Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerriesquote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blowen. Ik droom niet als ik geblowd heb, maar je rookt niet
En afgezien van het roken heeft blowen sowieso wel nog een reeks nadelen
Ja, was een dom idee. sorriequote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga toch niet dagelijks blowen om in slaap te kunnen komen zonder nachtmerries
Dat is pas basis voor een verslaving man.
Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb hier nog een niet elektrische deurbel. Hoe cool is dat.
Wij hadden zo'n grote klopper op ons oude huis. En een trek bel. Letterlijk zegmaar een knop waar je aan trok en dan tikte die binnen tegen een bel aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb zo'n afschuwelijk electrisch ding. Het geluid gaat door merg en been, dus die hoor ik wel!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn als ik het niet aankon qua kennis, maar daarop loop ik juist ruim voor. Maar ik kan het alleen maar niet aan qua aanwezigheid en deadlines, teveel angst en paniekaanvallen en daarmee kunnen ze me eigenlijk niet helpen.
Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg Loka, die nachtmerries, putten die jou uit?
een knop die je uit moet trekken en dan wordt er via een soort katrolletje een bel met klepel geluidquote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je zo'n klophendel of zo'n bel die je met twee handen in moet drukken?
Goeiemorgenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Newbie114 het volgende:
Dus, ik kom weer binnen op het moment dat het min of meer over blowen gaat? Hallo dan iig.
Ik dacht vroeger ook dat ik met alleen slim zijn alles wel kon redden. How wrong I was...quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.
De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.
Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?
Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu, maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help
Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...quote:
Wat had je gedaanquote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb een tussenuur, net al eruit gestuurd bij blokuur natuurkunde en 1.5 uur kolonisten van Catan de Val van Rome gespeeld...
Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik word echt wakker alsof ik zware inspanning heb geleverd, soms helemaal buiten adem enzo, echt vreemd.
Oh, dan is het in elk geval niet saai en eenzaam in je tussenuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Huiswerk niet af, halve klas overigens.
Ik ben enorm gemotiveerd, ik houd enorm veel van mijn studie en ik ben er ook heel erg graag mee bezig. Nadeel is dat ik daardoor dus ook enorm perfectionistisch ben en helemaal in paniek raak zodra iets niet perfect is.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, nja, dan weet ik het ook niet zo goed. Moet zeggen dat die kennis dan wel gunstig is hoor, als ik minder had geweten had ik met mijn werkhouding mijn studie ook niet kunnen doen denk ik.
De reden dat ik altijd aanwezig ben en alle deadlines (net) haal is omdat ik zowel op mijn ouders als op anderen een goede indruk wil maken. 'Slim zijn' is alles waar ik goed in ben en ik wil dat mensen daarvoor naar me opkijken. Dat is overigens ook niet altijd even goed hoor, dingen voor anderen doen is niet de beste motivatie.
Kan je niet iets zoeken dat je motiveert? Er moet een reden zijn dat je deze studie gekozen hebt en wil doen toch?
Waarschijnlijk trap ik alleen open deuren in nu, maar het geeft me het gevoel dat ik iemand help
Blijkbaar waak ik er inderdaad voor, dat is het kutte eraan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet opletten dat je dit niet te lang door laat gaan. Best kans dat je het nog wel aardig wat jaartjes redt, maar ook kans dat je vroeger of later gewoon "op" bent. Waak daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |