Achgossiequote:Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was verliefd op een jongen waartegen ik niet durfde te praten omdat ik wist dat hij me lelijk vond
Is dat niet wat sjoonklood van dam ook deed in zo een film die vroeger duizend keer per jaar op tv kwam?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe Muay Thai, heb je tenminste nog echt iets aan/ Knee the bitches
Soit?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was verliefd op een jongen waartegen ik niet durfde te praten omdat ik wist dat hij me lelijk vond
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ze op je schoot zou zitten, zou je verdwijnen. Ze was ook heel groot (in alle opzichten). HUGE WOMANquote:
Nog niet, want dit heeft niks met internet te makenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je nog een web developer of iPhone / Android app developer?
Ik reken geen hoog uurtarief
Dat was nep. Kijk naar Buakaw Por Pramuk. Echte Muay Thaiquote:Op donderdag 15 december 2011 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is dat niet wat sjoonklood van dam ook deed in zo een film die vroeger duizend keer per jaar op tv kwam?
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was op zo'n 3 jongens per schooljaar verliefd. En een leraar.
hihiquote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nog niet, want dit heeft niks met internet te makenmaar mn tweede plan wel dus ik hou je in de gaten
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat was nep. Kijk naar Buakaw Por Pramuk. Echte Muay Thai
pas maar op hoor moon, straks verkoopt hij het idee aan een concurrentquote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hihi![]()
Wat voor iets is het?
Of kan je nog niks prijsgeven
Mag DM hoor
Ik ben ook liev.quote:
Je bent ook nog jong.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog maar twee keer in mijn leven verliefd geweest
Voorbeelden lant, voorbeeldenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was op zo'n 3 jongens per schooljaar "verliefd". En een leraar.
Nee man, ik teken voor school ook al non disclosure agreements dus ik wil er voor moon dan ook wel een tekenen hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 00:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
pas maar op hoor moon, straks verkoopt hij het idee aan een concurrent
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hihi![]()
Wat voor iets is het?
Of kan je nog niks prijsgeven
Mag DM hoor
Oh, das lulligquote:Op donderdag 15 december 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
ik rende weg of ja heel stom ik heb een jongen eens op het pleintje laten wachten bij ons thuis. Hij wist dat ik hem leuk vond en een vriend woonde bij ons op het pleintje.
We stonden in de keuken af te wassen met zicht op het raam mijn zus en ik , en hij zat alleen daar op mij te wachten en ik scheet bagger en durfde niet naar buiten te gaan en daar heeft die eigenlijk best lang gezeten
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
ik rende weg of ja heel stom ik heb een jongen eens op het pleintje laten wachten bij ons thuis. Hij wist dat ik hem leuk vond en een vriend woonde bij ons op het pleintje.
We stonden in de keuken af te wassen met zicht op het raam mijn zus en ik , en hij zat alleen daar op mij te wachten en ik scheet bagger en durfde niet naar buiten te gaan en daar heeft die eigenlijk best lang gezeten
4 jaar ertussen is toch vrij langquote:Op donderdag 15 december 2011 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook liev.
[..]
Je bent ook nog jong.
Ook niet met een non disclosure agreement?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Neeik hou je gewoon in de gaten en ik zal heel hard gillen als ik aan het internet gebeuren kan gaan werken
Haha, ik ook hoor, nog steeds een beetje helaasquote:Op donderdag 15 december 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
eigenlijk best wel maar ik was gewoon een beetje een schijterd wat dat betreft
Nee, want zulke dingen zou ik sowieso alleen maar tijdens een face to face meeting bespreken, jeweetzquote:Op donderdag 15 december 2011 00:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook niet met een non disclosure agreement?
Stelde niet veel voor hoor, ik had het alleen de hele dag over ze en ik keek naar de grond wanneer ze langsliepen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog maar twee keer in mijn leven verliefd geweest
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4 jaar ertussen is toch vrij lang
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook liev.
[..]
Je bent ook nog jong.
Kan ook geregeld worden hoor, kom maar naar mijn kantoorquote:Op donderdag 15 december 2011 00:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, want zulke dingen zou ik sowieso alleen maar tijdens een face to face meeting bespreken, jeweetz
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
Bon Jovi overdosis heb ik *schuimend bek alles*
Nja, daar zou ik me niet druk over maken.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
pas maar op hoor moon, straks verkoopt hij het idee aan een concurrent
Ik snap je al weer nietquote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Stelde niet veel voor hoor, ik had het alleen de hele dag over ze en ik keek naar de grond wanneer ze langsliepen.
Behalve de leraar, ik ging een keer "per ongeluk" met mijn kont tegen hem aanzitten. Hij kwam dan ook een keer aan mijn vriendin vragen of ik verliefd op hem was. Genant hoor.
Ik ook, maar ik heb ook nog 4 jaar contact met hem gehad, dat wordt nu pas minder, nu hij ergens anders studeert.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Ik weet nog steeds de voor en achternaam en geboortedatum van het meisje waar ik als allereerste verliefd op was.
Not yetquote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan ook geregeld worden hoor, kom maar naar mijn kantoor
quote:
quote:
Eens, de presentatie is ook erg belangrijk. En de uitvoering. Sommige dingen zullen bij een klein bedrijfje ook niet als goed idee worden beschouwd, terwijl hetzelfde idee bij een groot bedrijf dat het budget ervoor heeft, wel een succes kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, daar zou ik me niet druk over maken.
De meeste goede ideeën krijg je met geen mogelijkheid er bij mensen ingeramd, terwijl slechte ideeën door iedereen worden overgenomen.
Daarnaast, aan een idee heb je weinig. Je moet ook nog het werk echt doen en daarnaast een flinke dosis mazzel hebben![]()
Ik heb zelf meerdere keren ideeën gehad voor dingen die een paar jaar later ineens ook door iemand anders werden bedacht en groot werdenEen idee alleen is overrated
quote:
Hihi.quote:
Jij bent ook lief.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
Soms vergeet ik dat je minibeer bentquote:
Verliefd worden is niet moeilijk. Dat lukt me wel een paar keer per week.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
Ik ben 4 keer verliefd geweest.
Vier keer te vaak.
Hoe doe je dat danquote:Op donderdag 15 december 2011 00:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verliefd worden is niet moeilijk. Dat lukt me wel een paar keer per week.
Ben ik eindelijk van die gaye username af, noemt alsnog iedereen me zoquote:Op donderdag 15 december 2011 00:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat je minibeer bent
Ik heb je username in mijn layout dan ook veranderd naar minibeer. Lang leve custom CSS als FOK!pimper.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk van die gaye username af, noemt alsnog iedereen me zo
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Verliefd worden is niet moeilijk. Dat lukt me wel een paar keer per week.
verrassendquote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef Sinji het volgende:
OK, eigenlijk heb ik best wel zin in seks
Ik ben zelf rozequote:Op donderdag 15 december 2011 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan mensen in mijn custom CSS op fOK! ook kleurtjes geven enzo
Ja maar ik vond je toen heel lief, nu moet ik elke keer terugschakelenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk van die gaye username af, noemt alsnog iedereen me zo
Voor mij is het 14 jaar geleden geloof ik. Haar naam is nog steeds een wachtwoord en haar verjaardag nog steeds een pincode. Al zou ik niet weten wat ze nu doet.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb ook nog 4 jaar contact met hem gehad, dat wordt nu pas minder, nu hij ergens anders studeert.
Bij mij niet. Bij mij is heel jouw post zwartquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bij mij niet. Bij mij is heel jouw post zwart
Ik kan al even flieft worden op een meisje die ik vluchtig langs de tram zie lopen.quote:
Dat is toch gewoon leuk vinden?quote:
Sorry, ik val niet op Aziaten.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef Sinji het volgende:
wat voor wijntje drink jequote:Op donderdag 15 december 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
Good night Y'all. Wine is not good for your principles. Just sayin'
dat is gewoon dat je haar keihard wilt nemen. Geen echte verliefdheidquote:Op donderdag 15 december 2011 00:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan al even flieft worden op een meisje die ik vluchtig langs de tram zie lopen.Er zijn natuurlijk verschillende soorten verliefdheid.
Sinji gaat ballenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:30 schreef Sinji het volgende:
Good night Y'all. Wine is not good for your principles. Just sayin'
Ik ga morgenavond maar eens aan de wodka denk ik.quote:
gewoon proberenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ik val niet op Aziaten.
Dat heet lust.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik kan al even flieft worden op een meisje die ik vluchtig langs de tram zie lopen.Er zijn natuurlijk verschillende soorten verliefdheid.
Woahh nu je het zegt. Ik heb al in tijden geen whiskeytje op!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond maar eens aan de wodka denk ik.
Ik heb ook kort haar nu, mijn hele levenstijl is veranderdquote:Op donderdag 15 december 2011 00:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar ik vond je toen heel lief, nu moet ik elke keer terugschakelenje naam is bot, je UI is "hard"
Ik heb ook nog whiskey staanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Woahh nu je het zegt. Ik heb al in tijden geen whiskeytje op!
Volgens mij ben jij echt zo een extreem meisjes meisje.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Weet wat ik raar vind dat je als je uit de verliefdheidsroes bent en ze jaren later ziet en je eigenlijk niet eens meer kan voorstellen dat je ooit gek op degene was.
Dat is soms best wel bizar.
Gast.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:32 schreef stefanhaan het volgende:
Misschien ga ik wel weer eens een ranzige mix maken.
Limoncello + Wodka + Whiskey + Sevenup ofso
hoe?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Toen op mijn verjaardag was dat best lekker. Maar misschien kwam dat omdat ik toen al bezopen was.quote:
damn ik ookquote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef Sinji het volgende:
Ja dat is idd heul geen verliefdquote:
ik vind vodka zo viesquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met extreem meisjes meisje ?? Ik ben eerder nogal jongensachtig word ook vaak tegen me gezegdquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo een extreem meisjes meisje.
Dan heb je gewoon een tekort in je leven gehad. Of ik noem het anders, want verliefd ben ik zeer zelden en als ik het ben dan is het ook extreem erg.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee hoor, er wordt niet altijd keihard gepaald in m'n hoofd op dat soort momenten.
Er is nu een lief Japans meisje waar ik wel een oogje op heb.quote:
nazdrovje !quote:Op donderdag 15 december 2011 00:32 schreef VladPoetin het volgende:
Ten eerste goedenavond
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #632 Brr een nieuw topic openen
damn ik ook
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe?Ik wissel het denk ik een beetje af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik het boven op mijn kamer zal nuttigen word het wss wel op kamertemperatuur puur en af en toe met wat ik hier heb staan. Ijsthee of wat jus.
En uiteraard heb ik Smirnoff wodka op het moment.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe?Bizongras, puur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ohja? geef eens een picquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb ook kort haar nu, mijn hele levenstijl is veranderd
[ afbeelding ]
Je moet het ook niet proeven maar meteen achterover door je keel naar binnen gooienquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wissel het denk ik een beetje af.
Aangezien ik het boven op mijn kamer zal nuttigen word het wss wel op kamertemperatuur puur en af en toe met wat ik hier heb staan. Ijsthee of wat jus.
En uiteraard heb ik Smirnoff wodka op het moment.
lekker burnenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proeven maar meteen achterover door je keel naar binnen gooien.
Snap ik, ik ben ook geknipt laatst en ik kleed me nu gewoon als een hipster om mijn kapsel te counteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb ook kort haar nu, mijn hele levenstijl is veranderd
[ afbeelding ]
Dat verliefde... Onzekere vind ik wel meisjes achtigquote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat bedoel je met extreem meisjes meisje ?? Ik ben eerder nogal jongensachtig word ook vaak tegen me gezegd
Zoals het hoort met sterke drank.quote:
Ik met een pilsje.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
dus iedereen zit nu lekker met een glaasje alcohol te FOK!ken?
Business meetings onder het genot van een glaasje wodkaquote:
Ja, dat heb ik ook gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Weet wat ik raar vind dat je als je uit de verliefdheidsroes bent en ze jaren later ziet en je eigenlijk niet eens meer kan voorstellen dat je ooit gek op degene was.
Dat is soms best wel bizar.
zie je wel daar ga je alquote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nu een lief Japans meisje waar ik wel een oogje op heb.
jij niet, en dat als rusquote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
ik heb net wel wat opquote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
quote:
ik ben net 1 weekje uit een relatie van 5 jaar dus ik heb dat gevoel nog niet. Had ik dat maarquote:Op donderdag 15 december 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehad
ga webcamsexen met newbquote:
Neen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
neheequote:
Ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
jaquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen als je hier zegt dat ik een lekker ding ben, ok?
quote:
t is dat de treinen niet meer gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Meh, ik heb echt teveel zin in seks vanavond. Beter om niet te weten wat je mist soms
true, truequote:Op donderdag 15 december 2011 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proeven maar meteen achterover door je keel naar binnen gooien.
Hohoho!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
[..]
t is dat de treinen niet meer gaan
Ik heb ook al een vriendquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hohoho!
Ik doe loka niet heik heb al een vriendin
Dat maakt niet uit in die situatiequote:
oeiquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
[..]
ik ben net 1 weekje uit een relatie van 5 jaar dus ik heb dat gevoel nog niet. Had ik dat maar
haha, irritante oudersquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij slaapt en heeft een internettijdslot
Lekker toch juist als je de hele tijd naakt in beeld bent op msn en af en toe ergens aan voelt?quote:
internettijdslotquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij slaapt en heeft een internettijdslot
Dit herken ik wel, al is het wel heel wat minder dan vroeger. Ik word ook nauwelijks nog verliefd nuquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Het is wel dat als ik verliefd ben een andere kant bij mij is dan ben ik ineens verlegen enzo en durf ik niet meer met ze te praten enzo. Het gaat meestal goed totdat ik verliefd word.
Wat is het soms fijn om maagd te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Meh, ik heb echt teveel zin in seks vanavond. Beter om niet te weten wat je mist soms
Muah, ik doe het dan toch liever iin real life.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lekker toch juist als je de hele tijd naakt in beeld bent op msn en af en toe ergens aan voelt?
Maar dan moet je je ouders ook nog zien te omzeilenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
Een internettijdslot is best makkelijk te omzeilen..
Leer het hem enzo. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
Een internettijdslot is best makkelijk te omzeilen..
dat is helemaal makkelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moet je je ouders ook nog zien te omzeilen
Beetje laat, niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
Zo, dat was een smakelijke maaltijd.
Ik weet dat Aziatische dames mooi zijn, maar Aziatische mannen zijn dat niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zie je wel daar ga je al![]()
vertel.
hoe heet ze ( doe maar niet )
waar woont ze ( doe ook maar niet )
wat doet ze ( doe maar wel )
wat is er zo leuk aan haar ( doe maar wel )
Waar ken je haar van ( doe maar, maar wel met enige discretie )
Weet ze dat je bestaat
Wat doet haar vader
en wat doet haar moeder
Dit jaar allebei voor het eerst studeren. Ik in delft, zij in tilburg. Zagen elkaar 1x per week. Ik was druk bezig met roeien ed. Vorige week kwam ze er dus mee aanzetten dat ze het niet meer zag zittenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oeiwil je erover vertellen of wil je liever slowchatten
Eensch.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik heb net beloofd dat ik zou zeggen dat minibeer een lekker ding is, maar hij is serieus leuk![]()
wtf doe je hier, ga vrouwen versieren gast
ik kom net de stad uitquote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik heb net beloofd dat ik zou zeggen dat minibeer een lekker ding is, maar hij is serieus leuk![]()
Heeft hij een beheerdersaccount op de computer?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leer het hem enzo. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Overtuigend gelogen, ik geef het een 8.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Moonwalk het volgende:
oke tot in dmquote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat Aziatische dames mooi zijn, maar Aziatische mannen zijn dat niet.
Ik ga heel discreet doen en niks in dit topic zeggen.
Tegen mij heeft nog nooit iemand zoiets gezegd op FOK! Nou ja, zou ook raar zijn als ze dat tegen mij zoudn zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Overtuigend gelogen, ik geef het een 8.
Volgens mij niet. En hij zit meestal op IPod.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heeft hij een beheerdersaccount op de computer?
Dan kan hij vrij weinig doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En hij zit meestal op IPod.
dat is wel bij meer FOK!ers.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Als mijn webcam nu aanstond zou het onzedelijk zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een tekort in je leven gehad. Of ik noem het anders, want verliefd ben ik zeer zelden en als ik het ben dan is het ook extreem erg.
Met cam4.com kun je je verbinding testen!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ze hebben het zo vaak tegen me gezegd in mijn aandachtshoerfase.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen mij heeft nog nooit iemand zoiets gezegd op FOK! Nou ja, zou ook raar zijn als ze dat tegen mij zoudn zeggen.
Wat ben je toch een heerlijke pestkop.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
ditquote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke pestkop.
Dat scheelt natuurlijk, misschien moet je ook een beetje naar complimenten vissen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben het zo vaak tegen me gezegd in mijn aandachtshoerfase.
Als dat de reden is, dus als ze geen ander heeft en haar gevoel voor jou niet weg is. Dan zou ik het er niet zomaar bij laten. Vrouwen kunnen nogal op een hele domme en lompe manier hun angsten kenbaar maken. Wat ik hier uit opmaak is dat ze je dus teveel miste en zelf geen uitweg zag, als jij wel een oplossing ziet en je hebt nog een beetje vlammen in je reet om haar terug te halen, dan zou ik dat nog doen en haar laten merken dat je je niet door wat afstand etc wil laten afschrikken.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
Dit jaar allebei voor het eerst studeren. Ik in delft, zij in tilburg. Zagen elkaar 1x per week. Ik was druk bezig met roeien ed. Vorige week kwam ze er dus mee aanzetten dat ze het niet meer zag zittenZe miste me teveel en ze vond dat we uit elkaar waren gegroeid. Ze wil het niet nog een keer proberen dus t is echt klaar.
Nee hoor. Ik ben net klaar met mijn verlichtende bezigheden nu.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
De mannen hier zouden toch wel moeten weten dat vrouwen alleen maar teasen.
Alleen meen ik het echtquote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Overtuigend gelogen, ik geef het een 8.
heb meteen die avond al voor de deur gestaan met bloemen en gezegd dat we alles anders zouden doen. Wilde ze nietquote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als dat de reden is, dus als ze geen ander heeft en haar gevoel voor jou niet weg is. Dan zou ik het er niet zomaar bij laten. Vrouwen kunnen nogal op een hele domme en lompe manier hun angsten kenbaar maken. Wat ik hier uit opmaak is dat ze je dus teveel miste en zelf geen uitweg zag, als jij wel een oplossing ziet en je hebt nog een beetje vlammen in je reet om haar terug te halen, dan zou ik dat nog doen en haar laten merken dat je je niet door wat afstand etc wil laten afschrikken.
Misschien blijft ze bij haar punt, maar dan was haar punt onzin en kan je het afsluiten. Als haar punt oprecht was dan zal ze alleen maar blij verrast zijn dat je een "oplossing" hebt bedacht en voor haar wil blijven "vechten" .
Dit alles mits je er nog voor wil gaan. Als je er vrede mee hebt moet je het gewoon laten
Genoeg gedaan toen ik onzeker was hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk, misschien moet je ook een beetje naar complimenten vissen.
Dat is zowat elke ochtend man. Issie wel gewent.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef Strani het volgende:
De vriend van lokasenna krijgt morgen zo'n kut-ochtend als hij met slaperige kop dit topic opent om te zien wat hij zoal gemist heeft hé.
keiharde camseks dusquote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef Strani het volgende:
De vriend van lokasenna krijgt morgen zo'n kut-ochtend als hij met slaperige kop dit topic opent om te zien wat hij zoal gemist heeft hé.
Dit ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is zowat elke ochtend man. Issie wel gewent.
baasquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
ik heb tijdens het fokken een inleveropdracht gemaakt. terwijl ik aangeschoten ben. Ik ben zo trots op mezelf.
quote:
Je kunt nog wat leren van Richie. Goed luisteren kerel.quote:
Doe het dan wat "harder" . Forget about de bloemen. Denk gewoon je oplossing uit, zeg tegen haar van moet je eens luisteren, ik wil je niet kwijt en heb erover nagedacht. Ik ben bereid dit en zus enzo, maar als je er echt geen oren naar hebt dan ben ik er definitief klaar mee en ga ik opzoek naar iemand die dat wel met mij wil.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
heb meteen die avond al voor de deur gestaan met bloemen en gezegd dat we alles anders zouden doen. Wilde ze nietOw en er is geen ander in het spel overigens
Muah, ik leer lievers iets van de lead gitaristen van maidenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je kunt nog wat leren van Richie. Goed luisteren kerel.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
ik heb tijdens het fokken een inleveropdracht gemaakt. terwijl ik aangeschoten ben. Ik ben zo trots op mezelf.
Ik ben ook trots op je man.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik heb het voor mezelf al opgegevenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe het dan wat "harder" . Forget about de bloemen. Denk gewoon je oplossing uit, zeg tegen haar van moet je eens luisteren, ik wil je niet kwijt en heb erover nagedacht. Ik ben bereid dit en zus enzo, maar als je er echt geen oren naar hebt dan ben ik er definitief klaar mee en ga ik opzoek naar iemand die dat wel met mij wil.
Ik ken haar niet, maar veel vrouwen gaan pas hun kop gebruiken als ze het idee hebben van " ooohh noo hij gaat echt weg"
Nu heb je zelfs na dat het uit was laten zien dat zij helemaal de opperkoningin is etc etc.
Misschien heb ik een verkeerd beeld, maar volgens mij ben je dus veel en veel en veel te lief voor haar geweest en heeft ze het idee dat je toch nooit echt weg bent en nooit zal stoppen met verliefd op haar zijn. dan gaan vrouwen vaak hele vervelende flauwe dingen uithalen
Raar...maar dat zal ik denk ik wel nooit begrijpen aan vrouwenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..], maar veel vrouwen gaan pas hun kop gebruiken als ze het idee hebben van " ooohh noo hij gaat echt weg"
Nu heb je zelfs na dat het uit was laten zien dat zij helemaal de opperkoningin is etc etc.
Misschien heb ik een verkeerd beeld, maar volgens mij ben je dus veel en veel en veel te lief voor haar geweest en heeft ze het idee dat je toch nooit echt weg bent en nooit zal stoppen met verliefd op haar zijn. dan gaan vrouwen vaak hele vervelende flauwe dingen uithalen
Dat had ik ook met een vriend van me. Dan had hij bijna iets met zijn tegenwoordige vriendin, maar toen begon zij opeens te flirten met een grote negerquote:Op donderdag 15 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raar...maar dat zal ik denk ik wel nooit begrijpen aan vrouwen
once you go blackquote:Op donderdag 15 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met een vriend van me. Dan had hij bijna iets met zijn tegenwoordige vriendin, maar toen begon zij opeens te flirten met een grote negerWhy?
Mannen zijn net zo raar hoor ( over het algemeen ) en hebben net als vrouwen een uitgebreide handleidingquote:Op donderdag 15 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raar...maar dat zal ik denk ik wel nooit begrijpen aan vrouwen
noem eens iets? Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mannen zijn net zo raar hoor ( over het algemeen ) en hebben net als vrouwen een uitgebreide handleiding
Ja ik heb medelijden met joysaquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mannen zijn net zo raar hoor ( over het algemeen ) en hebben net als vrouwen een uitgebreide handleiding
nee, vrouwen moeten gewoon relaxed zijn om mee te praten, pilsje te pakken, maar ook sexy en vrouwelijk zijn. Ook moeten ze je hulp nodig hebben (potje opendraaien, weg vragen etc). Dat is tquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee, geen zin om nu die discussie te voerenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
noem eens iets? Ik ben benieuwd
alle mannen hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik heb medelijden met joysa
Ik ben echt raar wat dat betreft
Bawww.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee, geen zin om nu die discussie te voeren
Ik denk toch echt dat ik wat erger ben als de meestequote:
Agreequote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ik wat erger ben als de meeste
Wat is er zo verschrikkelijk erg aan jou dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
Boybandje johquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Kaneel, wat vind je hier van? Er is geen nummer dat ik niet geweldig van hun vind
Remember at the prom that night?quote:
ik denk dat ik wel mannen ken die de strijd met jou kunnen aan gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we moesten boos op jou worden van benzin, en je uitschelden enzo, want je hebt hem nog niet teruggewhatsappd (mooi woord trouwens).quote:
Voor jou dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah, ik leer lievers iets van de lead gitaristen van maiden
Oh, even mijn telefoon kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
we moesten boos op jou worden van benzin, en je uitschelden enzo, want je hebt hem nog niet teruggewhatsappd (mooi woord trouwens).
ik hoorde dat je billen werden warm gemaakt maar ik weet ook niet hoor.quote:
Mijn liefde voor muziek gaat haast boven alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk erg aan jou dan?
Valt tegen hoor, meestal vallen ze alleen op blanken.quote:
Yes we can!quote:Op donderdag 15 december 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
Royal sadness, zit ik hier op de bank, pak ik mijn telefoon omdat ik op FOK! lees dat ik een whatsapp bericht heb. Can we go any lower.
Klinkt plezierig, maar niet iets waar ik intens naar zou luisteren. Meer prettige achtergrond muziek.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Kaneel, wat vind je hier van? Er is geen nummer dat ik niet geweldig van hun vind
Hoi Myra.quote:
Je bent gewoon onduidelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 01:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn liefde voor muziek gaat haast boven alles.
Ik ben vreselijk impulsief.
Ik kan s'middags iets zeggen, en dan s; avonds zeg ik weer iets anders.
Ik heb een veeleisende studie waardoor ik vaak chagerijnig ben.
en uuhhh...
Ben der nog.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt plezierig, maar niet iets waar ik intens naar zou luisteren. Meer prettige achtergrond muziek.
[..]
Hoi Myra.![]()
Hoe was het bij je vriend?
Ik heb vrij vrijdag.
Beter muziek dan voetbal.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:01 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn liefde voor muziek gaat haast boven alles.
Ik ben vreselijk impulsief.
Ik kan s'middags iets zeggen, en dan s; avonds zeg ik weer iets anders.
Ik heb een veeleisende studie waardoor ik vaak chagerijnig ben.
en uuhhh...
de meet?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben der nog.
Nice, ik las net de whatsapp. Dan zijn wij der om half 7 om iets te eten enzo.
wat doe je dan verkeerd?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders vinden het vervelend om met mij te moeten leven
Als ik ooit ga samenwonen wordt het waarschijnlijk niet lang
Je ouders kun je niet kiezen, je vriend welquote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, meestal vallen ze alleen op blanken.
O, veel plezier dan nog.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben der nog.
Nice, ik las net de whatsapp. Dan zijn wij der om half 7 om iets te eten enzo.
Niet meteen hoor, duurt een een klein beetje enzoquote:Op donderdag 15 december 2011 01:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had een leukere, maar die heeft een nsfw plaatje.
Ach, als je langer dan 15 maanden haalt, haal je me in.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Niet te moeilijk doen vooral, want ik heb eigenlijk geen geld.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, veel plezier dan nog.![]()
Ok, goede zaak. Ik zal wat leuke tentjes opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |