KILL IT WITH FIRE.quote:
Je kunt nou wel een grote bek hebben, maar jij zit zaterdag avond weer gewoon achter je schermpje, as usual. Ik normaal ook, deze week is een uitzondering, maar ik doe dan ook niet alsof ze wel voor me in de rij staanquote:
Geef het kind gewoon een kans, je wijdt er niet voor niks zover op uit dankzij 1 meisje...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is zeker wel goed gebekt, maar niet genoeg om mij onder de duim te houden indien nodig
[..]
Ik denk dat er heel wat afvallen inderdaad ja. Maar er blijft genoeg over. Indammen gaat over verstandig zijn. Keertje thuis blijven ipv op stap. Ik doet alles van uit een inpuls en ik denk er niet bij na. Dat komt er na wel. Dat kan leiden tot veel te ver gaan in iets. En dan is er een rem nodig![]()
Dan moet een vrouw er ook tegen kunnen dat ik vaak de meeste aandacht krijg van mijn omgeving door mijn gedrag en ze moet er tegen kunnen dat ik niet van plannen houd maar gewoon dingen doe die ik op dat moment bedenk.
Wiewatwaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Er is gewoon een SC op FOK! met redelijk knappe vrouwen.
Het is een wonder.
Fernandesquote:
Waarom?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt nou wel een grote bek hebben, maar jij zit zaterdag avond weer gewoon achter je schermpje, as usual. Ik normaal ook, deze week is een uitzondering, maar ik doe dan ook niet alsof ze wel voor me in de rij staan
Prove me wrong zou ik zeggen, zondag een uitgebreid verslag
Nah, staat niet veel bijzonders inquote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[Fernandes #60] Waar Allure_ haar booty moet posten verdammt.
Kieskeurig jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, staat niet veel bijzonders in
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef het kind gewoon een kans, je wijdt er niet voor niks zover op uit dankzij 1 meisje...
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.
En als mensen hier haar foto zien zullen velen me voor gek verklaren
Pics or gtfo.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.
En als mensen hier haar foto zien zullen velen me voor gek verklaren
Misschien zit ook_gek z'n nieuwe collega daar wel tussen!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk op ''foksters sexy en gewaagd'' Ik ben verslaafd.
Ik kijk daar ook altijdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn beste vriendin gaat daar nog eens posten, weest gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Genoeg andere leukere vrouwenquote:
ik zie er zelden wat moois bij staanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik nooit alleen in KPDquote:
Ik laat hem sowieso in MyAT staanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin gaat daar nog eens posten, weest gewaarschuwd.
Nou ik ben dan wel benieuwd, want ze heeft wel een heel mooi strak lichaam!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien zit ook_gek z'n nieuwe collega daar wel tussen!
Voor FOK! begrippen is het nog best goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zie er zelden wat moois bij staan
Wattt?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ook_gek het volgende:
ik zie er zelden wat moois bij staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |