hoef pas over een paar uur weg maar ik kon niet meer slapen. shit happens.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef ook_gek het volgende:
Waarom ga je dan ook zo laat slapen?
hoe gaat het met je hardloop meisje?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, wat ben ik brak.
Edit:Ah, lekker koffie
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijdquote:Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe gaat het met je hardloop meisje?
Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedankenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd
Volgens mij verstop jij je heel snel.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd
Het probleem voor mij nu is, dat ik zo ontiegelijk veel slaap de laatste tijd. Zo'n 12 uur per dag. Ik slaap overal doorheen -_-quote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedanken
Volgens mij gok je misquote:Op woensdag 14 december 2011 11:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij verstop jij je heel snel.
Alleen maar vechten om overend te blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat doe je dan wel al je je niet lekker in je vel voelt?
Ik zeg ook niet dat je moet versieren. Als je depressieve klachten hebt gaat dat sowieso niet lukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen maar vechten om overend te blijven
Er is nu gewoon even geen ruimte om te versieren
Nee (helaas niet), heb nu even andere dingen aan m'n hoofdquote:Op woensdag 14 december 2011 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je moet versieren. Als je depressieve klachten hebt gaat dat sowieso niet lukken.
Mijn hele depressieve periode heb ik zo'n beetje rennend door gebracht.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe rot je het ook vindt. Zulke momenten zijn dan het beste om dan te gaan hardlopen. Je zult jezelf later bedanken
Denk je nu niet teveel na dan? Nu je het 'te druk hebt voor andere dingen'?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee (helaas niet), heb nu even andere dingen aan m'n hoofd
Je kan ook gewoon vragen of ik op MSN wil komen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zijn er geen leuke mensen op msn
Nee, ik ben niet aan het piekeren. Alleen aan het denken. Ik gebruik nu zo veel medicatie dat ik nauwelijks me nog doodpieker. Het is gewoon vrij stil in m'n hoofd sinds ik dat antipsychoticum ben gaan gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je nu niet teveel na dan? Nu je het 'te druk hebt voor andere dingen'?
hint begrepen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen of ik op MSN wil komen hoor.
Hoe voel je dat je depressie terug is dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet aan het piekeren. Alleen aan het denken. Ik gebruik nu zo veel medicatie dat ik nauwelijks me nog doodpieker. Het is gewoon vrij stil in m'n hoofd sinds ik dat antipsychoticum ben gaan gebruiken.
Het zijn puur de gevoelens en m'n energielevel (en het vele slapen en de vermoeidheid)
Ik zet mezelf bijna altijd op offline als ik msn in ga, want meestal doe ik dat alleen maar om m'n mail te checken. Heb meestal niet zo'n zin om te chattenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
Over msn gesproken. Ik heb mezelf maar op offline gezet omdat er teveel mensen gingen zeuren om te blokkeren, dan was dit nog makkelijker
Schijnheilige idioten allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |