Keihard pagga slaan.. nnngggggggggquote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
maar nu wordt het fappen zeker
Geloof me Jetta was echt onooglijk, maar ze was rete dominant en ik denk dat ze mijn vriendje opeiste en dat hij bang voor haar was, zoals iedereenquote:
Moet je nog een web developer of iPhone / Android app developer?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investeren
Nu nog zorgen dat je er geld aan verdient, zakenvrouwtjequote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investeren
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Keihard pagga slaan.. nnnggggggggg
Ik herinner me haar billen nog, OMGquote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geloof me Jetta was echt onooglijk, maar ze was rete dominant en ik denk dat ze mijn vriendje opeiste en dat hij bang voor haar was, zoals iedereen
Ik vond het ook eng als ik haar op de schaatsbaan tegen kwam
Achgossiequote:Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was verliefd op een jongen waartegen ik niet durfde te praten omdat ik wist dat hij me lelijk vond
Is dat niet wat sjoonklood van dam ook deed in zo een film die vroeger duizend keer per jaar op tv kwam?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe Muay Thai, heb je tenminste nog echt iets aan/ Knee the bitches
Soit?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was verliefd op een jongen waartegen ik niet durfde te praten omdat ik wist dat hij me lelijk vond
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest ook janken toen, want mijn toenmalige vriendje kwam me in de pauze achter de gymzaal vertellen dat hij met Jetta (de dikke, lelijke hoer) had gezoend en dat het uit was.Ik was zo kwaad, want Jetta was dus een lelijke dikke hoer in vergelijking met mij, dus dat snapte ik al niet en ik was nog kwader dat hij het uitmaakte, want HIJ was vreemdgegaan en ik vond dat IK dan het recht had om het uit te maken. Maar nee hoor, ik werd genadeloos gedumpt, in de pauze, achter de gymzaal
Als ze op je schoot zou zitten, zou je verdwijnen. Ze was ook heel groot (in alle opzichten). HUGE WOMANquote:
Nog niet, want dit heeft niks met internet te makenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je nog een web developer of iPhone / Android app developer?
Ik reken geen hoog uurtarief
Dat was nep. Kijk naar Buakaw Por Pramuk. Echte Muay Thaiquote:Op donderdag 15 december 2011 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Is dat niet wat sjoonklood van dam ook deed in zo een film die vroeger duizend keer per jaar op tv kwam?
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik was op zo'n 3 jongens per schooljaar verliefd. En een leraar.
hihiquote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nog niet, want dit heeft niks met internet te makenmaar mn tweede plan wel dus ik hou je in de gaten
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat was nep. Kijk naar Buakaw Por Pramuk. Echte Muay Thai
pas maar op hoor moon, straks verkoopt hij het idee aan een concurrentquote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hihi![]()
Wat voor iets is het?
Of kan je nog niks prijsgeven
Mag DM hoor
Ik ben ook liev.quote:
Je bent ook nog jong.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog maar twee keer in mijn leven verliefd geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |