Ziet er ook een stuk vrouwelijker uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze heb. Voelt wel vrouwelijker dan een platte borst denk ik.
quote:
Ik denk dat je gewoon homo bent en helemaal niet biquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zei ik toch al.![]()
Een vrouw mag er best een beetje mannelijk uit zien. Brede schouders, beetje spieren.
Profielfoto is genoegquote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef ook_gek het volgende:
oh jah
maarje kan weinig zien in dat geval
Mevroutje theelepel!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een onderschrift onder mijn forumnaam hebben vind ik. Maar ik weet niets.
Hehe, ik val teveel op vrouwen denk ik daarvoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon homo bent en helemaal niet bi
Kruidenheks.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een onderschrift onder mijn forumnaam hebben vind ik. Maar ik weet niets.
die is oud, en heb daar een extreme katerquote:
Maar je valt dan op hun innerlijk denk ik, want niet op hun uiterlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, ik val teveel op vrouwen denk ik daarvoor.
Vrouwen en meisjes.
Niet al je kruid verschieten in een keer? Heksquote:
Inderdaadquote:
Mannen vind ik innerlijk leuker dan vrouwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar je valt dan op hun innerlijk denk ik, want niet op hun uiterlijk
Als er echt helemaal niks op tv is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb gister Dr Phil gekeken en ik vond het best vermakelijk
Wie kijkt dat wel eens?
Zo af en toe.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kijkt dat wel eens?
Ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kijkt dat wel eens?
Soms is het wel leuk jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kijkt dat wel eens?
OP dat tijdstip is er niks anders op tv, daarom keek ik hetquote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Als er echt helemaal niks op tv is.
Weer te laat naar bed gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
OP dat tijdstip is er niks anders op tv, daarom keek ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |