Oh dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.
Ja hoor, op zich wel. Maar bij 'netjes' denk ik meer aan iemand die vraagt hoe laat het meisje die avond thuis moet zijn en of hij haar naar huis kan lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch best netjes toch? Oprecht en beetje speels.
Naja, aan dat laatste kan ik wel werken. Moet wel eerst die depressie weg zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.
Wat?quote:
Vind je?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar die vragen echt niet om een telefoonnummer
Die spelen het zo dat het meisje het vraagt of die zorgen dat je het geeft zonder dat er een vraag is.quote:
Moet ik het nou gewoon zeggen of vragen?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die spelen het zo dat het meisje het vraagt of die zorgen dat je het geeft zonder dat er een vraag is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Cactus, vind je het dus fijn als je gewoon gezellig kletst met een leukje jongen dat hij als hij op het punt staat weg te gaan tegen jou zegt: ''Hey cactus, geef me je nummer eens''
Ja ik ben nou eenmaal niet dominant.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken geeft aan dat je het gaat spelen.
That PI is driving me mad woman.quote:
Dat wordt weer te needy.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan sweet dreams sms'je en de volgende middag bellen voor?
Dat zou ik doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan sweet dreams sms'je en de volgende middag bellen voor?
Ik zou trouwens whatsappen.quote:
Neejoh... als jij wilt afspreken dan maar beter gewoon gelijk toch? Met smsen vragen of iemand wilt afspreken is ook weer... ''onzeker''quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou trouwens whatsappen.
Bellen vind ik iets te zenuwslopend.
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh... als jij wilt afspreken dan maar beter gewoon gelijk toch? Met smsen vragen of iemand wilt afspreken is ook weer... ''onzeker''
Ik vind het een zwaar indirect medium... Eigenlijk alles waarbij je geen stem hoort...quote:
Ik zou het of op het moment zelf doen (eerst vragen of ze wat wil doen, dan nummer) of alleen nummer en dan whatsappen omdat ik bellen zo zenuwslopend vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh... als jij wilt afspreken dan maar beter gewoon gelijk toch? Met smsen vragen of iemand wilt afspreken is ook weer... ''onzeker''
Weet je zeker dat je huisnummer klopt met dat streepje ertussen? Ik heb nog nooit zoiets raars gezien en dalijk komt de kerstkaart dan niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vodka jus d'orange.
eigenlijk is het oplichting in de cafe's , want als je dan een driedelen wodka bestelt, met jusdorange.
rekenen ze 4 drankjes, terwijl er nog amper jus d'orange bijkon.
dat is wel jammer altijd
pure vodka is niet zo lekker, moet wel iets smaak bij, gekkie
Je onderschrift is anders!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je huisnummer klopt met dat streepje ertussen? Ik heb nog nooit zoiets raars gezien en dalijk komt de kerstkaart dan niet aan.
Meer waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je onderschrift is anders!
Ik vind de 'geef je nummer' aanpak beter dan het netjes vragenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg fant, vrouw!
Hoe moet een man jouw nummer scoren en hoe moet hij je vragen voor een date?
Toch vreemd hoe vrouwen werken soms.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind de 'geef je nummer' aanpak beter dan het netjes vragen
Ik heb dan echt de neiging om er een reden bij te gevenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind de 'geef je nummer' aanpak beter dan het netjes vragen
Tsja, bedenk je, het is het beste andere geslacht wat er isquote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch vreemd hoe vrouwen werken soms.
Trillend, stotterend, naar de grond kijkend en ik verwacht een uiterst beleefde formulering van deze vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg fant, vrouw!
Hoe moet een man jouw nummer scoren en hoe moet hij je vragen voor een date?
En dat gaat over een laptop die in China wordt omgesmolten in kleine kampvuurtjes door jonge kinderen???quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Ik heb net een film gezien met iemand. The Notebook. Wat een zielige film
Dat heb ik dus ook, of er iets van maken zoals "geef meteen even je nummer dat is handig" of iets in die richting.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dan echt de neiging om er een reden bij te gevenDe zin is niet af in mijn hoofd zegmaar... Maar dat is dus volledig onterecht?
Nee, das niet goedquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, of er iets van maken zoals "geef meteen even je nummer dat is handig" of iets in die richting.
Ik heb deel twee al gezien, wist je dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat gaat over een laptop die in China wordt omgesmolten in kleine kampvuurtjes door jonge kinderen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Was dat maar zoquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat gaat over een laptop die in China wordt omgesmolten in kleine kampvuurtjes door jonge kinderen???
Ja maar "geef je nummer" voelt zo asociaal aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, das niet goed
Aan de andere kant, wel practisch
Wat is er asociaal aan "Geef je nummer even, dan kunnen we binnenkort wat afspreken"?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar "geef je nummer" voelt zo asociaal aan.
Mijn schoone deerne, vraagt kingtoppie stotterend en trillend aan lanterfanteraar, hij schuifelt nog wat heen en weer en kijkt hoe zijn voeten bewegen, en terwijl hij schuifelt floept hij het eruit: "Mag ik alsjeblieft jouw nummer mevrouw, ik... ik... zou graag wat met je willen afsprekenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Trillend, stotterend, naar de grond kijkend en ik verwacht een uiterst beleefde formulering van deze vraag.
Je moet het ook niet bot zeggen ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dan echt de neiging om er een reden bij te gevenDe zin is niet af in mijn hoofd zegmaar... Maar dat is dus volledig onterecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |