Ik blijf het gewoon een beetje aso vinden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet het ook niet bot zeggen ofzoGewoon iets van 'oh trouwens, geef je nummer eens, smst wat makkelijker'
Vrouwen vinden dit eigenlijk afschrikkend. Tenzij jaren 80 teenflick. Want dan gaan ze gekquote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn schoone deerne, vraagt kingtoppie stotterend en trillend aan lanterfanteraar, hij schuifelt nog wat heen en weer en kijkt hoe zijn voeten bewegen, en terwijl hij schuifelt floept hij het eruit: "Mag ik alsjeblieft jouw nummer mevrouw, ik... ik... zou graag wat met je willen afspreken''
Zoiets?
Het is ook persoonliijk, misschien hebben sommige liever de nette, beleefde aanpakquote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon een beetje aso vinden eerlijk gezegd
Je zegt het ook niet nadat je net elkaars naam weet. Pas halverwege of aan het eind (voorkeuren blabla) nadat je wat van elkaar te weten bent gekomen gooi je hem d'r in. Je kan er zelfs naar toe sturen in je gesprek zodat het niet zo opvalt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon een beetje aso vinden eerlijk gezegd
Je kunt ook gewoon terloops vragen of we even nummers kunnen uitwisselen. Niet smekend of zo, maar met een beetje daadkracht. Kun je gelijk ook adressen uitwisselenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is ook persoonliijk, misschien hebben sommige liever de nette, beleefde aanpak
Terloops komt op mij over als "Ja, ik vind bier veel lekkerder dan breezers.. Oh ja mag ik je nummer?"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon terloops vragen of we even nummers kunnen uitwisselen. Niet smekend of zo, maar met een beetje daadkracht. Kun je gelijk ook adressen uitwisselen
"Wat is je nummer?"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
''Geef is je nummer'' Vind ik al beter klinken dan ''Geef je nummer'' Dat is gewoon dwingen eigenlijk, en ''Geef is je nummer'' Voelt wat minder dwingend aan.
Ik denk dat ik maar beter rijk kan worden...lijkt wel de makkelijke routequote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
Wat een vrouw zegt en wat ze daadwerkelijke voelen/willen, so so different
Dat is mijne!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
063.....
You almost got me there!
Op die manier niet, het gaat om dat zinnetje op zichzelf staand.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef ElDinosaur het volgende:
\
[..]
Wat is er asociaal aan "Geef je nummer even, dan kunnen we binnenkort wat afspreken"?
Ja, alles is asociaal als je het uit context rukt en willekeurig gebruikt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op die manier niet, het gaat om dat zinnetje op zichzelf staand.
Okee, okee point taken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, alles is asociaal als je het uit context rukt en willekeurig gebruikt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Geef je nummer klinkt ten alle tijden dwingend....
Daarom verbloemd haar nummer eisen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
''Geef je nummer'' klinkt ten alle tijden dwingend....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |