quote:
quote:
Eens, de presentatie is ook erg belangrijk. En de uitvoering. Sommige dingen zullen bij een klein bedrijfje ook niet als goed idee worden beschouwd, terwijl hetzelfde idee bij een groot bedrijf dat het budget ervoor heeft, wel een succes kan worden.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, daar zou ik me niet druk over maken.
De meeste goede ideeën krijg je met geen mogelijkheid er bij mensen ingeramd, terwijl slechte ideeën door iedereen worden overgenomen.
Daarnaast, aan een idee heb je weinig. Je moet ook nog het werk echt doen en daarnaast een flinke dosis mazzel hebben![]()
Ik heb zelf meerdere keren ideeën gehad voor dingen die een paar jaar later ineens ook door iemand anders werden bedacht en groot werdenEen idee alleen is overrated
quote:
Hihi.quote:
Jij bent ook lief.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
Bon Jovi overdosis heb ik *schuimend bek alles*
Soms vergeet ik dat je minibeer bentquote:
Verliefd worden is niet moeilijk. Dat lukt me wel een paar keer per week.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
Ik ben 4 keer verliefd geweest.
Vier keer te vaak.
Hoe doe je dat danquote:Op donderdag 15 december 2011 00:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verliefd worden is niet moeilijk. Dat lukt me wel een paar keer per week.
Ben ik eindelijk van die gaye username af, noemt alsnog iedereen me zoquote:Op donderdag 15 december 2011 00:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat je minibeer bent
Ik heb je username in mijn layout dan ook veranderd naar minibeer. Lang leve custom CSS als FOK!pimper.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk van die gaye username af, noemt alsnog iedereen me zo
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Verliefd worden is niet moeilijk. Dat lukt me wel een paar keer per week.
verrassendquote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef Sinji het volgende:
OK, eigenlijk heb ik best wel zin in seks
Ik ben zelf rozequote:Op donderdag 15 december 2011 00:29 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan mensen in mijn custom CSS op fOK! ook kleurtjes geven enzo
Ja maar ik vond je toen heel lief, nu moet ik elke keer terugschakelenquote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk van die gaye username af, noemt alsnog iedereen me zo
Voor mij is het 14 jaar geleden geloof ik. Haar naam is nog steeds een wachtwoord en haar verjaardag nog steeds een pincode. Al zou ik niet weten wat ze nu doet.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb ook nog 4 jaar contact met hem gehad, dat wordt nu pas minder, nu hij ergens anders studeert.
Bij mij niet. Bij mij is heel jouw post zwartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |