Wij ook! Benieuwd dan, dat strakke lichaam valt wel mee op het moment.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik ben dan wel benieuwd, want ze heeft wel een heel mooi strak lichaam!
Minder leukquote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet in fokkers sexy en gewaagd?
nou zie jij wel eens een mooie vrouw dan? Ik ziet ze bijna nie daar.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wattt?
Wat?
Ik niet snap... Jij hetero?
Ik had het veel en veel erger verwacht, het meest is wel leuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het hoeven toch ook geen modellen te zijn, gewoon leuke meiden.
Genoeg...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou zie jij wel eens een mooie vrouw dan? Ik ziet ze bijna nie daar.
En vind het altijd wel mooi te zien hoe ze dan hun buik inhouden voor een foto
Ten eerste omdat ik je niet geloof. Ten tweede omdat ik het oprecht tof voor je zou vinden als ik ongelijk zou hebbenquote:
zal zo eens kijken dan.quote:
hoe weet jij of haar strakke lichaam mee valt op het moment?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wij ook! Benieuwd dan, dat strakke lichaam valt wel mee op het moment.
Als ik zaterdag naar toe ga waar ik van plan naar toe te gaan weet ik zeker dat er een paar leuke meisjes zijn. Of ze mij leuk vinden geen ideequote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik je niet geloof. Ten tweede omdat ik het oprecht tof voor je zou vinden als ik ongelijk zou hebben
Mijn zin kan op 2 manieren gelezen worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal zo eens kijken dan.
[..]
hoe weet jij of haar strakke lichaam mee valt op het moment?
In de eerste de beste kroeg zijn op zaterdagavond plenty leuke vrouwen. Je gaat er alleen niet heen mét een leuke vrouw, dat is nou net het hele puntquote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik zaterdag naar toe ga waar ik van plan naar toe te gaan weet ik zeker dat er een paar leuke meisjes zijn. Of ze mij leuk vinden geen idee
Wel handig dat ze geen tanden heeft. Lijkt me wel zacht aanvoelen om een piemel daar in te stoppenquote:
Dan ga ik ook wel even kijken...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel handig dat ze geen tanden heeft. Lijkt me wel zacht aanvoelen om een piemel daar in te stoppen
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel handig dat ze geen tanden heeft. Lijkt me wel zacht aanvoelen om een piemel daar in te stoppen
En nog zo'n tongpiercing.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat nou weer?quote:
Was het lekker?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
En nog zo'n tongpiercing.![]()
Weet jij dat sinds die hele worstenvingertjes onzin van laatst gedroomd heb dat ik werd afgetrokken door een dik wijf, geen grap.
Jij praat echt nog meer over piemels dan wij over tietenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dát heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik iets doe is dat ook vaak samen met jongens die best leuk zijn, betekent nog niet dat ik ook iets van ze wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |