En dan weer jankend in een bus eindigen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn eerste verkering duurde 2 weken. Zo hoort dat op die leeftijd
Ik sliep evenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh snap jij, niemand wilde de lapo doen
Tuurlijk doe ik geen lapo. Ik doe alleen vrouwen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh snap jij, niemand wilde de lapo doen
A new fantastic point of view..quote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik laat me beïnvloeden door zoetsappige liedteksten![]()
![]()
Mijne was uitermate extreem finaal kut.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste verkering is nogal raar vind ik
Dat is toch met Newbie?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn eerste verkering is nogal raar vind ik
Ik vind deze mooi in het nederlandsquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
ok het is een ding dat je disneyliedjes wilt horen maar doe ze alsjeblieft in het engels
Jaquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is toch met Newbie?
gelukkig rook ik nietquote:
Moet jij snachts werken ofso, dat je elke nacht op FOK! zit?quote:
Ik moest ook janken toen, want mijn toenmalige vriendje kwam me in de pauze achter de gymzaal vertellen dat hij met Jetta (de dikke, lelijke hoer) had gezoend en dat het uit was.Ik was zo kwaad, want Jetta was dus een lelijke dikke hoer in vergelijking met mij, dus dat snapte ik al niet en ik was nog kwader dat hij het uitmaakte, want HIJ was vreemdgegaan en ik vond dat IK dan het recht had om het uit te maken. Maar nee hoor, ik werd genadeloos gedumpt, in de pauze, achter de gymzaalquote:Op donderdag 15 december 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
En dan weer jankend in een bus eindigen.
Naaaaaah laat maar.
Het zit diep.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest ook janken toen, want mijn toenmalige vriendje kwam me in de pauze achter de gymzaal vertellen dat hij met Jetta (de dikke, lelijke hoer) had gezoend en dat het uit was.Ik was zo kwaad, want Jetta was dus een lelijke dikke hoer in vergelijking met mij, dus dat snapte ik al niet en ik was nog kwader dat hij het uitmaakte, want HIJ was vreemdgegaan en ik vond dat IK dan het recht had om het uit te maken. Maar nee hoor, ik werd genadeloos gedumpt, in de pauze, achter de gymzaal
HAHAHAquote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest ook janken toen, want mijn toenmalige vriendje kwam me in de pauze achter de gymzaal vertellen dat hij met Jetta (de dikke, lelijke hoer) had gezoend en dat het uit was.Ik was zo kwaad, want Jetta was dus een lelijke dikke hoer in vergelijking met mij, dus dat snapte ik al niet en ik was nog kwader dat hij het uitmaakte, want HIJ was vreemdgegaan en ik vond dat IK dan het recht had om het uit te maken. Maar nee hoor, ik werd genadeloos gedumpt, in de pauze, achter de gymzaal
Je had ook anaal vernederd kunnen worden achter de gymzaal.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi siensj, ik moet nog steeds langs die dojoquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
Hey Moon. How you do with the martial arts?
Ik vond Jetta ook best lekkerquote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Briljant.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi meesterlijke slaapkopquote:
Hoezo ben ik een slaapkop?quote:
Ik heb 'm geopendquote:Op donderdag 15 december 2011 00:10 schreef Moonwalk het volgende:
ik wou niet posten maar een topic geopend door jelly, dat zijn de zeldzame waar je in gepost moet hebben![]()
ik kom ook net binnenvallen hoor dus geen idee waar het over gaat![]()
Doe Muay Thai, heb je tenminste nog echt iets aan/ Knee the bitchesquote:Op donderdag 15 december 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi siensj, ik moet nog steeds langs die dojohet plan is om dat zaterdag te gaan doen
Jetta:quote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel ben ik 24/7 aan het werk en slaap ik tussendoor. Maar idd, in de nacht moet ik alles invoeren en uitwerkenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet jij snachts werken ofso, dat je elke nacht op FOK! zit?
druk leven!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Momenteel ben ik 24/7 aan het werk en slaap ik tussendoor. Maar idd, in de nacht moet ik alles invoeren en uitwerkenoverdag en in de avond moet ik op pad
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een slaapkop?
Wel leuk compliment hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
maar nu wordt het fappen zekerquote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Gast doe die shit eens spoileren. Ik moet straks nog slapen.
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investerenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
bedhalfgodJe mag mijn bed wel komen testen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Keihard pagga slaan.. nnngggggggggquote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
maar nu wordt het fappen zeker
Geloof me Jetta was echt onooglijk, maar ze was rete dominant en ik denk dat ze mijn vriendje opeiste en dat hij bang voor haar was, zoals iedereenquote:
Moet je nog een web developer of iPhone / Android app developer?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investeren
Nu nog zorgen dat je er geld aan verdient, zakenvrouwtjequote:Op donderdag 15 december 2011 00:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een mooi zakelijk ideetje hebt en het zo mooi is dat mensen er graag geld in willen investeren
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Keihard pagga slaan.. nnnggggggggg
Ik herinner me haar billen nog, OMGquote:Op donderdag 15 december 2011 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geloof me Jetta was echt onooglijk, maar ze was rete dominant en ik denk dat ze mijn vriendje opeiste en dat hij bang voor haar was, zoals iedereen
Ik vond het ook eng als ik haar op de schaatsbaan tegen kwam
Achgossiequote:Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was verliefd op een jongen waartegen ik niet durfde te praten omdat ik wist dat hij me lelijk vond
Is dat niet wat sjoonklood van dam ook deed in zo een film die vroeger duizend keer per jaar op tv kwam?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doe Muay Thai, heb je tenminste nog echt iets aan/ Knee the bitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |