In before ik wil ze wel opwarmen met mijn joystickquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn billetjes zijn vast aan het bankje gevroren.
Ja wel ik heb nog steeds niemand versiertquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand heeft de laatste tijd versierproblemen of vorderingen?
Dan is het weer eens tijd voor een rel.
Verkapte ik-wil-ze-wel-opwarmen-met-mijn-joystickpost.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before ik wil ze wel opwarmen met mijn joystick
Ik ben al onderweg naar iemand die me wel warm houd.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before ik wil ze wel opwarmen met mijn joystick
Naam en rugnummerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg naar iemand die me wel warm houd.
jawel ik heb zaterdag een telefoonnummer gekregen, maar geen idee wat ik haar moet smsen en of ik dat ook wel wilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Poepje latenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn billetjes zijn vast aan het bankje gevroren.
Alleen een beetje vrijblijvend aan het flirten links en rechts.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
En waarom niet eigenlijk? Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel ik heb zaterdag een telefoonnummer gekregen, maar geen idee wat ik haar moet smsen en of ik dat ook wel wil
Vertel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen een beetje vrijblijvend aan het flirten links en rechts.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zaterdag avond naar dat ene concert waarvan ik hier de bandnaam geloof ik niet mag noemenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Dat mag best dan krijg je wel een lading kritiek over je heenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zaterdag avond naar dat ene concert waarvan ik hier de bandnaam geloof ik niet mag noemen
Nergens bang voor, maar ze is nog al jongquote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom niet eigenlijk? Waar ben je bang voor?
Voel je niks van. Of toch wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nergens bang voor, maar ze is nog al jong
Jouw leeftijd en haar leeftijd?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik maar weer gaan janken?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Trouwens, waar is die nieuwe collega van je? Kheb nog geen nieuwe namen gezien hier.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaquote:
En geen foto'squote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Trouwens, waar is die nieuwe collega van je? Kheb nog geen nieuwe namen gezien hier.
Mij best. Voorlopig ga ik zaterdag eerst uit eten en daarna naar een concert met een ontzettend leuke mooie meid. En jullie nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag best dan krijg je wel een lading kritiek over je heen
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Trouwens, waar is die nieuwe collega van je? Kheb nog geen nieuwe namen gezien hier.
ik 31 zij 23quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw leeftijd en haar leeftijd?
Ik ben te gelukkig om te janken eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janog walvis aan je harpoen gespietst?
Foto's zijn nog wel het minst boeiend.quote:
Je hoeft er ook alleen maar subtiel in de richting van dit topic te schuiven.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]volgens mij zit ze echt op fok. De hele pauze zat ze op haar mobiel. Maar kon net niks zien
Het is echt een Fok! meisje. En nee ik gaat geen namen of foto's dumpen
[..]
ik 31 zij 23
Het ligt eraan of ze 23 is of 23 en daarmee bedoel ik of ze al wat volwassener is of nog een beetje een late puber isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeftijd moet geen issue zijn als ze gewoon 23 is.
Dat is geen leeftijd maar persoonlijkheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het ligt eraan of ze 23 is of 23 en daarmee bedoel ik of ze al wat volwassener is of nog een beetje een late puber is
Ik kan zaterdag meerdere leuke meiden zien als ik wilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mij best. Voorlopig ga ik zaterdag eerst uit eten en daarna naar een concert met een ontzettend leuke mooie meid. En jullie niet
En jij niet gehosseldquote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben te gelukkig om te janken eigenlijk.
En nee ik ben niet gehosseld door welke walvis dan ook.
Ja dan moet ik het eerst zeker wetenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Je hoeft er ook alleen maar subtiel in de richting van dit topic te schuiven.
ja nu gaat ik twijfelenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeftijd moet geen issue zijn als ze gewoon 23 is.
Whaha, allemaal aasgieren. Vers vlees in huis!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dan moet ik het eerst zeker weten![]()
Maar met alle collega's in me nek is dat moeilijk te vinden. Want ze is 1 van de weinige vrouwen. God god als je ziet wat dat doet met collega's
Dan vind je haar waarschijnlijk gewoon al niet leuk genoeg , als je haar echt leuk genoeg had gevonden had het je niet veel geboeidquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar met alle collega's in me nek is dat moeilijk te vinden. Want ze is 1 van de weinige vrouwen. God god als je ziet wat dat doet met collega's
[..]
ja nu gaat ik twijfelenEffe op facebook gluren. Want ik vind haar echt te jong
Ja, dat merkte ik ook al met dat hardloopmeisje. Alle mannen hebben het over haar (stiekemquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je het hem die avond had gevraagd dat hij het nummer had gehad had hij heel anders gereageerd waarschijnlijk, dus ik vind dat geen goede indicatie eerlijk gezegd... Na 1 avond is het heel makkelijk om iets te verdoezelen als ''het stelt niet veel voor''quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vind je haar waarschijnlijk gewoon al niet leuk genoeg , als je haar echt leuk genoeg had gevonden had het je niet veel geboeid
Je kán het. Maar je dóet het niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag meerdere leuke meiden zien als ik wil![]()
Sorry maar die band is gewoon epic fail mooie meid of niet
[..]
En jij niet gehosseldHeloef wat doe je.
Hosselen in trams.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij niet gehosseldHeloef wat doe je.
Dat dusquote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vind je haar waarschijnlijk gewoon al niet leuk genoeg , als je haar echt leuk genoeg had gevonden had het je niet veel geboeid
nee voor wat ik haar ken is ze best leuk, leuke humor en spontaan. Maar net effe zitten kijken. Ze is 10 jaar jonge dan mij. Dat maakt haar dus 21quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen leeftijd maar persoonlijkheid.
het is echt werkelijk kansloos als je ziet wat er gebeurdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Whaha, allemaal aasgieren. Vers vlees in huis!
Leeftijd is een getal man... Wat doet ze en zou ze jou goed aanvullen als persoon?quote:
Geen succesquote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kán het. Maar je dóet het niet.
Zullen we het nog eens hebben over epic fail
nou ik heb wel zo een grens qua leeftijd hoor. Hoe leuk een vrouw ook is.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dus het klikt, jullie zijn allebei meerderjarig en blijkbaar beide vrijgezel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee voor wat ik haar ken is ze best leuk, leuke humor en spontaan. Maar net effe zitten kijken. Ze is 10 jaar jonge dan mij. Dat maakt haar dus 21
[..]
het is echt werkelijk kansloos als je ziet wat er gebeurd![]()
Zit ik lekker te lunchen en te kijken hoe dat dan gaat. Hier en daar even een steek onderwater geven, ze even voor lul zetten. Heerlijk tijdverdrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |