abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105523482

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105523488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongeveer gelijk hangt. In mijn schoonfamilie is de helft rood en de andere helft blauw. Maar onder rijkere kringen gok ik dat het meer Millonarios is.
Mijn collega's zijn niet de armsten denk ik zo nee. ;)

De naam klinkt ook gewoon betah. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105523547
~:)
  dinsdag 13 december 2011 @ 02:41:46 #4
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105523550
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn collega's zijn niet de armsten denk ik zo nee. ;)

De naam klinkt ook gewoon betah. 8-)
:) Ik heb voor beide clubs gejuicht in het stadion dus moge de beste winnen. (Maar heel stiekem hoop ik op Millos, al is het maar omdat Bogotá dan weer de recordhouder in huis heeft kwa titels.)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_105523581
druk hier. :7
pi_105523612
kak, kan niet slapen
pi_105523630
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:53 schreef kutkloon7 het volgende:
kak, kan niet slapen
ik heb eens gelezen dat wanneer je na een half uur, drie kwartier in bed liggen, en je nog steeds niet slaapt, weer het beste uit bed kunt gaan. anders kun je onbewust in bed liggen gaan associëren met niet slapen, en dan wordt het steeds lastiger in slaap te komen.
pi_105523705
nou, muziekje dan maar, voor uw vermaak. :Y)

[ Bericht 26% gewijzigd door dawg op 13-12-2011 03:27:46 ]
pi_105523795

zo. en maffen. de stilte zet zich voort. adiossss! ~:)

[ Bericht 12% gewijzigd door dawg op 13-12-2011 03:59:25 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:18:10 #10
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105523884
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 02:53 schreef kutkloon7 het volgende:
kak, kan niet slapen
Ik ga dan altijd opdrukken. 20x langzaam! niet snel. wordt je vast wel moe van.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:25:50 #11
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105523902
Een paar artikels van internet voor MLIG. Aangezien je om informatie over gesprekken voeren enzo vroeg. Ik heb dit dus niet zelf geschreven, het komt van internet.

De Beste Tips Om Het Gesprek Op Gang Te Houden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe Weet Je Of Ze Geïnteresseerd Is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu Heb Je Haar Nummer, Wat Nu?
SPOILER
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:54:17 #12
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105523967
Het loopt tegen 5en dus het is weer bedtijd vrees ik. Ik hou van jullie allemaal!
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:55:06 #13
262978 Moonwalk
pi_105523968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 04:54 schreef Strani het volgende:
Het loopt tegen 5en dus het is weer bedtijd vrees ik. Ik hou van jullie allemaal!
Adios carino :*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 04:58:20 #14
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_105523973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 04:55 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Adios carino :*
Dulces sueños linda, si también vas a dormir :*
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:10:22 #15
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105524221
Morge :O
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105524301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 03:44 schreef dawg het volgende:

zo. en maffen. de stilte zet zich voort. adiossss! ~:)
Golden oldies :D
There is a long line down from heaven.
pi_105524307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 04:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ga dan altijd opdrukken. 20x langzaam! niet snel. wordt je vast wel moe van.
Daar word ik eigenlijk alleen maar wakkerder van trouwens }:|

Dan ga je daarna in bed liggen en dan ben je nog helemaal hyper en heb je het gevoel dat je nog even een rondje wil rennen ofzo.
pi_105524341
En ontopic: er zijn zo weinig leuke vrouwen van mijn eigen leeftijd.. zijn allemaal al bezet.

Left overs is all I get.

En de leuke vrouwen die wat jonger zijn vinden mij dan weer te oud.

-O-
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:50:02 #19
262978 Moonwalk
pi_105524450
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:35 schreef LostInSpace het volgende:
En ontopic: er zijn zo weinig leuke vrouwen van mijn eigen leeftijd.. zijn allemaal al bezet.

Left overs is all I get.

En de leuke vrouwen die wat jonger zijn vinden mij dan weer te oud.

-O-
Hoe oud ben je?
Hoe jong zijn die vrouwen?
Zit je onbewust vast in "dezelfde kringen/omgeving/etc" ?
Doe je er zelf wat aan om nieuwe mensen te ontmoeten of hang je rond in bovenstaande?
pi_105524494
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:50 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Hoe jong zijn die vrouwen?
Zit je onbewust vast in "dezelfde kringen/omgeving/etc" ?
Doe je er zelf wat aan om nieuwe mensen te ontmoeten of hang je rond in bovenstaande?
Ik ben 30 (bijna 31).

De vrouwen die mij te oud vinden zijn vaak rond de 23 / 24.

Ja, ik zit teveel op internet.. ik denk dat ik binnenkort toch maar de kroeg in moet.
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:57:51 #21
262978 Moonwalk
pi_105524526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:53 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik ben 30 (bijna 31).

De vrouwen die mij te oud vinden zijn vaak rond de 23 / 24.

Ja, ik zit teveel op internet.. ik denk dat ik binnenkort toch maar de kroeg in moet.
Ik ben nu 26, toen ik 23/24 was vond ik 30 ook "te oud" . Vrouwen hebben meestal onbewust een beetje de voorkeur naar 2 jaar tot 4 jaar ouder. Niet iedereen hoor, maar over het algemeen komt dat wel vaak voor.

Op internet en in geschreven woord enzo dan lijkt het ook veel ouder dan wanneer zo een dame jou in het echt spreekt ziet en mee maakt. Heb ook vaak genoeg iemand van 26 gesproken die zich als een 48jarige gedraagt. Of iemand van 26 die echt nog steeds 15 lijkt.

Ik denk niet dat je perse naar de kroeg moet, als je dat leuk vind prima, in ieder geval niet in hetzelfde blijven hangen, welke situatie dat ook mag zijn. In jouw geval dus internet :*
Time to shake things up ^O^
pi_105524593
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 07:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nu 26, toen ik 23/24 was vond ik 30 ook "te oud" . Vrouwen hebben meestal onbewust een beetje de voorkeur naar 2 jaar tot 4 jaar ouder. Niet iedereen hoor, maar over het algemeen komt dat wel vaak voor.

Op internet en in geschreven woord enzo dan lijkt het ook veel ouder dan wanneer zo een dame jou in het echt spreekt ziet en mee maakt. Heb ook vaak genoeg iemand van 26 gesproken die zich als een 48jarige gedraagt. Of iemand van 26 die echt nog steeds 15 lijkt.

Ik denk niet dat je perse naar de kroeg moet, als je dat leuk vind prima, in ieder geval niet in hetzelfde blijven hangen, welke situatie dat ook mag zijn. In jouw geval dus internet :*
Time to shake things up ^O^
Mja, ik lijk ook veel ouder op internet waarschijnlijk. Dat ik grijs haar heb, helpt ook niet.

Maar ik gedraag mij helemaal niet oud in werkelijkheid.. eerder als 25 ofzo :D

Al kan ik mij wel voorstellen dat zo'n relatie totaal scheef trekt.. want ik voel me misschien jong, maar ik ben qua denkniveau enzo wel veel verder.. misschien zelfs wel voorbij mijn leeftijd. Mijn collega's van bijna 40 leren nog veel van mij.

Het is allemaal niet best.. eigenlijk accepteer ik het nog niet echt dat ik ouder word ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door LostInSpace op 13-12-2011 08:18:37 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:21:05 #23
262978 Moonwalk
pi_105524683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:08 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Mja, ik lijk ook veel ouder op internet waarschijnlijk. Dat ik grijs haar heb, helpt ook niet.

Maar ik gedraag mij helemaal niet oud in werkelijkheid.. eerder als 25 ofzo :D

Al kan ik mij wel voorstellen dat zo'n relatie totaal scheef trekt.. want ik voel me misschien jong, maar ik ben qua denkniveau enzo wel veel verder.. misschien zelfs wel voorbij mijn leeftijd. Mijn collega's van bijna 40 leren nog veel van mij.

Het is allemaal niet best..

Het enige dat niet best is, is dat je met die gedachte rondloopt. Voer gewoon wat veranderingen door, laat de vrouwen die je nu allemaal kent of denkt te kennen maar lekker stof vangen en stop met te denken dat je te oud/te grijs/te wijs/te wat dan ook bent. Aan de ene kant vind je dat je je jonger gedraagt en aan de andere kant vind je weer dat het niet zou kunnen. Ik snap wel wat je bedoelt, alleen zijn dit allemaal " maar als blabla" gevallen.

Precies hoe jij je wijzer dan je leeftijdgenoten voelt, zo zijn er ook genoeg vrouwen die dat ook hebben. Veeg je lei schoon, laat al die " ik ben te dit en ik ben te dat" gewoon achterwege en doe het gewoon helemaal anders met andere mensen en andere plekken/situaties/omgeving/enz :*
pi_105524783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:21 schreef Moonwalk het volgende:
Precies hoe jij je wijzer dan je leeftijdgenoten voelt, zo zijn er ook genoeg vrouwen die dat ook hebben. Veeg je lei schoon, laat al die " ik ben te dit en ik ben te dat" gewoon achterwege en doe het gewoon helemaal anders met andere mensen en andere plekken/situaties/omgeving/enz
Mja, nu is de vraag dus vooral: waar moet ik dan heen?

Uit andere topics blijkt namelijk vooral toch uitgaan. Alleen dansles stond er nog bij.. daar heb ik al voor gekeken hier in de buurt, maar dat clasht elke keer met mijn andere hobbies zoals tafeltennis en fitness.. waar ik het erg naar mijn zin heb en dus niet mee wil stoppen (dat is namelijk goed voor mijn vriendschappelijke contacten).

Als ik dus niet weer een verplichting aan wil gaan, dan moet ik haast wel gewoon naar de kroeg of iets dergelijks :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:32:25 #25
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105524818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:29 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Uit andere topics blijkt namelijk vooral toch uitgaan. Alleen dansles stond er nog bij.. daar heb ik al voor gekeken hier in de buurt, maar dat clasht elke keer met mijn andere hobbies zoals tafeltennis en fitness.. waar ik het erg naar mijn zin heb en dus niet mee wil stoppen (dat is namelijk goed voor mijn vriendschappelijke contacten).

Als ik dus niet weer een verplichting aan wil gaan, dan moet ik haast wel gewoon naar de kroeg of iets dergelijks :)
geen lekkere chickies bij het tafeltennissen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:40:18 #26
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105524923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
Een paar artikels van internet voor MLIG. Aangezien je om informatie over gesprekken voeren enzo vroeg. Ik heb dit dus niet zelf geschreven, het komt van internet.

De Beste Tips Om Het Gesprek Op Gang Te Houden

SPOILER

Hoe Weet Je Of Ze Geïnteresseerd Is?

SPOILER
Nu Heb Je Haar Nummer, Wat Nu?
SPOILER
Haha dankjewel
ik heb een boek wat nog uitgebreider is :). het komt toch niet van vrouwenversieren.nl ofzoiets he? wat was bron?\
pi_105524930
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:32 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

geen lekkere chickies bij het tafeltennissen?
:D

Weinig.. er loopt wel iets rond, maar dat is net aan legaal :P
pi_105524931
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:29 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Kan je niet met collega's wat gaan drinken op do/vr? Dat is niet gelijk zo'n typische kroegavond, maar wel gelegenheid om met vrouwen in contact te komen.
pi_105524958
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kan je niet met collega's wat gaan drinken op do/vr? Dat is niet gelijk zo'n typische kroegavond, maar wel gelegenheid om met vrouwen in contact te komen.
Dat balletje heb ik al een keer opgegooid.. en zal ik binnenkort nog een keer doen. Mijn collega's zijn bijna allemaal getrouwd of hebben een lange relatie btw.

En tsja, ik was ook zo.. het is alleen na 8 jaar stuk gelopen.
pi_105524989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:43 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dat balletje heb ik al een keer opgegooid.. en zal ik binnenkort nog een keer doen. Mijn collega's zijn bijna allemaal getrouwd of hebben een lange relatie btw.

En tsja, ik was ook zo.. het is alleen na 8 jaar stuk gelopen.
Even wat drinken hoeft ook niet te betekenen dat ze tot 4 uur in de kroeg moeten hangen met je. :P Wij gaan wel vaker wat drinken met een hoop collega's (single, relatie, getrouwd) tot een uur of 10-12. Doe dat op een leuke locatie en genoeg mogelijkheden.
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:48:53 #31
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525016
Balletjes moet je niet opgooien, verdomd pijnlijk. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:51:40 #32
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525055
quote:
Dan is er altijd nog de smoes van “het moment kwam niet”.

Dat moment moet je ook zelf creeeren! Wees niet bang om tijdens het gesprek oogcontact te maken, wees niet bang om stiltes te laten vallen.

Je kent de filmscenes waar de man de vrouw thuis brengt en er uiteindelijk een stilte is waarin de twee elkaar in de ogen aankijken. Daarna volgt de zoen als vanzelfsprekend.

Probeer die zoen maar is in te beelden ZONDER de stilte en het oogcontact.. Gaat moeilijk he?
Hier ben ik het absoluut mee oneens. Als je een leuke avond hebt gehad en het echt klikt, gaat dit allemaal vrijwel op de automatische piloot. Dan moet je geen moment 'maken'. Dat is geforceerd en zal nooit werken op langere termijn. Het werk alleen als je gewoon even wil scoren. Dat is natuurlijk ook prima haha... *)
pi_105525065
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Even wat drinken hoeft ook niet te betekenen dat ze tot 4 uur in de kroeg moeten hangen met je. :P Wij gaan wel vaker wat drinken met een hoop collega's (single, relatie, getrouwd) tot een uur of 10-12. Doe dat op een leuke locatie en genoeg mogelijkheden.

Het helpt ook niet dat ik in de ict zit en op 1 na de jongste werknemer ben. Gemiddelde leeftijd op mijn werk is toch wel rond de 37.. en daar zitten mensen bij die praktisch nooit alcohol hebben gedronken.
pi_105525088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:52 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Het helpt ook niet dat ik in de ict zit en op 1 na de jongste werknemer ben. Gemiddelde leeftijd op mijn werk is toch wel rond de 37.. en daar zitten mensen bij die praktisch nooit alcohol hebben gedronken.
:D. Geen 'business' mensen die wat socialer zijn? Bij ons gaan de die-hard IT'ers ook nooit mee. :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:58:38 #35
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525166
Mijn broer is ook IT-nerd eersteklas, maar die gaat gerust de kroeg in met het hele team. :{
pi_105525184
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
:D. Geen 'business' mensen die wat socialer zijn? Bij ons gaan de die-hard IT'ers ook nooit mee. :')
Tsja, ik ben een die hard IT'er die wel mee zou gaan.

Op mijn vorige werk gingen we ook bijna elke week wat drinken.. maar daar was mijn afdeling maar een deel van het bedrijf idd. Nu zit ik echt in een IT club.

Verder hartstikke naar mijn zin daar, goed salaris, nerd humor, etc.. maar ja, dat is maar 1 kant van mij. Ik ga ook net zo goed de kroeg in om wat te drinken, poolen en vrouwen te checken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mijn broer is ook IT-nerd eersteklas, maar die gaat gerust de kroeg in met het hele team. :{
Dat zou ik dus ook doen :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 08:59:59 #37
262978 Moonwalk
pi_105525198
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Hier ben ik het absoluut mee oneens. Als je een leuke avond hebt gehad en het echt klikt, gaat dit allemaal vrijwel op de automatische piloot. Dan moet je geen moment 'maken'. Dat is geforceerd en zal nooit werken op langere termijn. Het werk alleen als je gewoon even wil scoren. Dat is natuurlijk ook prima haha... *)
Er zijn hier mensen die helemaal niet goed zijn in dingen als vanzelfsprekend te laten verlopen. Vandaar dat er ook bij staat dat het voor MLIG bedoeld is ( en in spoilers staat ) en voor een ieder die ook last heeft van mensen en zulke situaties begrijpen
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:03:11 #38
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 08:59 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Er zijn hier mensen die helemaal niet goed zijn in dingen als vanzelfsprekend te laten verlopen. Vandaar dat er ook bij staat dat het voor MLIG bedoeld is ( en in spoilers staat ) en voor een ieder die ook last heeft van mensen en zulke situaties begrijpen
Ok. Ik snap het. Ik vind het gewoon niet zo'n goede tip

Geen idee of ik goed ben in dingen vanzelfsprekend te laten verlopen, ik doe ook maar wat

en dat werkt :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:05:22 #39
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525279
Ik heb trouwens op dates dat ik bij een echt goede date ( spaarzaam) in een soort flow kom. Dan sta ik opeens buiten, heb ik opeens afgerekend en sta ik dus steeds niet stil bij de situatie waarin ik zit. Het punt is alleen dat ik die vrouwen dan alleen nog maar als vriendschappelijk zie, omdat ik geen enkele zenuwen/spanning voel en me veel te veel op mijn gemak ben. Alsof het te gemakkelijk gaat.

De vrouwen zien mij op hun beurt in mijn element en denken er dan heel wat van. :')

Dat is me nu 3 keer gebeurd in het laatste half jaar.

Iemand een idee daarbij?

[ Bericht 1% gewijzigd door DenWauwelaar op 13-12-2011 09:12:35 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:11:08 #40
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105525365
Goedemorgen :W
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:12:45 #41
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105525382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb trouwens op dates dat ik bij een echt goede date ( spaarzaam) in een soort flow kom. Dan sta ik opeens buiten, heb ik opeens afgerekend en sta ik dus steeds niet stil bij de situatie waarin ik zit. Het punt is alleen dat ik die vrouwen dan alleen nog maar als vriendschappelijk zie, omdat ik geen enkele zenuwen/spanning voel en me veel te veel op mijn gemak ben. Alsof het te gemakkelijk gaat.

De vrouwen zien mij op hun beurt in mijn element en denken er dan heel wat van. :')

Dat is me nu 3 keer gebeurd in het laatste half jaar.
lat wat hoger leggen?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:12:46 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:11 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen :W
Moggelus
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:13:00 #43
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525388
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:12 schreef Crutch het volgende:

[..]

lat wat hoger leggen?
In welke zin bedoel je?
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:13:14 #44
118585 Crutch
pi_105525393
Mogguh royco
Je moeder is een hamster
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:14:14 #45
118585 Crutch
pi_105525400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:13 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

In welke zin bedoel je?
Spannende dates zoeken, onbereikbare chicks.
Je moeder is een hamster
pi_105525402
Ik voel me op dates eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde als degene waarmee ik ben. Als hij rustig is, ben ik dat ook. Als hij nerveus is, voel ik me ongemakkelijk.
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:15:43 #47
118585 Crutch
pi_105525419
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:14 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me op dates eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde als degene waarmee ik ben. Als hij rustig is, ben ik dat ook. Als hij nerveus is, voel ik me ongemakkelijk.
Inkoppertje.

Dus ook als hij .... is. :P
Je moeder is een hamster
pi_105525452
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:15 schreef Crutch het volgende:

[..]

Inkoppertje.

Dus ook als hij .... is. :P
Dat kan een beetje man over het algemeen ook prima uitstralen ja. :7
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:21:23 #49
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105525515
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:14 schreef Crutch het volgende:

[..]

Spannende dates zoeken, onbereikbare chicks.
Dat is best lastig als je onbereikbaar zijn. :')

Maar ik snap wat je bedoelt. Hmmm. Ik ben niet zo snel onder de indruk. :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:35:26 #50
118585 Crutch
pi_105525778
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat is best lastig als je onbereikbaar zijn. :')

Maar ik snap wat je bedoelt. Hmmm. Ik ben niet zo snel onder de indruk. :')
Dat is uitdaging 1!
Je moeder is een hamster
pi_105525866
Het regent en mijn bed is warm, de verleidingen, ik kan het niet aan.
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:40:30 #52
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105525870
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
Het regent en mijn bed is warm, de verleidingen, ik kan het niet aan.
De verleiding was hier ook erg groot om nog een uurtje langer te blijven liggen
pi_105525915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

De verleiding was hier ook erg groot om nog een uurtje langer te blijven liggen
Ik moest 40 minuten geleden op school zijn.
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:44:41 #54
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105525959
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moest 40 minuten geleden op school zijn.
Dus te laat ben je toch al.
Dan kun je net zo goed nog even blijven liggen
pi_105525969
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus te laat ben je toch al.
Dan kun je net zo goed nog even blijven liggen
Mja, ik wil de volgende les wel eventjes halen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:50:19 #56
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105526099
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, ik wil de volgende les wel eventjes halen.
Nou je bed uit dan.
Douchen en op naar de les, hup hup
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:56:29 #57
118585 Crutch
pi_105526248
Pussy's.
Ik ben buiten mijn distributieriem aan het vervangen. 8-)
Je moeder is een hamster
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:00:11 #58
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105526338
voor het geval anyone cares.
ik ben terug van de huisarts &apotheek

de huisarts vond me klachten van:
- een beetje depressie
-en redelijk ernstige sociale fobie / straatvrees / social anxiety weet ik het .
en de feiten dat ik sinds 2006 studeer, en nog steeds 2de jaars ben (ik kon niet uit me bek krijgen dat ik eigenlijk nog steeds eerste jaars ben, dat is nog erger)
genoeg om het helemaal prima te vinden om door te gaan met antidepresiva.

dus ik heb nu weer, het voelt wel alsof ik iets bereikt heb om me beter te voelen(een klein stapje), maar ik moet nog weken lang gaan wachten voordat het weer werkt.

ik moet van hem over een maand terugkomen om te kijken hoe het met me gaat, ik heb gezegd dat ik mezelf beter ken dan hem en dat het allemaal best ernstig met me is en dat ik nu al weet dat het bijna hetzelfde zal gaan met me, en dat hij me 40mg moet voorschrijven.
maar hij wilde beginnen met 20.

ik zit te denken en hoop dat alsnog die site eindelijk zal leveren, en overweeg wel gewoon 40 per dag te gaan nemen(als die site even meewerkt).
het leek hem slim om naar de psycholoog te gaan (maar ik kreeg het recept al zonder dat ik daar heen was omdat ik het snel moest voortzetten vond hij, toen ik had gezegd dat ik al had genomen)

toen mompelde ik nog wat dat er wel heel wat mis is geraakt met me psyche, in de laatste 5 jaar, en dat het allemaal redelijk ernstig is. Ook dat ik in die 5 jaar mezelf de gedachte heb gemaakt, en het voelt helemaal als waar dat met een vriendin alles voor me is opgelost.
maar daar luisterde hij verder niet na hoe ernstig het met me was.

en hij had nog (strik?)vragen over waar me ouders woonden, en waar ik vandaan kwam.
welke omgeving enzo, en toen ging hij plekken noemen die 30 km ervanaf liggen, en ik de hele tijd, "nee dat is te oostelijk, nee dat is te westelijk, nee dat is te zuidelijk. nee dat is te noordelijk."
en dan hij " ja leuke omgeving "terwijl hij elke keer kilomteres ernaast zat :?

ik vraag me altijd af of hij dat nou doet omdat hij het leuk vind om gesprekjes te hebben, of omdat hij wil controleren hoe je op vragen reageert om in te schatten hoe vreemd ik ben.
dat zou ik nog graag van een ehte huisarts willen horen, waarom 'ze'(de huisartsen) dat doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-12-2011 10:05:17 ]
pi_105526404
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

de huisarts vond me klachten van een beetje depressie en redelijk ernstige sociale fobie / straatvrees / social anxiety weet ik het ,en de feiten dat ik sinds 2006 studeer, en nog steeds 2de jaars ben (ik kon niet uit me bek krijgen dat ik eigenlijk nog steeds eerste jaars ben, dat is nog erger) genoeg om het helemaal prima te vinden om door te gaan met antidepresiva.

dus ik heb nu weer, het voelt wel alsof ik iets bereikt heb om me beter te voelen(een klein stapje), maar ik moet nog weken lang gaan wachten voordat het weer werkt.

ik moet van hem over een maand terugkomen om te kijken hoe het met me gaat, ik heb gezegd dat ik mezelf beter ken dan hem en dat het allemaal best ernstig met me is en dat ik nu al weet dat het bijna hetzelfde zal gaan met me, en dat hij me 40mg moet voorschrijven.

ik zit te denken en hoop dat alsnog die site eindelijk zal leveren, en overweeg wel gewoon 40 per dag te gaan nemen(als die site even meewerkt).
het leek hem slim om naar de psycholoog te gaan (maar ik kreeg het recept al zonder dat ik daar heen was omdat ik het snel moest voortzetten vond hij, toen ik had gezegd dat ik al had genomen)

toen mompelde ik nog wat dat er wel heel wat mis is geraakt met me psyche, in de laatste 5 jaar, en dat het allemaal redelijk ernstig is. Ook dat ik in die 5 jaar mezelf de gedachte heb gemaakt, en het voelt helemaal als waar dat met een vriendin alles voor me is opgelost.

en hij had nog (strik?)vragen over waar me ouders woonden, en waar ik vandaan kwam.
welke omgeving enzo, en toen ging hij plekken noemen die 30 km ervanaf liggen, en ik de hele tijd, "nee dat is te oostelijk, nee dat is te westelijk, nee dat is te zuidelijk. nee dat is te noordelijk."
en dan hij " ja leuke omgeving terwijl hij elke keer kilomteres ernaast zat.

ik vraag me altijd af of hij dat nou doet omdat hij het leuk vind om gesprekjes te hebben, of omdat hij wil controleren hoe je op vragen reageert om in te schatten hoe vreemd ik ben.
dat zou ik nog graag van een ehte huisarts willen horen, waarom 'ze'(de huisartsen) dat doen.
Bood hij je niet meer hulp aan?
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:04:16 #60
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105526420
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bood hij je niet meer hulp aan?
nee alleen maar dat het slim was om naar de psycholoog te gaan (studentenpsycholoog, waar ik geen doorverwijzing voor nodig had).
maar ik zou nu ook niets kunnen gaan doen verder. het klonk niet alsof het echt moest ofzo
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:04:42 #61
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105526428
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

de huisarts vond me klachten van een beetje depressie en redelijk ernstige sociale fobie / straatvrees / social anxiety weet ik het ,en de feiten dat ik sinds 2006 studeer, en nog steeds 2de jaars ben (ik kon niet uit me bek krijgen dat ik eigenlijk nog steeds eerste jaars ben, dat is nog erger) genoeg om het helemaal prima te vinden om door te gaan met antidepresiva.

en dan hij " ja leuke omgeving "terwijl hij elke keer kilomteres ernaast zat :?

Hij heeft je niet meteen doorverwezen voor therapie of iets dergelijks?
pi_105526444
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee alleen maar dat het slim was om naar de psycholoog te gaan (studentenpsycholoog, waar ik geen doorverwijzing voor nodig had).
maar ik zou nu ook niets kunnen gaan doen verder. het klonk niet alsof het echt moest ofzo
Serieuze vraag:
Denk je niet dat het verstandig is om het wel te doen?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:05:46 #63
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105526459
quote:

[..]

Zou je niet eens heel snel een afspraak gaan maken daar mee dan?
Je hebt echt hulp nodig
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:06:33 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105526478
Oh fijn een opdracht voor mijn examen waarvoor ik moet samenwerken.
Mijn twee vrienden zijn zo'n beetje de enige die capabel zijn en altijd aanwezig zijn. :')

Kortom: Im screwed.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105526493
quote:

[..]

hmm apart, studentenpsycholoog zou misschien al een goed begin zijn, ben er nooit geweest maar dat klinkt als iemand die vooral gericht is op studieproblemen en bij jou ligt er toch wel wat meer als ik dat zo hoor.
pi_105526504
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:06 schreef heloef het volgende:
Oh fijn een opdracht voor mijn examen waarvoor ik moet samenwerken.
Mijn twee vrienden zijn zo'n beetje de enige die capabel zijn en altijd aanwezig zijn. :')

Kortom: Im screwed.
Herkenbaar probleem. :') Zakken door andere is niet tof. Maar zelf dubbel werk doen ook niet.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:09:16 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105526547
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem. :') Zakken door andere is niet tof. Maar zelf dubbel werk doen ook niet.
Dilemma, maar goed ik heb wel iemand, ik geef hem maar een kans die jongen. :')
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:09:43 #68
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105526566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

Serieuze vraag:
Denk je niet dat het verstandig is om het wel te doen?
volgens jullie ben ik te ernstig om gered te worden, en het is ook allemaal supervaag hoe&waarom, en het is allemaal hartstikke ernstig met me.
ik denk van alles over psychologen. ik wil niet

al heb ik de laatste week gedacht dat ik netzogoed wel naar de psycholoog zou kunnen gaan, omdat ik toch maar een beetje niets zit te doen hier, en me voor niemand hoef te schamen omdat heir toch niemand me kent (behalve loka).
en me ouders (als die erachter komen zou dat het allerergst zijn!) zitten toch 200 km verderop en merken er niets van.
ik zit ook nog steeds te overdenken om een kat te nemen als vervanging voor een vriendin want aandacht en affectie.
ik vind panos van het dierenasiel echt tof.

serieuse vraag terug:
wat zijn dat voor dingen met de (strik?)vragen van de huisarts.
doet hij dat nou voor smalltalk, of om te kijken hoe de patient reageert.
want het feitelijke onderwerpen (Een beetje babbelen waar ik andaan kom) lijkt me niet echt belangrijk voor het consult.
pi_105526640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgens jullie ben ik te ernstig om gered te worden, en het is ook allemaal supervaag hoe&waarom, en het is allemaal hartstikke ernstig met me.

al heb ik de laatste week gedacht dat ik netzogoed wel naar de psycholoog zou kunnen gaan, omdat ik toch maar een beetje niets zit te doen hier, en me voor niemand hoef te schamen omdat heir toch niemand me kent (behalve loka).
en me ouders (als die erachter komen zou dat het allerergst zijn!) zitten toch 200 km verderop en merken er niets van.
ik zit ook nog steeds te overdenken om een kat te nemen als vervanging voor een vriendin want aandacht en affectie.
ik vind panos van het dierenasiel echt tof.

serieuse vraag terug:
wat zijn dat voor dingen met de (strik?)vragen van de huisarts.
doet hij dat nou voor smalltalk, of om te kijken hoe de patient reageert.
want het feitelijke onderwerpen (Een beetje babbelen waar ik andaan kom) lijkt me niet echt belangrijk voor het consult.
Ik had het niet over hoe erg wij denken dat het is, maar over jezelf :) Het lijkt mij heel verstandig om gewoon eens langs de pschycholoog te gaan. Als het je niet bevalt heb je het in elk geval wel geprobeerd.

En dat van de huisarts is gewoon gezellig kletsen, anders worden de werkdagen van ze ook zo saai he.
pi_105526653
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Dilemma, maar goed ik heb wel iemand, ik geef hem maar een kans die jongen. :')
Mja, ik laat mijn huidige projectgroep een beetje vallen, dan maar 4 studiepunten minder, ik loop toch 26 studiepunten voor. Maar ik heb geen zin al het werk te doen en dan een goed cijfer te halen en dat hun dan denken dat ze er verstand van hebben. Want ze kunnen echt serieus helemaal niets.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:12:56 #71
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105526668
Die man heeft je nog nooit gezien, moet toch een beetje dokter-patiënt relatie opbouwen... Dat doe je idd door smalltalk. Tevens maak ik uit die post op dat je naar de huisarts geweest bent :D :D
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:15:05 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105526722
Kudo's voor de leraar het slecht uitleggen van de opdracht.

Je moet alles alleen doen, alleen samen brainstormen. :')
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:15:21 #73
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105526728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:12 schreef Newbie114 het volgende:
Die man heeft je nog nooit gezien, moet toch een beetje dokter-patiënt relatie opbouwen... Dat doe je idd door smalltalk. Tevens maak ik uit die post op dat je naar de huisarts geweest bent :D :D
ja idd er was ook nog een jongen van even oud als mij in de wachtkamer, die donald ducks ging lezen. Het stond een beetje vreemd omdat volwassenen(ben ik volwassen?) de krant horen te lezen, en geen kinderbladen.
ik heb wat pua approach op hem toegepast.
pi_105526735
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef heloef het volgende:
Kudo's voor de leraar het slecht uitleggen van de opdracht.

Je moet alles alleen doen, alleen samen brainstormen. :')
Vooral niet te veel zeggen dan, dan gaat die met je idee er vandoor. :7
pi_105526762
Ik ben echt een egoistische bitch als het om schoolwerk gaat.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:17:00 #76
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105526767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja idd er was ook nog een jongen van even oud als mij, die donald ducks ging lezen.
ik heb wat pua approach op hem toegepast.
Goed bezig, mensen van je eigen leeftijd ontmoeten :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:17:40 #77
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105526788
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een egoistische bitch als het om schoolwerk gaat.
Alleen als het om schoolwerk gaat ? O-)
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:17:58 #78
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105526799
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:12 schreef Newbie114 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:11 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik had het niet over hoe erg wij denken dat het is, maar over jezelf :) Het lijkt mij heel verstandig om gewoon eens langs de pschycholoog te gaan. Als het je niet bevalt heb je het in elk geval wel geprobeerd.

En dat van de huisarts is gewoon gezellig kletsen, anders worden de werkdagen van ze ook zo saai he.
wie zegt dat jullie gelijk hebben. geboortedatum 1990 en 1994 ofzo, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.

"conspiracies do exist" (een uitspraak, weet bron even niet meer)
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:18:26 #79
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105526806
Damn ik moet opstaan. Welke halve gare verzint dat ik de eerste 6 uur vrij heb en dus van 1400 tot 1615 school heb :'(
pi_105526826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wie zegt dat jij gelijk heb. geboortedatum 1990, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Ik heb verpleegkunde gestudeerd he.. ik hield ook zinloze gesprekjes om de patienten zich op hun gemak te laten voelen.
pi_105526828
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Alleen als het om schoolwerk gaat ? O-)
Ja, voor de rest ben ik een schatje.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:19:56 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105526840
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan dit bevestigen.
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:20:28 #83
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105526853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wie zegt dat jij gelijk heb. geboortedatum 1990, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.
Het zijn echt geen strikvragen, ik ken wat huisartsen persoonlijk (want later misschien geneeskunde) en die zeggen ook dat een beetje smalltalken met een patiënt hem wat meer gerust stelt/een betere dokterpatiënt relatie geeft, en dus beter geholpen kan worden.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:21:06 #84
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105526869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Ik heb verpleegkunde gestudeerd he.. ik hield ook zinloze gesprekjes om de patienten zich op hun gemak te laten voelen.
waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over de verrijdbare dienbladen? en koos hij dat andere onderwerp?
pi_105526892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over verrijdbare dienbladen?
Omdat je het zelf al zegt dat het zinloos is ;)
je moet eens neit zoveel nadenken en gewoon even een psycholoog bellen (of langs gaan) voor een afspraak
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:23:13 #86
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105526915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over de verrijdbare dienbladen? en koos hij dat andere onderwerp?
Als dokter zou ik ook liever over waar je woont enzo praten, verrijdbare dienbladen is nou eenmaal een best vreemd onderwerp. Het is niet direct een samenzwering als de dokter van onderwerp verandert...
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:23:37 #87
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105526928
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Het zijn echt geen strikvragen, ik ken wat huisartsen persoonlijk (want later misschien geneeskunde) en die zeggen ook dat een beetje smalltalken met een patiënt hem wat meer gerust stelt/een betere dokterpatiënt relatie geeft, en dus beter geholpen kan worden.
ik wil geen persoonlijke banden met de huisartsen hier.

ik kan me niet voorstellen dat ik mensen ga kennen in enschede.
bij me ouders is het wel, dan is het altijd beetje naar elkaar lachen en weten dat je elkaar kent enzo als je daar de huisarts op straat tegenkomt.
en dan soms zegt hij je naam, en soms vraagt hij hoe het gaat, maja dat krijg je met kutdorpen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als dokter zou ik ook liever over waar je woont enzo praten, verrijdbare dienbladen is nou eenmaal een best vreemd onderwerp. Het is niet direct een samenzwering als de dokter van onderwerp verandert...
opzich heb ik wel gelijk hoor, want stel je begint ineens terug te praten over marsmannetjes, en mannen met buitenaardse intenties, en allerlei psychotische dingen, dan zal hij dat niet compleet negeren en ook een beetje gebruiken als info voor het consult.

in dat opzicht is het wel opzich een strikvraag,omdat het niet compleet buiten het consult valt.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:25:20 #88
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105526969
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik wil geen persoonlijke banden met de huisartsen hier.

ik kan me niet voorstellen dat ik mensen ga kennen in enschede.
bij me ouders is het wel, dan is het altijd beetje naar elkaar lachen en weten dat je elkaar kent enzo als je daar de huisarts op straat tegenkomt.
en dan soms zegt hij je naam, maja dat krijg je met kutdorpen.
Dat is nou het leuke, je hoeft geen persoonlijke band met ze op te bouwen. Alleen moet je je er wel op je gemak voelen. Meestal gebeurt dit door een klein, simpel praatje te maken (waar kom je vandaan, wat studeer je, etc)
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:27:14 #89
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105527027
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dat is nou het leuke, je hoeft geen persoonlijke band met ze op te bouwen. Alleen moet je je er wel op je gemak voelen. Meestal gebeurt dit door een klein, simpel praatje te maken (waar kom je vandaan, wat studeer je, etc)
kan ik dat ook toepassen bij hoeren?
de huisartsen zien een boel patienten per dag, en hebben dus veel oefening gehad hoe dat moet enzo.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:27:47 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105527050
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik geloof je ook nog
pi_105527058
@mylifeisgrey: Ga gewoon naar de psycholoog.

Serieus. Ook al is het alleen maar om je verhaal eens te vertellen aan iemand in het echt.. misschien komen er ook nog handige tips uit voort.

En ik zag ook je reactie op het meet topic: het is niet dat mensen een hekel aan jou hebben ofzo. Het is gewoon een beetje frustrerend om te zien hoe jij met dingen worstelt maar anderzijds weinig stappen neemt.

Sterkte ermee iig.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:28:47 #92
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_105527080
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

kan ik dat ook toepassen bij hoeren?
de huisartsen zien een boel patienten per dag, en hebben dus veel oefening gehad hoe dat moet enzo.
Ik heb geen ervaring met hoeren en ken er ook geen, dus deze vraag kan ik niet beantwoorden.
pi_105527101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik geloof je ook nog
Naief. Wat schattig.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:30:07 #94
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105527122
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Naief. Wat schattig.
Je gaat niet in mijn wangen knijpen he :(
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:32:38 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105527205
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien
!!! :D

we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij het huisartsengebouw is in de wachtkamer een gratis warme chocolademelk en thee automaat.
en voor jou gratis koffie

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-12-2011 10:50:15 ]
pi_105527295
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien

we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij de huisartsenwachtkamer was een gratis warme chocolademelk en thee automaat.

Romantisch wel.
pi_105527583
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Romantisch wel.
Assistente: "Jullie zijn hier voor dokter ... ?"
MLIG en date: "Nee, we komen gewoon voor de gezelligheid en de gratis drankjes" :D
pi_105527600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:48 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Assistente: "Jullie zijn hier voor dokter ... ?"
MLIG en date: "Nee, we komen gewoon voor de gezelligheid en de gratis drankjes" :D
Kaarsje erbij. O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:50:20 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105527635
quote:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien

we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij de huisartsenwachtkamer is een gratis warme chocolademelk en thee automaat.

Once a greedy man, always a greedy man.
C'est la vie
pi_105527872
Goedemorgen...
Kudo's voor mlig dat hij is geweest. En maak gewoon een afspraak voor die psycholoog.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:04:43 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_105528071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Oke prima klaar toch?

Maar klein tipje he, ga nou eens 2x naar zo een afspraak. Praat eens met zo een man. En alles wat je denkt vraag je aan hem. Je kan het hier wel vragen maar wij moeten ook maar gokken.

Je zegt zelf dat je niks te doen hebt. Dus wat heb je te verliezen.

Als je een paar keer geweest bent kan je pas zeggen of het wel of niet helpt. Zo lang je niks geprobeerd heb weet je het ook nooit zeker.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:46:03 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105529280
The bitch is beaten. _O_
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:47:52 #103
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105529342
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
The bitch is beaten. _O_
Je hebt een vrouw afgetuigd?
pi_105529344
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
The bitch is beaten. _O_
Wat moest je maken dan?
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:48:57 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105529374
Mijn HTML code doet eindelijk wat ik wil.
Heb ik verdomme een uur of 3 voor nodig gehad. :')
C'est la vie
pi_105529395
Mijn Javacode kostte me altijd zo'n 12 uur per opdracht :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:51:35 #107
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105529438
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn Javacode kostte me altijd zo'n 12 uur per opdracht :')
Okee, een vrouw die in java programmeert. Vertel :)
pi_105529453
Code schrijven was wel het tofste deel van mijn opleiding trouwens.
pi_105529470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:51 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Was verplicht voor eerstejaars elektrotechniek. Maar ik ben gestopt met de opleiding ;(
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:54:56 #110
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105529540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was verplicht voor eerstejaars elektrotechniek. Maar ik ben gestopt met de opleiding ;(
Oh okee, zonde.

Ben je daarna nog iets anders gaan doen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:55:21 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_105529557
quote:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien

we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij het huisartsengebouw is in de wachtkamer een gratis warme chocolademelk en thee automaat.

Hahaha, ach, die laatste zin doet 't em
pi_105529600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Oh okee, zonde.

Ben je daarna nog iets anders gaan doen?
Ik ben net twee weken officieel gestopt, en nu aan het nadenken over een volgende opleiding, wat nog niet zo wil vlotten, maar ik denk op dit moment aan scheikunde.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:57:51 #113
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105529641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben net twee weken officieel gestopt, en nu aan het nadenken over een volgende opleiding, wat nog niet zo wil vlotten, maar ik denk op dit moment aan scheikunde.
Waarom ben je met electrotechniek gestopt? Dat is dan wel een belangrijke vraag.

Scheikunde is ook leuk, mijn ex heeft dat een jaartje gedaan.. maar dat is ook een behoorlijke beta opleiding met wiskunde etc.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:58:22 #114
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105529652
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Mijn HTML code doet eindelijk wat ik wil.
Heb ik verdomme een uur of 3 voor nodig gehad. :')
Als je vragen hebt over html pm / dm me maar. Of msn.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:59:11 #115
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105529678
Tevens lostinspace, kom eens naar breda naar NHTV we hebben je nodig dewd.
pi_105529700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Waarom ben je met electrotechniek gestopt? Dat is dan wel een belangrijke vraag.

Scheikunde is ook leuk, mijn ex heeft dat een jaartje gedaan.. maar dat is ook een behoorlijke beta opleiding met wiskunde etc.
Ik vond het redelijk leuk, maar te veel op de praktijk gericht, de wiskunde en theoretische achtergrond was geen probleem maar drie dagen in de week ellenlange practica op een gebied wat me niet zo aansprak als ik had gehoopt werd me echt teveel.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:02:42 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105529764
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:51 schreef LostInSpace het volgende:
Als certified nerd ben ik juist erg blij met een vriendin die echt een anti-nerd is. Houdt het geheel een beetje in balans :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:03:29 #118
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105529785
Joysa is ook echt anti nerd :+

Dat voegt altijd wel een spannend element toe aan mijn game ervaring als ik aant spelen ben. dat je gestoord word en ze het niet snappen enzo _O-
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:03:34 #119
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105529788
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Als je vragen hebt over html pm / dm me maar. Of msn.
Als ik een probleem heb weet ik je te vinden.
C'est la vie
pi_105529820
Wanneer ben je echt nerd?
pi_105529824
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:

Dat voegt altijd wel een spannend element toe aan mijn game ervaring als ik aant spelen ben. dat je gestoord word en ze het niet snappen enzo _O-
Vragen als 'heb je het spelletje al uitgespeeld?' terwijl je een MMO aan het spelen bent. :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:04:48 #122
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105529827
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens lostinspace, kom eens naar breda naar NHTV we hebben je nodig dewd.
Haha lol, er zijn zoveel mensen die mij in mijn vakgebied nodig hebben. Ik durf het soms nog niet eens meer te vertellen aan mensen :D

Ik ben zo'n autodidact.. geef mij iets wat ik niet ken, ik zoek het uit en binnen een bepaalde tijd programmeer ik ermee of configureer ik het voor je.

Toen ze op mijn werk een ipad app wilden, kreeg ik een imac voor mijn neus en 2 maanden later was die af. In Objective-C met nested view controllers, web service access en al :X

Daarvoor had ik nog niet eens achter een mac gezeten..
pi_105529835
quote:

Weet je wat erg is. Vorig jaar tijdens de WK finale, dat m'n vriendin toen vervelend ging doen omdat ze niet van voetbal houdt en ik daar al m'n aandacht op had gelegd. Dan zet je toch ineens sterke twijfels bij zo iemand. :')
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:05:32 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105529853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind mezelf geen nerd maar ik zat afgelopen zaterdagavond toch echt fanatiek aan mijn CSS te rommelen dus tsja...
C'est la vie
pi_105529862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vragen als 'heb je het spelletje al uitgespeeld?' terwijl je een MMO aan het spelen bent. :')
_O-

''Kan je het niet even op pauze zetten"
"Kan je het niet even saven"
Ron Paul 2012
pi_105529894
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-

Die opmerkingen maakte mijn moeder ook altijd bij online gaming :')
pi_105529899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef Supersoep het volgende:

[..]

_O-

Gewoon een :') gezicht trekken en verder spelen. :P
pi_105529919
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gewoon een :') gezicht trekken en verder spelen. :P
Garantie op ruzie is dat wel.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:08:04 #129
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105529945
quote:
Als je per se alles moet uitzoeken en alles wil leren.

En als je films over hackers ziet en je de hele tijd ergert aan alles wat niet klopt of onmogelijk is in zo'n film.. of denkt aan alles wat ze anders en beter hadden kunnen doen.

En als mensen tegen je zeggen dat je op Sheldon lijkt :')
pi_105530002
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Als je per se alles moet uitzoeken en alles wil leren.

En als je films over hackers ziet en je de hele tijd ergert aan alles wat niet klopt of onmogelijk is in zo'n film.. of denkt aan alles wat ze anders en beter hadden kunnen doen.

Dat zei een vriendin een keer tegen me :')
Ik nam het haar nog dagen kwalijk ;(
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:09:32 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530007
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef LostInSpace het volgende:

You're doomed bro.
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:10:41 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530042
Ik weet niet wat erger is vergeleken worden met Shaun Kingston of Sheldon Cooper. :')
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:10:54 #133
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105530046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zei een vriendin een keer tegen me :')
Ik nam het haar nog dagen kwalijk ;(
:D :D :D
pi_105530088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:10 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

:D :D :D
Ik had een verhaal van een halfuur tegen haar opgehangen over de grammatica van het Sindarijns zonder door te hebben hoe strontvervelend dat waarschijnlijk wel niet was voor haar :')
pi_105530114
quote:

Stom gegame ook altijd :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:13:50 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530129
Ze snappen het echt niet die vrouwen.
C'est la vie
pi_105530157
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:13 schreef heloef het volgende:
Ze snappen het echt niet die vrouwen.
Klopt wel ja.
pi_105530205
Ik stel altijd domme vragen tijdens het gamen, maar toch ben ik zelf ook maar een nerdje. Daarom wil ik de "<3" tatoeage. Maar mijn moeder vind het niet zo tof. :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:16:36 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klopt wel ja.
Jij vindt het volgens mij als enige niet stom, kudo's.
C'est la vie
pi_105530241
Middag allemaal
pi_105530263
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Jij vindt het volgens mij als enige niet stom, kudo's.
Er zijn ook weinig mensen die mij als vrouw bestempelen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:18:16 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530269
quote:
Om hier trouwens om op terug te komen.

Je hebt verschillende categorieen.
Gamenerds
Programmeernerds
Internetnerds
Gadgetnerds

Enzovoort, enzovoort.
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:18:34 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530275
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er zijn ook weinig mensen die mij als vrouw bestempelen.
Je hebt toch een kut?
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:18:46 #144
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105530284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een verhaal van een halfuur tegen haar opgehangen over de grammatica van het Sindarijns zonder door te hebben hoe strontvervelend dat waarschijnlijk wel niet was voor haar :')
Haha ja dan vraag je er ook om :P

Mijn ex lag in een deuk toen ze Sheldon op TV zag.. "you're in my spot!" .. "hey zo doe jij ook altijd" :{

En tsja, ik vind sommige dingen soms net iets te leuk. Zo heb ik hier thuis ook studio monitors staan met een relatief vlakke responsecurve en een afwijking van max +- 1.5db. Of moest op een gegeven moment mijn server over naar Linux omdat ik daar mijn eigen firewall scripts in kon schrijven, omdat ik op een hackersconference heb gezien dat de KPN experiaboxen makkelijk te kraken zijn. Verder maak ik backups op encrypted volumes waar de overheid nog niks mee zou kunnen :D

I'm a nerd :@
pi_105530289
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die opmerkingen maakte mijn moeder ook altijd bij online gaming :')
_O-
pi_105530309
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Om hier trouwens om op terug te komen.

Je hebt verschillende categorieen.
Gamenerds
Programmeernerds
Internetnerds
Gadgetnerds

Enzovoort, enzovoort.
Ik ben een internet, social media en game nerd. Ookal game ik amper, zelfs dat is al best veel voor een meisje. :')
pi_105530334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Haha ja dan vraag je er ook om :P

Mijn ex lag in een deuk toen ze Sheldon op TV zag.. "you're in my spot!" .. "hey zo doe jij ook altijd" :{

En tsja, ik vind sommige dingen soms net iets te leuk. Zo heb ik hier thuis ook studio monitors staan met een relatief vlakke responsecurve en een afwijking van max +- 1.5db. Of moest op een gegeven moment mijn server over naar Linux omdat ik daar mijn eigen firewall scripts in kon schrijven, omdat ik op een hackersconference heb gezien dat de KPN experiaboxen makkelijk te kraken zijn. Verder maak ik backups op encrypted volumes waar de overheid nog niks mee zou kunnen :D

I'm a nerd :@
Ik heb dat ook, mensen moeten niet op mijn stoel of mijn plaats in de auto gaan zitten :')
pi_105530403
Ik ben trouwens gamenerd, internetnerd en fantasynerd.
pi_105530449
Ik vind mezelf geen nerd ook al heb ik wel nerdy eigenschappen. Ik vind mezelf gewoon niet in een hokje passen of zo

Edit:Ja, misschien ben ik wel een gamenerd aangezien ik zelf mods maak van spellen om vervolgens in een lan te spelen :@
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:25:50 #150
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105530533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben trouwens gamenerd, internetnerd en fantasynerd.
Ik kan er gewoon niet tegen als ik iets niet begrijp.. en dan moet ik alles uitzoeken.

Of dat nou over het gebruik van het dopplereffect in de astronomie gaat, of wanneer iemand tegen mij iets zegt over Sindarijns.. dan ga ik opzoeken wat het is enzovoorts.

En erm.. ik was berucht op de middelbare school, omdat ik mijn wiskunde en natuurkunde docenten tot de wanhoop dreef hier en daar. Het is dat ik zo'n luie donder was in die jaren, anders had ik er misschien ook iets nuttigs mee kunnen doen.
pi_105530555
Ik weet overigens niet of social media echt een nerden dingetje is. Ik ben wel een nerd met fora vooral, maar dat is ook niet echt technisch, moet iets technisch zijn om nerderig te zijn?
pi_105530584
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niet of social media echt een nerden dingetje is. Ik ben wel een nerd met fora vooral, maar dat is ook niet echt technisch, moet iets technisch zijn om nerderig te zijn?
Het begrip nerd is een beetje verwaterd nu technologie zo mainstream is geworden. In de tijd van DOS had je nog echte nerds
pi_105530609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik kan er gewoon niet tegen als ik iets niet begrijp.. en dan moet ik alles uitzoeken.

Of dat nou over het gebruik van het dopplereffect in de astronomie gaat, of wanneer iemand tegen mij iets zegt over Sindarijns.. dan ga ik opzoeken wat het is enzovoorts.

En erm.. ik was berucht op de middelbare school, omdat ik mijn wiskunde en natuurkunde docenten tot de wanhoop dreef hier en daar. Het is dat ik zo'n luie donder was in die jaren, anders had ik er misschien ook iets nuttigs mee kunnen doen.
Ik spijbelde die lessen met toestemming :s)
De leraren vonden het wel best want ik was alleen maar afleiding voor de rest en op mijn cijfers had het toch geen invloed.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:28:43 #154
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105530613
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
Nee. Ik ken ook mensen die alles van treinen of van alle soorten vogeltjes afweten.
pi_105530652
Kan iemand mij alsjeblieft iets minder koppig maken? Ik ben zo overtuigd van mijn eigen ideeën dat ik de rest geen eens een kans geef. :')
pi_105530655
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Nee. Ik ken ook mensen die alles van treinen of van alle soorten vogeltjes afweten.
Dan ben je toch gewoon een natuurliefhebber?
En die met treinen noem ik gewoon trainspotters :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:30:08 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530658
Ik ben internetnerd, gamen doe ik niet zoveel.
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:30:51 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530680
Maar gamen is wel zo'n beetje het enige wat mij agressief en gefrustreerd kan maken tegenwoordig. :')
C'est la vie
pi_105530696
Ik weet alles van aquariumvissen, kruiden, codeermachines uit de eerste helft van de 20e eeuw, mythologie uit de Griekse oudheid en uit het noorden, en over Tolkien en The Lord of the Rings.
Dat zijn mijn grootste obsessies door de jaren heen geweest denk ik.
pi_105530704
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef heloef het volgende:
Maar gamen is wel zo'n beetje het enige wat mij agressief en gefrustreerd kan maken tegenwoordig. :')
Ik word er juist rustig van, kan lekker m'n agressie er in kwijt. Heerlijk om effe een paar honderd koppen af te knallen :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:31:46 #161
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105530712
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik spijbelde die lessen met toestemming :s)
De leraren vonden het wel best want ik was alleen maar afleiding voor de rest en op mijn cijfers had het toch geen invloed.
Haha, ik mocht mijn huiswerk voor Nederlands maken tijdens de wiskunde :D Mijn natuurkunde docenten waren iets strenger.

Dat leidde dan weer tot allerlei leuke situaties. Docent die na allerlei metingen een grafiek tekent en vraagt of wij willen "opmeten" wat een bepaalde waarde is. En dat ik er dan een functie inzie en het meteen precies voor hem uitreken. Tsja.

Of dat ik irritant door ging vragen waarom dingen zo waren. Bijvoorbeeld waarom is iets 2 keer zo hard bij 3db meer? Dan kwam hij met een andere formule die dat aantoonde en dan ging ik daar ook weer op in.. en dan wist meneer de Ir het niet meer.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:34:20 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105530796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik word er juist rustig van, kan lekker m'n agressie er in kwijt. Heerlijk om effe een paar honderd koppen af te knallen :D
Nou als ik een wedstrijd in FIFA verlies met 1-0 verlies in de laatste minuut dan word ik gek en smijt ik mijn controller weg en begin op mijn bed in te beuken. :')
C'est la vie
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:35:34 #163
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105530839
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou als ik een wedstrijd in FIFA verlies met 1-0 verlies in de laatste minuut dan word ik gek en smijt ik mijn controller weg en begin op mijn bed in te beuken. :')
Als ik vroeger in FIFA verloor, dan speelde ik net zolang door totdat ik alles won met het slechtste team.

Wie is nou de nerd? :P
pi_105530844
quote:

[..]

Dan moet je zorgen dat je niet zo vaak verliest :P
En als je verliest, moet je je verlies gewoon relativeren. Het ligt dan aan jou, niet aan de controller ;)
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:35:57 #165
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105530849
quote:

[..]

Herkenbaar
pi_105530987
Mooie man op 11 uur. nomnomnom.
pi_105531041
Ik vind dat als je verbrand met heet water en het pijn doen en je niet eerst naar een dokter gaat maar het eerst even voluit op facebook zet je ook een aardige internetnerd .
En ja echt gebeurd een vriend van me deed dat net
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:43:00 #168
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531052
Nerds!

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:43:28 #169
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105531064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind dat als je verbrand met heet water en het pijn doen en je niet eerst naar een dokter gaat maar het eerst even voluit op facebook zet je ook een aardige internetnerd .
pi_105531066
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nerds!

[ afbeelding ]
Hij heeft wat weg van je UI.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:44:37 #171
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531105
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of je dan een nerd bent of gewoon stom
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:45:13 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij heeft wat weg van je UI.
Je kent Revenge of the Nerds niet?

Overigens ben ik ook een nerd, maar niet op jullie gebied. :*
pi_105531156
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je dan een nerd bent of gewoon stom
Dat hadden meerdere mensen dus , waaronder ik dus . En plus vond ik het ook nogal aandachtshoerig
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:50:33 #174
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat hadden meerdere mensen dus , waaronder ik dus . En plus vond ik het ook nogal aandachtshoerig
Dat ook ja
pi_105531285
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Welk gebied dan wel?
pi_105531286
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ken je deze ook nog? :D

dinsdag 13 december 2011 @ 12:50:56 #177
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531295
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Porky's
pi_105531314
Mrs ballbreaker })
pi_105531315
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zo kwam ik vroeger, toen er nog nauwelijks internet was, aan m'n ''trekken''. Dat soort films waar dan af en toe een tiet te zien was.
Ron Paul 2012
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:51:57 #180
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105531326
quote:

[..]

[ afbeelding ]
ja maar was niet revenge of the nerds. toch?
of wel?

wel mooie vrouwen waren dat. die scene staaat nog steeds op me netvlies
pi_105531344
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

ja maar was niet revenge of the nerds. toch?
of wel?
Nope, Porky's. Maar uit dezelfde tijd en geniaal :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:53:03 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Welk gebied dan wel?
Ik ben wereldexpert op het gebied van een bepaald genus. :* Laten we het daar op houden.
En ik weet veel van strips. :@

quote:

[..]

[ afbeelding ]
Komt me niet echt bekend voor, maar Royco zegt Porky's en ik geloof hem wel.
pi_105531377
Die loeiende sirene in die film was trouwens Kim Catrall, later ook wel bekend als Samantha in Sex and the city.

Ik denk trouwens als ik als een karakter in de serie ben dan ben ik een Jessie zoals in the New Girl zo neurotisch als wat
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:54:09 #184
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531398
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben wereldexpert op het gebied van een bepaald genus. :* Laten we het daar op houden.
En ik weet veel van strips. :@

[..]

Komt me niet echt bekend voor, maar Royco zegt Porky's en ik geloof hem wel.
Het stukje waarin er 1 zijn lul door dat gat steekt geloof ik
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:54:25 #185
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105531405
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:52 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nope, Porky's. Maar uit dezelfde tijd en geniaal :D
ik zoek even dat filmpje van revenge of the nerds 2, dat begin met die volkswagen thing/ kubelwagen.

geweldig :).
sindsdie film is de kubelwagen populair denk ik altijd.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:55:00 #186
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105531426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Yep.. dat soort films leerden mij allerlei nieuwe begrippen toen ik jong was. Glory hole!
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:55:34 #187
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105531444
quote:
nja we zijn dus bezig met die iPad game maar 1 van mijn minion programmer's is beetje waardeloos. Volgens mij moet hij een keer van bil gaan,
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:56:36 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Owja. _O-
Ik was eerst geschokt, maar daarna moest ik wel lachen.
pi_105531487
We doen nog een raad spelletje. Uit welke lievelingsfilm van mij van vroeger komt deze scene :7

dinsdag 13 december 2011 @ 12:57:25 #190
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105531510
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Cactus1 het volgende:
We doen nog een raad spelletje. Uit welke lievelingsfilm van mij van vroeger komt deze scene :7

[ afbeelding ]
ik weet! ik weet!

Maar ik kom niet op de naam :'( -O-

Young guns? :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:57:47 #191
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531522
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Cactus1 het volgende:

[ afbeelding ]
young guns
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:58:04 #192
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105531533
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja we zijn dus bezig met die iPad game maar 1 van mijn minion programmer's is beetje waardeloos. Volgens mij moet hij een keer van bil gaan,
Ik vond de theme song van Despicable Me leuk :)

Geniale film trouwens.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:58:09 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531539
Young Guns. *;
Mijn favoriete film toendertijd.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:58:27 #194
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105531548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:58 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Ik vond de theme song van Despicable Me leuk :)

Geniale film trouwens.
die heb ik in de bios gezien _O_ Geniale film.

Jammer van de vrouw waarmee ik er toen was maarja :P
pi_105531565
Hier is ook een mooie film uit de 80's
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:59:10 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531571
Wat een cast was dat trouwens. Kiefer Sutherland, Charlie Sheen, Emilio Estevez en Lou Diamond Philips.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:59:50 #197
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105531601
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een cast was dat trouwens. Kiefer Sutherland, Charlie Sheen, Emilio Estevez en Lou Diamond Philips.
sowieso charlie sheen _O_

Ik vind de nieuwe afleveringen van zijn originele serie ook echt niks nu zonder hem :N
pi_105531627
quote:
De mooie jongens die speelden noemden ze toen bratpackers . Ja ik ben een 80's meisje *O*
pi_105531657
Ik denk dat ik maar gewoon ga eten vandaag en die kruiden morgen wel neem. Ik heb echt trek en morgen heb ik ook niets te doen dus moet kunnen.
pi_105531659
quote:
Kiefer.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:01:43 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531667
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

sowieso charlie sheen _O_

Ik vind de nieuwe afleveringen van zijn originele serie ook echt niks nu zonder hem :N
In Young Guns was hij nog een man in plaats van een parodie op een jaren '80 acteur. Kijk het eens zou ik zeggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

De mooie jongens die speelden noemden ze toen bratpackers . Ja ik ben een 80's meisje *O*
Heb je ook de tweede gezien? Ik heb de soundtrack van Young Guns 2 hier liggen. :@
pi_105531670
The goonies die ruulde
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:02:12 #203
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531682
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kiefer.
Inderdaad. O+
Doc. :7
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:02:29 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531691
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef formerjellybean het volgende:
The goonies die ruulde
Goonies O+
pi_105531692
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

In Young Guns was hij nog een man in plaats van een parodie op een jaren '80 acteur. Kijk het eens zou ik zeggen.

[..]

Heb je ook de tweede gezien? Ik heb de soundtrack van Young Guns 2 hier liggen. :@
Nee helaas niet :'(
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:03:28 #206
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105531722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon ga eten vandaag en die kruiden morgen wel neem. Ik heb echt trek en morgen heb ik ook niets te doen dus moet kunnen.
What's the problem?
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:03:42 #207
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531735
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:02 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee helaas niet :'(
Ga die eens snel kijken dan. o|O

Hier een liedje van de soundtrack.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:04:58 #208
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105531778
pi_105531796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

What's the problem?
Ik wilde proberen of Kalmoes echt bruikbaar is als hallucinogene stof, maar dat wil ik liever op een lege maag doen vanwege alle kotsverhalen op internet. Maar ik heb vandaag geen zin om mijn eten over te slaan dus stel ik het uit tot morgen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:05:49 #210
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531800
quote:
Ik hou echt van die jaren 80 films.

Back to the future, the blues brothers, karate kid, etc etc
pi_105531818
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ga die eens snel kijken dan. o|O

Hier een liedje van de soundtrack.
Ik was vroeger helemaal Bon Jovi verslaafd. Posters, t-shirts, concerten :')
pi_105531833
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

:D :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:07:04 #213
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531840
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik ook. :@
Ik heb alle cd's tot aan de laatste 2 geloof ik. :@ Ook alle solo meuk.
pi_105531845
quote:
Ik heb daar een DVD box van.
pi_105531852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef ElDinosaur het volgende:

:D :')
STFU, dat was best stoer voor meisjes :')
pi_105531864
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef formerjellybean het volgende:
The goonies die ruulde
_O_

Dat is echt zo'n keileuke film om als 10 jarige te kijken.
pi_105531867
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:') :') Bedankt voor je openheid. We zullen het niet (te vaak) tegen je gebruiken. :D
pi_105531881
quote:

Wat is je favo nummer van hun? Je mag er maar 1 kiezen :7
pi_105531890
Bon Jovi. Mijn favoriete guilty pleasure O+
pi_105531894
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

STFU, dat was best stoer voor meisjes :')
quote:

[..]

dinsdag 13 december 2011 @ 13:08:36 #221
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105531899
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb daar een DVD box van.
O+
pi_105531909
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik hou echt van die jaren 80 films.

Back to the future, the blues brothers, karate kid, etc etc
Ja die waren ook leuk en dan had je voor de meiden de molly ringwald films , en ook breakfast club die blijf ik ook leuk vinden . Ik was verliefd op Judd Nelson daarin
pi_105531918
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

_O- Tik hem aan. :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:09:08 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:') :') Bedankt voor je openheid. We zullen het niet (te vaak) tegen je gebruiken. :D
Hehe. Bon Jovi was gewoon stoer in de jaren '80 en '90. :{w

quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat is je favo nummer van hun? Je mag er maar 1 kiezen :7
Pfoe, maar 1. Dat is moeilijk. Ik denk Blood on Blood.

En jij?
pi_105531929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef ElDinosaur het volgende:

Waar was jij helemaal weg van dan? 8-)
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:09:33 #226
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja die waren ook leuk en dan had je voor de meiden de molly ringwald films , en ook breakfast club die blijf ik ook leuk vinden . Ik was verliefd op Judd Nelson daarin
Ik was vroeger verliefd op de roze power ranger
pi_105531947
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:09 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waar was jij helemaal weg van dan? 8-)
Auto's en straaljagers. :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:10:01 #228
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105531951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Haha, de brat pack films :)

Breakfast club heb ik echt meerdere keren gezien. Ik vond het concept van de film leuk.. hoe al die verschillende types nader tot elkaar vinden enzo.
pi_105531954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O_

Dat is echt zo'n keileuke film om als 10 jarige te kijken.
Ik zat toen op de gidsen ja triest maar waar toen gingen we met zijn allen kijken
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:10:35 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105531964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
Bon Jovi. Mijn favoriete guilty pleasure O+
Ik ben niet de enige. *O*

quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Hehe. :@ Misschien was het toen al duidelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik was vroeger verliefd op de roze power ranger
Amy Jo Johnson. :9~
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:11:05 #231
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105531979
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige. *O*

[..]

Hehe. :@ Misschien was het toen al duidelijk.

[..]

Amy Jo Johnson. :9~
Ja
Amy O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:13:19 #233
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105532044
pi_105532091
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

Pfoe, maar 1. Dat is moeilijk. Ik denk Blood on Blood.

En jij?
Ik kan niet kiezen, maar dat recht heb ik als vrouw :')

pi_105532111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:09 schreef ElDinosaur het volgende:

Auto's en straaljagers. :')
Qua muziek nerd, of vond je het geluid van auto's en straaljagers mooier dan muziek :')
pi_105532152
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:16 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Qua muziek nerd, of vond je het geluid van auto's en straaljagers mooier dan muziek :')
Qua muziek alles, net als nu. :')
pi_105532189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:

Qua muziek alles, net als nu. :')
Dat is nog erger, dan heb je geen eigen smaak, maar waai je een beetje met alle winden mee :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:19:19 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532209
quote:
Ik mag jou wel Stefan. Je hebt smaak. :7

quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik kan niet kiezen, maar dat recht heb ik als vrouw :')

Haha, heerlijk dat sexisme.

Soms luister ik ook graag naar de These Days cd. Iets donkerder, maar bijvoorbeeld

dat doet toch iets met me.
pi_105532222
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is nog erger, dan heb je geen eigen smaak, maar waai je een beetje met alle winden mee :')
Nee. :') Er is ook genoeg bagger die ik niet leuk vind. Waarom zou ik me beperken tot (bijvoorbeeld) alleen Rock terwijl er ook genoeg andere genres zijn die me aanspreken? :')
pi_105532246
zoals Glee :+
pi_105532252
Ik luister alle genres wel, elk genre heeft zijn eigen bagger en parels O+
pi_105532255
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

Soms luister ik ook graag naar de These Days cd. Iets donkerder, maar bijvoorbeeld

Ik had niet alle cd's en deze heb ik lang niet gehoord, heerlijk ja O+ Ik ga 'm hard zetten nu en genieten.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:21:26 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532274
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:20 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik had niet alle cd's en deze heb ik lang niet gehoord, heerlijk ja O+ Ik ga 'm hard zetten nu en genieten.
Veel plezier. :*

Heb je ook de solo cd's van John en Richie?
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:21:44 #244
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105532284
Seether

Guns N Roses

Manson

Maar ook de blues..

Eric Clapton

Gemene deler: gitaren, gitaren en nog eens gitaren :D
pi_105532306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef ElDinosaur het volgende:

Nee. :') Er is ook genoeg bagger die ik niet leuk vind. Waarom zou ik me beperken tot (bijvoorbeeld) alleen Rock terwijl er ook genoeg andere genres zijn die me aanspreken? :')
Ik beperkte me niet, maar vond Bon Jovi en Guns 'n Roses wel echt cool en verder luisterde ik ook naar andere dingen, maar ik heb nog steeds fases dat ik iets er echt uit vind springen en dat vaker luister dan andere dingen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:22:53 #247
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532330
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister alle genres wel, elk genre heeft zijn eigen bagger en parels O+
Natuurlijk, maar veel genres spreken me meer of minder aan. Zo heb ik bijvoorbeeld helemaal niks van R&B of Rap. Of Black Metal.
pi_105532338
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

Veel plezier. :*

Heb je ook de solo cd's van John en Richie?
Nee, ik kocht vroeger nooit cd's :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:23:22 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532349
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, ik kocht vroeger nooit cd's :')
;(
pi_105532372
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

Natuurlijk, maar veel genres spreken me meer of minder aan. Zo heb ik bijvoorbeeld helemaal niks van R&B of Rap. Of Black Metal.
Deze man O+
pi_105532378
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Toch is er binnen een genre waarvan je niet echt houdt vaak wel muziek te vinden die je toch wel aanspreekt, als je verder kijkt dan de bekendste nummers en je de muziek leert luisteren.
pi_105532388
lp's jonguh toen hadden we nog lp's en cassettebandjes
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:26:00 #253
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105532437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
Cassetebandjes inderdaad, en dan vanaf de radio opnemen.
Altijd weer kut als er dan zo'n hufterige dj doorheen ging lullen
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:26:12 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532446
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Deze man O+
Deze vrouw O+

Hihi. :@
pi_105532484
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik beperkte me niet, maar vond Bon Jovi en Guns 'n Roses wel echt cool en verder luisterde ik ook naar andere dingen, maar ik heb nog steeds fases dat ik iets er echt uit vind springen en dat vaker luister dan andere dingen.
Guns 'n Roses. :Y Ik had vroeger geen focus op muziek, was leuk als het aanstond maar meer ook niet. Tegenwoordig staat het al een stuk vaker aan, maar ik kan ook prima een paar dagen zonder.
pi_105532487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

O god, heb vroeger heel wat bandjes volgemaakt. Heb nog heel wat videobanden liggen met videoclips opgenomen van MTV en zo (toen MTV alleen nog over muziek ging)
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:27:09 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_105532488
Mijn jeugdzonde is nog veel erger dan Bon Jovi hoor, ik luisterde als tiener naar Shania Twain!
pi_105532492
Ik voel me wel eens oud omdat ik Boudewijn de Groot zo bewonder en niemand van mijn leeftijd hem schijnt te kennen :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:27:32 #260
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toch is er binnen een genre waarvan je niet echt houdt vaak wel muziek te vinden die je toch wel aanspreekt, als je verder kijkt dan de bekendste nummers en je de muziek leert luisteren.
Tuurlijk, maar dat genre spreek me dan wel minder aan. Dat ik liever naar glamrock luister, wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van Nederlandstalig.
pi_105532518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja inderdaad dat herinner ik me ook nog
pi_105532538
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef twi het volgende:
Mijn jeugdzonde is nog veel erger dan Bon Jovi hoor, ik luisterde als tiener naar Shania Twain!
Ja dat is ook heel erg .
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:28:47 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105532548
quote:
Het is je vergeven.
Ik heb een periode gehad dat ik Britney Spears wel leuk vond.
En toen leerde ik de rapmuziek kennen
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:29:16 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532563
quote:
Ik denk wel meer mensen, want haar eerste cd heeft 25 miljoen keer verkocht ofzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me wel eens oud omdat ik Boudewijn de Groot zo bewonder en niemand van mijn leeftijd hem schijnt te kennen :')
Ach, dat komt met de tijd.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:29:46 #265
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105532580
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
Het is je vergeven.
Ik heb een periode gehad dat ik Britney Spears wel leuk vond.
Haar of haar muziek?

Zit nogal een verschil in :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:30:04 #266
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105532588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Haar of haar muziek?

Zit nogal een verschil in :D
Ik vond haar eerste album toen best leuk
pi_105532613
Mijn jeugdzonde is heel erg Wham en wat ik niet snap bijna ieder meisje was gek van George Michael , terwijl we het bijna allemaal hadden kunnen weten :Y
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:31:21 #268
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105532631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik vond haar eerste album toen best leuk
Oef. It's time for a drink now.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:31:35 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105532637
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Oef. It's time for a drink now.
Ik was 13 ofzo he
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:33:38 #270
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105532697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik was 13 ofzo he
Dus? :P

Toen ik 13 was, luisterde ik naar Nirvana :) Ja okee, ook naar Culture Beat, 2 unlimited en dat soort dingen.. maar dat hoorde bij de schoolfeestjes. Dat was cool in die tijd.
pi_105532734
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

Deze vrouw O+

Hihi. :@
I never wanted the stars, never shot for the moon. I like them right where they are, all I wanted was you.. O+
pi_105532754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:

Guns 'n Roses. :Y Ik had vroeger geen focus op muziek, was leuk als het aanstond maar meer ook niet. Tegenwoordig staat het al een stuk vaker aan, maar ik kan ook prima een paar dagen zonder.
Zonder muziek kunnen... jeetje...dat kan ik echt niet :@
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:35:48 #273
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105532762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:33 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dus? :P

Toen ik 13 was, luisterde ik naar Nirvana :) Ja okee, ook naar Culture Beat, 2 unlimited en dat soort dingen.. maar dat hoorde bij de schoolfeestjes. Dat was cool in die tijd.
Ik begon vlak daarna naar gangsterrap te luisteren.
Nirvana heb ik eigenlijk pas veel later ontdekt
pi_105532764
Ik was 16 17 in de tijd van Nirvana O+ en het blijft een stukje geschiedenis vond het ook heel erg toen Kurt er niet meer was :'(
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:36:17 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_105532782
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk wel meer mensen, want haar eerste cd heeft 25 miljoen keer verkocht ofzo.
Oh ja hoor, You're Still The One is nog steeds wel een mooi nummer. Maar om dan de CD te kopen en heel hard mee te zingen met:

is heel wat anders natuurlijk!
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:37:33 #276
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532826
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

I never wanted the stars, never shot for the moon. I like them right where they are, all I wanted was you.. O+
Ik was echt een hopeloze romanticus toen. Mooi dat ik dit soort teksten vond en hoe ik ze in gedachten zei tegen het meisje waar ik verliefd op was. :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:37:47 #277
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105532836
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
grammofoonplaten op een echte ouderwetse opwindgrammofoonspeler zijn nog leuker! :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:38:23 #278
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105532851
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik mag jou wel Stefan. Je hebt smaak. :7

[..]

Haha, heerlijk dat sexisme.

jeweet _O_ :7
pi_105532859
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef twi het volgende:

Oh ja hoor, You're Still The One is nog steeds wel een mooi nummer. Maar om dan de CD te kopen en heel hard mee te zingen met:

Geniaal :D Ik zie mannen dat ook vaak doen met dit nummer in een random kroeg:

en dan moet ik stiekem grinniken :7
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:38:48 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105532862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef twi het volgende:

[..]

Ik voel je broeder. :'(
pi_105532913
Ik vond dit altijd leuk om te luisteren:

dinsdag 13 december 2011 @ 13:42:40 #282
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105532972

Radiohead _O_
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:43:34 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105533006
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:38 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

jeweet _O_ :7
Ikweets. :7
pi_105533008
oh mijn god ik zit oude whamnummers te luisteren op youtube en ze zijn zo fout maar zo grappig _O-
pi_105533014
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik was echt een hopeloze romanticus toen. Mooi dat ik dit soort teksten vond en hoe ik ze in gedachten zei tegen het meisje waar ik verliefd op was. :')
Als ik zulke liedjes luister doe ik stiekem nog steeds of ik ooit een man ga vinden die dat tegen me zegt :')
pi_105533034
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Als ik zulke liedjes luister doe ik stiekem nog steeds of ik ooit een man ga vinden die dat tegen me zegt :')
Match?
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:44:44 #287
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105533039
quote:

[..]

I wanna lay you down on a bed of roses :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:45:28 #288
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105533062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond dit altijd leuk om te luisteren:

wtf is dat voor intro :? tsjonge echt psycho,

"een mager meisje van plezier" is een stukje tekst, zij klinkt echt heet.

tijd voor deze is het momenteel volgens de kalander:
pi_105533073
Ik wil niet liggen in een bed met rozen die krengen prikken en zitten vol met doornen
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:46:31 #290
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105533092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil niet liggen in een bed met rozen die krengen prikken en zitten vol met doornen
Daarom ook alleen maar de rozenblaadjes he
pi_105533099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wtf is dat voor intro :? tsjonge echt psycho,

"een mager meisje van plezier" is een stukje tekst, zij klinkt echt heet.

tijd voor deze is het momenteel volgens de kalander:
Dat is het tofste aan het nummer :P

Ik vind deze echt mooi altijd:

dinsdag 13 december 2011 @ 13:47:28 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105533120
quote:

[..]

Baaaaaw O+
Er zijn vast genoeg mannen zoals ik die niet op FOK! zitten.
pi_105533126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Daarom ook alleen maar de rozenblaadjes he
Dan moet ik er nog niet aan denken maar volgens mij ben ik ook totaal niet romantisch aangelegd
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:17 #294
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105533144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan moet ik er nog niet aan denken maar volgens mij ben ik ook totaal niet romantisch aangelegd
Ik heb dat wel een keer gedaan.
Is totaal niet praktisch, maar ze vond het wel een lief gebaar
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:18 #295
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105533145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is het tofste aan het nummer :P

Ik vind deze echt mooi altijd:

ik snap de teksten van die gast nooit helemaal, en dan blijf ik erover nadenken.
snap jij ze wel?

k zal even luisteren, maar ik zoek er altijd wat echter enzo (en ik heb het niet alleen over het cliche nummer van welterusten meneer de president)
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:48:24 #296
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_105533148
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Baaaaaw O+
Er zijn vast genoeg mannen zoals ik die niet op FOK! zitten.
Jezelf laten bannen, fok.nl blokkeren en erachteraan! Hop hop!
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:49:32 #297
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_105533183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:48 schreef twi het volgende:

[..]

Lol :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:50:18 #298
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105533202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:48 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ben iets te oud daarvoor. Vrouwen mogen me nemen zoals ik ben. :*
pi_105533216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik snap de teksten van die gast nooit helemaal, en dan blijf ik erover nadenken.
snap jij ze wel?

k zal even luisteren, maar ik zoek er altijd wat echter enzo (en ik heb het niet alleen over het cliche nummer van welterusten meneer de president)
Dat is wat ik zo aan hem bewonder, de teksten die allemaal zo vreemd zijn, vooral in dat album Picknick, maar toch stralen ze een aparte sfeer uit, alsof ze wel degelijk betekenis hebben, en emoties bevatten.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:51:25 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_105533240
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb dat wel een keer gedaan.
Is totaal niet praktisch, maar ze vond het wel een lief gebaar

Dan wel effe de echte eraf vegen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:52:22 #301
529 twi