quote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
ik heb tijdens het fokken een inleveropdracht gemaakt. terwijl ik aangeschoten ben. Ik ben zo trots op mezelf.
Ik ben ook trots op je man.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
ik heb tijdens het fokken een inleveropdracht gemaakt. terwijl ik aangeschoten ben. Ik ben zo trots op mezelf.
Ik heb het voor mezelf al opgegevenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe het dan wat "harder" . Forget about de bloemen. Denk gewoon je oplossing uit, zeg tegen haar van moet je eens luisteren, ik wil je niet kwijt en heb erover nagedacht. Ik ben bereid dit en zus enzo, maar als je er echt geen oren naar hebt dan ben ik er definitief klaar mee en ga ik opzoek naar iemand die dat wel met mij wil.
Ik ken haar niet, maar veel vrouwen gaan pas hun kop gebruiken als ze het idee hebben van " ooohh noo hij gaat echt weg"
Nu heb je zelfs na dat het uit was laten zien dat zij helemaal de opperkoningin is etc etc.
Misschien heb ik een verkeerd beeld, maar volgens mij ben je dus veel en veel en veel te lief voor haar geweest en heeft ze het idee dat je toch nooit echt weg bent en nooit zal stoppen met verliefd op haar zijn. dan gaan vrouwen vaak hele vervelende flauwe dingen uithalen
Raar...maar dat zal ik denk ik wel nooit begrijpen aan vrouwenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..], maar veel vrouwen gaan pas hun kop gebruiken als ze het idee hebben van " ooohh noo hij gaat echt weg"
Nu heb je zelfs na dat het uit was laten zien dat zij helemaal de opperkoningin is etc etc.
Misschien heb ik een verkeerd beeld, maar volgens mij ben je dus veel en veel en veel te lief voor haar geweest en heeft ze het idee dat je toch nooit echt weg bent en nooit zal stoppen met verliefd op haar zijn. dan gaan vrouwen vaak hele vervelende flauwe dingen uithalen
Dat had ik ook met een vriend van me. Dan had hij bijna iets met zijn tegenwoordige vriendin, maar toen begon zij opeens te flirten met een grote negerquote:Op donderdag 15 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raar...maar dat zal ik denk ik wel nooit begrijpen aan vrouwen
once you go blackquote:Op donderdag 15 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met een vriend van me. Dan had hij bijna iets met zijn tegenwoordige vriendin, maar toen begon zij opeens te flirten met een grote negerWhy?
Mannen zijn net zo raar hoor ( over het algemeen ) en hebben net als vrouwen een uitgebreide handleidingquote:Op donderdag 15 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Raar...maar dat zal ik denk ik wel nooit begrijpen aan vrouwen
noem eens iets? Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mannen zijn net zo raar hoor ( over het algemeen ) en hebben net als vrouwen een uitgebreide handleiding
Ja ik heb medelijden met joysaquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mannen zijn net zo raar hoor ( over het algemeen ) en hebben net als vrouwen een uitgebreide handleiding
nee, vrouwen moeten gewoon relaxed zijn om mee te praten, pilsje te pakken, maar ook sexy en vrouwelijk zijn. Ook moeten ze je hulp nodig hebben (potje opendraaien, weg vragen etc). Dat is tquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee, geen zin om nu die discussie te voerenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
noem eens iets? Ik ben benieuwd
alle mannen hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja ik heb medelijden met joysa
Ik ben echt raar wat dat betreft
Bawww.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee, geen zin om nu die discussie te voeren
Ik denk toch echt dat ik wat erger ben als de meestequote:
Agreequote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat ik wat erger ben als de meeste
Wat is er zo verschrikkelijk erg aan jou dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
Boybandje johquote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Kaneel, wat vind je hier van? Er is geen nummer dat ik niet geweldig van hun vind
Remember at the prom that night?quote:
ik denk dat ik wel mannen ken die de strijd met jou kunnen aan gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we moesten boos op jou worden van benzin, en je uitschelden enzo, want je hebt hem nog niet teruggewhatsappd (mooi woord trouwens).quote:
Voor jou dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah, ik leer lievers iets van de lead gitaristen van maiden
Oh, even mijn telefoon kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
we moesten boos op jou worden van benzin, en je uitschelden enzo, want je hebt hem nog niet teruggewhatsappd (mooi woord trouwens).
ik hoorde dat je billen werden warm gemaakt maar ik weet ook niet hoor.quote:
Mijn liefde voor muziek gaat haast boven alles.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk erg aan jou dan?
Valt tegen hoor, meestal vallen ze alleen op blanken.quote:
Yes we can!quote:Op donderdag 15 december 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
Royal sadness, zit ik hier op de bank, pak ik mijn telefoon omdat ik op FOK! lees dat ik een whatsapp bericht heb. Can we go any lower.
Klinkt plezierig, maar niet iets waar ik intens naar zou luisteren. Meer prettige achtergrond muziek.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
Kaneel, wat vind je hier van? Er is geen nummer dat ik niet geweldig van hun vind
Hoi Myra.quote:
Je bent gewoon onduidelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 01:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn liefde voor muziek gaat haast boven alles.
Ik ben vreselijk impulsief.
Ik kan s'middags iets zeggen, en dan s; avonds zeg ik weer iets anders.
Ik heb een veeleisende studie waardoor ik vaak chagerijnig ben.
en uuhhh...
Ben der nog.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt plezierig, maar niet iets waar ik intens naar zou luisteren. Meer prettige achtergrond muziek.
[..]
Hoi Myra.![]()
Hoe was het bij je vriend?
Ik heb vrij vrijdag.
Beter muziek dan voetbal.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:01 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn liefde voor muziek gaat haast boven alles.
Ik ben vreselijk impulsief.
Ik kan s'middags iets zeggen, en dan s; avonds zeg ik weer iets anders.
Ik heb een veeleisende studie waardoor ik vaak chagerijnig ben.
en uuhhh...
de meet?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben der nog.
Nice, ik las net de whatsapp. Dan zijn wij der om half 7 om iets te eten enzo.
wat doe je dan verkeerd?quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders vinden het vervelend om met mij te moeten leven
Als ik ooit ga samenwonen wordt het waarschijnlijk niet lang
Je ouders kun je niet kiezen, je vriend welquote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, meestal vallen ze alleen op blanken.
O, veel plezier dan nog.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben der nog.
Nice, ik las net de whatsapp. Dan zijn wij der om half 7 om iets te eten enzo.
Niet meteen hoor, duurt een een klein beetje enzoquote:Op donderdag 15 december 2011 01:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had een leukere, maar die heeft een nsfw plaatje.
Ach, als je langer dan 15 maanden haalt, haal je me in.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Niet te moeilijk doen vooral, want ik heb eigenlijk geen geld.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O, veel plezier dan nog.![]()
Ok, goede zaak. Ik zal wat leuke tentjes opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |