Ja, maar omgevingsfactoren die je emoties beinvloeden vind ik wel wat anders.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik begrijp wat ze bedoelt. Alles beïnvloed je lichaam, bewust of onbewust.
Je moet helemaal zelf weten of je medicatie gebruikt hoor, prima als het voor je werkt. Maar zeg niet dat het geen keuze is, want dat is het gewoon altijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er toen voor gekozen om wel dat spul te gaan gebruiken om de doodsimpele reden dat er geen betere opties voorhanden waren.
Je moet je niet vergissen, ik was vroeger ook anti-meds. Ik bgen pas gaan gebruiken toen ik op een doodlopend spoor terecht was gekomen en ik mezelf he-le-maal zat was.
Ik was het zat om me alleen maar kut te voelen, dan voelde ik nog liever niets.
Gelukkig voel ik wel wat, ik ben geen robot geworden of zo, maar ik denk wel dat alle gevoelens wel afgevlakt zijn. Maar daar heb ik niet echt bewust last van omdat ik me toch nooit bewust ben van m'n eigen gevoelens. Het zit allemaal onder het wateroppervlak of zo en ik zie het niet.
Ok, laat ik het zo zeggen:Voor m'n gevoel had ik geen keuze.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Je moet helemaal zelf weten of je medicatie gebruikt hoor, prima als het voor je werkt. Maar zeg niet dat het geen keuze is, want dat is het gewoon altijd.
Gelukkig dat het voor jou alleen de diepte punten wat minder diep heeft gemaakt.
ik ga zo naar bedquote:Op woensdag 14 december 2011 00:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog een uur of vier wakker, als je me nodig hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:56 schreef Strani het volgende:
Dan post ik hier maar wat, zodat magnetronkoffie niet de hele tijd met z'n depressiepost wordt geconfronteerd.
Leuke dag gehad?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben er wel, maar heb niets meldbaars.
ik heb juist veel uitgevoerdquote:Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet leuk maar ook niet niet leuk, ik heb weinig uitgevoerd
Voor mij geldt dat als een hele leuke dag hoor. Ik heb ook weinig gedaan trouwens.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet leuk maar ook niet niet leuk, ik heb weinig uitgevoerd
Gelukkig, ik heb me eigenlijk ook wel prima vermaakt dus ik vond het ook wel een oké dag.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat als een hele leuke dag hoor. Ik heb ook weinig gedaan trouwens.
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
Goh wat zijn we allemaal levenloos eigenlijk hé?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
ik ben springlevend.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef Strani het volgende:
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme man je laat me schrikken!
ik hou van rust. nog meer van serene rust.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De serene rust verstoord met je oorverdovende getyp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |