Goed bezig, mensen van je eigen leeftijd ontmoetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd er was ook nog een jongen van even oud als mij, die donald ducks ging lezen.
ik heb wat pua approach op hem toegepast.
Alleen als het om schoolwerk gaat ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een egoistische bitch als het om schoolwerk gaat.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:12 schreef Newbie114 het volgende:
Die man heeft je nog nooit gezien, moet toch een beetje dokter-patiënt relatie opbouwen... Dat doe je idd door smalltalk. Tevens maak ik uit die post op dat je naar de huisarts geweest bent![]()
wie zegt dat jullie gelijk hebben. geboortedatum 1990 en 1994 ofzo, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het niet over hoe erg wij denken dat het is, maar over jezelfHet lijkt mij heel verstandig om gewoon eens langs de pschycholoog te gaan. Als het je niet bevalt heb je het in elk geval wel geprobeerd.
En dat van de huisarts is gewoon gezellig kletsen, anders worden de werkdagen van ze ook zo saai he.
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wie zegt dat jij gelijk heb. geboortedatum 1990, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.
Ja, voor de rest ben ik een schatje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen als het om schoolwerk gaat ?
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voor de rest ben ik een schatje.
Het zijn echt geen strikvragen, ik ken wat huisartsen persoonlijk (want later misschien geneeskunde) en die zeggen ook dat een beetje smalltalken met een patiënt hem wat meer gerust stelt/een betere dokterpatiënt relatie geeft, en dus beter geholpen kan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wie zegt dat jij gelijk heb. geboortedatum 1990, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.
waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over de verrijdbare dienbladen? en koos hij dat andere onderwerp?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Ik heb verpleegkunde gestudeerd he.. ik hield ook zinloze gesprekjes om de patienten zich op hun gemak te laten voelen.
Omdat je het zelf al zegt dat het zinloos isquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over verrijdbare dienbladen?
Als dokter zou ik ook liever over waar je woont enzo praten, verrijdbare dienbladen is nou eenmaal een best vreemd onderwerp. Het is niet direct een samenzwering als de dokter van onderwerp verandert...quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over de verrijdbare dienbladen? en koos hij dat andere onderwerp?
ik wil geen persoonlijke banden met de huisartsen hier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het zijn echt geen strikvragen, ik ken wat huisartsen persoonlijk (want later misschien geneeskunde) en die zeggen ook dat een beetje smalltalken met een patiënt hem wat meer gerust stelt/een betere dokterpatiënt relatie geeft, en dus beter geholpen kan worden.
opzich heb ik wel gelijk hoor, want stel je begint ineens terug te praten over marsmannetjes, en mannen met buitenaardse intenties, en allerlei psychotische dingen, dan zal hij dat niet compleet negeren en ook een beetje gebruiken als info voor het consult.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als dokter zou ik ook liever over waar je woont enzo praten, verrijdbare dienbladen is nou eenmaal een best vreemd onderwerp. Het is niet direct een samenzwering als de dokter van onderwerp verandert...
Dat is nou het leuke, je hoeft geen persoonlijke band met ze op te bouwen. Alleen moet je je er wel op je gemak voelen. Meestal gebeurt dit door een klein, simpel praatje te maken (waar kom je vandaan, wat studeer je, etc)quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil geen persoonlijke banden met de huisartsen hier.
ik kan me niet voorstellen dat ik mensen ga kennen in enschede.
bij me ouders is het wel, dan is het altijd beetje naar elkaar lachen en weten dat je elkaar kent enzo als je daar de huisarts op straat tegenkomt.
en dan soms zegt hij je naam, maja dat krijg je met kutdorpen.
kan ik dat ook toepassen bij hoeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke, je hoeft geen persoonlijke band met ze op te bouwen. Alleen moet je je er wel op je gemak voelen. Meestal gebeurt dit door een klein, simpel praatje te maken (waar kom je vandaan, wat studeer je, etc)
Ik geloof je ook nogquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voor de rest ben ik een schatje.
Ik heb geen ervaring met hoeren en ken er ook geen, dus deze vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan ik dat ook toepassen bij hoeren?
de huisartsen zien een boel patienten per dag, en hebben dus veel oefening gehad hoe dat moet enzo.
Romantisch wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien
!!!
we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij de huisartsenwachtkamer was een gratis warme chocolademelk en thee automaat.
en voor jou gratis koffie
Assistente: "Jullie zijn hier voor dokter ... ?"quote:
Kaarsje erbij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Assistente: "Jullie zijn hier voor dokter ... ?"
MLIG en date: "Nee, we komen gewoon voor de gezelligheid en de gratis drankjes"
Once a greedy man, always a greedy man.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien
!!!
we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij de huisartsenwachtkamer is een gratis warme chocolademelk en thee automaat.
en voor jou gratis koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |