10 jaar is wel een beetje veel. Tenzij je er toch niks meer mee wilt naderhand.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee voor wat ik haar ken is ze best leuk, leuke humor en spontaan. Maar net effe zitten kijken. Ze is 10 jaar jonge dan mij. Dat maakt haar dus 21
[..]
het is echt werkelijk kansloos als je ziet wat er gebeurd![]()
Zit ik lekker te lunchen en te kijken hoe dat dan gaat. Hier en daar even een steek onderwater geven, ze even voor lul zetten. Heerlijk tijdverdrijf.
Alsnog goede oefening en harde les voor de toekomst.quote:
You're on, ik eis een uitgebreid verslag zondagquote:
Uhm ik klik met heel veel vrouwen. Dus niks om wakkeer over te worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus het klikt, jullie zijn allebei meerderjarig en blijkbaar beide vrijgezel.
Hallo, wakker worden
Ze studeerd en ik ben bang dat niemand me kan aanvullen als persoonquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeftijd is een getal man... Wat doet ze en zou ze jou goed aanvullen als persoon?
Dat is het zekerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog goede oefening en harde les voor de toekomst.
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You're on, ik eis een uitgebreid verslag zondag
En een goedgebekte 21-jarige kan dat. Ik snap echt je probleem nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm ik klik met heel veel vrouwen. Dus niks om wakkeer over te worden.
[..]
Ze studeerd en ik ben bang dat niemand me kan aanvullen als persoon![]()
Het is meer dat een vrouw mij moet kunnen indammen
ze gaan opeens doen als of ze humor hebben. ze gaan opeens elkaar wat harder aanspreken en hardere grapjes maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Gaan al die collega's ineens ook extra vaak koffie/thee/water halen voor de hele afdeling? Het is altijd zo voorspelbaar.
Dat zeg ik, je dóet het nietquote:
Whehe.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze gaan opeens doen als of ze humor hebben. ze gaan opeens elkaar wat harder aanspreken en hardere grapjes maken.
En op dat punt kom ik er altijd even in. Want dat is mijn specialitijd, snel hard en direct reageren. Dan gaat ik ze 1 voor 1 af.
Resultaat, zij stikt bijna in haar thee en die gasten kijken soort van zo
haha nou nee hoor dat kan ze zeker niet, daar wals ik zo overheen. En het verhaal is simpel, ze is gezellig maar niet leuk genoeg denkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En een goedgebekte 21-jarige kan dat. Ik snap echt je probleem niet
Dan is ze dus niet goedgebektquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha nou nee hoor dat kan ze zeker niet, daar wals ik zo overheen. En het verhaal is simpel, ze is gezellig maar niet leuk genoeg denk
Vrouw.quote:
Je hebt ook 'theezakjes' die openen als een bloem als je die in een theepot laat trekken.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als die rode sliertjes loskomen bij het trekken en dan door het water kronkelen bij deze thee
quote:
Theezakjes?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt ook 'theezakjes' die openen als een bloem als je die in een theepot laat trekken.
Dat weet je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je dóet het niet
Klinkt best ranzig zoquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als die rode sliertjes loskomen bij het trekken en dan door het water kronkelen bij deze thee
Goed dat jij het zegt. Ik dacht 'wat is dat nou voor rare vaginale tang?'. En toen die opmerking van lokasenna, dat werd me even te veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je niet
[..]
Klinkt best ranzig zo
Kon ff geen andere term verzinnen, muts.quote:
Ze is zeker wel goed gebekt, maar niet genoeg om mij onder de duim te houden indien nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is ze dus niet goedgebekt![]()
En dan is het dus ook geen issue want geen serieuze kandidate. Next!
Ik denk dat er heel wat afvallen inderdaad ja. Maar er blijft genoeg over. Indammen gaat over verstandig zijn. Keertje thuis blijven ipv op stap. Ik doet alles van uit een inpuls en ik denk er niet bij na. Dat komt er na wel. Dat kan leiden tot veel te ver gaan in iets. En dan is er een rem nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand die jou kan indammen...lijkt me lastig
Valt er zo niet een hele hoop af?
KILL IT WITH FIRE.quote:
Je kunt nou wel een grote bek hebben, maar jij zit zaterdag avond weer gewoon achter je schermpje, as usual. Ik normaal ook, deze week is een uitzondering, maar ik doe dan ook niet alsof ze wel voor me in de rij staanquote:
Geef het kind gewoon een kans, je wijdt er niet voor niks zover op uit dankzij 1 meisje...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is zeker wel goed gebekt, maar niet genoeg om mij onder de duim te houden indien nodig
[..]
Ik denk dat er heel wat afvallen inderdaad ja. Maar er blijft genoeg over. Indammen gaat over verstandig zijn. Keertje thuis blijven ipv op stap. Ik doet alles van uit een inpuls en ik denk er niet bij na. Dat komt er na wel. Dat kan leiden tot veel te ver gaan in iets. En dan is er een rem nodig![]()
Dan moet een vrouw er ook tegen kunnen dat ik vaak de meeste aandacht krijg van mijn omgeving door mijn gedrag en ze moet er tegen kunnen dat ik niet van plannen houd maar gewoon dingen doe die ik op dat moment bedenk.
Wiewatwaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Er is gewoon een SC op FOK! met redelijk knappe vrouwen.
Het is een wonder.
Fernandesquote:
Waarom?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt nou wel een grote bek hebben, maar jij zit zaterdag avond weer gewoon achter je schermpje, as usual. Ik normaal ook, deze week is een uitzondering, maar ik doe dan ook niet alsof ze wel voor me in de rij staan
Prove me wrong zou ik zeggen, zondag een uitgebreid verslag
Nah, staat niet veel bijzonders inquote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[Fernandes #60] Waar Allure_ haar booty moet posten verdammt.
Kieskeurig jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, staat niet veel bijzonders in
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef het kind gewoon een kans, je wijdt er niet voor niks zover op uit dankzij 1 meisje...
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.
En als mensen hier haar foto zien zullen velen me voor gek verklaren
Pics or gtfo.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.
En als mensen hier haar foto zien zullen velen me voor gek verklaren
Misschien zit ook_gek z'n nieuwe collega daar wel tussen!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk op ''foksters sexy en gewaagd'' Ik ben verslaafd.
Ik kijk daar ook altijdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn beste vriendin gaat daar nog eens posten, weest gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Genoeg andere leukere vrouwenquote:
ik zie er zelden wat moois bij staanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik nooit alleen in KPDquote:
Ik laat hem sowieso in MyAT staanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin gaat daar nog eens posten, weest gewaarschuwd.
Nou ik ben dan wel benieuwd, want ze heeft wel een heel mooi strak lichaam!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien zit ook_gek z'n nieuwe collega daar wel tussen!
Voor FOK! begrippen is het nog best goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zie er zelden wat moois bij staan
Wattt?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ook_gek het volgende:
ik zie er zelden wat moois bij staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |