Waar wil je het over hebben dan? Heb je een gespreksonderwerp misschien?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou van rust. nog meer van serene rust.
maar niet altijd.
kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben dan? Heb je een gespreksonderwerp misschien?
Interessant.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.
en dit is dan nog allemaal ontopic. don't get me started.
de rest is te kort beschreven dus: waarom soulmate?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant.
1. Ik vind ze lastig.
2. Soulmate.
3. Kinderen
4. Kinderen, vrees ik.
Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen is altijd een populair onderwerp heb ik eens begrepen. of wat beter is, een soulmate of een 'slopende verliefdheid'? wat burgerlijk precies is. wat je van relaties verwacht, wat juist niet.
en dit is dan nog allemaal ontopic. don't get me started.
Ik zie een relatie niet als een doel maar als een basis. De relatie met je partner moet je een fundering geven om in het leven te bereiken wat je wenst te bereiken. Het moet niet al je energie en aandacht innemen, zoals een slopende verliefdheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:06 schreef dawg het volgende:
[..]
de rest is te kort beschreven dus: waarom soulmate?
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ik
ik zette het tussen ' ' omdat ik zelf bij soulmate het idee heb van tot vervelens toe op 1 lijn zitten, maar weinig tot geen passie. bij verliefdheid wel, passie lijkt me wel een must eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie een relatie niet als een doel maar als een basis. De relatie met je partner moet je een fundering geven om in het leven te bereiken wat je wenst te bereiken. Het moet niet al je energie en aandacht innemen, zoals een slopende verliefdheid.
Ah, okay.quote:
hier is worden nogal lastig.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, okay.
Verliefd worden is voor mij zelden een probleem geweest, maar het blijven was dat wel.
is de grote vraag: wanneer vind je iemand de moeite waard?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen en ken niemand die de moeite waard is om op verliefd te worden. Ik ben al een hele poos niet meer verliefd geweest, zeker al een jaar of 4 of 5 al niet geloof ik
Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zette het tussen ' ' omdat ik zelf bij soulmate het idee heb van tot vervelens toe op 1 lijn zitten, maar weinig tot geen passie. bij verliefdheid wel, passie lijkt me wel een must eigenlijk.
Tsja, das een goeie.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef dawg het volgende:
[..]
is de grote vraag: wanneer vind je iemand de moeite waard?
ja, maar dat hoort sowieso in een relatie. anders geen relatie wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.
Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat inderdaad een denkfout is van veel mensen. Maar een soulmate is iemand bij wie je je gewoon heel prettig en comfortabel voelt. Iemand die jou neemt zoals je bent en vice versa. Je blijft uiteindelijk altijd twee aparte personen.
Ja, dat lijkt me een prima beschrijvingquote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.
Ik vind dat iemand die je ondanks je vervelende trekjes altijd een geweldig persoon blijft vinden.
Iemand die ook op het moment dat hij of zij het liefst je kop van je romp af rukt en je een schop onder je hol na wil geven, op het moment dat diegene denkt dat jij die persoon nodig hebt, alles meteen vergeet en alleen nog maar "bezorgd" is en alles binnen zijn macht doet om je te helpen. Tot het probleem is opgelost, dan krijg je er weer van langs![]()
Iemand waarmee je het lang niet altijd eens bent, maar wel uren of dagen over een onderwerp en elkaars visie er op kan praten en dat de hele tijd boeiend vind. Zonder dat je perse van mening verandert. Iemand die je onmogelijk voor de gek kan houden omdat je blikken, intonaties en lichaamstaal voor de ander een open boek zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een soulmate is voor mij alles behalve saai. Een soulmate hoef je ook niet per definitie alleen maar in een relatie te vinden ( liever wel![]()
) maar kan ook in in vriendschap vind ik .
Iemand zonder kinderen (al kan ik deze denk ik wel shaken), iemand van ongeveer mijn leeftijd, iemand met wie ik een klik heb en iemand met wie ik ook een maatje kan zijn zeg maar. En iemand die me kan accepteren zoals ik ben (tot op zekere hoogte uiteraard)quote:
mooie omschrijving. zo gezien heb ik ook 1 soulmate.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb buiten mijn familie om 1 soulmate. Ik zeg familie omdat in mijn familie veel dingen vanzelfsprekend zijn, die je voor elkaar doet. In ieder zn familie verschilt dat.
Ik vind dat iemand die je ondanks je vervelende trekjes altijd een geweldig persoon blijft vinden.
Iemand die ook op het moment dat hij of zij het liefst je kop van je romp af rukt en je een schop onder je hol na wil geven, op het moment dat diegene denkt dat jij die persoon nodig hebt, alles meteen vergeet en alleen nog maar "bezorgd" is en alles binnen zijn macht doet om je te helpen. Tot het probleem is opgelost, dan krijg je er weer van langs![]()
Iemand waarmee je het lang niet altijd eens bent, maar wel uren of dagen over een onderwerp en elkaars visie er op kan praten en dat de hele tijd boeiend vind. Zonder dat je perse van mening verandert. Iemand die je onmogelijk voor de gek kan houden omdat je blikken, intonaties en lichaamstaal voor de ander een open boek zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Een soulmate is voor mij alles behalve saai. Een soulmate hoef je ook niet per definitie alleen maar in een relatie te vinden ( liever wel![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef Strani het volgende:
Hey Moonwalk jij hebt mijn Fotoboek ook gelurkt, nou voel ik me niet zo schuldig meer!
Haha, ik kom je opzoeken in de gevangenis hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 02:31 schreef Moonwalk het volgende:
ik vind soulmate ook maar een raar woord hoor, maar ik vind het wel een juist woord voor wat ik vind dat het is
[..]Ik heb mezelf al aangegeven bij de in-de-getrouwde-mannen-fobolurk-politie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei dat ik je kom opzoeken, ik zei niet dat ik m'n lusten op je zou botvieren tussen de tralies doorquote:Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Moonwalk het volgende:
en ik niks met getrouwde/bezette mannen
mn post was nog niet afquote:Op woensdag 14 december 2011 02:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei dat ik je kom opzoeken, ik zei niet dat ik m'n lusten op je zou botvieren tussen de tralies door
George Clooney zou me niet opzoekenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen kinderen dus ik voel me niet langer aangesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Goede omschrijving. Ik heb er 1 denk ik. Dat denk ik is omdat ik die persoon nog niet heel lang ken. Maar ik kan wel alle punten die je noemt afvinken.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Moonwalk het volgende:
en ik niks met getrouwde/bezette/gescheiden/in-het-bezit-zijnde-van-kinderen mannen
Als het echt is dan wordt dat alleen maar nog meer ( althans in mijn ervaring )quote:Op woensdag 14 december 2011 02:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goede omschrijving. Ik heb er 1 denk ik. Dat denk ik is omdat ik die persoon nog niet heel lang ken. Maar ik kan wel alle punten die je noemt afvinken.
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
George Clooney zou me niet opzoeken
3232323 george clooney - 6 strani !Tóch vind ik dat ik het nog niet eens zo heel slecht doe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoor, gister had je nog 0 ( vond jij )quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tóch vind ik dat ik het nog niet eens zo heel slecht doe dan.
Gehaktballetjes met een lekker sausje, rijst en spinazie met daardoorheen van die zoete vruchten. Erg lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Moonwalk het volgende:
Strani wat had ze nou gekookt?
Truste magnetronen dawg
![]()
Oh maar dat vind ik niet echt hoor. George kan niet lekker relaxed op een terasje zitten in de zon, want dan staat er direct 50 man pers omheen. Dat kan ik dan weer welquote:Op woensdag 14 december 2011 02:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ook hoor, gister had je nog 0 ( vond jij )
Laten we daar op hopen, want ik was van plan om heel lang in haar leven te blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als het echt is dan wordt dat alleen maar nog meer ( althans in mijn ervaring )
in verglijking met vorige week gaat het vrij goed ja. De slaap is nog wel stuk...quote:
Herkenbaar, dat laatstequote:Op woensdag 14 december 2011 02:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
in verglijking met vorige week gaat het vrij goed ja. De slaap is nog wel stuk...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat laatste. Al ga ik wel een poging wagen nu
. Trusten.
Mogguhhquote:Op woensdag 14 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
De dag begint goed, ik moest om half 9 beginnen en ik ben net wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |