Hier ben ik het absoluut mee oneens. Als je een leuke avond hebt gehad en het echt klikt, gaat dit allemaal vrijwel op de automatische piloot. Dan moet je geen moment 'maken'. Dat is geforceerd en zal nooit werken op langere termijn. Het werk alleen als je gewoon even wil scoren. Dat is natuurlijk ook prima haha...quote:Dan is er altijd nog de smoes van “het moment kwam niet”.
Dat moment moet je ook zelf creeeren! Wees niet bang om tijdens het gesprek oogcontact te maken, wees niet bang om stiltes te laten vallen.
Je kent de filmscenes waar de man de vrouw thuis brengt en er uiteindelijk een stilte is waarin de twee elkaar in de ogen aankijken. Daarna volgt de zoen als vanzelfsprekend.
Probeer die zoen maar is in te beelden ZONDER de stilte en het oogcontact.. Gaat moeilijk he?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Even wat drinken hoeft ook niet te betekenen dat ze tot 4 uur in de kroeg moeten hangen met je.Wij gaan wel vaker wat drinken met een hoop collega's (single, relatie, getrouwd) tot een uur of 10-12. Doe dat op een leuke locatie en genoeg mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:52 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat ik in de ict zit en op 1 na de jongste werknemer ben. Gemiddelde leeftijd op mijn werk is toch wel rond de 37.. en daar zitten mensen bij die praktisch nooit alcohol hebben gedronken.
Tsja, ik ben een die hard IT'er die wel mee zou gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Geen 'business' mensen die wat socialer zijn? Bij ons gaan de die-hard IT'ers ook nooit mee.
Dat zou ik dus ook doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mijn broer is ook IT-nerd eersteklas, maar die gaat gerust de kroeg in met het hele team.
Er zijn hier mensen die helemaal niet goed zijn in dingen als vanzelfsprekend te laten verlopen. Vandaar dat er ook bij staat dat het voor MLIG bedoeld is ( en in spoilers staat ) en voor een ieder die ook last heeft van mensen en zulke situaties begrijpenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hier ben ik het absoluut mee oneens. Als je een leuke avond hebt gehad en het echt klikt, gaat dit allemaal vrijwel op de automatische piloot. Dan moet je geen moment 'maken'. Dat is geforceerd en zal nooit werken op langere termijn. Het werk alleen als je gewoon even wil scoren. Dat is natuurlijk ook prima haha...![]()
Ok. Ik snap het. Ik vind het gewoon niet zo'n goede tipquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die helemaal niet goed zijn in dingen als vanzelfsprekend te laten verlopen. Vandaar dat er ook bij staat dat het voor MLIG bedoeld is ( en in spoilers staat ) en voor een ieder die ook last heeft van mensen en zulke situaties begrijpen
lat wat hoger leggen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb trouwens op dates dat ik bij een echt goede date ( spaarzaam) in een soort flow kom. Dan sta ik opeens buiten, heb ik opeens afgerekend en sta ik dus steeds niet stil bij de situatie waarin ik zit. Het punt is alleen dat ik die vrouwen dan alleen nog maar als vriendschappelijk zie, omdat ik geen enkele zenuwen/spanning voel en me veel te veel op mijn gemak ben. Alsof het te gemakkelijk gaat.
De vrouwen zien mij op hun beurt in mijn element en denken er dan heel wat van.
Dat is me nu 3 keer gebeurd in het laatste half jaar.
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:14 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me op dates eigenlijk altijd ongeveer hetzelfde als degene waarmee ik ben. Als hij rustig is, ben ik dat ook. Als hij nerveus is, voel ik me ongemakkelijk.
Dat kan een beetje man over het algemeen ook prima uitstralen ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Dus ook als hij .... is.
Dat is best lastig als je onbereikbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Spannende dates zoeken, onbereikbare chicks.
Dat is uitdaging 1!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is best lastig als je onbereikbaar zijn.
Maar ik snap wat je bedoelt. Hmmm. Ik ben niet zo snel onder de indruk.
De verleiding was hier ook erg groot om nog een uurtje langer te blijven liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
Het regent en mijn bed is warm, de verleidingen, ik kan het niet aan.
Ik moest 40 minuten geleden op school zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De verleiding was hier ook erg groot om nog een uurtje langer te blijven liggen
Dus te laat ben je toch al.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest 40 minuten geleden op school zijn.
Mja, ik wil de volgende les wel eventjes halen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus te laat ben je toch al.
Dan kun je net zo goed nog even blijven liggen
Nou je bed uit dan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik wil de volgende les wel eventjes halen.
Bood hij je niet meer hulp aan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor het geval anyone cares.
ik ben terug van de huisarts &apotheek
de huisarts vond me klachten van een beetje depressie en redelijk ernstige sociale fobie / straatvrees / social anxiety weet ik het ,en de feiten dat ik sinds 2006 studeer, en nog steeds 2de jaars ben (ik kon niet uit me bek krijgen dat ik eigenlijk nog steeds eerste jaars ben, dat is nog erger) genoeg om het helemaal prima te vinden om door te gaan met antidepresiva.
dus ik heb nu weer, het voelt wel alsof ik iets bereikt heb om me beter te voelen(een klein stapje), maar ik moet nog weken lang gaan wachten voordat het weer werkt.
ik moet van hem over een maand terugkomen om te kijken hoe het met me gaat, ik heb gezegd dat ik mezelf beter ken dan hem en dat het allemaal best ernstig met me is en dat ik nu al weet dat het bijna hetzelfde zal gaan met me, en dat hij me 40mg moet voorschrijven.
maar hij wilde beginnen met 20.
ik zit te denken en hoop dat alsnog die site eindelijk zal leveren, en overweeg wel gewoon 40 per dag te gaan nemen(als die site even meewerkt).
het leek hem slim om naar de psycholoog te gaan (maar ik kreeg het recept al zonder dat ik daar heen was omdat ik het snel moest voortzetten vond hij, toen ik had gezegd dat ik al had genomen)
toen mompelde ik nog wat dat er wel heel wat mis is geraakt met me psyche, in de laatste 5 jaar, en dat het allemaal redelijk ernstig is. Ook dat ik in die 5 jaar mezelf de gedachte heb gemaakt, en het voelt helemaal als waar dat met een vriendin alles voor me is opgelost.
maar daar luisterde hij verder niet na hoe ernstig het met me was.
en hij had nog (strik?)vragen over waar me ouders woonden, en waar ik vandaan kwam.
welke omgeving enzo, en toen ging hij plekken noemen die 30 km ervanaf liggen, en ik de hele tijd, "nee dat is te oostelijk, nee dat is te westelijk, nee dat is te zuidelijk. nee dat is te noordelijk."
en dan hij " ja leuke omgeving terwijl hij elke keer kilomteres ernaast zat.
ik vraag me altijd af of hij dat nou doet omdat hij het leuk vind om gesprekjes te hebben, of omdat hij wil controleren hoe je op vragen reageert om in te schatten hoe vreemd ik ben.
dat zou ik nog graag van een ehte huisarts willen horen, waarom 'ze'(de huisartsen) dat doen.
nee alleen maar dat het slim was om naar de psycholoog te gaan (studentenpsycholoog, waar ik geen doorverwijzing voor nodig had).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |