Bij het afscheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik de volgende keer wel haar nummer moet vragen.
Wat is het beste moment om dat te vragen?
Als je afscheid neemt, vragen of ze telefoonnummers wil uitwisselenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik de volgende keer wel haar nummer moet vragen.
Wat is het beste moment om dat te vragen?
Ik flirt niet zo zeer om uit te zijn op een avondje wilde sex, maar dat ben ikquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
Maar met welke gedachten flirten jullie dan? Om haar te versieren toch? Als je elkaar nog niet kent is dat toch... ? Direct en op weinig gebaseerd behalve het uiterlijk en het eerste contact... Niet bepaald op innerlijk laat ik zeggen. Dan ben je toch juist uit op iets kortstondigs? Lijkt mij.
Ik flirt als ik iemand best leuk vind, gaat vol automatisch. Ik ben er mee geboren denk ik en hoef het alleen maar lichtjes aan te sturen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
Maar met welke gedachten flirten jullie dan? Om haar te versieren toch? Als je elkaar nog niet kent is dat toch... ? Direct en op weinig gebaseerd behalve het uiterlijk en het eerste contact... Niet bepaald op innerlijk laat ik zeggen. Dan ben je toch juist uit op iets kortstondigs? Lijkt mij.
Dat hoeft toch niet? Elke lange relatie begint met een eerste ontmoeting..en om er een tweede ontmoeting aan vast te plakken zul je toch een nummer o.i.d. nodig hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
Waarvoor dan wel? Iemand te leren kennen?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik flirt niet zo zeer om uit te zijn op een avondje wilde sex, maar dat ben ik
Goh, toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik flirt niet zo zeer om uit te zijn op een avondje wilde sex, maar dat ben ik
Niet vragen!! Gewoon zeggen"oh, geef me je nummer even" Of je telefoon in haar handen drukken en zeggen: "hier zet je nummer er even in".quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je afscheid neemt, vragen of ze telefoonnummers wil uitwisselen
Jupquote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Waarvoor dan wel? Iemand te leren kennen?
quote:
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je afscheid neemt, vragen of ze telefoonnummers wil uitwisselen
Waarom zou ze nee zeggen als ze wel je nummer wilt?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet vragen!! Gewoon zeggen"oh, geef me je nummer even" Of je telefoon in haar handen drukken en zeggen: "hier zet je nummer er even in".
Met zo'n dikke marker. Ruimte genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon je lul in haar handen duwen en vragen of ze haar nummer erop schrijft.
Je kunt best wat zekerder van je zaak zijn. Vragen komt een beetje onzeker overquote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom zou ze nee zeggen als ze wel je nummer wilt?
Bij loefje wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met zo'n dikke marker. Ruimte genoeg.
En die van haar vriendinnen, die passen er makkelijk ook bij.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon je lul in haar handen duwen en vragen of ze haar nummer erop schrijft.
Dit ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt best wat zekerder van je zaak zijn. Vragen komt een beetje onzeker over
Oh okquote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt best wat zekerder van je zaak zijn. Vragen komt een beetje onzeker over
Prikkelbaar is geen compliment hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
''Oeh, wat ben je lekker prikkelbaar, wat wil ik jou graag leren kennen''
Ik had het over je cactusquote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prikkelbaar is geen compliment hoor
Inderdaad. Ook even email, facebook en ping er bij zetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En die van haar vriendinnen, die passen er makkelijk ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |