Pic!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn FOK!shirt is gisteren opgestuurd![]()
Nee, echt.quote:
Heb je vrijdag nu vrij?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pic!
Kwam je nou vrijdag, of ben je weeeeeer van idee veranderd?
Waarom zou je ook?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gevraagd en nog nooit een foto gekregen
Ja. Ik heb vandaag iedereen heel lief aangekeken en vrij gekregen.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vandaag iedereen heel lief aangekeken en vrij gekregen.
Ik niet maar ik wel graag allesquote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil dat graag omdat ik nieuwsgierig ben
Kunnen we gelijk de gitaar winkel in. Zit tegenover station.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Ik ben om 12 uur afgewerkt, dus dan kan ik op zijn vroegst half 3 / 3 uur er zijn.
Kan die niet op vrijdag een week later?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
MENSEN!
VRIJDAG, MEET IN LEIDEN!
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaandquote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
MENSEN!
VRIJDAG, MEET IN LEIDEN!
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk de gitaar winkel in. Zit tegenover station.
Ik snap je zin niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet maar ik wel graag alles
Of nog een weekquote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan die niet op vrijdag een week later?
woorden zijn op kredietquote:
Ga nou niet weer beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan die niet op vrijdag een week later?
Ik weet ook graag hoe mensen eruit zienquote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
woorden zijn op krediet![]()
Het moest zijn:
Ik niet maar ik weet wel graag alles
nee dat is zondag pas en die maandag ernaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer beginnen.Ik heb niet voor Jan Lul vrijgebedeld.
Is het geen kerst dan eigenlijk?
Nee het is dan de 23ste en dan ben ik dus in Leiden.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer beginnen.Ik heb niet voor Jan Lul vrijgebedeld.
Is het geen kerst dan eigenlijk?
Ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet ook graag hoe mensen eruit zien
atletisch, en foto is ook mooi genomenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Hier een foto van mijHij blijft 5 minuten staan en dan is het voorbij, voor altijd met het delen van foto's.
Mooie fotoquote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Hier een foto van mijHij blijft 5 minuten staan en dan is het voorbij, voor altijd met het delen van foto's.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |