*kuch*hippie *kuch*quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon zijn, met de aarde leven in plaats van van de aarde, niet alles vernietigen.
Clichésquote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, life's a bitch. De truuk is dat je in deze verrotte wereld je eigen leven moet zien te maken en zorgen dat jij zelf gelukkig er in wordt, een weg vinden om toch tevreden te kunnen zijn.
Je kunt niet steeds aan alle anderen denken, je moet meer aan jezelf gaan denken!
Daar heb ik geen kruidenthee voor nodig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die kruidenthee werkt als een tierelier, ben je al geil?
Waarom vernietig jij alles dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon zijn, met de aarde leven in plaats van van de aarde, niet alles vernietigen.
Uiteindelijk maak jij ook deel aan de natuur. Het is zo, het zij zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor hier gewoon niet. Mensen zijn kut, alles wordt verpest hier door mensen die alleen maar op macht uit zijn en niets geven om dingen die echt belangrijk zijn. Ik haat mezelf omdat ik deel uitmaak van iets wat ik veracht.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kruidenthee voor nodig.
Nee, ik heb dit te vaak tegenwoordigquote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die kruidenthee werkt als een tierelier, ben je al geil?
Pas maar op, straks roept ze nog dat jij ook cliché bentquote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak jij ook deel aan de natuur. Het is zo, het zij zo.
De reden dat ik veracht waar ik deel van uitmaak. Gewoon het besef dat iedereen zo is, inclusief mezelf. Dat ik ook alles verpest, net zo hard meewerk aan de destructie.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak jij ook deel aan de natuur. Het is zo, het zij zo.
Als je dat helpt moet je dat doen, maar ik denk dat je gewoon geen kruidenthee meer moet drinken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ik heb dit te vaak tegenwoordig
Ik haat het gewoon, ik kan er wel om janken en dat doe ik ook gewoon.
Begin een moestuin. Het helpt, vraag men moederquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De reden dat ik veracht waar ik deel van uitmaak. Gewoon het besef dat iedereen zo is, inclusief mezelf. Dat ik ook alles verpest, net zo hard meewerk aan de destructie.
Ik ben niet meer onder invloed van wat dan ook op dit momentquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je dat helpt moet je dat doen, maar ik denk dat je gewoon geen kruidenthee meer moet drinken.
Gedaan. Het geeft een groter gevoel van verbondenheid. Het herinnert je wel steeds aan dit soort dingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
Ach, ze is nog jong.
[..]
Begin een moestuin. Het helpt, vraag men moeder
En hoe denk je daar zelf over Mr Sinji?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef Sinji het volgende:
hoi jellybean. Denk jij trouwens nog ooit een relatie aan te gaan?
Uiteindelijk vergaan wij ook en worden we een met de aarde. Haal daar troost uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gedaan. Het geeft een groter gevoel van verbondenheid. Het herinnert je wel steeds aan dit soort dingen.
Niet als je er voor kiest om de oven in te gaan, dan ben je gewoon een hoopje as.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
Uiteindelijk vergaan wij ook en worden we een met de aarde. Haal daar troost uit.
Dat wordt niks. Hihi. Maar ik heb al vrede gesloten met het feit dat ik ooit alleen zal belandenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En hoe denk je daar zelf over Mr Sinji?
Je bent geschikt voor een eerste relatie met een 16 jarig meisje.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben denk ik niet eens geschikt voor een relatie.
Zoals iedere 17 jarige overigens.
Hoezo? Je moet ooit beginnen Heloefquote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben denk ik niet eens geschikt voor een relatie.
Zoals iedere 17 jarige overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |