Ja dat is idd heul geen verliefdquote:
ik vind vodka zo viesquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond maar eens aan de wodka denk ik.
Wat bedoel je met extreem meisjes meisje ?? Ik ben eerder nogal jongensachtig word ook vaak tegen me gezegdquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo een extreem meisjes meisje.
Dan heb je gewoon een tekort in je leven gehad. Of ik noem het anders, want verliefd ben ik zeer zelden en als ik het ben dan is het ook extreem erg.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Nee hoor, er wordt niet altijd keihard gepaald in m'n hoofd op dat soort momenten.
Er is nu een lief Japans meisje waar ik wel een oogje op heb.quote:
nazdrovje !quote:Op donderdag 15 december 2011 00:32 schreef VladPoetin het volgende:
Ten eerste goedenavond
[..]
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #632 Brr een nieuw topic openen
damn ik ook
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe?Ik wissel het denk ik een beetje af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik het boven op mijn kamer zal nuttigen word het wss wel op kamertemperatuur puur en af en toe met wat ik hier heb staan. Ijsthee of wat jus.
En uiteraard heb ik Smirnoff wodka op het moment.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe?Bizongras, puur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ohja? geef eens een picquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb ook kort haar nu, mijn hele levenstijl is veranderd
[ afbeelding ]
Je moet het ook niet proeven maar meteen achterover door je keel naar binnen gooienquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wissel het denk ik een beetje af.
Aangezien ik het boven op mijn kamer zal nuttigen word het wss wel op kamertemperatuur puur en af en toe met wat ik hier heb staan. Ijsthee of wat jus.
En uiteraard heb ik Smirnoff wodka op het moment.
lekker burnenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proeven maar meteen achterover door je keel naar binnen gooien.
Snap ik, ik ben ook geknipt laatst en ik kleed me nu gewoon als een hipster om mijn kapsel te counteren.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik heb ook kort haar nu, mijn hele levenstijl is veranderd
[ afbeelding ]
Dat verliefde... Onzekere vind ik wel meisjes achtigquote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat bedoel je met extreem meisjes meisje ?? Ik ben eerder nogal jongensachtig word ook vaak tegen me gezegd
Zoals het hoort met sterke drank.quote:
Ik met een pilsje.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
dus iedereen zit nu lekker met een glaasje alcohol te FOK!ken?
Business meetings onder het genot van een glaasje wodkaquote:
Ja, dat heb ik ook gehadquote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Weet wat ik raar vind dat je als je uit de verliefdheidsroes bent en ze jaren later ziet en je eigenlijk niet eens meer kan voorstellen dat je ooit gek op degene was.
Dat is soms best wel bizar.
zie je wel daar ga je alquote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nu een lief Japans meisje waar ik wel een oogje op heb.
jij niet, en dat als rusquote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
ik heb net wel wat opquote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
quote:
ik ben net 1 weekje uit een relatie van 5 jaar dus ik heb dat gevoel nog niet. Had ik dat maarquote:Op donderdag 15 december 2011 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |