Leer het hem enzo. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
Een internettijdslot is best makkelijk te omzeilen..
dat is helemaal makkelijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moet je je ouders ook nog zien te omzeilen
Beetje laat, niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
Zo, dat was een smakelijke maaltijd.
Ik weet dat Aziatische dames mooi zijn, maar Aziatische mannen zijn dat niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zie je wel daar ga je al![]()
vertel.
hoe heet ze ( doe maar niet )
waar woont ze ( doe ook maar niet )
wat doet ze ( doe maar wel )
wat is er zo leuk aan haar ( doe maar wel )
Waar ken je haar van ( doe maar, maar wel met enige discretie )
Weet ze dat je bestaat
Wat doet haar vader
en wat doet haar moeder
Dit jaar allebei voor het eerst studeren. Ik in delft, zij in tilburg. Zagen elkaar 1x per week. Ik was druk bezig met roeien ed. Vorige week kwam ze er dus mee aanzetten dat ze het niet meer zag zittenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oeiwil je erover vertellen of wil je liever slowchatten
Eensch.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik heb net beloofd dat ik zou zeggen dat minibeer een lekker ding is, maar hij is serieus leuk![]()
wtf doe je hier, ga vrouwen versieren gast
ik kom net de stad uitquote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Moonwalk het volgende:
Ok ik heb net beloofd dat ik zou zeggen dat minibeer een lekker ding is, maar hij is serieus leuk![]()
Heeft hij een beheerdersaccount op de computer?quote:Op donderdag 15 december 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leer het hem enzo. Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Overtuigend gelogen, ik geef het een 8.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Moonwalk het volgende:
oke tot in dmquote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat Aziatische dames mooi zijn, maar Aziatische mannen zijn dat niet.
Ik ga heel discreet doen en niks in dit topic zeggen.
Tegen mij heeft nog nooit iemand zoiets gezegd op FOK! Nou ja, zou ook raar zijn als ze dat tegen mij zoudn zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Overtuigend gelogen, ik geef het een 8.
Volgens mij niet. En hij zit meestal op IPod.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heeft hij een beheerdersaccount op de computer?
Dan kan hij vrij weinig doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En hij zit meestal op IPod.
dat is wel bij meer FOK!ers.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Als mijn webcam nu aanstond zou het onzedelijk zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een tekort in je leven gehad. Of ik noem het anders, want verliefd ben ik zeer zelden en als ik het ben dan is het ook extreem erg.
Met cam4.com kun je je verbinding testen!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ze hebben het zo vaak tegen me gezegd in mijn aandachtshoerfase.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen mij heeft nog nooit iemand zoiets gezegd op FOK! Nou ja, zou ook raar zijn als ze dat tegen mij zoudn zeggen.
Wat ben je toch een heerlijke pestkop.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
ditquote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke pestkop.
Dat scheelt natuurlijk, misschien moet je ook een beetje naar complimenten vissen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben het zo vaak tegen me gezegd in mijn aandachtshoerfase.
Als dat de reden is, dus als ze geen ander heeft en haar gevoel voor jou niet weg is. Dan zou ik het er niet zomaar bij laten. Vrouwen kunnen nogal op een hele domme en lompe manier hun angsten kenbaar maken. Wat ik hier uit opmaak is dat ze je dus teveel miste en zelf geen uitweg zag, als jij wel een oplossing ziet en je hebt nog een beetje vlammen in je reet om haar terug te halen, dan zou ik dat nog doen en haar laten merken dat je je niet door wat afstand etc wil laten afschrikken.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:41 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
Dit jaar allebei voor het eerst studeren. Ik in delft, zij in tilburg. Zagen elkaar 1x per week. Ik was druk bezig met roeien ed. Vorige week kwam ze er dus mee aanzetten dat ze het niet meer zag zittenZe miste me teveel en ze vond dat we uit elkaar waren gegroeid. Ze wil het niet nog een keer proberen dus t is echt klaar.
Nee hoor. Ik ben net klaar met mijn verlichtende bezigheden nu.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
De mannen hier zouden toch wel moeten weten dat vrouwen alleen maar teasen.
Alleen meen ik het echtquote:Op donderdag 15 december 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Overtuigend gelogen, ik geef het een 8.
heb meteen die avond al voor de deur gestaan met bloemen en gezegd dat we alles anders zouden doen. Wilde ze nietquote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als dat de reden is, dus als ze geen ander heeft en haar gevoel voor jou niet weg is. Dan zou ik het er niet zomaar bij laten. Vrouwen kunnen nogal op een hele domme en lompe manier hun angsten kenbaar maken. Wat ik hier uit opmaak is dat ze je dus teveel miste en zelf geen uitweg zag, als jij wel een oplossing ziet en je hebt nog een beetje vlammen in je reet om haar terug te halen, dan zou ik dat nog doen en haar laten merken dat je je niet door wat afstand etc wil laten afschrikken.
Misschien blijft ze bij haar punt, maar dan was haar punt onzin en kan je het afsluiten. Als haar punt oprecht was dan zal ze alleen maar blij verrast zijn dat je een "oplossing" hebt bedacht en voor haar wil blijven "vechten" .
Dit alles mits je er nog voor wil gaan. Als je er vrede mee hebt moet je het gewoon laten
Genoeg gedaan toen ik onzeker was hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk, misschien moet je ook een beetje naar complimenten vissen.
Dat is zowat elke ochtend man. Issie wel gewent.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef Strani het volgende:
De vriend van lokasenna krijgt morgen zo'n kut-ochtend als hij met slaperige kop dit topic opent om te zien wat hij zoal gemist heeft hé.
keiharde camseks dusquote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef Strani het volgende:
De vriend van lokasenna krijgt morgen zo'n kut-ochtend als hij met slaperige kop dit topic opent om te zien wat hij zoal gemist heeft hé.
Dit ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is zowat elke ochtend man. Issie wel gewent.
baasquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
ik heb tijdens het fokken een inleveropdracht gemaakt. terwijl ik aangeschoten ben. Ik ben zo trots op mezelf.
quote:
Je kunt nog wat leren van Richie. Goed luisteren kerel.quote:
Doe het dan wat "harder" . Forget about de bloemen. Denk gewoon je oplossing uit, zeg tegen haar van moet je eens luisteren, ik wil je niet kwijt en heb erover nagedacht. Ik ben bereid dit en zus enzo, maar als je er echt geen oren naar hebt dan ben ik er definitief klaar mee en ga ik opzoek naar iemand die dat wel met mij wil.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:48 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
heb meteen die avond al voor de deur gestaan met bloemen en gezegd dat we alles anders zouden doen. Wilde ze nietOw en er is geen ander in het spel overigens
Muah, ik leer lievers iets van de lead gitaristen van maidenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je kunt nog wat leren van Richie. Goed luisteren kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |