Ik heb al te vaak de LaPo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Had ik weer de lapo hoor, bedankt kaneel
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat gevoel echt ken, zoals je het nu beschrijft.
Ze is toch een aandachtshoer dus zal ze toch niet erg vindenquote:
Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Maar het is vast allemaal mindfuck.
Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Zijn de zeldzame momentjes dat ik rust in mijn hoofd heb. De laatste keer is al 4 jaar terug.
Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijdequote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is echt iets wat ik heel af en toe heb maar wat ik nergens voor had willen missen.
Alles voelt mooi en als deel van jezelf, alsof je een deel van iets goddelijks bent.
Nee? Dat andere waarover ik het had.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde
Nee, ze bedoelt haar spirituele ervaring als de 1 is met de wereld of zo. Ik heb zoiets nooit meegemaakt dus kan er niet over meepratenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gevoel tijdens een orgasme bedoel je? Ik hoop dat het een hele korte beschrijving is van hoe je je voelt aan gene zijde
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo heb jij nooit rust in je hoofd dan?
Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofdquote:Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
Zoiets zou ik ook wel eens willen ervaren. Lijkt me tofquote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal keer gehad dat ik me geestelijk heerlijk voelde. Een keer in een droom waarin ik in een ruimte station was dat verbrandde door een enorme zonnevlam. Het gevoel terwijl ik stierf was zo intens dat ik me gelukkig voelde.
Een andere keer duurde erg lang. Ongeveer een week. Ik voelde me goed, slim, sterk. Alsof ik beter was dan anderen en ik zag mezelf ook boven iedereen uitsteken (vreemd, aangezien ik klein ben), alsof ik een soort van zweefde. Ook voelde ik mezelf alsof er licht uit mijn hoofd kwam. Nooit meer gevoeld daarna.
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk teveel, altijd. Heel zelden heb ik een moment waarop ik voel dat ik ontspan, niet denk, de lucht voel stromen, omgevingsgeluiden hoor en oprecht gelukkig ben.
Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had altijd een blender aan gedachtes in m'n hoofd. Pas toen ik daarvoor medicatie ging slikken (want ik had er echt last van en was best wel wanhopig) stopte die blender in m'n hoofd. Nu kan ik gewoon op de bank gaan zitten, naar de muur staren en niks denken. Of alleen denken aan dingen waaraan ik wil denken ipv al die flardes in m'n hoofd
Ik gebruikte al een AD en er is een antipsychoticum bij gekomenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. Ik noemde het alleen een wervelstorm. Misschien is blender wel een betere beschrijving. Ik had anti-depressiva, wat jij?
Ik moest je post 3x lezen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb soms wel een leeg hoofd, maar dan ben ik ook echt weg zegmaar. Dan ben ik me ook niet meer bewust van mijn omgeving. Zodra ik en rust heb en toch bewust ben van mijn omgeving ervaar ik een soort gevoel dat ik maar heel zelden heb. Het is erg apart.
Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest je post 3x lezen.
Als je "weg" bent, ben je dan als het ware in jezelf gekeerd? Een beetje alsof je dagdroomt?
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als je je hoofd tot rust wil laten komen zonder medicijnen kun je skullcap proberen.
Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is geen dagdroom, want er is geen beeld, ik ben dan gewoon afwezig. Nergens bewust van, geen gedachten, staar en beweeg niet.
Ja inderdaad. Zo is het bij mij ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat had ik heel veel. Anderen vonden dan dat ik even "onberijkbaar" was en de wereld om me heen is dan als het ware "weg". Het is dan alsof m'n bewustzijn er eventjes mee kapt.
Bij jou ook of toch anders?
Vind 't wel interessant
Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.quote:
Hmm, klinkt interessant. Je bent mijn favoriete kruidenheks.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.
Verder wordt skullcap gebruikt bij innerlijke onrust of in tijden van spanning. Het kruid ontspant en is een natuurlijke rustgever.
Dit klinkt wel interessant. Waar kun je dit soort dingen krijgen? Ik ken geen theehuis oid bij mij in de buurtquote:Op woensdag 14 december 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Skullcapthee geeft een heerlijk ontspannen gevoel en kan gebruikt worden voor het slapen, om te mediteren of om tot rust te komen. Omdat skullcap het denkvermogen of vermogen tot concentreren niet aantast is het kruid ook perfect te gebruiken bij examenangst.
Verder wordt skullcap gebruikt bij innerlijke onrust of in tijden van spanning. Het kruid ontspant en is een natuurlijke rustgever.
Dit spul hebben ze in de smartshop.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit klinkt wel interessant. Waar kun je dit soort dingen krijgen? Ik ken geen theehuis oid bij mij in de buurt
Ik heb laatst dit boek gekocht en ben met een paar oefeningetjes eruit bezig.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als je je hoofd tot rust wil laten komen zonder medicijnen kun je skullcap proberen.
Waarom niet? Ik vind het altijd wel tof dat je je manier van denken door kruiden zo kunt manipuleren.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
Dat soort dingen trekken me echt niet.
M'n zusje raadde me mindfullness training aan. Ze studeert psychologie. Ik zou er over nadenken maar ze zit nu in Vietnamquote:Op woensdag 14 december 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
Ik heb ook last van teveel denken en teveel gedachten.
[..]
Ik heb laatst dit boek gekocht en ben met een paar oefeningetjes eruit bezig.
Mindfulness - een praktische training in het omgaan met gevoelens en gewoonten
Weet nog niet echt of het werkt, maar voel me er op zich wel goed bij tot nu toe.
Het lijkt me gewoon niets, ik wil mezelf niet manipuleren. Ik houd ook niet van medicatie, daarom heb ik niet AD gewild.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het altijd wel tof dat je je manier van denken door kruiden zo kunt manipuleren.
Pics van je zusje!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n zusje raadde me mindfullness training aan. Ze studeert psychologie. Ik zou er over nadenken maar ze zit nu in Vietnam
Ik heb me laten vertellen dat dit boek een van de betere erover is.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n zusje raadde me mindfullness training aan. Ze studeert psychologie. Ik zou er over nadenken maar ze zit nu in Vietnam
Mwah, ik vind dit ook wel anders omdat het gewoon natuurlijk is en het zulke milde effecten heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon niets, ik wil mezelf niet manipuleren. Ik houd ook niet van medicatie, daarom heb ik niet AD gewild.
Ze lijkt op mij zoals op de foto, maar dan een vrouwelijke variant. Je kunt zo zien dat we familie van elkaar zijnquote:
Tot zover ik weet werken AD's niet bij dat wegvallen. Wat mij helpt om te voorkomen dat ik tientallen keren per dag zo wegzink is ritalinquote:Op woensdag 14 december 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon niets, ik wil mezelf niet manipuleren. Ik houd ook niet van medicatie, daarom heb ik niet AD gewild.
Waarom zijn alle vrouwen bezet? Waarom!?!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze lijkt op mij zoals op de foto, maar dan een vrouwelijke variant. Je kunt zo zien dat we familie van elkaar zijn
Bovendien is ze allang al bezet, evenals m';n andere zus
Ik moet het echt de practische kant opzoeken, maar wellicht dat een boek voor jou prima werktquote:Op woensdag 14 december 2011 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat dit boek een van de betere erover is.
Het wordt vaker door mensen aangeraden, dus ik dacht, laat ik het maar proberen
Geen idee, my brother!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zijn alle vrouwen bezet? Waarom!?!
Het boek werkt niet echt als je de oefeningen erin niet doet. Mindfulness schijnt echt een vaaardigheid te zijn, niet zomaar een stukje kennisquote:Op woensdag 14 december 2011 00:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet het echt de practische kant opzoeken, maar wellicht dat een boek voor jou prima werkt
De AD's waren ook niet voor het wegvallen. Ik heb er geen last van, ik val meestal weg als ik toch al alleen ben. Of moe en dan schuif ik het daarop af.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot zover ik weet werken AD's niet bij dat wegvallen. Wat mij helpt om te voorkomen dat ik tientallen keren per dag zo wegzink is ritalin
Ik had dat wegzinken echt tientallen keren per dag, echt heel onpractisch
Ik kan niet goed uit boeken leren, ik moet het als het ware echt zien gebeuren. Het moet mij overkomen zeg maar. Boeken werken niet voor mij, daar ben ik nu wel uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Het boek werkt niet echt als je de oefeningen erin niet doet. Mindfulness schijnt echt een vaaardigheid te zijn, niet zomaar een stukje kennis
Hielpen die AD's dan bij het wegvallen?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
De AD's waren ook niet voor het wegvallen. Ik heb er geen last van, ik val meestal weg als ik toch al alleen ben. Of moe en dan schuif ik het daarop af.
Klopt, heb ik wel van gehoord. Ik hoop alleen niet dat het net zo zweverig is als de naam zelf klinktquote:Op woensdag 14 december 2011 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Je hebt volgens mij ook wel cursussen voor mindfulness.
Magnetronkoffientjequote:Op woensdag 14 december 2011 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ze lijkt op mij zoals op de foto, maar dan een vrouwelijke variant. Je kunt zo zien dat we familie van elkaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon het niet laten![]()
Ik zeg toch net dat ik ze niet wilde? Ik heb AD's altijd geweigerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hielpen die AD's dan bij het wegvallen?
Het kan best vermoeidheid zijn, maar bij mij kwam het zo veel voor (ook op de fiets) dat het gewoon niet meer leuk was. Ik heb hele stukken les gemist door steeds weg te zinken.
Ik zink als het ware weg en denk aan niks. Of iets heel stoms. En ik zink dan weg zonder dat ik me ervan bewust ben dat ik wegzink. Als het over is, is het van "O, ik was weer even weg!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
Wegzinken zonder nog te denken ken ik niet. Wegzinken in je eigen wereldje wel.
Nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zink als het ware weg en denk aan niks. Of iets heel stoms. En ik zink dan weg zonder dat ik me ervan bewust ben dat ik wegzink. Als het over is, is het van "O, ik was weer even weg!"
Het duurt meestal iets van 10 secondes of zo? Weet niet precies omdat tijdens het wegzinken m'n bewustzijn als het ware uitgeschakeld is
Ow, ik had begrepen dat je ze wel geprobeerd had aangezien je er mee kwam.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik ze niet wilde? Ik heb AD's altijd geweigerd.
Neemt het ook je positieve gevoelens weg? Wordt je erdoor afgevlakt emotioneel gezien?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik had begrepen dat je ze wel geprobeerd had aangezien je er mee kwam.
Maar ik kan het wel goed begrijpen dat je geen medicatie wilt. Ik wou dat heeel lang niet totdat ik echt met de rug tegen de muur stond en ik vastgelopen was.
Daar is alleen helaas wel een aardig aantal jaartjes aan vooraf gegaan waarin ik door bleef ploeteren.
Die AD gebruik ik omdat ik suicidaal werd, het was of de AD of ..., dus daarin had ik geen keus.
Het neemt echt heel goed dat KUT gevoel weg, het werkt wat dat betreft echt fantastisch
Soms zink ik weg in gedachten en is het alsof ik aan het dagdromen ben. Soms met heel veel energie, maar meestal denk ik aan een lepeltje voor de koffie of iets heel banaals. Of ik fiets en kijk naar de lijntjes van de bakstenen en heb niet door dat ik bijna wordt aangereden. Ik kan ook niet van tevoren voorspellen wanneer ik weg zink maar ik heb er nu veeel minder last van sinds ik ritalin gebruikquote:Op woensdag 14 december 2011 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit meegemaakt.
Wel dat ik ineens niet echt meer dingen zie of hoor, maar van die hele levendige dagdromen krijg.
Ik had geen positieve gevoelens meer dus alle bijwerkingen nam ik voor lief. Ik was best ver heen, anders had ik dat echt NOOIT gedaan, een ADquote:Op woensdag 14 december 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neemt het ook je positieve gevoelens weg? Wordt je erdoor afgevlakt emotioneel gezien?
Je hebt altijd een keus. Ik was liever suïcidaal dan dat ik medicatie slikte. Ik houd niet van dingen die beinvloeden wie ik ben. In ieder geval niet voor langere tijd. Want het lost helemaal niets op, het stopt het alleen weg.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik had begrepen dat je ze wel geprobeerd had aangezien je er mee kwam.
Maar ik kan het wel goed begrijpen dat je geen medicatie wilt. Ik wou dat heeel lang niet totdat ik echt met de rug tegen de muur stond en ik vastgelopen was.
Daar is alleen helaas wel een aardig aantal jaartjes aan vooraf gegaan waarin ik door bleef ploeteren.
Die AD gebruik ik omdat ik suicidaal werd, het was of de AD of ..., dus daarin had ik geen keus.
Het neemt echt heel goed dat KUT gevoel weg, het werkt wat dat betreft echt fantastisch
Als ik dat spul niet was gaan gebruiken, was ik nu niet hier. Not much of a choice!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keus. Ik was liever suïcidaal dan dat ik medicatie slikte. Ik houd niet van dingen die beinvloeden wie ik ben. In ieder geval niet voor langere tijd. Want het lost helemaal niets op, het stopt het alleen weg.
Je hersenen werken ook alleen maar op de manier die je ervaart door bepaalde stoffen die erin worden afgegeven. Misschien voelt het als je persoonlijke gevoelsleven maar het is ook maar scheikunde, uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt altijd een keus. Ik was liever suïcidaal dan dat ik medicatie slikte. Ik houd niet van dingen die beinvloeden wie ik ben. In ieder geval niet voor langere tijd. Want het lost helemaal niets op, het stopt het alleen weg.
Blijft nog altijd een keuze.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik dat spul niet was gaan gebruiken, was ik nu niet hier. Not much of a choice!
Iets wat natuurlijk in mijn lichaam zit of wat ik er extra in ga stoppen vind ik toch wel een verschil.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hersenen werken ook alleen maar op de manier die je ervaart door bepaalde stoffen die erin worden afgegeven. Misschien voelt het als je persoonlijke gevoelsleven maar het is ook maar scheikunde, uiteindelijk.
Het is maar hoe je het bekijkt. Alles in de buitenwereld beinvloedt wat er natuurlijk in je lichaam zit. Je gaat ook niet stoppen met muziek luisteren of chocolade eten.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijft nog altijd een keuze.
[..]
Iets wat natuurlijk in mijn lichaam zit of wat ik er extra in ga stoppen vind ik toch wel een verschil.
Da's 10 uur meer dan ik, denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben gewoon niet moe nu![]()
Heb vandaag al 14u geslapen![]()
Zonde eigenlijk
Slaap lekker.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Trusten heloef.
Sowieso, trusten iedereen
Sorry, maar je kan medicatie echt niet vergelijken met chocolade of muziek.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Alles in de buitenwereld beinvloedt wat er natuurlijk in je lichaam zit. Je gaat ook niet stoppen met muziek luisteren of chocolade eten.
Ik heb er toen voor gekozen om wel dat spul te gaan gebruiken om de doodsimpele reden dat er geen betere opties voorhanden waren.quote:
Kruiden wel. Die hebben een heel mild effect waardoor je je wel tijdelijk beter voelt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, maar je kan medicatie echt niet vergelijken met chocolade of muziek.
Mwah, ik begrijp wat ze bedoelt. Alles beïnvloed je lichaam, bewust of onbewust.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Muziek is gewoon heroine!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yep, zelfs hoe je ademtquote:Op woensdag 14 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik begrijp wat ze bedoelt. Alles beïnvloed je lichaam, bewust of onbewust.
Ja, maar omgevingsfactoren die je emoties beinvloeden vind ik wel wat anders.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik begrijp wat ze bedoelt. Alles beïnvloed je lichaam, bewust of onbewust.
Je moet helemaal zelf weten of je medicatie gebruikt hoor, prima als het voor je werkt. Maar zeg niet dat het geen keuze is, want dat is het gewoon altijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er toen voor gekozen om wel dat spul te gaan gebruiken om de doodsimpele reden dat er geen betere opties voorhanden waren.
Je moet je niet vergissen, ik was vroeger ook anti-meds. Ik bgen pas gaan gebruiken toen ik op een doodlopend spoor terecht was gekomen en ik mezelf he-le-maal zat was.
Ik was het zat om me alleen maar kut te voelen, dan voelde ik nog liever niets.
Gelukkig voel ik wel wat, ik ben geen robot geworden of zo, maar ik denk wel dat alle gevoelens wel afgevlakt zijn. Maar daar heb ik niet echt bewust last van omdat ik me toch nooit bewust ben van m'n eigen gevoelens. Het zit allemaal onder het wateroppervlak of zo en ik zie het niet.
Ok, laat ik het zo zeggen:Voor m'n gevoel had ik geen keuze.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Je moet helemaal zelf weten of je medicatie gebruikt hoor, prima als het voor je werkt. Maar zeg niet dat het geen keuze is, want dat is het gewoon altijd.
Gelukkig dat het voor jou alleen de diepte punten wat minder diep heeft gemaakt.
ik ga zo naar bedquote:Op woensdag 14 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog een uur of vier wakker, als je me nodig hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef Strani het volgende:
Dan post ik hier maar wat, zodat magnetronkoffie niet de hele tijd met z'n depressiepost wordt geconfronteerd.
Leuke dag gehad?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niets meldbaars.
ik heb juist veel uitgevoerdquote:Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet leuk maar ook niet niet leuk, ik heb weinig uitgevoerd
Voor mij geldt dat als een hele leuke dag hoor. Ik heb ook weinig gedaan trouwens.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet leuk maar ook niet niet leuk, ik heb weinig uitgevoerd
Gelukkig, ik heb me eigenlijk ook wel prima vermaakt dus ik vond het ook wel een oké dag.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat als een hele leuke dag hoor. Ik heb ook weinig gedaan trouwens.
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
Goh wat zijn we allemaal levenloos eigenlijk hé?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
ik ben springlevend.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme man je laat me schrikken!
ik hou van rust. nog meer van serene rust.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De serene rust verstoord met je oorverdovende getyp
Waar wil je het over hebben dan? Heb je een gespreksonderwerp misschien?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou van rust. nog meer van serene rust.
maar niet altijd.
kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben dan? Heb je een gespreksonderwerp misschien?
Interessant.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.
en dit is dan nog allemaal ontopic. don't get me started.
de rest is te kort beschreven dus: waarom soulmate?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant.
1. Ik vind ze lastig.
2. Soulmate.
3. Kinderen
4. Kinderen, vrees ik.
Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.
en dit is dan nog allemaal ontopic. don't get me started.
Ik zie een relatie niet als een doel maar als een basis. De relatie met je partner moet je een fundering geven om in het leven te bereiken wat je wenst te bereiken. Het moet niet al je energie en aandacht innemen, zoals een slopende verliefdheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:06 schreef dawg het volgende:
[..]
de rest is te kort beschreven dus: waarom soulmate?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ik
ik zette het tussen ' ' omdat ik zelf bij soulmate het idee heb van tot vervelens toe op 1 lijn zitten, maar weinig tot geen passie. bij verliefdheid wel, passie lijkt me wel een must eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie een relatie niet als een doel maar als een basis. De relatie met je partner moet je een fundering geven om in het leven te bereiken wat je wenst te bereiken. Het moet niet al je energie en aandacht innemen, zoals een slopende verliefdheid.
Ah, okay.quote:
hier is worden nogal lastig.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, okay.
Verliefd worden is voor mij zelden een probleem geweest, maar het blijven was dat wel.
is de grote vraag: wanneer vind je iemand de moeite waard?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ik
Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zette het tussen ' ' omdat ik zelf bij soulmate het idee heb van tot vervelens toe op 1 lijn zitten, maar weinig tot geen passie. bij verliefdheid wel, passie lijkt me wel een must eigenlijk.
Tsja, das een goeie.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef dawg het volgende:
[..]
is de grote vraag: wanneer vind je iemand de moeite waard?
ja, maar dat hoort sowieso in een relatie. anders geen relatie wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.
Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.
Ja, dat lijkt me een prima beschrijvingquote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.
Ik vind dat iemand die je ondanks je vervelende trekjes altijd een geweldig persoon blijft vinden.
Iemand die ook op het moment dat hij of zij het liefst je kop van je romp af rukt en je een schop onder je hol na wil geven, op het moment dat diegene denkt dat jij die persoon nodig hebt, alles meteen vergeet en alleen nog maar "bezorgd" is en alles binnen zijn macht doet om je te helpen. Tot het probleem is opgelost, dan krijg je er weer van langs![]()
Iemand waarmee je het lang niet altijd eens bent, maar wel uren of dagen over een onderwerp en elkaars visie er op kan praten en dat de hele tijd boeiend vind. Zonder dat je perse van mening verandert. Iemand die je onmogelijk voor de gek kan houden omdat je blikken, intonaties en lichaamstaal voor de ander een open boek zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een soulmate is voor mij alles behalve saai. Een soulmate hoef je ook niet per definitie alleen maar in een relatie te vinden ( liever wel![]()
) maar kan ook in in vriendschap vind ik .
Iemand zonder kinderen (al kan ik deze denk ik wel shaken), iemand van ongeveer mijn leeftijd, iemand met wie ik een klik heb en iemand met wie ik ook een maatje kan zijn zeg maar. En iemand die me kan accepteren zoals ik ben (tot op zekere hoogte uiteraard)quote:
mooie omschrijving. zo gezien heb ik ook 1 soulmate.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.
Ik vind dat iemand die je ondanks je vervelende trekjes altijd een geweldig persoon blijft vinden.
Iemand die ook op het moment dat hij of zij het liefst je kop van je romp af rukt en je een schop onder je hol na wil geven, op het moment dat diegene denkt dat jij die persoon nodig hebt, alles meteen vergeet en alleen nog maar "bezorgd" is en alles binnen zijn macht doet om je te helpen. Tot het probleem is opgelost, dan krijg je er weer van langs![]()
Iemand waarmee je het lang niet altijd eens bent, maar wel uren of dagen over een onderwerp en elkaars visie er op kan praten en dat de hele tijd boeiend vind. Zonder dat je perse van mening verandert. Iemand die je onmogelijk voor de gek kan houden omdat je blikken, intonaties en lichaamstaal voor de ander een open boek zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een soulmate is voor mij alles behalve saai. Een soulmate hoef je ook niet per definitie alleen maar in een relatie te vinden ( liever wel![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef Strani het volgende:
Hey Moonwalk jij hebt mijn Fotoboek ook gelurkt, nou voel ik me niet zo schuldig meer!
Haha, ik kom je opzoeken in de gevangenis hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 02:31 schreef Moonwalk het volgende:
ik vind soulmate ook maar een raar woord hoor, maar ik vind het wel een juist woord voor wat ik vind dat het is
[..]Ik heb mezelf al aangegeven bij de in-de-getrouwde-mannen-fobolurk-politie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei dat ik je kom opzoeken, ik zei niet dat ik m'n lusten op je zou botvieren tussen de tralies doorquote:Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Moonwalk het volgende:
en ik niks met getrouwde/bezette mannen
mn post was nog niet afquote:Op woensdag 14 december 2011 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei dat ik je kom opzoeken, ik zei niet dat ik m'n lusten op je zou botvieren tussen de tralies door
George Clooney zou me niet opzoekenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen kinderen dus ik voel me niet langer aangesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Goede omschrijving. Ik heb er 1 denk ik. Dat denk ik is omdat ik die persoon nog niet heel lang ken. Maar ik kan wel alle punten die je noemt afvinken.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Moonwalk het volgende:
en ik niks met getrouwde/bezette/gescheiden/in-het-bezit-zijnde-van-kinderen mannen
Als het echt is dan wordt dat alleen maar nog meer ( althans in mijn ervaring )quote:Op woensdag 14 december 2011 02:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goede omschrijving. Ik heb er 1 denk ik. Dat denk ik is omdat ik die persoon nog niet heel lang ken. Maar ik kan wel alle punten die je noemt afvinken.
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
George Clooney zou me niet opzoeken
3232323 george clooney - 6 strani !Tóch vind ik dat ik het nog niet eens zo heel slecht doe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoor, gister had je nog 0 ( vond jij )quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tóch vind ik dat ik het nog niet eens zo heel slecht doe dan.
Gehaktballetjes met een lekker sausje, rijst en spinazie met daardoorheen van die zoete vruchten. Erg lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Moonwalk het volgende:
Strani wat had ze nou gekookt?
Truste magnetronen dawg
![]()
Oh maar dat vind ik niet echt hoor. George kan niet lekker relaxed op een terasje zitten in de zon, want dan staat er direct 50 man pers omheen. Dat kan ik dan weer welquote:Op woensdag 14 december 2011 02:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook hoor, gister had je nog 0 ( vond jij )
Laten we daar op hopen, want ik was van plan om heel lang in haar leven te blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als het echt is dan wordt dat alleen maar nog meer ( althans in mijn ervaring )
in verglijking met vorige week gaat het vrij goed ja. De slaap is nog wel stuk...quote:
Herkenbaar, dat laatstequote:Op woensdag 14 december 2011 02:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
in verglijking met vorige week gaat het vrij goed ja. De slaap is nog wel stuk...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat laatste. Al ga ik wel een poging wagen nu
. Trusten.
Mogguhhquote:Op woensdag 14 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
De dag begint goed, ik moest om half 9 beginnen en ik ben net wakker.
hoef pas over een paar uur weg maar ik kon niet meer slapen. shit happens.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Waarom ga je dan ook zo laat slapen?
hoe gaat het met je hardloop meisje?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, wat ben ik brak.
Edit:Ah, lekker koffie
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijdquote:Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hardloop meisje?
Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedankenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd
Volgens mij verstop jij je heel snel.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd
Het probleem voor mij nu is, dat ik zo ontiegelijk veel slaap de laatste tijd. Zo'n 12 uur per dag. Ik slaap overal doorheen -_-quote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedanken
Volgens mij gok je misquote:Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij verstop jij je heel snel.
Alleen maar vechten om overend te blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat doe je dan wel al je je niet lekker in je vel voelt?
Ik zeg ook niet dat je moet versieren. Als je depressieve klachten hebt gaat dat sowieso niet lukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen maar vechten om overend te blijven
Er is nu gewoon even geen ruimte om te versieren
Nee (helaas niet), heb nu even andere dingen aan m'n hoofdquote:Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je moet versieren. Als je depressieve klachten hebt gaat dat sowieso niet lukken.
Mijn hele depressieve periode heb ik zo'n beetje rennend door gebracht.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedanken
Denk je nu niet teveel na dan? Nu je het 'te druk hebt voor andere dingen'?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee (helaas niet), heb nu even andere dingen aan m'n hoofd
Je kan ook gewoon vragen of ik op MSN wil komen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zijn er geen leuke mensen op msn
Nee, ik ben niet aan het piekeren. Alleen aan het denken. Ik gebruik nu zo veel medicatie dat ik nauwelijks me nog doodpieker. Het is gewoon vrij stil in m'n hoofd sinds ik dat antipsychoticum ben gaan gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je nu niet teveel na dan? Nu je het 'te druk hebt voor andere dingen'?
hint begrepen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of ik op MSN wil komen hoor.
Hoe voel je dat je depressie terug is dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet aan het piekeren. Alleen aan het denken. Ik gebruik nu zo veel medicatie dat ik nauwelijks me nog doodpieker. Het is gewoon vrij stil in m'n hoofd sinds ik dat antipsychoticum ben gaan gebruiken.
Het zijn puur de gevoelens en m'n energielevel (en het vele slapen en de vermoeidheid)
Ik zet mezelf bijna altijd op offline als ik msn in ga, want meestal doe ik dat alleen maar om m'n mail te checken. Heb meestal niet zo'n zin om te chattenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
Over msn gesproken. Ik heb mezelf maar op offline gezet omdat er teveel mensen gingen zeuren om te blokkeren, dan was dit nog makkelijker
Schijnheilige idioten allemaal.
Veel slapen en nergens zin in hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe voel je dat je depressie terug is dan?
Ik merk het aan allerlij dingen. Ik slaap veel, de drempel om dingen te ondernemen wordt steeds hoger (de angsten nemen toe), voel me waardeloos, heb weinig energie om mezelf ertegen te verweren. Heb ook minder zin om te gamen, hobbies boeien me niet meer, zie geen uitweg, geen licht aan het eind van de tunnel. Het is moeilijker voor mij om gemotiveerd te blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe voel je dat je depressie terug is dan?
Dit dus, in een notedopquote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel slapen en nergens zin in hebben.
Een beetje, nog niet helemaal omdat ik de verschijnselen niet eerder herkende. Achteraf gezien was dit al weken aan de gang. Bij mij is het lichtje eigenlijk pas een paar dagen geleden gaan branden. Ik zie dat soort dingen nooit aankomen, pas als ik er midden in zit denk ik "oei, er klopt iets niet, er is iets out of the ordinary"quote:Op woensdag 14 december 2011 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je er al met hulpverleners over gepraat?
Ik ben al heel wat depressies gehad, weet hoe ik er mee om moet gaan zeg maar. Ik kan het wel relativeren gek genoeg. Maar ik heb wel hulp nodig, anders weet ik niet of ik er weer uit komquote:Op woensdag 14 december 2011 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Lastige situatie, ik kan je er geen tips over geven denk ik.
Hoe kom je uit zoiets eigenlijk? Zijn daar bepaalde methodes voor?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat depressies gehad, weet hoe ik er mee om moet gaan zeg maar. Ik kan het wel relativeren gek genoeg. Maar ik heb wel hulp nodig, anders weet ik niet of ik er weer uit kom
Ik ben achteraf gezien m'n hele leven depressief geweest, totdat ik een AD ging gebruiken. Ik was zo gewend aan depressief zijn dat ik niet wist wat het was om me niet kut te voelen. Ik had zeg maar alleen korte periodes waarin ik niet depri was, maar dan had ik altijd nog de angsten.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kom je uit zoiets eigenlijk? Zijn daar bepaalde methodes voor?
Wat is je probleem met eten precies?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben achteraf gezien m'n hele leven depressief geweest, totdat ik een AD ging gebruiken. Ik was zo gewend aan depressief zijn dat ik niet wist wat het was om me niet kut te voelen. Ik had zeg maar alleen korte periodes waarin ik niet depri was, maar dan had ik altijd nog de angsten.
Ik zit te denken aan of lichttherapie, of ophoging van mijn AD. Een andere AD wil ik niet gebruiken omdat ik er niet van wil aankomen.
Ik heb namelijk ook iets met eten
Ik ben een emotie-eterquote:Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is je probleem met eten precies?
Ja, alleen heb ik een hekel aan kotsen. Anders had ik dat wel overwogen, maar kotsen is vreselijk slecht voor je gebitquote:Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zelf nogal last af en toe van mijn fixatie op eten.
Dat ik me ineens dik voel en geen trek meer heb of het maar weer uit ga kotsen.
Hartstikke irrationeel allemaal natuurlijk, maar soms komt het gewoon naar boven, nogal kut.
Nooit aan beginnen, echt gewoon niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik een hekel aan kotsen. Anders had ik dat wel overwogen, maar kotsen is vreselijk slecht voor je gebit
En goor
Beter van niet nee. Beter rook ik nog even door, na m'n laatste (mislukte) stoppoging ging ik kanen, like no tomorrow. Voorjaar ga ik weer een stoppoging wagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen, echt gewoon niet doen.
Tja, dat hoort erbij hequote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter van niet nee. Beter rook ik nog even door, na m'n laatste (mislukte) stoppoging ging ik kanen, like no tomorrow. Voorjaar ga ik weer een stoppoging wagen.
Helaas wel jaquote:
Dat is wel mager. Je was toch 1,80 ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Maar ik wil echt absoluut niet nog meer aankomen. Ik was het gelukkigst toen ik 61 kilo woog
Maar ik moet m'n volgende stoppoging beter plannen en hopelijk is in het voorjaar die (denk ik) winterdip ook weer weg.
1,76m ben ikquote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel mager. Je was toch 1,80 ofzo?
Met 61 kilo en 1,76 ben je toch echt een gratenpakhuis.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1,76m ben ik
Lastig onderwerp
Ik weet niet wat er speelt natuurlijk. Maar wat er ook aan de hand is laat het nooit je leven dus danig beinvloeden dat je er grote hinder van ondervind. Bv nergens zin in hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen. Ik was echt lekker licht toen, geen extra ballast zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 61 kilo en 1,76 ben je toch echt een gratenpakhuis.
ik heb een keer 65kg gewogen bij 1,85. Dat was echt niet best..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 61 kilo en 1,76 ben je toch echt een gratenpakhuis.
Nee, juist niet. Het kost me in m'n hoofd energie om te doen. De lichamelijke vermoeidheid vind ik veel minder belastend.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Is hardlopen niet even een momentje om je hoofd leeg te maken?
Ik voel me altijd zo enorm dik als ik dit soort combinaties lees, en dan nog bij mannen ookquote:Op woensdag 14 december 2011 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik heb een keer 65kg gewogen bij 1,85. Dat was echt niet best..
Slordigquote:Op woensdag 14 december 2011 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik krijg net 5 brieven voor mijn ex. 3 zien er uit alsof ze een loonstrook zijn en 1 alsof hij voor mij is.
Het was ook niet een van mn beste momenten. 4 dagen volatile voedselvergiftiging (ziekenhuis opname in tropisch land) terwijl je al redelijk afgevallen bent is niet best.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me altijd zo enorm dik als ik dit soort combinaties lees, en dan nog bij mannen ook
Gatver, wat een rotervaringquote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was ook niet een van mn beste momenten. 4 dagen volatile buikgriep (ziekenhuis opname in tropisch land) terwijl je al redelijk afgevallen bent is niet best.
Kan er nu wel om lachen. Toen niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gatver, wat een rotervaring
En alleen gaan lopen? Gewoon even alles de boel de boel laten en naar buiten gaan. Muziekje op en stukje rennen?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het kost me in m'n hoofd energie om te doen. De lichamelijke vermoeidheid vind ik veel minder belastend.
Er is veel interactie met andere mensen (het is een hardloop groep).
Dat is ook sleur voor mij. Alles wat ik doe is een sleur, maar bedankt voor het voorstelquote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En alleen gaan lopen? Gewoon even alles de boel de boel laten en naar buiten gaan. Muziekje op en stukje rennen?
Dat je even uit de sleur bent?
Het gevoel dat je niets kan, jezelf nergens nooit ergens toe kon zetten. Enorm veel frustratie, omdat je weet dat het niet veel werk is, maar je jezelf zo moe houd door er zo tegenop te zien. Je bent er altijd mee bezig, je doet het alleen niet. En het totale onbegrip van mensen die je maar lui vinden. Depressies.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
Het nadeel van een depressie is dat alles teveel lijkt en te vermoeiend is en mensen die zeggen dat je dit of dat moet gaan doen vreselijk irritant zijn, maar ze hebben wel gelijk en dat weet je diep van binnen ook wel, maar je kunt de motivatie niet opbrengen.
Als er niks is wat je even blij maakt of wat als een beloning voelt heb je gewoon geen motivatie om wat dan ook te ondernemen. Waarom zou je je bed uitkomen als je er 's avonds toch weer in moet? Waarom zou je gaan hardlopen? Dan moet je je aankleden (vermoeiend) de deur uit (vermoeiend) de kou in (vermoeiend) en dan nog actief doen ook (nog vermoeiender). Alleen van het hele idee word je al moe.
Depressie is zo ongelooflijk kut en niet te begrijpen voor mensen die wel eens een dipje hebben of een dag minder zin. Het is een langdurige state of mind waar er geen hoop is op dat het beter gaat worden.
Als dat het is dan ben ik ook wel eens depressief.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
Het nadeel van een depressie is dat alles teveel lijkt en te vermoeiend is en mensen die zeggen dat je dit of dat moet gaan doen vreselijk irritant zijn, maar ze hebben wel gelijk en dat weet je diep van binnen ook wel, maar je kunt de motivatie niet opbrengen.
Als er niks is wat je even blij maakt of wat als een beloning voelt heb je gewoon geen motivatie om wat dan ook te ondernemen. Waarom zou je je bed uitkomen als je er 's avonds toch weer in moet? Waarom zou je gaan hardlopen? Dan moet je je aankleden (vermoeiend) de deur uit (vermoeiend) de kou in (vermoeiend) en dan nog actief doen ook (nog vermoeiender). Alleen van het hele idee word je al moe.
Depressie is zo ongelooflijk kut en niet te begrijpen voor mensen die wel eens een dipje hebben of een dag minder zin. Het is een langdurige state of mind waar er geen hoop is op dat het beter gaat worden.
Ik moet inderdaad zeggen dat het mij zwaar valt om dat te begrijpen. Ik accepteer dan maar dat mensen hier last van kunnen hebben, heb er verder geen oordeel over.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
Je eventjes depressief voelen is niet het zelfde als depressief zijn. Het is een hele andere magnitude dan je alleen maar eventjes kut voelen omdat wat dan ook. Bij depressie voel je je kut no matter whatquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als dat het is dan ben ik ook wel eens depressief.
Of gewoon lui.
Het verschil tussen depressief zijn en lui zijn merk je wel. Met als grootste verschil dat je ook de leuke dingen niet meer leuk vind. Je afsluit voor alles.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als dat het is dan ben ik ook wel eens depressief.
Of gewoon lui.
Dat kan twee kanten uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef ook_gek het volgende:
Hmmm heb een nieuwe vrouwelijke collega. Echt een Fok! meisje
Foto? ;Dquote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef ook_gek het volgende:
Dit vind ik voor mezelf wel een hele goeie. Die ga ik proberen te onthouden voor geval het later nog een keer terug komtquote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het verschil tussen depressief zijn en lui zijn merk je wel. Met als grootste verschil dat je ook de leuke dingen niet meer leuk vind. Je afsluit voor alles.
dan heb je niet de goede therapie gevonden. lichttherapie is licht op dezelfde temperatuur als daglicht (zo even uit mijn hoofd 5600 kelvin), daardoor ga je meer melatonine aanmaken en dat is goed voor je ritme en dus waarschijnlijk ook (enigszins) op je stemming.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb net even gekeken wat lichtherape in houdt, maar het is met UV licht. Ik heb een verhoogd risiko op huidkanker dus liever niet (bij m'n zusje dit jaar een twijfelachtige moedervlek weggehaald).
Dat wordt dus AD ophogen. Ik denk dat ik zo even ga bellen of zo
Je hebt gelijk. Ik las net even de wiki en daar stond in met zichtbaar lichtquote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je niet de goede therapie gevonden. lichttherapie is licht op dezelfde temperatuur als daglicht (zo even uit mijn hoofd 5600 kelvin), daardoor ga je meer melatonine aanmaken en dat is goed voor je ritme en dus waarschijnlijk ook (enigszins) op je stemming.
Wantquote:
Normaal slaap ik maar 8 of 9 uur. Je hebt niks aan lang slapen, je slaapt gewoon de hele ochtend weg ook al ga je bijtijds naar bedquote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem ben ik ergens jaloers dat hij 12 uur kan slapen.
Als ik 8 uur slaap voel ik me niet kut. Volgens mij is slaapgebrek gewoon de bron van alles waar ik last van heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Normaal slaap ik maar 8 of 9 uur. Je hebt niks aan lang slapen, je slaapt gewoon de hele ochtend weg ook al ga je bijtijds naar bed
Maar 1 1/2 week 12 uur per dag slapen is gewoon niet normaal. En niet leuk meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik 8 uur slaap voel ik me niet kut. Volgens mij is slaapgebrek gewoon de bron van alles waar ik last van heb.
Dat ongeveer.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of ze is lekker, of ze is knettergek.
Of allebei.
Hoax!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef ook_gek het volgende:
Prima lichaam, minder gezicht naar mijn mening. Wel redelijk spontaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of ze is lekker, of ze is knettergek.
Of allebei.
sterker nog, deze therapie wordt aangeraden aan mensen die last hebben van winterdepressies. in de winter is er minder zonlicht, mbv deze therapie kun je dat gebrek aanvullen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Crutch het volgende:
En vitamine D.
Overigens lijken me dat soort behandelingen niet echt bevorderlijk tegen een winterdepressie.
Ik weet niet of je het goed met klasgenoten kan vinden en hoe ze zijn, maar misschien kan je hen om hulp vragen af en toe?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik had gewoon een totale verandering van mijn leefomgeving nodig, om weer overnieuw te kunnen beginnen en niet in oude ritmes te vervallen. Maar ik merk wel dat ik weer terug val en eigenlijk mijn studie niet aankan, als ik minder koppig was geweest had ik extra begeleiding gevraagd.
Natuurlijk, zou ik ook zeggen als ik een UVB-zonnebankbedrijf had.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef dawg het volgende:
[..]
sterker nog, deze therapie wordt aangeraden aan mensen die last hebben van winterdepressies. in de winter is er minder zonlicht, mbv deze therapie kun je dat gebrek aanvullen.
Doe dr maar een link doorsturen dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima lichaam, minder gezicht naar mijn mening. Wel redelijk spontaan.
Echt tweakertje dus tikje veeemd
Ze zal denk ook prima in dit topic passen.
De afgelopen 3 nachten heb ik in totaal misschien 12 uur geslapen. Als je toch niets beters te doen hebt is het enorm kut als je niet in slaap komt terwijl je enorm moe bent en als het dan is gelukt na 3 of 4 uur wakker schrikt uit kutnachtmerries zodat je echt nooit meer wil gaan slapen en er bang voor wordt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar 1 1/2 week 12 uur per dag slapen is gewoon niet normaal. En niet leuk meer.
Ik heb nu kort geslapen omdat ik op de bank in slaap gevallen ben. Ben nu ook niet meer zo brak. Ik ga proberen me te verzetten tegen het willen slapen. Misschien ga ik dan om 8u naar bed en sta ik morgen om 10u op of zo
Dat zou een goed idee zijn als ik het niet aankon qua kennis, maar daarop loop ik juist ruim voor. Maar ik kan het alleen maar niet aan qua aanwezigheid en deadlines, teveel angst en paniekaanvallen en daarmee kunnen ze me eigenlijk niet helpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het goed met klasgenoten kan vinden en hoe ze zijn, maar misschien kan je hen om hulp vragen af en toe?
doe niet zo bijdehand man. dit is gewoon algemeen bekend.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Natuurlijk, zou ik ook zeggen als ik een UVB-zonnebankbedrijf had.
Je had het wel vaker over die nachtmerries. Dat is ergens niet normaal hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen 3 nachten heb ik in totaal misschien 12 uur geslapen. Als je toch niets beters te doen hebt is het enorm kut als je niet in slaap komt terwijl je enorm moe bent en als het dan is gelukt na 3 of 4 uur wakker schrikt uit kutnachtmerries zodat je echt nooit meer wil gaan slapen en er bang voor wordt.
Maar er is weinig aan te doen helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had het wel vaker over die nachtmerries. Dat is ergens niet normaal hoor
Blowen. Ik droom niet als ik geblowd heb, maar je rookt nietquote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar er is weinig aan te doen helaas.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef dawg het volgende:
[..]
doe niet zo bijdehand man. dit is gewoon algemeen bekend.
overigens heb ik het ook gehad toen ik nog psychologie studeerde.
Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerriesquote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blowen. Ik droom niet als ik geblowd heb, maar je rookt niet
En afgezien van het roken heeft blowen sowieso wel nog een reeks nadelen
Ja, was een dom idee. sorriequote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerries
Dat is pas basis voor een verslaving man.
Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb hier nog een niet elektrische deurbel. Hoe cool is dat.
Wij hadden zo'n grote klopper op ons oude huis. En een trek bel. Letterlijk zegmaar een knop waar je aan trok en dan tikte die binnen tegen een bel aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb zo'n afschuwelijk electrisch ding. Het geluid gaat door merg en been, dus die hoor ik wel!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn als ik het niet aankon qua kennis, maar daarop loop ik juist ruim voor. Maar ik kan het alleen maar niet aan qua aanwezigheid en deadlines, teveel angst en paniekaanvallen en daarmee kunnen ze me eigenlijk niet helpen.
Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Loka, die nachtmerries, putten die jou uit?
een knop die je uit moet trekken en dan wordt er via een soort katrolletje een bel met klepel geluidquote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken?
Goeiemorgenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Newbie114 het volgende:
Dus, ik kom weer binnen op het moment dat het min of meer over blowen gaat? Hallo dan iig.
Ik dacht vroeger ook dat ik met alleen slim zijn alles wel kon redden. How wrong I was...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.
De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.
Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?
Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu, maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help
Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...quote:
Wat had je gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...
Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.
Oh, dan is het in elk geval niet saai en eenzaam in je tussenuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Huiswerk niet af, halve klas overigens.
Ik ben enorm gemotiveerd, ik houd enorm veel van mijn studie en ik ben er ook heel erg graag mee bezig. Nadeel is dat ik daardoor dus ook enorm perfectionistisch ben en helemaal in paniek raak zodra iets niet perfect is.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.
De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.
Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?
Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu, maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help
Blijkbaar waak ik er inderdaad voor, dat is het kutte eraan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoor
Welke angst dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben enorm gemotiveerd, ik houd enorm veel van mijn studie en ik ben er ook heel erg graag mee bezig. Nadeel is dat ik daardoor dus ook enorm perfectionistisch ben en helemaal in paniek raak zodra iets niet perfect is.
Het zou waarschijnlijk beter zijn als het me niets kon schelen, want ik leer enorm makkelijk en dan had ik me niet zoveel zorgen gemaakt en was het beter gegaan.
Ik ben minder ver dan ik altijd roep te zijn. Ik stap nogsteeds in dezelfde valkuilen, ik weet waar ze zitten, maar ik kan de angst niet weghalen.
Ik droom niet als ik heb geblowd. Hoe ist met jouw drugsgebruik?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb nooit nachtmerries. Maar ook geen dromen. Dromen maar heel af en toe.
De laatste 'nachtmerrie' waar ik van wakker werd:
Er worden soldaten in een soort van kloof gedropt die heel stoffig is enzo, en dan doet iedereen hun masker op en toen rende er een of ander cartoonfiguurtje doorheen: 'Only one thing to do. Have a wank! En dat de hele droom lang en toen werd ik wakker
Ehm nee, ze wouden dat ik Kerstgroeten zou inspreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat zeker over scholen in "pracht"wijken?
Irrationele angst voor alles wat ik op zo'n moment maar kan verzinnen. De mensen. Mensen die boos op me zouden zijn. Dingen die ik niet af heb. Werk waar ik niet trots op ben. Het huis buiten stappen. Te laat komen. Alles wat ook maar een beetje zou kunnen tegenwerken word een enorme drempel en is uiteindelijk gewoon een muur waar ik niet omheen kan.quote:
Industrie-terrein?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nee, ze wouden dat ik Kerstgroeten zou inspreken.
Mijn school ligt trouwens niet eens in een wijk.
Niet echt veel, blowen moet al pak 'm beet 3 maanden geleden zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik droom niet als ik heb geblowd. Hoe ist met jouw drugsgebruik?
Dan is dat het niet. Het effect van blowen verdwijnt bij mij na een paar dagen of zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet echt veel, blowen moet al pak 'm beet 3 maanden geleden zijn?
Juistem.quote:
Lijkt mij welquote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Irrationele angst voor alles wat ik op zo'n moment maar kan verzinnen. De mensen. Mensen die boos op me zouden zijn. Dingen die ik niet af heb. Werk waar ik niet trots op ben. Het huis buiten stappen. Te laat komen. Alles wat ook maar een beetje zou kunnen tegenwerken word een enorme drempel en is uiteindelijk gewoon een muur waar ik niet omheen kan.
Heb het overigens al mijn hele leven... En als ik droom is er echt geen touw aan vast te knopen, echt vreemd. (in de trant van de droom hierboven, maar dan iets minder vreemd)quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is dat het niet. Het effect van blowen verdwijnt bij mij na een paar dagen of zo.
Wel een Starbucks in de buurt.quote:
Oh, ik las het als "Dat lijkt mij ook wel ja"quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde soort klachten
Ik heb even chronische nachtmerries gegoogled en kwam alleen maar links tegen over nachtmerries en chronisch slaapgebrekquote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel kut dat dromen niet gewoon realistisch zijn, dan zou je ze nog kunnen relativeren.
Ja sorrie. Die smiley verprutste het een beetjequote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik las het als "Dat lijkt mij ook wel ja"Zo van "Ik denk het ook'
Tussen haakjes zetten?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb even chronische nachtmerries gegoogled en kwam alleen maar links tegen over nachtmerries en chronisch slaapgebrek
Misschien droomcontrole? Heb het zelf eens geprobeerd, maar was al gestopt voor ik ze kon controleren, al onthield ik wel meer dromen...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel kut dat dromen niet gewoon realistisch zijn, dan zou je ze nog kunnen relativeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |