ga webcamsexen met newbquote:
Neen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
dus iedereen zit nu lekker met een glaasje alcohol te FOK!ken?
neheequote:
Ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 00:35 schreef VladPoetin het volgende:
dus iedereen zit nu lekker met een glaasje alcohol te FOK!ken?
jaquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Alleen als je hier zegt dat ik een lekker ding ben, ok?
quote:
t is dat de treinen niet meer gaanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Meh, ik heb echt teveel zin in seks vanavond. Beter om niet te weten wat je mist soms
true, truequote:Op donderdag 15 december 2011 00:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proeven maar meteen achterover door je keel naar binnen gooien.
Hohoho!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
[..]
t is dat de treinen niet meer gaan
Ik heb ook al een vriendquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hohoho!
Ik doe loka niet heik heb al een vriendin
Dat maakt niet uit in die situatiequote:
oeiquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
[..]
ik ben net 1 weekje uit een relatie van 5 jaar dus ik heb dat gevoel nog niet. Had ik dat maar
haha, irritante oudersquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij slaapt en heeft een internettijdslot
Lekker toch juist als je de hele tijd naakt in beeld bent op msn en af en toe ergens aan voelt?quote:
internettijdslotquote:Op donderdag 15 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij slaapt en heeft een internettijdslot
Dit herken ik wel, al is het wel heel wat minder dan vroeger. Ik word ook nauwelijks nog verliefd nuquote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Het is wel dat als ik verliefd ben een andere kant bij mij is dan ben ik ineens verlegen enzo en durf ik niet meer met ze te praten enzo. Het gaat meestal goed totdat ik verliefd word.
Wat is het soms fijn om maagd te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Meh, ik heb echt teveel zin in seks vanavond. Beter om niet te weten wat je mist soms
Muah, ik doe het dan toch liever iin real life.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Lekker toch juist als je de hele tijd naakt in beeld bent op msn en af en toe ergens aan voelt?
Maar dan moet je je ouders ook nog zien te omzeilenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
Een internettijdslot is best makkelijk te omzeilen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |