''ey, mag ik je nummer?''quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vragen komt niet echt zelfverzekerd over, soms zelfs wanhopig.
Ey, zet je nummer even in m'n telefoon. Dan kunnen we binnenkort wat afspreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ey, mag ik je nummer?''
Wat nou onzeker? Wie verzint dat?
Nee joh, je moet haar een paar keer aankijken nooit gesproken hebben en volspammen via Facebook.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ey, mag ik je nummer?''
Wat nou onzeker? Wie verzint dat?
Praat je niet met je cactus?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je die al gevoeld dan voordat je me wil leren kennen?
Maar als je het op een zekere manier vraagt, is er toch niks mis mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vragen komt niet echt zelfverzekerd over, soms zelfs wanhopig.
Leuk dat je het vraagt. Deze nick is inmiddels zo'n 8 jaar oud en die tijd was ik een beetje into Italië. Had een tijdje daarvoor ook wat gehad met een Napolitaanse. Nu woonde ik zelf al in het buitenland en was dus buitenlander. Straniero is Italiaans voor buitenlander. Maar die nick was daar bezet dus koos is Strani. Zodoende.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, wat is een strani?
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die echt een nette jongen wil die zich fijn gedraagtquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
''Wat is je nummer'' Aan de hand van vragen of ze nog een keer wilt afspreken...
''Mag ik je nummers / zou ik je nummer mogen?'' is gewoon galant... Niks mis mee als je nette jongen bent en je je fijn gedragen hebt.
Deze manquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Strani het volgende:
Trouwens, een cactus is niet prikkelbaar maar juist prikkend. Voor de volledigheid.
Huh?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die echt een nette jongen wil die zich fijn gedraagt
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die echt een nette jongen wil die zich fijn gedraagt
Altijd leuk voor in de friendzone om te klagen over mannen die minder netjes zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in de friendzone om te klagen over mannen die minder netjes zijn
Haha, precies. En dat is meteen je antwoord op je 'huh', Heloef.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in de friendzone om te klagen over mannen die minder netjes zijn
!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, precies. En dat is meteen je antwoord op je 'huh', Heloef.
Het is avondquote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.
Goedemiddag.
Ik ben rebels, ik zeg goedemiddag.quote:
Precies!!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
!![]()
Thx hè![]()
Kut aanpak, gewoon zwaar geschut erop in plaats van aaien!
Het komt goed. Op jouw leeftijd hoor je nog een nette lieve jongen te zijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.
Goedemiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |