Oh dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.
Ja hoor, op zich wel. Maar bij 'netjes' denk ik meer aan iemand die vraagt hoe laat het meisje die avond thuis moet zijn en of hij haar naar huis kan lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch best netjes toch? Oprecht en beetje speels.
Naja, aan dat laatste kan ik wel werken. Moet wel eerst die depressie weg zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.
Wat?quote:
Vind je?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar die vragen echt niet om een telefoonnummer
Die spelen het zo dat het meisje het vraagt of die zorgen dat je het geeft zonder dat er een vraag is.quote:
Moet ik het nou gewoon zeggen of vragen?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die spelen het zo dat het meisje het vraagt of die zorgen dat je het geeft zonder dat er een vraag is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Cactus, vind je het dus fijn als je gewoon gezellig kletst met een leukje jongen dat hij als hij op het punt staat weg te gaan tegen jou zegt: ''Hey cactus, geef me je nummer eens''
Ja ik ben nou eenmaal niet dominant.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken geeft aan dat je het gaat spelen.
That PI is driving me mad woman.quote:
Dat wordt weer te needy.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan sweet dreams sms'je en de volgende middag bellen voor?
Dat zou ik doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan sweet dreams sms'je en de volgende middag bellen voor?
Ik zou trouwens whatsappen.quote:
Neejoh... als jij wilt afspreken dan maar beter gewoon gelijk toch? Met smsen vragen of iemand wilt afspreken is ook weer... ''onzeker''quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou trouwens whatsappen.
Bellen vind ik iets te zenuwslopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |