abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105560360

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105560372
Had ik weer de lapo hoor, bedankt kaneel :P
  woensdag 14 december 2011 @ 00:00:38 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560405
Weer een Loka naamtopic?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Had ik weer de lapo hoor, bedankt kaneel :P
Ik heb al te vaak de LaPo. :{w
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105560415
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik dat gevoel echt ken, zoals je het nu beschrijft.
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Maar het is vast allemaal mindfuck.
pi_105560443
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer een Loka naamtopic?
Ze is toch een aandachtshoer dus zal ze toch niet erg vinden :P
Bovendien was het enige andere wat ik kon bedenken iets van "Cactus in de sauna" of zoiets leips
pi_105560445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.
pi_105560456
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.
Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?
  woensdag 14 december 2011 @ 00:02:34 #8
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105560469
quote:

[..]

Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_105560492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde :o
Nee? Dat andere waarover ik het had.
pi_105560498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, ze bedoelt haar spirituele ervaring als de 1 is met de wereld of zo. Ik heb zoiets nooit meegemaakt dus kan er niet over meepraten
pi_105560513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:05:17 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560566
quote:

[..]

Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.

Een andere keer duurde erg lang. Ongeveer een week. Ik voelde me goed, slim, sterk. Alsof ik beter was dan anderen en ik zag mezelf ook boven iedereen uitsteken (vreemd, aangezien ik klein ben), alsof ik een soort van zweefde. Ook voelde ik mezelf alsof er licht uit mijn hoofd kwam. Nooit meer gevoeld daarna.
pi_105560571
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
pi_105560604
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.

Een andere keer duurde erg lang. Ongeveer een week. Ik voelde me goed, slim, sterk. Alsof ik beter was dan anderen en ik zag mezelf ook boven iedereen uitsteken (vreemd, aangezien ik klein ben), alsof ik een soort van zweefde. Ook voelde ik mezelf alsof er licht uit mijn hoofd kwam. Nooit meer gevoeld daarna.
Zoiets zou ik ook wel eens willen ervaren. Lijkt me tof :)
  woensdag 14 december 2011 @ 00:06:29 #15
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560608
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?
pi_105560619
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.
pi_105560629
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?
Ik gebruikte al een AD en er is een antipsychoticum bij gekomen
pi_105560694
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.
Ik moest je post 3x lezen.
Als je "weg" bent, ben je dan als het ware in jezelf gekeerd? Een beetje alsof je dagdroomt?
pi_105560736
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik moest je post 3x lezen.
Als je "weg" bent, ben je dan als het ware in jezelf gekeerd? Een beetje alsof je dagdroomt?
Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.
pi_105560755
Als je je hoofd tot rust wil laten komen zonder medicijnen kun je skullcap proberen.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:11:41 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als je je hoofd tot rust wil laten komen zonder medicijnen kun je skullcap proberen.
Wat is dat?
pi_105560780
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.
Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.
Bij jou ook of toch anders?

Vind 't wel interessant
pi_105560801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.
Bij jou ook of toch anders?

Vind 't wel interessant
Ja inderdaad. Zo is het bij mij ook.
pi_105560805
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is dat?
Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.

Verder wordt skullcap gebruikt bij innerlijke onrust of in tijden van spanning. Het kruid ontspant en is een natuurlijke rustgever.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:14:44 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.

Verder wordt skullcap gebruikt bij innerlijke onrust of in tijden van spanning. Het kruid ontspant en is een natuurlijke rustgever.
Hmm, klinkt interessant. Je bent mijn favoriete kruidenheks. :*
pi_105560874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit klinkt wel interessant. Waar kun je dit soort dingen krijgen? Ik ken geen theehuis oid bij mij in de buurt

Altijd de moiete waard dit soort dingen te proberen ipv al die pillen steeds, die ben ik een beetje zat eerlijk gezegd. Wel dubbel, want ze werken wel goed
pi_105560881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit klinkt wel interessant. Waar kun je dit soort dingen krijgen? Ik ken geen theehuis oid bij mij in de buurt
Dit spul hebben ze in de smartshop.
pi_105560885
Dat soort dingen trekken me echt niet.
pi_105560893
Ik heb ook last van teveel denken en teveel gedachten.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb laatst dit boek gekocht en ben met een paar oefeningetjes eruit bezig.
Mindfulness - een praktische training in het omgaan met gevoelens en gewoonten

Weet nog niet echt of het werkt, maar voel me er op zich wel goed bij tot nu toe.
pi_105560916
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
Dat soort dingen trekken me echt niet.
Waarom niet? Ik vind het altijd wel tof dat je je manier van denken door kruiden zo kunt manipuleren.
pi_105560928
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
Ik heb ook last van teveel denken en teveel gedachten.

[..]

Ik heb laatst dit boek gekocht en ben met een paar oefeningetjes eruit bezig.
Mindfulness - een praktische training in het omgaan met gevoelens en gewoonten

Weet nog niet echt of het werkt, maar voel me er op zich wel goed bij tot nu toe.
M'n zusje raadde me mindfullness training aan. Ze studeert psychologie. Ik zou er over nadenken maar ze zit nu in Vietnam
pi_105560959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik vind het altijd wel tof dat je je manier van denken door kruiden zo kunt manipuleren.
Het lijkt me gewoon niets, ik wil mezelf niet manipuleren. Ik houd ook niet van medicatie, daarom heb ik niet AD gewild.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:18:02 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105560962
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

M'n zusje raadde me mindfullness training aan. Ze studeert psychologie. Ik zou er over nadenken maar ze zit nu in Vietnam
Pics van je zusje!
pi_105560975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat dit boek een van de betere erover is.

Het wordt vaker door mensen aangeraden, dus ik dacht, laat ik het maar proberen :)
pi_105560979
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het lijkt me gewoon niets, ik wil mezelf niet manipuleren. Ik houd ook niet van medicatie, daarom heb ik niet AD gewild.
Mwah, ik vind dit ook wel anders omdat het gewoon natuurlijk is en het zulke milde effecten heeft.
pi_105560986
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pics van je zusje!
Ze lijkt op mij zoals op de foto, maar dan een vrouwelijke variant. Je kunt zo zien dat we familie van elkaar zijn :P
Bovendien is ze allang al bezet, evenals m';n andere zus :P
pi_105561002
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tot zover ik weet werken AD's niet bij dat wegvallen. Wat mij helpt om te voorkomen dat ik tientallen keren per dag zo wegzink is ritalin

Ik had dat wegzinken echt tientallen keren per dag, echt heel onpractisch
  woensdag 14 december 2011 @ 00:20:44 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105561015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze lijkt op mij zoals op de foto, maar dan een vrouwelijke variant. Je kunt zo zien dat we familie van elkaar zijn :P
Bovendien is ze allang al bezet, evenals m';n andere zus :P
Waarom zijn alle vrouwen bezet? Waarom!?!
pi_105561031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat dit boek een van de betere erover is.

Het wordt vaker door mensen aangeraden, dus ik dacht, laat ik het maar proberen :)
Ik moet het echt de practische kant opzoeken, maar wellicht dat een boek voor jou prima werkt ^O^
pi_105561037
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom zijn alle vrouwen bezet? Waarom!?!
Geen idee, my brother!
pi_105561054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik moet het echt de practische kant opzoeken, maar wellicht dat een boek voor jou prima werkt ^O^
Het boek werkt niet echt als je de oefeningen erin niet doet. Mindfulness schijnt echt een vaaardigheid te zijn, niet zomaar een stukje kennis :)
pi_105561076
quote:

[..]

Tot zover ik weet werken AD's niet bij dat wegvallen. Wat mij helpt om te voorkomen dat ik tientallen keren per dag zo wegzink is ritalin

Ik had dat wegzinken echt tientallen keren per dag, echt heel onpractisch
De AD's waren ook niet voor het wegvallen. Ik heb er geen last van, ik val meestal weg als ik toch al alleen ben. Of moe en dan schuif ik het daarop af.
pi_105561089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Het boek werkt niet echt als je de oefeningen erin niet doet. Mindfulness schijnt echt een vaaardigheid te zijn, niet zomaar een stukje kennis :)
Ik kan niet goed uit boeken leren, ik moet het als het ware echt zien gebeuren. Het moet mij overkomen zeg maar. Boeken werken niet voor mij, daar ben ik nu wel uit.
Oefeningen in boeken zeggen me ook niet zo veel. Kan het moeilijk uitleggen maar heeft geloof ik met verbeeldingskracht te maken of zo
pi_105561111
Je hebt volgens mij ook wel cursussen voor mindfulness.
pi_105561119
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

De AD's waren ook niet voor het wegvallen. Ik heb er geen last van, ik val meestal weg als ik toch al alleen ben. Of moe en dan schuif ik het daarop af.
Hielpen die AD's dan bij het wegvallen?
Het kan best vermoeidheid zijn, maar bij mij kwam het zo veel voor (ook op de fiets) dat het gewoon niet meer leuk was. Ik heb hele stukken les gemist door steeds weg te zinken.
pi_105561138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt volgens mij ook wel cursussen voor mindfulness.
Klopt, heb ik wel van gehoord. Ik hoop alleen niet dat het net zo zweverig is als de naam zelf klinkt :P
pi_105561142
Wegzinken zonder nog te denken ken ik niet. Wegzinken in je eigen wereldje wel.
pi_105561161
quote:

Magnetronkoffientje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten :')
pi_105561182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hielpen die AD's dan bij het wegvallen?
Het kan best vermoeidheid zijn, maar bij mij kwam het zo veel voor (ook op de fiets) dat het gewoon niet meer leuk was. Ik heb hele stukken les gemist door steeds weg te zinken.
Ik zeg toch net dat ik ze niet wilde? Ik heb AD's altijd geweigerd.
pi_105561197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
Wegzinken zonder nog te denken ken ik niet. Wegzinken in je eigen wereldje wel.
Ik zink als het ware weg en denk aan niks. Of iets heel stoms. En ik zink dan weg zonder dat ik me ervan bewust ben dat ik wegzink. Als het over is, is het van "O, ik was weer even weg! :D"
Het duurt meestal iets van 10 secondes of zo? Weet niet precies omdat tijdens het wegzinken m'n bewustzijn als het ware uitgeschakeld is
pi_105561232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zink als het ware weg en denk aan niks. Of iets heel stoms. En ik zink dan weg zonder dat ik me ervan bewust ben dat ik wegzink. Als het over is, is het van "O, ik was weer even weg! :D"
Het duurt meestal iets van 10 secondes of zo? Weet niet precies omdat tijdens het wegzinken m'n bewustzijn als het ware uitgeschakeld is
Nooit meegemaakt.
Wel dat ik ineens niet echt meer dingen zie of hoor, maar van die hele levendige dagdromen krijg.
pi_105561243
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zeg toch net dat ik ze niet wilde? Ik heb AD's altijd geweigerd.
Ow, ik had begrepen dat je ze wel geprobeerd had aangezien je er mee kwam.
Maar ik kan het wel goed begrijpen dat je geen medicatie wilt. Ik wou dat heeel lang niet totdat ik echt met de rug tegen de muur stond en ik vastgelopen was.
Daar is alleen helaas wel een aardig aantal jaartjes aan vooraf gegaan waarin ik door bleef ploeteren.
Die AD gebruik ik omdat ik suicidaal werd, het was of de AD of ..., dus daarin had ik geen keus.
Het neemt echt heel goed dat KUT gevoel weg, het werkt wat dat betreft echt fantastisch :)
pi_105561276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar ik kan het wel goed begrijpen dat je geen medicatie wilt. Ik wou dat heeel lang niet totdat ik echt met de rug tegen de muur stond en ik vastgelopen was.
Daar is alleen helaas wel een aardig aantal jaartjes aan vooraf gegaan waarin ik door bleef ploeteren.
Die AD gebruik ik omdat ik suicidaal werd, het was of de AD of ..., dus daarin had ik geen keus.
Het neemt echt heel goed dat KUT gevoel weg, het werkt wat dat betreft echt fantastisch :)
Neemt het ook je positieve gevoelens weg? Wordt je erdoor afgevlakt emotioneel gezien?
pi_105561277
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt.
Wel dat ik ineens niet echt meer dingen zie of hoor, maar van die hele levendige dagdromen krijg.
Soms zink ik weg in gedachten en is het alsof ik aan het dagdromen ben. Soms met heel veel energie, maar meestal denk ik aan een lepeltje voor de koffie of iets heel banaals. Of ik fiets en kijk naar de lijntjes van de bakstenen en heb niet door dat ik bijna wordt aangereden. Ik kan ook niet van tevoren voorspellen wanneer ik weg zink maar ik heb er nu veeel minder last van sinds ik ritalin gebruik
pi_105561299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Neemt het ook je positieve gevoelens weg? Wordt je erdoor afgevlakt emotioneel gezien?
Ik had geen positieve gevoelens meer dus alle bijwerkingen nam ik voor lief. Ik was best ver heen, anders had ik dat echt NOOIT gedaan, een AD

Edit:Ja, ik "denk" dat het alles afvlakt maar dat kan ik niet precies zeggen omdat ik m'n eigen gevoelens niet kan herkennen
pi_105561310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt altijd een keus. Ik was liever suïcidaal dan dat ik medicatie slikte. Ik houd niet van dingen die beinvloeden wie ik ben. In ieder geval niet voor langere tijd. Want het lost helemaal niets op, het stopt het alleen weg.
pi_105561345
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hebt altijd een keus. Ik was liever suïcidaal dan dat ik medicatie slikte. Ik houd niet van dingen die beinvloeden wie ik ben. In ieder geval niet voor langere tijd. Want het lost helemaal niets op, het stopt het alleen weg.
Als ik dat spul niet was gaan gebruiken, was ik nu niet hier. Not much of a choice! :D
pi_105561353
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hersenen werken ook alleen maar op de manier die je ervaart door bepaalde stoffen die erin worden afgegeven. Misschien voelt het als je persoonlijke gevoelsleven maar het is ook maar scheikunde, uiteindelijk.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:35:44 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105561365
Hallo mensjes
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105561371
Dag heloef
pi_105561382
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
Hallo mensjes
Trusten heloef.

Sowieso, trusten iedereen :)
pi_105561392
Trusten Benzin
pi_105561395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik dat spul niet was gaan gebruiken, was ik nu niet hier. Not much of a choice! :D
Blijft nog altijd een keuze.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hersenen werken ook alleen maar op de manier die je ervaart door bepaalde stoffen die erin worden afgegeven. Misschien voelt het als je persoonlijke gevoelsleven maar het is ook maar scheikunde, uiteindelijk.
Iets wat natuurlijk in mijn lichaam zit of wat ik er extra in ga stoppen vind ik toch wel een verschil.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:37:03 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105561400
Truste benzin.
pi_105561405
Ik ben gewoon niet moe nu :')

Heb vandaag al 14u geslapen :')
Zonde eigenlijk
pi_105561434
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Iets wat natuurlijk in mijn lichaam zit of wat ik er extra in ga stoppen vind ik toch wel een verschil.
Het is maar hoe je het bekijkt. Alles in de buitenwereld beinvloedt wat er natuurlijk in je lichaam zit. Je gaat ook niet stoppen met muziek luisteren of chocolade eten.
pi_105561451
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben gewoon niet moe nu :')

Heb vandaag al 14u geslapen :')
Zonde eigenlijk
Da's 10 uur meer dan ik, denk ik.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:39:32 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105561455
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Trusten heloef.

Sowieso, trusten iedereen :)
Slaap lekker.
C'est la vie
pi_105561457
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt. Alles in de buitenwereld beinvloedt wat er natuurlijk in je lichaam zit. Je gaat ook niet stoppen met muziek luisteren of chocolade eten.
Sorry, maar je kan medicatie echt niet vergelijken met chocolade of muziek. :')
pi_105561478
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb er toen voor gekozen om wel dat spul te gaan gebruiken om de doodsimpele reden dat er geen betere opties voorhanden waren.
Je moet je niet vergissen, ik was vroeger ook anti-meds. Ik bgen pas gaan gebruiken toen ik op een doodlopend spoor terecht was gekomen en ik mezelf he-le-maal zat was.
Ik was het zat om me alleen maar kut te voelen, dan voelde ik nog liever niets.
Gelukkig voel ik wel wat, ik ben geen robot geworden of zo, maar ik denk wel dat alle gevoelens wel afgevlakt zijn. Maar daar heb ik niet echt bewust last van omdat ik me toch nooit bewust ben van m'n eigen gevoelens. Het zit allemaal onder het wateroppervlak of zo en ik zie het niet.
pi_105561492
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kruiden wel. Die hebben een heel mild effect waardoor je je wel tijdelijk beter voelt.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:41:20 #72
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105561495
quote:

[..]

Mwah, ik begrijp wat ze bedoelt. Alles beïnvloed je lichaam, bewust of onbewust.
pi_105561498
quote:

[..]

Muziek is gewoon heroine!!!
Ik kan niet zonder!
  woensdag 14 december 2011 @ 00:41:41 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105561501
Maar goed, ik ga ook maar eens tukken. Tot morgen vriendjes en vriendinnetjes.
pi_105561505
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mwah, ik begrijp wat ze bedoelt. Alles beïnvloed je lichaam, bewust of onbewust.
Yep, zelfs hoe je ademt
pi_105561510
Trusten kaneel :W
pi_105561549
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, maar omgevingsfactoren die je emoties beinvloeden vind ik wel wat anders. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb er toen voor gekozen om wel dat spul te gaan gebruiken om de doodsimpele reden dat er geen betere opties voorhanden waren.
Je moet je niet vergissen, ik was vroeger ook anti-meds. Ik bgen pas gaan gebruiken toen ik op een doodlopend spoor terecht was gekomen en ik mezelf he-le-maal zat was.
Ik was het zat om me alleen maar kut te voelen, dan voelde ik nog liever niets.
Gelukkig voel ik wel wat, ik ben geen robot geworden of zo, maar ik denk wel dat alle gevoelens wel afgevlakt zijn. Maar daar heb ik niet echt bewust last van omdat ik me toch nooit bewust ben van m'n eigen gevoelens. Het zit allemaal onder het wateroppervlak of zo en ik zie het niet.
Je moet helemaal zelf weten of je medicatie gebruikt hoor, prima als het voor je werkt. Maar zeg niet dat het geen keuze is, want dat is het gewoon altijd.

Gelukkig dat het voor jou alleen de diepte punten wat minder diep heeft gemaakt.
pi_105561590
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Je moet helemaal zelf weten of je medicatie gebruikt hoor, prima als het voor je werkt. Maar zeg niet dat het geen keuze is, want dat is het gewoon altijd.

Gelukkig dat het voor jou alleen de diepte punten wat minder diep heeft gemaakt.
Ok, laat ik het zo zeggen:Voor m'n gevoel had ik geen keuze.
Bedankt. Eigenlijk wil ik helemaal niet m'n sores hier uittikken. Dat doe ik wel in het depressietopic.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:56:29 #79
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105561865
Dan post ik hier maar wat, zodat magnetronkoffie niet de hele tijd met z'n depressiepost wordt geconfronteerd.
pi_105561873
Oh, er is nog leven?
  woensdag 14 december 2011 @ 00:57:39 #81
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105561898
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, er is nog leven?
nog even :Y
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  woensdag 14 december 2011 @ 00:58:21 #82
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105561921
Ik ben nog een uur of vier wakker, als je me nodig hebt.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:59:50 #83
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105561968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog een uur of vier wakker, als je me nodig hebt.
ik ga zo naar bed :O
Moet er morgen weer om half 8 uit.
pi_105561969
Ik ben er wel, maar heb niets meldbaars.
pi_105562033
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef Strani het volgende:
Dan post ik hier maar wat, zodat magnetronkoffie niet de hele tijd met z'n depressiepost wordt geconfronteerd.
_O-

Sorrie hoor mensen! Maar het liep een beetje zo ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 01:02:19 #86
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105562043
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niets meldbaars.
Leuke dag gehad?
pi_105562099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef Strani het volgende:

[..]

Leuke dag gehad?
Het was niet leuk maar ook niet niet leuk, ik heb weinig uitgevoerd :')
  woensdag 14 december 2011 @ 01:04:37 #88
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105562113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ik heb juist veel uitgevoerd :P
  woensdag 14 december 2011 @ 01:05:18 #89
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105562140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Voor mij geldt dat als een hele leuke dag hoor. Ik heb ook weinig gedaan trouwens.
pi_105562185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Voor mij geldt dat als een hele leuke dag hoor. Ik heb ook weinig gedaan trouwens.
Gelukkig, ik heb me eigenlijk ook wel prima vermaakt dus ik vond het ook wel een oké dag.
pi_105562252
Ik heb echt niks gedaan vandaag behalve veel slapen, beetje fokken, beetje gamen etc

Ow ja, en ik heb hutspot gemaakt :D
  woensdag 14 december 2011 @ 01:10:35 #92
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105562271
Goh wat zijn we allemaal levenloos eigenlijk hé?
pi_105562292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
Morgen weer een dag
pi_105562318
quote:
Spreek voor jezelf ;) :{w
pi_105562631
quote:
ik ben springlevend. ~:)
pi_105563035
oorverdovende stilte.
  woensdag 14 december 2011 @ 01:45:15 #97
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:41 schreef dawg het volgende:
oorverdovende stilte.
Verdomme man je laat me schrikken!
pi_105563137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Verdomme man je laat me schrikken!
wat heb ik nou weer gedaan? :P
pi_105563193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:46 schreef dawg het volgende:

[..]

wat heb ik nou weer gedaan? :P
De serene rust verstoord met je oorverdovende getyp :P
pi_105563221
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De serene rust verstoord met je oorverdovende getyp :P
ik hou van rust. nog meer van serene rust. :z
maar niet altijd. :7
pi_105563377
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef dawg het volgende:

[..]

ik hou van rust. nog meer van serene rust. :z
maar niet altijd. :7
Waar wil je het over hebben dan? Heb je een gespreksonderwerp misschien?
pi_105563451
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waar wil je het over hebben dan? Heb je een gespreksonderwerp misschien?
kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.

en dit is dan nog allemaal ontopic. don't get me started. :7
  woensdag 14 december 2011 @ 02:05:30 #103
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563485
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:

[..]

kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.

Interessant.

1. Ik vind ze lastig.
2. Soulmate.
3. Kinderen
4. Kinderen, vrees ik.
pi_105563502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Interessant.

1. Ik vind ze lastig.
2. Soulmate.
3. Kinderen
4. Kinderen, vrees ik.
de rest is te kort beschreven dus: waarom soulmate? :P
pi_105563517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ik
  woensdag 14 december 2011 @ 02:09:17 #106
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:06 schreef dawg het volgende:

[..]

de rest is te kort beschreven dus: waarom soulmate? :P
Ik zie een relatie niet als een doel maar als een basis. De relatie met je partner moet je een fundering geven om in het leven te bereiken wat je wenst te bereiken. Het moet niet al je energie en aandacht innemen, zoals een slopende verliefdheid.
  woensdag 14 december 2011 @ 02:09:47 #107
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ik
Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_105563591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Hoe oud ben je eigenlijk?
33
pi_105563614
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zie een relatie niet als een doel maar als een basis. De relatie met je partner moet je een fundering geven om in het leven te bereiken wat je wenst te bereiken. Het moet niet al je energie en aandacht innemen, zoals een slopende verliefdheid.
ik zette het tussen ' ' omdat ik zelf bij soulmate het idee heb van tot vervelens toe op 1 lijn zitten, maar weinig tot geen passie. bij verliefdheid wel, passie lijkt me wel een must eigenlijk. c_/
  woensdag 14 december 2011 @ 02:13:04 #110
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

33
Ah, okay.

Verliefd worden is voor mij zelden een probleem geweest, maar het blijven was dat wel.
pi_105563631
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah, okay.

Verliefd worden is voor mij zelden een probleem geweest, maar het blijven was dat wel.
hier is worden nogal lastig. :')
pi_105563633
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

is de grote vraag: wanneer vind je iemand de moeite waard?
  woensdag 14 december 2011 @ 02:14:01 #113
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:12 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zette het tussen ' ' omdat ik zelf bij soulmate het idee heb van tot vervelens toe op 1 lijn zitten, maar weinig tot geen passie. bij verliefdheid wel, passie lijkt me wel een must eigenlijk. c_/
Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.
pi_105563671
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef dawg het volgende:

[..]

is de grote vraag: wanneer vind je iemand de moeite waard?
Tsja, das een goeie.
pi_105563682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.
ja, maar dat hoort sowieso in een relatie. anders geen relatie wat mij betreft. :)

ik geef toe, ik heb ook geen goede omschrijving van een soulmate. maar ik moet er niet aan denken dat ik een relatie heb met iemand waarmee ik nooit wat strijd heb, vonken etc. je moet een beetje aan elkaar gewaagd zijn, vind ik dan. en bij soulmate krijg ik toch een ander gevoel. :P
pi_105563725
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, das een goeie.
post je eisenlijstje eens. :P
  woensdag 14 december 2011 @ 02:20:47 #117
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105563735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.

Ik vind dat iemand die je ondanks je vervelende trekjes altijd een geweldig persoon blijft vinden.
Iemand die ook op het moment dat hij of zij het liefst je kop van je romp af rukt en je een schop onder je hol na wil geven, op het moment dat diegene denkt dat jij die persoon nodig hebt, alles meteen vergeet en alleen nog maar "bezorgd" is en alles binnen zijn macht doet om je te helpen. Tot het probleem is opgelost, dan krijg je er weer van langs :')

Iemand waarmee je het lang niet altijd eens bent, maar wel uren of dagen over een onderwerp en elkaars visie er op kan praten en dat de hele tijd boeiend vind. Zonder dat je perse van mening verandert. Iemand die je onmogelijk voor de gek kan houden omdat je blikken, intonaties en lichaamstaal voor de ander een open boek zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een soulmate is voor mij alles behalve saai. Een soulmate hoef je ook niet per definitie alleen maar in een relatie te vinden ( liever wel :) :) ) maar kan ook in in vriendschap vind ik .
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 14 december 2011 @ 02:23:38 #118
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563758
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.

Ik vind dat iemand die je ondanks je vervelende trekjes altijd een geweldig persoon blijft vinden.
Iemand die ook op het moment dat hij of zij het liefst je kop van je romp af rukt en je een schop onder je hol na wil geven, op het moment dat diegene denkt dat jij die persoon nodig hebt, alles meteen vergeet en alleen nog maar "bezorgd" is en alles binnen zijn macht doet om je te helpen. Tot het probleem is opgelost, dan krijg je er weer van langs :')

Iemand waarmee je het lang niet altijd eens bent, maar wel uren of dagen over een onderwerp en elkaars visie er op kan praten en dat de hele tijd boeiend vind. Zonder dat je perse van mening verandert. Iemand die je onmogelijk voor de gek kan houden omdat je blikken, intonaties en lichaamstaal voor de ander een open boek zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een soulmate is voor mij alles behalve saai. Een soulmate hoef je ook niet per definitie alleen maar in een relatie te vinden ( liever wel :) :) ) maar kan ook in in vriendschap vind ik .
Ja, dat lijkt me een prima beschrijving :)
pi_105563769
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef dawg het volgende:

[..]

post je eisenlijstje eens. :P
Iemand zonder kinderen (al kan ik deze denk ik wel shaken), iemand van ongeveer mijn leeftijd, iemand met wie ik een klik heb en iemand met wie ik ook een maatje kan zijn zeg maar. En iemand die me kan accepteren zoals ik ben (tot op zekere hoogte uiteraard)
pi_105563773
quote:

[..]

mooie omschrijving. zo gezien heb ik ook 1 soulmate.
ik vind het een raar woord eigenlijk, misschien is dat het wel. :')
  woensdag 14 december 2011 @ 02:24:40 #121
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563774
Hey Moonwalk jij hebt mijn Fotoboek ook gelurkt, nou voel ik me niet zo schuldig meer!
  woensdag 14 december 2011 @ 02:31:15 #122
262978 Moonwalk
pi_105563844
ik vind soulmate ook maar een raar woord hoor, maar ik vind het wel een juist woord voor wat ik vind dat het is :)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef Strani het volgende:
Hey Moonwalk jij hebt mijn Fotoboek ook gelurkt, nou voel ik me niet zo schuldig meer!
:o Ik heb mezelf al aangegeven bij de in-de-getrouwde-mannen-fobolurk-politie

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 14 december 2011 @ 02:33:44 #123
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:31 schreef Moonwalk het volgende:
ik vind soulmate ook maar een raar woord hoor, maar ik vind het wel een juist woord voor wat ik vind dat het is :)

[..]

:o Ik heb mezelf al aangegeven bij de in-de-getrouwde-mannen-fobolurk-politie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik kom je opzoeken in de gevangenis hoor :)
pi_105563869
ik niet. heb niets met criminelen. :7
  woensdag 14 december 2011 @ 02:34:42 #125
262978 Moonwalk
pi_105563876
en ik niks met getrouwde/bezette/gescheiden/in-het-bezit-zijnde-van-kinderen mannen :7
  woensdag 14 december 2011 @ 02:35:51 #126
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Moonwalk het volgende:
en ik niks met getrouwde/bezette mannen :7
Ik zei dat ik je kom opzoeken, ik zei niet dat ik m'n lusten op je zou botvieren tussen de tralies door :P
  woensdag 14 december 2011 @ 02:36:27 #127
262978 Moonwalk
pi_105563901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zei dat ik je kom opzoeken, ik zei niet dat ik m'n lusten op je zou botvieren tussen de tralies door :P
mn post was nog niet af :@
  woensdag 14 december 2011 @ 02:36:56 #128
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105563907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

mn post was nog niet af :@
Ah, ik heb geen kinderen dus ik voel me niet langer aangesproken.
  woensdag 14 december 2011 @ 02:40:01 #129
262978 Moonwalk
pi_105563939
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah, ik heb geen kinderen dus ik voel me niet langer aangesproken.
George Clooney zou me niet opzoeken

3232323 george clooney - 6 strani !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105563954
quote:

[..]

Goede omschrijving. Ik heb er 1 denk ik. Dat denk ik is omdat ik die persoon nog niet heel lang ken. Maar ik kan wel alle punten die je noemt afvinken.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_105563961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Moonwalk het volgende:
en ik niks met getrouwde/bezette/gescheiden/in-het-bezit-zijnde-van-kinderen mannen :7
*) :7
pi_105563982
Trtusten, ik ga naar bed
pi_105563992
yo tambien. adiosss ~:)
  woensdag 14 december 2011 @ 02:47:03 #134
262978 Moonwalk
pi_105563996
Strani wat had ze nou gekookt?

Truste magnetron :* en dawg oO< :*
  woensdag 14 december 2011 @ 02:47:37 #135
262978 Moonwalk
pi_105564004
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:41 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Goede omschrijving. Ik heb er 1 denk ik. Dat denk ik is omdat ik die persoon nog niet heel lang ken. Maar ik kan wel alle punten die je noemt afvinken.
Als het echt is dan wordt dat alleen maar nog meer ( althans in mijn ervaring ) :)
  woensdag 14 december 2011 @ 02:47:45 #136
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105564008
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:40 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

George Clooney zou me niet opzoeken

3232323 george clooney - 6 strani !

SPOILER
Tóch vind ik dat ik het nog niet eens zo heel slecht doe dan.
  woensdag 14 december 2011 @ 02:48:06 #137
262978 Moonwalk
pi_105564013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Tóch vind ik dat ik het nog niet eens zo heel slecht doe dan.
Ik ook hoor, gister had je nog 0 ( vond jij )
  woensdag 14 december 2011 @ 02:48:32 #138
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105564018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Moonwalk het volgende:
Strani wat had ze nou gekookt?

Truste magnetron :* en dawg oO< :*
Gehaktballetjes met een lekker sausje, rijst en spinazie met daardoorheen van die zoete vruchten. Erg lekker :)
  woensdag 14 december 2011 @ 02:49:17 #139
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105564023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:48 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ook hoor, gister had je nog 0 ( vond jij )
Oh maar dat vind ik niet echt hoor. George kan niet lekker relaxed op een terasje zitten in de zon, want dan staat er direct 50 man pers omheen. Dat kan ik dan weer wel :)
pi_105564031
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Als het echt is dan wordt dat alleen maar nog meer ( althans in mijn ervaring ) :)
Laten we daar op hopen, want ik was van plan om heel lang in haar leven te blijven :P.
  woensdag 14 december 2011 @ 02:54:02 #141
349633 SiIk
Echt zijde
pi_105564062
Hoi ValHallen O+
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_105564077
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:54 schreef SiIk het volgende:
Hoi ValHallen O+
Hai Silk. Alweer beter?
  woensdag 14 december 2011 @ 02:58:10 #143
349633 SiIk
Echt zijde
pi_105564089
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Hai Silk. Alweer beter?
in verglijking met vorige week gaat het vrij goed ja. De slaap is nog wel stuk...
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_105564095
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:58 schreef SiIk het volgende:

[..]

in verglijking met vorige week gaat het vrij goed ja. De slaap is nog wel stuk...
Herkenbaar, dat laatste ;(. Al ga ik wel een poging wagen nu :P. Trusten.
  woensdag 14 december 2011 @ 02:59:54 #145
349633 SiIk
Echt zijde
pi_105564099
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:59 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Herkenbaar, dat laatste ;(. Al ga ik wel een poging wagen nu :P. Trusten.
Slaap lekker :*
pi_105565479
Tering, wat ben ik brak.

Edit:Ah, lekker koffie :D

[ Bericht 73% gewijzigd door magnetronkoffie op 14-12-2011 08:35:09 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 08:48:10 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105565708
De dag begint goed, ik moest om half 9 beginnen en ik ben net wakker.
C'est la vie
pi_105565728
quote:
8s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
De dag begint goed, ik moest om half 9 beginnen en ik ben net wakker.
Mogguhh
Anonimity is a bliss
  woensdag 14 december 2011 @ 08:59:01 #149
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105565850
Moggel. Hosselbaasjes.

:W

:')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105566158
Godverdomme, toch een kater. En de hele dag werken :')

Vandaag wel gepromoveerd tot thuiswerkdag :)
pi_105566448
3u slaap, en straks nog naar utrecht. blij dat ik niet in treinen kan slapen. :')

~:)
  woensdag 14 december 2011 @ 10:20:29 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105567554
Waarom ga je dan ook zo laat slapen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_105567951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Waarom ga je dan ook zo laat slapen?
hoef pas over een paar uur weg maar ik kon niet meer slapen. shit happens.
pi_105568541
Ik ben nog nooit zo brak wakker geworden. :')
  woensdag 14 december 2011 @ 11:06:16 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105568747
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, wat ben ik brak.

Edit:Ah, lekker koffie :D
hoe gaat het met je hardloop meisje?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_105568910
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hoe gaat het met je hardloop meisje?
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd
  woensdag 14 december 2011 @ 11:14:25 #157
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105568986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd
Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedanken
pi_105569082
quote:

[..]

Volgens mij verstop jij je heel snel.
pi_105569140
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedanken
Het probleem voor mij nu is, dat ik zo ontiegelijk veel slaap de laatste tijd. Zo'n 12 uur per dag. Ik slaap overal doorheen -_-
Volgens mij is m'n depressie weer terug
pi_105569154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgens mij verstop jij je heel snel.
Volgens mij gok je mis
pi_105569208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Volgens mij gok je mis
Wat doe je dan wel al je je niet lekker in je vel voelt?
pi_105569209
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin in versieren nu
pi_105569224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat doe je dan wel al je je niet lekker in je vel voelt?
Alleen maar vechten om overend te blijven
Er is nu gewoon even geen ruimte om te versieren

Ik verwacht trouwens elk moment bezoek
pi_105569292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Alleen maar vechten om overend te blijven
Er is nu gewoon even geen ruimte om te versieren
Ik zeg ook niet dat je moet versieren. Als je depressieve klachten hebt gaat dat sowieso niet lukken.
pi_105569315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je moet versieren. Als je depressieve klachten hebt gaat dat sowieso niet lukken.
Nee (helaas niet), heb nu even andere dingen aan m'n hoofd ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 11:29:23 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105569431
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Sinji het volgende:

[..]

Mijn hele depressieve periode heb ik zo'n beetje rennend door gebracht. :')
C'est la vie
pi_105569473
Noes, ik heb een afspraak gemist, en in plaats van boos is ze bezorgd. Nu voel ik me schuldig. :')
pi_105569568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee (helaas niet), heb nu even andere dingen aan m'n hoofd ;)
Denk je nu niet teveel na dan? Nu je het 'te druk hebt voor andere dingen'?
pi_105569578
waarom zijn er geen leuke mensen op msn ;(
Anonimity is a bliss
  woensdag 14 december 2011 @ 11:36:59 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105569663
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zijn er geen leuke mensen op msn ;(
Je kan ook gewoon vragen of ik op MSN wil komen hoor.
C'est la vie
pi_105569714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk je nu niet teveel na dan? Nu je het 'te druk hebt voor andere dingen'?
Nee, ik ben niet aan het piekeren. Alleen aan het denken. Ik gebruik nu zo veel medicatie dat ik nauwelijks me nog doodpieker. Het is gewoon vrij stil in m'n hoofd sinds ik dat antipsychoticum ben gaan gebruiken.
Het zijn puur de gevoelens en m'n energielevel (en het vele slapen en de vermoeidheid)
pi_105569715
Over msn gesproken. Ik heb mezelf maar op offline gezet omdat er teveel mensen gingen zeuren om te blokkeren, dan was dit nog makkelijker :')
Schijnheilige idioten allemaal.
pi_105569733
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon vragen of ik op MSN wil komen hoor.
hint begrepen.
Anonimity is a bliss
pi_105569734
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet aan het piekeren. Alleen aan het denken. Ik gebruik nu zo veel medicatie dat ik nauwelijks me nog doodpieker. Het is gewoon vrij stil in m'n hoofd sinds ik dat antipsychoticum ben gaan gebruiken.
Het zijn puur de gevoelens en m'n energielevel (en het vele slapen en de vermoeidheid)
Hoe voel je dat je depressie terug is dan?
pi_105569754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
Over msn gesproken. Ik heb mezelf maar op offline gezet omdat er teveel mensen gingen zeuren om te blokkeren, dan was dit nog makkelijker :')
Schijnheilige idioten allemaal.
Ik zet mezelf bijna altijd op offline als ik msn in ga, want meestal doe ik dat alleen maar om m'n mail te checken. Heb meestal niet zo'n zin om te chatten
pi_105569826
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Veel slapen en nergens zin in hebben.
pi_105569828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik merk het aan allerlij dingen. Ik slaap veel, de drempel om dingen te ondernemen wordt steeds hoger (de angsten nemen toe), voel me waardeloos, heb weinig energie om mezelf ertegen te verweren. Heb ook minder zin om te gamen, hobbies boeien me niet meer, zie geen uitweg, geen licht aan het eind van de tunnel. Het is moeilijker voor mij om gemotiveerd te blijven
pi_105569863
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Veel slapen en nergens zin in hebben.
Dit dus, in een notedop
pi_105569883
Heb je er al met hulpverleners over gepraat?
pi_105569925
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je er al met hulpverleners over gepraat?
Een beetje, nog niet helemaal omdat ik de verschijnselen niet eerder herkende. Achteraf gezien was dit al weken aan de gang. Bij mij is het lichtje eigenlijk pas een paar dagen geleden gaan branden. Ik zie dat soort dingen nooit aankomen, pas als ik er midden in zit denk ik "oei, er klopt iets niet, er is iets out of the ordinary"

Misschien is het een winterdip of zo
pi_105569954
Goedemorgen liefjes. :)
pi_105569961
Lastige situatie, ik kan je er geen tips over geven denk ik.
pi_105569963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Goedemorgen liefjes. :)
Goeiemorgen, El-TRex :P
pi_105570004
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Lastige situatie, ik kan je er geen tips over geven denk ik.
Ik ben al heel wat depressies gehad, weet hoe ik er mee om moet gaan zeg maar. Ik kan het wel relativeren gek genoeg. Maar ik heb wel hulp nodig, anders weet ik niet of ik er weer uit kom
pi_105570047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben al heel wat depressies gehad, weet hoe ik er mee om moet gaan zeg maar. Ik kan het wel relativeren gek genoeg. Maar ik heb wel hulp nodig, anders weet ik niet of ik er weer uit kom
Hoe kom je uit zoiets eigenlijk? Zijn daar bepaalde methodes voor?
pi_105570121
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe kom je uit zoiets eigenlijk? Zijn daar bepaalde methodes voor?
Ik ben achteraf gezien m'n hele leven depressief geweest, totdat ik een AD ging gebruiken. Ik was zo gewend aan depressief zijn dat ik niet wist wat het was om me niet kut te voelen. Ik had zeg maar alleen korte periodes waarin ik niet depri was, maar dan had ik altijd nog de angsten.
Ik zit te denken aan of lichttherapie, of ophoging van mijn AD. Een andere AD wil ik niet gebruiken omdat ik er niet van wil aankomen.
Ik heb namelijk ook iets met eten
pi_105570180
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben achteraf gezien m'n hele leven depressief geweest, totdat ik een AD ging gebruiken. Ik was zo gewend aan depressief zijn dat ik niet wist wat het was om me niet kut te voelen. Ik had zeg maar alleen korte periodes waarin ik niet depri was, maar dan had ik altijd nog de angsten.
Ik zit te denken aan of lichttherapie, of ophoging van mijn AD. Een andere AD wil ik niet gebruiken omdat ik er niet van wil aankomen.
Ik heb namelijk ook iets met eten
Wat is je probleem met eten precies?
pi_105570194
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat is je probleem met eten precies?
Ik ben een emotie-eter
En als het niet eten is, dan is het wel alkohol, of blowen of zo
Maar die laatste 2 doe ik momenteel niet. Van alkohol wordt een depressie namelijk alleen maar erger uiteindelijk
pi_105570286
Ik heb zelf nogal last af en toe van mijn fixatie op eten.
Dat ik me ineens dik voel en geen trek meer heb of het maar weer uit ga kotsen.
Hartstikke irrationeel allemaal natuurlijk, maar soms komt het gewoon naar boven, nogal kut.
pi_105570308
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zelf nogal last af en toe van mijn fixatie op eten.
Dat ik me ineens dik voel en geen trek meer heb of het maar weer uit ga kotsen.
Hartstikke irrationeel allemaal natuurlijk, maar soms komt het gewoon naar boven, nogal kut.
Ja, alleen heb ik een hekel aan kotsen. Anders had ik dat wel overwogen, maar kotsen is vreselijk slecht voor je gebit
En goor
pi_105570328
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, alleen heb ik een hekel aan kotsen. Anders had ik dat wel overwogen, maar kotsen is vreselijk slecht voor je gebit
En goor
Nooit aan beginnen, echt gewoon niet doen.
Het werd bij mij wel erger toen ik uit huis gegaan ben, dus hopelijk wordt het bij mijn ouders weer normaal.
pi_105570375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nooit aan beginnen, echt gewoon niet doen.
Beter van niet nee. Beter rook ik nog even door, na m'n laatste (mislukte) stoppoging ging ik kanen, like no tomorrow. Voorjaar ga ik weer een stoppoging wagen.
pi_105570432
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beter van niet nee. Beter rook ik nog even door, na m'n laatste (mislukte) stoppoging ging ik kanen, like no tomorrow. Voorjaar ga ik weer een stoppoging wagen.
Tja, dat hoort erbij he :P
pi_105570485
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja, dat hoort erbij he :P
Helaas wel ja :P
Maar ik wil echt absoluut niet nog meer aankomen. Ik was het gelukkigst toen ik 61 kilo woog
Maar ik moet m'n volgende stoppoging beter plannen en hopelijk is in het voorjaar die (denk ik) winterdip ook weer weg.
pi_105570511
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Helaas wel ja :P
Maar ik wil echt absoluut niet nog meer aankomen. Ik was het gelukkigst toen ik 61 kilo woog
Maar ik moet m'n volgende stoppoging beter plannen en hopelijk is in het voorjaar die (denk ik) winterdip ook weer weg.
Dat is wel mager. Je was toch 1,80 ofzo?
pi_105570526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is wel mager. Je was toch 1,80 ofzo?
1,76m ben ik

Lastig onderwerp
pi_105570564
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

1,76m ben ik

Lastig onderwerp
Met 61 kilo en 1,76 ben je toch echt een gratenpakhuis.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:07:33 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105570593
quote:

[..]

Ik weet niet wat er speelt natuurlijk. Maar wat er ook aan de hand is laat het nooit je leven dus danig beinvloeden dat je er grote hinder van ondervind. Bv nergens zin in hebben.

En een keertje even geen zin in kets hebben is heel normaal. Als het maar niet te lang gaat duren.

En ja makkelijker gezegt dan gedaan.

Is hardlopen niet even een momentje om je hoofd leeg te maken?
pi_105570597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vond ik wel meevallen. Ik was echt lekker licht toen, geen extra ballast zeg maar.
Ik weet zelf ook best dat het eigenlijk veel te licht is, maar ik vond het pri-ma
pi_105570630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ik heb een keer 65kg gewogen bij 1,85. Dat was echt niet best..
pi_105570633
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Is hardlopen niet even een momentje om je hoofd leeg te maken?
Nee, juist niet. Het kost me in m'n hoofd energie om te doen. De lichamelijke vermoeidheid vind ik veel minder belastend.
Er is veel interactie met andere mensen (het is een hardloop groep).
pi_105570682
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

ik heb een keer 65kg gewogen bij 1,85. Dat was echt niet best..
Ik voel me altijd zo enorm dik als ik dit soort combinaties lees, en dan nog bij mannen ook :')
  woensdag 14 december 2011 @ 12:11:56 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105570721
Hmm, ik krijg net 5 brieven voor mijn ex. 3 zien er uit alsof ze een loonstrook zijn en 1 alsof hij voor mij is.
pi_105570730
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik krijg net 5 brieven voor mijn ex. 3 zien er uit alsof ze een loonstrook zijn en 1 alsof hij voor mij is.
Slordig
pi_105570755
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik voel me altijd zo enorm dik als ik dit soort combinaties lees, en dan nog bij mannen ook :')
Het was ook niet een van mn beste momenten. 4 dagen volatile voedselvergiftiging (ziekenhuis opname in tropisch land) terwijl je al redelijk afgevallen bent is niet best. :')
pi_105570793
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het was ook niet een van mn beste momenten. 4 dagen volatile buikgriep (ziekenhuis opname in tropisch land) terwijl je al redelijk afgevallen bent is niet best. :')
Gatver, wat een rotervaring :r
pi_105570825
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gatver, wat een rotervaring :r
Kan er nu wel om lachen. Toen niet. :D
  woensdag 14 december 2011 @ 12:43:02 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105571551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Het kost me in m'n hoofd energie om te doen. De lichamelijke vermoeidheid vind ik veel minder belastend.
Er is veel interactie met andere mensen (het is een hardloop groep).
En alleen gaan lopen? Gewoon even alles de boel de boel laten en naar buiten gaan. Muziekje op en stukje rennen?

Dat je even uit de sleur bent?
pi_105572015
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En alleen gaan lopen? Gewoon even alles de boel de boel laten en naar buiten gaan. Muziekje op en stukje rennen?

Dat je even uit de sleur bent?
Dat is ook sleur voor mij. Alles wat ik doe is een sleur, maar bedankt voor het voorstel :)
pi_105572017
Het nadeel van een depressie is dat alles teveel lijkt en te vermoeiend is en mensen die zeggen dat je dit of dat moet gaan doen vreselijk irritant zijn, maar ze hebben wel gelijk en dat weet je diep van binnen ook wel, maar je kunt de motivatie niet opbrengen.

Als er niks is wat je even blij maakt of wat als een beloning voelt heb je gewoon geen motivatie om wat dan ook te ondernemen. Waarom zou je je bed uitkomen als je er 's avonds toch weer in moet? Waarom zou je gaan hardlopen? Dan moet je je aankleden (vermoeiend) de deur uit (vermoeiend) de kou in (vermoeiend) en dan nog actief doen ook (nog vermoeiender). Alleen van het hele idee word je al moe.

Depressie is zo ongelooflijk kut en niet te begrijpen voor mensen die wel eens een dipje hebben of een dag minder zin. Het is een langdurige state of mind waar er geen hoop is op dat het beter gaat worden.
pi_105572039
61 kilo bij die lengte kan volgens mij best, voor een man wel slanker dan ik mooi zou vinden, maar het is niet heel erg extreem.
pi_105572089
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
Het nadeel van een depressie is dat alles teveel lijkt en te vermoeiend is en mensen die zeggen dat je dit of dat moet gaan doen vreselijk irritant zijn, maar ze hebben wel gelijk en dat weet je diep van binnen ook wel, maar je kunt de motivatie niet opbrengen.

Als er niks is wat je even blij maakt of wat als een beloning voelt heb je gewoon geen motivatie om wat dan ook te ondernemen. Waarom zou je je bed uitkomen als je er 's avonds toch weer in moet? Waarom zou je gaan hardlopen? Dan moet je je aankleden (vermoeiend) de deur uit (vermoeiend) de kou in (vermoeiend) en dan nog actief doen ook (nog vermoeiender). Alleen van het hele idee word je al moe.

Depressie is zo ongelooflijk kut en niet te begrijpen voor mensen die wel eens een dipje hebben of een dag minder zin. Het is een langdurige state of mind waar er geen hoop is op dat het beter gaat worden.
Het gevoel dat je niets kan, jezelf nergens nooit ergens toe kon zetten. Enorm veel frustratie, omdat je weet dat het niet veel werk is, maar je jezelf zo moe houd door er zo tegenop te zien. Je bent er altijd mee bezig, je doet het alleen niet. En het totale onbegrip van mensen die je maar lui vinden. Depressies. :r .
pi_105572122
Ik heb net even gekeken wat lichtherape in houdt, maar het is met UV licht. Ik heb een verhoogd risiko op huidkanker dus liever niet (bij m'n zusje dit jaar een twijfelachtige moedervlek weggehaald).
Dat wordt dus AD ophogen. Ik denk dat ik zo even ga bellen of zo
  woensdag 14 december 2011 @ 13:02:09 #214
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105572134
quote:

Als dat het is dan ben ik ook wel eens depressief.
Of gewoon lui.
Je moeder is een hamster
pi_105572139
quote:
Ik moet inderdaad zeggen dat het mij zwaar valt om dat te begrijpen. Ik accepteer dan maar dat mensen hier last van kunnen hebben, heb er verder geen oordeel over.
pi_105572177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Of gewoon lui.
Je eventjes depressief voelen is niet het zelfde als depressief zijn. Het is een hele andere magnitude dan je alleen maar eventjes kut voelen omdat wat dan ook. Bij depressie voel je je kut no matter what
  woensdag 14 december 2011 @ 13:03:42 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105572187
Hmmm heb een nieuwe vrouwelijke collega. Echt een Fok! meisje :D
pi_105572192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Of gewoon lui.
Het verschil tussen depressief zijn en lui zijn merk je wel. Met als grootste verschil dat je ook de leuke dingen niet meer leuk vind. Je afsluit voor alles.
pi_105572227
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef ook_gek het volgende:
Dat kan twee kanten uit. :')
pi_105572275
Ik heb net even gebeld, maar zowel m'n SPVer als mijn psychiater waren niet aanwezig. Morgenochtend kon ik ze terugbellen (als ik dan wakker ben lol). Dat wordt dus vandaag opblijven en de wekker zetten (en hopen dat ik er niet weer door heen slaap)
pi_105572283
quote:
Foto? ;D
pi_105572308
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het verschil tussen depressief zijn en lui zijn merk je wel. Met als grootste verschil dat je ook de leuke dingen niet meer leuk vind. Je afsluit voor alles.
Dit vind ik voor mezelf wel een hele goeie. Die ga ik proberen te onthouden voor geval het later nog een keer terug komt
pi_105572346
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb net even gekeken wat lichtherape in houdt, maar het is met UV licht. Ik heb een verhoogd risiko op huidkanker dus liever niet (bij m'n zusje dit jaar een twijfelachtige moedervlek weggehaald).
Dat wordt dus AD ophogen. Ik denk dat ik zo even ga bellen of zo
dan heb je niet de goede therapie gevonden. lichttherapie is licht op dezelfde temperatuur als daglicht (zo even uit mijn hoofd 5600 kelvin), daardoor ga je meer melatonine aanmaken en dat is goed voor je ritme en dus waarschijnlijk ook (enigszins) op je stemming.
pi_105572371
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef dawg het volgende:

[..]

dan heb je niet de goede therapie gevonden. lichttherapie is licht op dezelfde temperatuur als daglicht (zo even uit mijn hoofd 5600 kelvin), daardoor ga je meer melatonine aanmaken en dat is goed voor je ritme en dus waarschijnlijk ook (enigszins) op je stemming.
Je hebt gelijk. Ik las net even de wiki en daar stond in met zichtbaar licht
pi_105572380
Stiekem ben ik ergens jaloers dat hij 12 uur kan slapen.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:10:25 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105572384
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat kan twee kanten uit. :')
Want :D
pi_105572402
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of ze is lekker, of ze is knettergek.

Of allebei.
pi_105572403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem ben ik ergens jaloers dat hij 12 uur kan slapen.
Normaal slaap ik maar 8 of 9 uur. Je hebt niks aan lang slapen, je slaapt gewoon de hele ochtend weg ook al ga je bijtijds naar bed
  woensdag 14 december 2011 @ 13:11:23 #229
118585 Crutch
pi_105572414
En vitamine D.

Overigens lijken me dat soort behandelingen niet echt bevorderlijk tegen een winterdepressie.
Af en toe naar een tropisch zwembad doet mij wel goed, eerlijk gezegd.
Sauna, stoombad en glijbaan. _O_
Je moeder is een hamster
pi_105572444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Normaal slaap ik maar 8 of 9 uur. Je hebt niks aan lang slapen, je slaapt gewoon de hele ochtend weg ook al ga je bijtijds naar bed
Als ik 8 uur slaap voel ik me niet kut. Volgens mij is slaapgebrek gewoon de bron van alles waar ik last van heb.
pi_105572502
Ik had gewoon een totale verandering van mijn leefomgeving nodig, om weer overnieuw te kunnen beginnen en niet in oude ritmes te vervallen. Maar ik merk wel dat ik weer terug val en eigenlijk mijn studie niet aankan, als ik minder koppig was geweest had ik extra begeleiding gevraagd. :')
pi_105572503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik 8 uur slaap voel ik me niet kut. Volgens mij is slaapgebrek gewoon de bron van alles waar ik last van heb.
Maar 1 1/2 week 12 uur per dag slapen is gewoon niet normaal. En niet leuk meer.
Ik heb nu kort geslapen omdat ik op de bank in slaap gevallen ben. Ben nu ook niet meer zo brak. Ik ga proberen me te verzetten tegen het willen slapen. Misschien ga ik dan om 8u naar bed en sta ik morgen om 10u op of zo :')
pi_105572517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of allebei.
Dat ongeveer. :')
pi_105572526
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom maar op met de foto's :D
  woensdag 14 december 2011 @ 13:15:07 #235
118585 Crutch
pi_105572561
quote:
Hoax!
Je moeder is een hamster
pi_105572572
Meisjes op FOK!. :') Hoe naief.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:15:33 #237
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105572581
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of allebei.
Prima lichaam, minder gezicht naar mijn mening. Wel redelijk spontaan.

Echt tweakertje dus tikje veeemd :D

Ze zal denk ook prima in dit topic passen.
pi_105572592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
En vitamine D.

Overigens lijken me dat soort behandelingen niet echt bevorderlijk tegen een winterdepressie.

sterker nog, deze therapie wordt aangeraden aan mensen die last hebben van winterdepressies. in de winter is er minder zonlicht, mbv deze therapie kun je dat gebrek aanvullen.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:16:11 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105572608
Goedemiddag zonnestraaltjes van me.
C'est la vie
pi_105572633
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik had gewoon een totale verandering van mijn leefomgeving nodig, om weer overnieuw te kunnen beginnen en niet in oude ritmes te vervallen. Maar ik merk wel dat ik weer terug val en eigenlijk mijn studie niet aankan, als ik minder koppig was geweest had ik extra begeleiding gevraagd. :')
Ik weet niet of je het goed met klasgenoten kan vinden en hoe ze zijn, maar misschien kan je hen om hulp vragen af en toe? :)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:16:52 #241
118585 Crutch
pi_105572635
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef dawg het volgende:

[..]

sterker nog, deze therapie wordt aangeraden aan mensen die last hebben van winterdepressies. in de winter is er minder zonlicht, mbv deze therapie kun je dat gebrek aanvullen.
Natuurlijk, zou ik ook zeggen als ik een UVB-zonnebankbedrijf had.
Je moeder is een hamster
pi_105572638
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Prima lichaam, minder gezicht naar mijn mening. Wel redelijk spontaan.

Echt tweakertje dus tikje veeemd :D

Ze zal denk ook prima in dit topic passen.
Doe dr maar een link doorsturen dan. :')
pi_105572662
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar 1 1/2 week 12 uur per dag slapen is gewoon niet normaal. En niet leuk meer.
Ik heb nu kort geslapen omdat ik op de bank in slaap gevallen ben. Ben nu ook niet meer zo brak. Ik ga proberen me te verzetten tegen het willen slapen. Misschien ga ik dan om 8u naar bed en sta ik morgen om 10u op of zo :')
De afgelopen 3 nachten heb ik in totaal misschien 12 uur geslapen. Als je toch niets beters te doen hebt is het enorm kut als je niet in slaap komt terwijl je enorm moe bent en als het dan is gelukt na 3 of 4 uur wakker schrikt uit kutnachtmerries zodat je echt nooit meer wil gaan slapen en er bang voor wordt.
pi_105572689
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het goed met klasgenoten kan vinden en hoe ze zijn, maar misschien kan je hen om hulp vragen af en toe? :)
Dat zou een goed idee zijn als ik het niet aankon qua kennis, maar daarop loop ik juist ruim voor. Maar ik kan het alleen maar niet aan qua aanwezigheid en deadlines, teveel angst en paniekaanvallen en daarmee kunnen ze me eigenlijk niet helpen.
pi_105572700
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Crutch het volgende:

[..]

Natuurlijk, zou ik ook zeggen als ik een UVB-zonnebankbedrijf had.
doe niet zo bijdehand man. dit is gewoon algemeen bekend. ~:)
overigens heb ik het ook gehad toen ik nog psychologie studeerde.
pi_105572704
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De afgelopen 3 nachten heb ik in totaal misschien 12 uur geslapen. Als je toch niets beters te doen hebt is het enorm kut als je niet in slaap komt terwijl je enorm moe bent en als het dan is gelukt na 3 of 4 uur wakker schrikt uit kutnachtmerries zodat je echt nooit meer wil gaan slapen en er bang voor wordt.
Je had het wel vaker over die nachtmerries. Dat is ergens niet normaal hoor
pi_105572725
anyway, ik ben weg. adiossss ~:)
pi_105572737
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je had het wel vaker over die nachtmerries. Dat is ergens niet normaal hoor
Maar er is weinig aan te doen helaas.
pi_105572763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar er is weinig aan te doen helaas.
Blowen. Ik droom niet als ik geblowd heb, maar je rookt niet
En afgezien van het roken heeft blowen sowieso wel nog een reeks nadelen
  woensdag 14 december 2011 @ 13:20:50 #250
118585 Crutch
pi_105572792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef dawg het volgende:

[..]

doe niet zo bijdehand man. dit is gewoon algemeen bekend. ~:)
overigens heb ik het ook gehad toen ik nog psychologie studeerde.
:') Bijdehand?

Ik heb zelf een UVB-behandeling gehad en no way dat je daarmee uit je winterdepressie raakt.
Je moeder is een hamster
pi_105572809
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Blowen. Ik droom niet als ik geblowd heb, maar je rookt niet
En afgezien van het roken heeft blowen sowieso wel nog een reeks nadelen
Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerries :')
Dat is pas basis voor een verslaving man.
pi_105572813
Ik heb hier nog een niet elektrische deurbel. Hoe cool is dat. :D
pi_105572822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerries :')
Dat is pas basis voor een verslaving man.
Ja, was een dom idee. sorrie
  woensdag 14 december 2011 @ 13:22:10 #254
118585 Crutch
pi_105572852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken? :P
Je moeder is een hamster
pi_105572858
Zeg Loka, die nachtmerries, putten die jou uit?
pi_105572861
quote:
Wij hadden zo'n grote klopper op ons oude huis. En een trek bel. Letterlijk zegmaar een knop waar je aan trok en dan tikte die binnen tegen een bel aan.
pi_105572881
quote:
Ik heb zo'n afschuwelijk electrisch ding. Het geluid gaat door merg en been, dus die hoor ik wel!
pi_105572889
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou een goed idee zijn als ik het niet aankon qua kennis, maar daarop loop ik juist ruim voor. Maar ik kan het alleen maar niet aan qua aanwezigheid en deadlines, teveel angst en paniekaanvallen en daarmee kunnen ze me eigenlijk niet helpen.
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.

De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.

Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?

Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu :'), maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help :')
  woensdag 14 december 2011 @ 13:23:18 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105572891
Ik blijf een koning in het ontwijken van camera's. :7
C'est la vie
  woensdag 14 december 2011 @ 13:23:34 #260
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105572905
Laat maar :')

Hallo dan iig.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_105572906
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Loka, die nachtmerries, putten die jou uit?
Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.
pi_105572927
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken? :P
een knop die je uit moet trekken en dan wordt er via een soort katrolletje een bel met klepel geluid :')
pi_105572931
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Newbie114 het volgende:
Dus, ik kom weer binnen op het moment dat het min of meer over blowen gaat? Hallo dan iig.
Goeiemorgen O+
pi_105572968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.

De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.

Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?

Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu :'), maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help :')
Ik dacht vroeger ook dat ik met alleen slim zijn alles wel kon redden. How wrong I was...
  woensdag 14 december 2011 @ 13:24:57 #265
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105572969
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goeiemorgen O+
Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...

En ik ben vanochtend voor het eerst ooit met een regenpak aan naar school gefietst. Nu zijn alleen mijn sokken + schoenen doorweekt ;(
pi_105572996
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...
Wat had je gedaan :')
  woensdag 14 december 2011 @ 13:25:55 #267
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat had je gedaan :')
Huiswerk niet af, halve klas overigens.
pi_105573022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.
Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoor

Dat je niet weet wat je er aan moet doen, verandert daar niets aan
pi_105573046
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Huiswerk niet af, halve klas overigens.
Oh, dan is het in elk geval niet saai en eenzaam in je tussenuur.
pi_105573100
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben enorm gemotiveerd, ik houd enorm veel van mijn studie en ik ben er ook heel erg graag mee bezig. Nadeel is dat ik daardoor dus ook enorm perfectionistisch ben en helemaal in paniek raak zodra iets niet perfect is.

Het zou waarschijnlijk beter zijn als het me niets kon schelen, want ik leer enorm makkelijk en dan had ik me niet zoveel zorgen gemaakt en was het beter gegaan.

Ik ben minder ver dan ik altijd roep te zijn. Ik stap nogsteeds in dezelfde valkuilen, ik weet waar ze zitten, maar ik kan de angst niet weghalen.
pi_105573101
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoor
Blijkbaar waak ik er inderdaad voor, dat is het kutte eraan.
Ik ga geen benzo's meer slikken, dat staat wat mij betreft wel vast. Af en toe melatonine doe ik al.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:28:05 #272
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573105
Ik heb nooit nachtmerries. Maar ook geen dromen. Dromen maar heel af en toe.

De laatste 'nachtmerrie' waar ik van wakker werd:

Er worden soldaten in een soort van kloof gedropt die heel stoffig is enzo, en dan doet iedereen hun masker op en toen rende er een of ander cartoonfiguurtje doorheen: 'Only one thing to do. Have a wank! En dat de hele droom lang en toen werd ik wakker :')
  woensdag 14 december 2011 @ 13:28:36 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573122
SBS is op mijn school, hoe koel. :')
C'est la vie
  woensdag 14 december 2011 @ 13:29:04 #274
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573138
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
Die roodharige van New Kids was bij mij op school, hoe koel :')
pi_105573139
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
Gaat zeker over scholen in "pracht"wijken? :')
pi_105573170
Even opletten. :W
pi_105573202
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben enorm gemotiveerd, ik houd enorm veel van mijn studie en ik ben er ook heel erg graag mee bezig. Nadeel is dat ik daardoor dus ook enorm perfectionistisch ben en helemaal in paniek raak zodra iets niet perfect is.

Het zou waarschijnlijk beter zijn als het me niets kon schelen, want ik leer enorm makkelijk en dan had ik me niet zoveel zorgen gemaakt en was het beter gegaan.

Ik ben minder ver dan ik altijd roep te zijn. Ik stap nogsteeds in dezelfde valkuilen, ik weet waar ze zitten, maar ik kan de angst niet weghalen.
Welke angst dan?
pi_105573216
Deze nacht was het een enorm vierkant wat voor me geplaatst was met donkere kleuren aan de buitenkant en wat mij probeerde naar binnen te zuigen, dat lukte en ik was toen eigenlijk nergens, opgezogen in een tweedimensiaal object, en overal waren enge vormen en gezichten en starende ogen die eigenlijk niet konden bestaan in die ruimte, net als ik. Toen voelde ik me onbestaand omdat ik besefte dat ik geen dikte meer had en schrok ik wakker.
pi_105573228
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb nooit nachtmerries. Maar ook geen dromen. Dromen maar heel af en toe.

De laatste 'nachtmerrie' waar ik van wakker werd:

Er worden soldaten in een soort van kloof gedropt die heel stoffig is enzo, en dan doet iedereen hun masker op en toen rende er een of ander cartoonfiguurtje doorheen: 'Only one thing to do. Have a wank! En dat de hele droom lang en toen werd ik wakker :')
Ik droom niet als ik heb geblowd. Hoe ist met jouw drugsgebruik? :P
  woensdag 14 december 2011 @ 13:32:08 #280
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gaat zeker over scholen in "pracht"wijken? :')
Ehm nee, ze wouden dat ik Kerstgroeten zou inspreken. :')
Mijn school ligt trouwens niet eens in een wijk. :')
C'est la vie
pi_105573251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welke angst dan?
Irrationele angst voor alles wat ik op zo'n moment maar kan verzinnen. De mensen. Mensen die boos op me zouden zijn. Dingen die ik niet af heb. Werk waar ik niet trots op ben. Het huis buiten stappen. Te laat komen. Alles wat ook maar een beetje zou kunnen tegenwerken word een enorme drempel en is uiteindelijk gewoon een muur waar ik niet omheen kan.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:32:28 #282
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105573258
Goed slapen is erg belangrijk, daarom ben ik ook om 1:30 in bed gaan liggen vannacht :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105573259
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ehm nee, ze wouden dat ik Kerstgroeten zou inspreken. :')
Mijn school ligt trouwens niet eens in een wijk. :')
Industrie-terrein?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:32:38 #284
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573262
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik droom niet als ik heb geblowd. Hoe ist met jouw drugsgebruik? :P
Niet echt veel, blowen moet al pak 'm beet 3 maanden geleden zijn?
pi_105573287
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Niet echt veel, blowen moet al pak 'm beet 3 maanden geleden zijn?
Dan is dat het niet. Het effect van blowen verdwijnt bij mij na een paar dagen of zo.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:33:29 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Industrie-terrein?
Juistem.
C'est la vie
pi_105573308
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Irrationele angst voor alles wat ik op zo'n moment maar kan verzinnen. De mensen. Mensen die boos op me zouden zijn. Dingen die ik niet af heb. Werk waar ik niet trots op ben. Het huis buiten stappen. Te laat komen. Alles wat ook maar een beetje zou kunnen tegenwerken word een enorme drempel en is uiteindelijk gewoon een muur waar ik niet omheen kan.
Lijkt mij wel :')
Ik kom m'n huis bijna niet meer uit vanwege die achterlijke drempel
pi_105573322
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Juistem.
Gezellie
pi_105573325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lijkt mij wel :')
?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:34:40 #290
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan is dat het niet. Het effect van blowen verdwijnt bij mij na een paar dagen of zo.
Heb het overigens al mijn hele leven... En als ik droom is er echt geen touw aan vast te knopen, echt vreemd. (in de trant van de droom hierboven, maar dan iets minder vreemd)
pi_105573343
Het is wel kut dat dromen niet gewoon realistisch zijn, dan zou je ze nog kunnen relativeren.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:34:53 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573348
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gezellie
Wel een Starbucks in de buurt.
C'est la vie
pi_105573349
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

?
Ik heb dezelfde soort klachten
pi_105573379
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde soort klachten
Oh, ik las het als "Dat lijkt mij ook wel ja" :') Zo van "Ik denk het ook'
  woensdag 14 december 2011 @ 13:36:09 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573383
Fffuu die scrollbalk verneukt mijn site. :')
C'est la vie
pi_105573388
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel kut dat dromen niet gewoon realistisch zijn, dan zou je ze nog kunnen relativeren.
Ik heb even chronische nachtmerries gegoogled en kwam alleen maar links tegen over nachtmerries en chronisch slaapgebrek :')
pi_105573404
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, ik las het als "Dat lijkt mij ook wel ja" :') Zo van "Ik denk het ook'
Ja sorrie. Die smiley verprutste het een beetje
pi_105573410
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb even chronische nachtmerries gegoogled en kwam alleen maar links tegen over nachtmerries en chronisch slaapgebrek :')
Tussen haakjes zetten?
pi_105573425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tussen haakjes zetten?
Nu 35 hits :')
Wie pakt de lapo???
  woensdag 14 december 2011 @ 13:37:32 #300
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105573432
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien droomcontrole? Heb het zelf eens geprobeerd, maar was al gestopt voor ik ze kon controleren, al onthield ik wel meer dromen...
  woensdag 14 december 2011 @ 13:37:53 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105573444
BAK
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')