Natuurlijk, zou ik ook zeggen als ik een UVB-zonnebankbedrijf had.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef dawg het volgende:
[..]
sterker nog, deze therapie wordt aangeraden aan mensen die last hebben van winterdepressies. in de winter is er minder zonlicht, mbv deze therapie kun je dat gebrek aanvullen.
Doe dr maar een link doorsturen dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima lichaam, minder gezicht naar mijn mening. Wel redelijk spontaan.
Echt tweakertje dus tikje veeemd
Ze zal denk ook prima in dit topic passen.
De afgelopen 3 nachten heb ik in totaal misschien 12 uur geslapen. Als je toch niets beters te doen hebt is het enorm kut als je niet in slaap komt terwijl je enorm moe bent en als het dan is gelukt na 3 of 4 uur wakker schrikt uit kutnachtmerries zodat je echt nooit meer wil gaan slapen en er bang voor wordt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar 1 1/2 week 12 uur per dag slapen is gewoon niet normaal. En niet leuk meer.
Ik heb nu kort geslapen omdat ik op de bank in slaap gevallen ben. Ben nu ook niet meer zo brak. Ik ga proberen me te verzetten tegen het willen slapen. Misschien ga ik dan om 8u naar bed en sta ik morgen om 10u op of zo
Dat zou een goed idee zijn als ik het niet aankon qua kennis, maar daarop loop ik juist ruim voor. Maar ik kan het alleen maar niet aan qua aanwezigheid en deadlines, teveel angst en paniekaanvallen en daarmee kunnen ze me eigenlijk niet helpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het goed met klasgenoten kan vinden en hoe ze zijn, maar misschien kan je hen om hulp vragen af en toe?
doe niet zo bijdehand man. dit is gewoon algemeen bekend.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Natuurlijk, zou ik ook zeggen als ik een UVB-zonnebankbedrijf had.
Je had het wel vaker over die nachtmerries. Dat is ergens niet normaal hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen 3 nachten heb ik in totaal misschien 12 uur geslapen. Als je toch niets beters te doen hebt is het enorm kut als je niet in slaap komt terwijl je enorm moe bent en als het dan is gelukt na 3 of 4 uur wakker schrikt uit kutnachtmerries zodat je echt nooit meer wil gaan slapen en er bang voor wordt.
Maar er is weinig aan te doen helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je had het wel vaker over die nachtmerries. Dat is ergens niet normaal hoor
Blowen. Ik droom niet als ik geblowd heb, maar je rookt nietquote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar er is weinig aan te doen helaas.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef dawg het volgende:
[..]
doe niet zo bijdehand man. dit is gewoon algemeen bekend.
overigens heb ik het ook gehad toen ik nog psychologie studeerde.
Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerriesquote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blowen. Ik droom niet als ik geblowd heb, maar je rookt niet
En afgezien van het roken heeft blowen sowieso wel nog een reeks nadelen
Ja, was een dom idee. sorriequote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerries
Dat is pas basis voor een verslaving man.
Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb hier nog een niet elektrische deurbel. Hoe cool is dat.
Wij hadden zo'n grote klopper op ons oude huis. En een trek bel. Letterlijk zegmaar een knop waar je aan trok en dan tikte die binnen tegen een bel aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb zo'n afschuwelijk electrisch ding. Het geluid gaat door merg en been, dus die hoor ik wel!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn als ik het niet aankon qua kennis, maar daarop loop ik juist ruim voor. Maar ik kan het alleen maar niet aan qua aanwezigheid en deadlines, teveel angst en paniekaanvallen en daarmee kunnen ze me eigenlijk niet helpen.
Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Loka, die nachtmerries, putten die jou uit?
een knop die je uit moet trekken en dan wordt er via een soort katrolletje een bel met klepel geluidquote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken?
Goeiemorgenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Newbie114 het volgende:
Dus, ik kom weer binnen op het moment dat het min of meer over blowen gaat? Hallo dan iig.
Ik dacht vroeger ook dat ik met alleen slim zijn alles wel kon redden. How wrong I was...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.
De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.
Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?
Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu, maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help
Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...quote:
Wat had je gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...
Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.
Oh, dan is het in elk geval niet saai en eenzaam in je tussenuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Huiswerk niet af, halve klas overigens.
Ik ben enorm gemotiveerd, ik houd enorm veel van mijn studie en ik ben er ook heel erg graag mee bezig. Nadeel is dat ik daardoor dus ook enorm perfectionistisch ben en helemaal in paniek raak zodra iets niet perfect is.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.
De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.
Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?
Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu, maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help
Blijkbaar waak ik er inderdaad voor, dat is het kutte eraan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoor
Welke angst dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben enorm gemotiveerd, ik houd enorm veel van mijn studie en ik ben er ook heel erg graag mee bezig. Nadeel is dat ik daardoor dus ook enorm perfectionistisch ben en helemaal in paniek raak zodra iets niet perfect is.
Het zou waarschijnlijk beter zijn als het me niets kon schelen, want ik leer enorm makkelijk en dan had ik me niet zoveel zorgen gemaakt en was het beter gegaan.
Ik ben minder ver dan ik altijd roep te zijn. Ik stap nogsteeds in dezelfde valkuilen, ik weet waar ze zitten, maar ik kan de angst niet weghalen.
Ik droom niet als ik heb geblowd. Hoe ist met jouw drugsgebruik?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb nooit nachtmerries. Maar ook geen dromen. Dromen maar heel af en toe.
De laatste 'nachtmerrie' waar ik van wakker werd:
Er worden soldaten in een soort van kloof gedropt die heel stoffig is enzo, en dan doet iedereen hun masker op en toen rende er een of ander cartoonfiguurtje doorheen: 'Only one thing to do. Have a wank! En dat de hele droom lang en toen werd ik wakker
Ehm nee, ze wouden dat ik Kerstgroeten zou inspreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat zeker over scholen in "pracht"wijken?
Irrationele angst voor alles wat ik op zo'n moment maar kan verzinnen. De mensen. Mensen die boos op me zouden zijn. Dingen die ik niet af heb. Werk waar ik niet trots op ben. Het huis buiten stappen. Te laat komen. Alles wat ook maar een beetje zou kunnen tegenwerken word een enorme drempel en is uiteindelijk gewoon een muur waar ik niet omheen kan.quote:
Industrie-terrein?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nee, ze wouden dat ik Kerstgroeten zou inspreken.
Mijn school ligt trouwens niet eens in een wijk.
Niet echt veel, blowen moet al pak 'm beet 3 maanden geleden zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik droom niet als ik heb geblowd. Hoe ist met jouw drugsgebruik?
Dan is dat het niet. Het effect van blowen verdwijnt bij mij na een paar dagen of zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet echt veel, blowen moet al pak 'm beet 3 maanden geleden zijn?
Juistem.quote:
Lijkt mij welquote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Irrationele angst voor alles wat ik op zo'n moment maar kan verzinnen. De mensen. Mensen die boos op me zouden zijn. Dingen die ik niet af heb. Werk waar ik niet trots op ben. Het huis buiten stappen. Te laat komen. Alles wat ook maar een beetje zou kunnen tegenwerken word een enorme drempel en is uiteindelijk gewoon een muur waar ik niet omheen kan.
Heb het overigens al mijn hele leven... En als ik droom is er echt geen touw aan vast te knopen, echt vreemd. (in de trant van de droom hierboven, maar dan iets minder vreemd)quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is dat het niet. Het effect van blowen verdwijnt bij mij na een paar dagen of zo.
Wel een Starbucks in de buurt.quote:
Oh, ik las het als "Dat lijkt mij ook wel ja"quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde soort klachten
Ik heb even chronische nachtmerries gegoogled en kwam alleen maar links tegen over nachtmerries en chronisch slaapgebrekquote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel kut dat dromen niet gewoon realistisch zijn, dan zou je ze nog kunnen relativeren.
Ja sorrie. Die smiley verprutste het een beetjequote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik las het als "Dat lijkt mij ook wel ja"Zo van "Ik denk het ook'
Tussen haakjes zetten?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb even chronische nachtmerries gegoogled en kwam alleen maar links tegen over nachtmerries en chronisch slaapgebrek
Misschien droomcontrole? Heb het zelf eens geprobeerd, maar was al gestopt voor ik ze kon controleren, al onthield ik wel meer dromen...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is wel kut dat dromen niet gewoon realistisch zijn, dan zou je ze nog kunnen relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |