Veel slapen en nergens zin in hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe voel je dat je depressie terug is dan?
Ik merk het aan allerlij dingen. Ik slaap veel, de drempel om dingen te ondernemen wordt steeds hoger (de angsten nemen toe), voel me waardeloos, heb weinig energie om mezelf ertegen te verweren. Heb ook minder zin om te gamen, hobbies boeien me niet meer, zie geen uitweg, geen licht aan het eind van de tunnel. Het is moeilijker voor mij om gemotiveerd te blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe voel je dat je depressie terug is dan?
Dit dus, in een notedopquote:Op woensdag 14 december 2011 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel slapen en nergens zin in hebben.
Een beetje, nog niet helemaal omdat ik de verschijnselen niet eerder herkende. Achteraf gezien was dit al weken aan de gang. Bij mij is het lichtje eigenlijk pas een paar dagen geleden gaan branden. Ik zie dat soort dingen nooit aankomen, pas als ik er midden in zit denk ik "oei, er klopt iets niet, er is iets out of the ordinary"quote:Op woensdag 14 december 2011 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je er al met hulpverleners over gepraat?
Ik ben al heel wat depressies gehad, weet hoe ik er mee om moet gaan zeg maar. Ik kan het wel relativeren gek genoeg. Maar ik heb wel hulp nodig, anders weet ik niet of ik er weer uit komquote:Op woensdag 14 december 2011 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Lastige situatie, ik kan je er geen tips over geven denk ik.
Hoe kom je uit zoiets eigenlijk? Zijn daar bepaalde methodes voor?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al heel wat depressies gehad, weet hoe ik er mee om moet gaan zeg maar. Ik kan het wel relativeren gek genoeg. Maar ik heb wel hulp nodig, anders weet ik niet of ik er weer uit kom
Ik ben achteraf gezien m'n hele leven depressief geweest, totdat ik een AD ging gebruiken. Ik was zo gewend aan depressief zijn dat ik niet wist wat het was om me niet kut te voelen. Ik had zeg maar alleen korte periodes waarin ik niet depri was, maar dan had ik altijd nog de angsten.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kom je uit zoiets eigenlijk? Zijn daar bepaalde methodes voor?
Wat is je probleem met eten precies?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben achteraf gezien m'n hele leven depressief geweest, totdat ik een AD ging gebruiken. Ik was zo gewend aan depressief zijn dat ik niet wist wat het was om me niet kut te voelen. Ik had zeg maar alleen korte periodes waarin ik niet depri was, maar dan had ik altijd nog de angsten.
Ik zit te denken aan of lichttherapie, of ophoging van mijn AD. Een andere AD wil ik niet gebruiken omdat ik er niet van wil aankomen.
Ik heb namelijk ook iets met eten
Ik ben een emotie-eterquote:Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is je probleem met eten precies?
Ja, alleen heb ik een hekel aan kotsen. Anders had ik dat wel overwogen, maar kotsen is vreselijk slecht voor je gebitquote:Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zelf nogal last af en toe van mijn fixatie op eten.
Dat ik me ineens dik voel en geen trek meer heb of het maar weer uit ga kotsen.
Hartstikke irrationeel allemaal natuurlijk, maar soms komt het gewoon naar boven, nogal kut.
Nooit aan beginnen, echt gewoon niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik een hekel aan kotsen. Anders had ik dat wel overwogen, maar kotsen is vreselijk slecht voor je gebit
En goor
Beter van niet nee. Beter rook ik nog even door, na m'n laatste (mislukte) stoppoging ging ik kanen, like no tomorrow. Voorjaar ga ik weer een stoppoging wagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen, echt gewoon niet doen.
Tja, dat hoort erbij hequote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter van niet nee. Beter rook ik nog even door, na m'n laatste (mislukte) stoppoging ging ik kanen, like no tomorrow. Voorjaar ga ik weer een stoppoging wagen.
Helaas wel jaquote:
Dat is wel mager. Je was toch 1,80 ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Maar ik wil echt absoluut niet nog meer aankomen. Ik was het gelukkigst toen ik 61 kilo woog
Maar ik moet m'n volgende stoppoging beter plannen en hopelijk is in het voorjaar die (denk ik) winterdip ook weer weg.
1,76m ben ikquote:Op woensdag 14 december 2011 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel mager. Je was toch 1,80 ofzo?
Met 61 kilo en 1,76 ben je toch echt een gratenpakhuis.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1,76m ben ik
Lastig onderwerp
Ik weet niet wat er speelt natuurlijk. Maar wat er ook aan de hand is laat het nooit je leven dus danig beinvloeden dat je er grote hinder van ondervind. Bv nergens zin in hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Ben al een tijdje niet geweest. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste tijd
Vond ik wel meevallen. Ik was echt lekker licht toen, geen extra ballast zeg maar.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 61 kilo en 1,76 ben je toch echt een gratenpakhuis.
ik heb een keer 65kg gewogen bij 1,85. Dat was echt niet best..quote:Op woensdag 14 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met 61 kilo en 1,76 ben je toch echt een gratenpakhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |