In Young Guns was hij nog een man in plaats van een parodie op een jaren '80 acteur. Kijk het eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
sowieso charlie sheen
Ik vind de nieuwe afleveringen van zijn originele serie ook echt niks nu zonder hem
Heb je ook de tweede gezien? Ik heb de soundtrack van Young Guns 2 hier liggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De mooie jongens die speelden noemden ze toen bratpackers . Ja ik ben een 80's meisje
Gooniesquote:
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Young Guns was hij nog een man in plaats van een parodie op een jaren '80 acteur. Kijk het eens zou ik zeggen.
[..]
Heb je ook de tweede gezien? Ik heb de soundtrack van Young Guns 2 hier liggen.
What's the problem?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon ga eten vandaag en die kruiden morgen wel neem. Ik heb echt trek en morgen heb ik ook niets te doen dus moet kunnen.
Ga die eens snel kijken dan.quote:
Ik wilde proberen of Kalmoes echt bruikbaar is als hallucinogene stof, maar dat wil ik liever op een lege maag doen vanwege alle kotsverhalen op internet. Maar ik heb vandaag geen zin om mijn eten over te slaan dus stel ik het uit tot morgen.quote:
Ik hou echt van die jaren 80 films.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef LostInSpace het volgende:
Dit is wel de film van mijn jeugd
Ik was vroeger helemaal Bon Jovi verslaafd. Posters, t-shirts, concertenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga die eens snel kijken dan.![]()
Hier een liedje van de soundtrack.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was vroeger helemaal Bon Jovi verslaafd. Posters, t-shirts, concerten
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik was vroeger helemaal Bon Jovi verslaafd. Posters, t-shirts, concerten
Ik heb daar een DVD box van.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef LostInSpace het volgende:
Dit is wel de film van mijn jeugd
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik heb alle cd's tot aan de laatste 2 geloof ik.Ook alle solo meuk.
Wat is je favo nummer van hun? Je mag er maar 1 kiezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
STFU, dat was best stoer voor meisjes
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb daar een DVD box van.
Ja die waren ook leuk en dan had je voor de meiden de molly ringwald films , en ook breakfast club die blijf ik ook leuk vinden . Ik was verliefd op Judd Nelson daarinquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hou echt van die jaren 80 films.
Back to the future, the blues brothers, karate kid, etc etc
Hehe. Bon Jovi was gewoon stoer in de jaren '80 en '90.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor je openheid. We zullen het niet (te vaak) tegen je gebruiken.
Pfoe, maar 1. Dat is moeilijk. Ik denk Blood on Blood.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is je favo nummer van hun? Je mag er maar 1 kiezen
Waar was jij helemaal weg van dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Bedankt voor je openheid. We zullen het niet (te vaak) tegen je gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |