Dat verdien je.quote:
/carequote:Op woensdag 14 december 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat verdien je.
vuile lapohunter.
Nee, ik mach nooit TR's.quote:
Meestal gewoon om met ze te pratenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ey even on topic..
Met welke gedachte benaderen jullie vrouwen? (of mannen....)
Ligt eraan in welke context.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ey even on topic.. (als het mag)
Ligt eraan hoe graag je seks wilt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ze is mooi en ze lachte leuk naar je.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context.Heb je wat meer info?
Vrouwen: "Lekker ding"quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Dan zou ik zenuwachtig worden. Ik moest dan ook 1 keertje geschaakt worden voor ik het door hadquote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze is mooi en ze lachte leuk naar je.
Wut?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een flashback door kingtoppies vraag en ED's antwoord.
Deze kruidenheks, ze weet!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk het nooit. Ik heb dan ook geen TV
Ik kan me precies zo'n vraag en antwoord herinneren van anderhalve week geleden ofzo, ook aan het begin van een topic.quote:
Terugstaren met een straaltje kwijl in m'n mondhoek.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze is mooi en ze lachte leuk naar je.
Ik zie je er nog voor aan ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Terugstaren met een straaltje kwijl in m'n mondhoek.
Even serieus, waar was het?
Je kent mijn paypalaccount.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Strani het volgende:
Een leven zonder TV..dat is zo verschikkelijk schrijnend! Kan ik ergens doneren?
Ik kan ook best zonder TV. Kijk het eigenlijk alleen als ik bezoek heb en heeel soms thuis. Ik had ook gerust internet zonder TV willen nemen als ik die keus had gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Strani het volgende:
Een leven zonder TV..dat is zo verschikkelijk schrijnend! Kan ik ergens doneren?
Zoals het een ware FOK!er betaamt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
Als een leuke vrouw naar me lacht zou ik naar FOK! rennen om er via een ruime vraagstelling achter proberen te komen wat ik nu moet doen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
Als een leuke vrouw naar me lacht zou ik naar FOK! rennen om er via een ruime vraagstelling achter proberen te komen wat ik nu moet doen.
Weet je wat, op je volgende bestelling hoef je maar de helft te betalen, want ik vind dit gewoon heel erg zielig.quote:
Mooie vrouwen lachen niet naar me. Ik ken dit probleem niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, op je volgende bestelling hoef je maar de helft te betalen, want ik vind dit gewoon heel erg zielig.
Ach straks woont ze gewoon weer thuis en haar ouders hebben vast wel een TVquote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, op je volgende bestelling hoef je maar de helft te betalen, want ik vind dit gewoon heel erg zielig.
Ik ben toch wel een TV-liefhebber. Ik woon in Spanje en heb dus Spaanse TV, maar ik heb ook Nederlandse en zelfs Amerikaanse TV. Kost een hoop maar ik zie het maar als een dure hobby.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan ook best zonder TV. Kijk het eigenlijk alleen als ik bezoek heb en heeel soms thuis. Ik had ook gerust internet zonder TV willen nemen als ik die keus had gehad
Terugflirten, ONS, en daarna nooit meer spreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zouden jullie doen als er een bezette vrouw met je flirt? Terug flirten of niet? En wat is dan het doel van het terug flirten?
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets om je te bedanken.
Ik ga toch niet de hele avond bij mijn ouders zitten?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach straks woont ze gewoon weer thuis en haar ouders hebben vast wel een TV
Ehm goede vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou denk ik nauwelijks terugflirten. Vind het een beetje ordinair om als bezet iemand openlijk te gaan flirten met een ander al weet ik dat sommige mensen dat gewoon in alle onschuld doenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zouden jullie doen als er een bezette vrouw met je flirt? Terug flirten of niet? En wat is dan het doel van het terug flirten?
Ik kan niet ruiken of ze bezet is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Goeie vraag wel. Ik redeneer even van toen ik zelf nog niet bezet was.. ik denk dat ik er toen wel op in zou zijn gegaan als ik de vrouw echt leuk vond. Ik denk dat ik in de tussentijd wel wat bijgeleerd heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Je weet het voordat ze begint met flirten.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet ruiken of ze bezet is.
Terugflirten omdat het leuk is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moet zeggen zover denk ik echt niet meestal. Dan zit ik gewoon nog in het gesprek.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nee maar ok.. nieuwe situatie... je spreekt het mooie meisje met die leuke lach aan en de eerste woorden te merken merk je dat het een leuk meisje is.. Met welke gedachte ga je dan verder? Blijf je dan.. met de gedachte: ''Dit is gezellig ik blijf fijn met haar praten'' Of denk je ''ik ga hier alles uit halen en ik neem haar mee naar huis voor weet ik het... Als je maar aan haar kan zitten.''
Of proberen het contact gewoon leuk te houden en een nummer regelen zodat je haar uit kan nemen voor een date?
Dat laatste doe ik niet meer, daar komen bij mij geen stabiele relaties uit voort. Ik heb geen interesse in een ONSquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nee maar ok.. nieuwe situatie... je spreekt het mooie meisje met die leuke lach aan en de eerste woorden te merken merk je dat het een leuk meisje is.. Met welke gedachte ga je dan verder? Blijf je dan.. met de gedachte: ''Dit is gezellig ik blijf fijn met haar praten'' Of denk je ''ik ga hier alles uit halen en ik neem haar mee naar huis voor weet ik het... Als je maar aan haar kan zitten.''
Of proberen het contact gewoon leuk te houden en een nummer regelen zodat je haar uit kan nemen voor een date?
Ik zou lekker door blijven praten en wel zien waar het schip strandt..maar zeker niet na een paar zinnen al naar m'n slaapkamer willen rennen met de vrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Het eindigt bij flirten. En er wordt geflirt omdat het gewoon leuk is en beide kanten er vrolijk van worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met welk doel. Waar eindigt het?
Flirten is op zichzelf al een spel..alleen wel een heel riskant spel. Ik doe trouwens online wel eens flirterig maar in het echt heb ik nog nooit geflirt sinds ik bezet ben.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met welk doel. Waar eindigt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |