Oke prima klaar toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens jullie ben ik te ernstig om gered te worden, en het is ook allemaal supervaag hoe&waarom, en het is allemaal hartstikke ernstig met me.
ik denk van alles over psychologen. ik wil niet
Okee, een vrouw die in java programmeert. Vertelquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn Javacode kostte me altijd zo'n 12 uur per opdracht
Was verplicht voor eerstejaars elektrotechniek. Maar ik ben gestopt met de opleidingquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Okee, een vrouw die in java programmeert. Vertel
Oh okee, zonde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was verplicht voor eerstejaars elektrotechniek. Maar ik ben gestopt met de opleiding
Hahaha, ach, die laatste zin doet 't emquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien
!!!
we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij het huisartsengebouw is in de wachtkamer een gratis warme chocolademelk en thee automaat.
en voor jou gratis koffie
Ik ben net twee weken officieel gestopt, en nu aan het nadenken over een volgende opleiding, wat nog niet zo wil vlotten, maar ik denk op dit moment aan scheikunde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh okee, zonde.
Ben je daarna nog iets anders gaan doen?
Waarom ben je met electrotechniek gestopt? Dat is dan wel een belangrijke vraag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben net twee weken officieel gestopt, en nu aan het nadenken over een volgende opleiding, wat nog niet zo wil vlotten, maar ik denk op dit moment aan scheikunde.
Als je vragen hebt over html pm / dm me maar. Of msn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Mijn HTML code doet eindelijk wat ik wil.
Heb ik verdomme een uur of 3 voor nodig gehad.
Ik vond het redelijk leuk, maar te veel op de praktijk gericht, de wiskunde en theoretische achtergrond was geen probleem maar drie dagen in de week ellenlange practica op een gebied wat me niet zo aansprak als ik had gehoopt werd me echt teveel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom ben je met electrotechniek gestopt? Dat is dan wel een belangrijke vraag.
Scheikunde is ook leuk, mijn ex heeft dat een jaartje gedaan.. maar dat is ook een behoorlijke beta opleiding met wiskunde etc.
Als certified nerd ben ik juist erg blij met een vriendin die echt een anti-nerd is. Houdt het geheel een beetje in balansquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:51 schreef LostInSpace het volgende:
Okee, een vrouw die in java programmeert. Vertel
Als ik een probleem heb weet ik je te vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je vragen hebt over html pm / dm me maar. Of msn.
Vragen als 'heb je het spelletje al uitgespeeld?' terwijl je een MMO aan het spelen bent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Joysa is ook echt anti nerd![]()
Dat voegt altijd wel een spannend element toe aan mijn game ervaring als ik aant spelen ben. dat je gestoord word en ze het niet snappen enzo
Haha lol, er zijn zoveel mensen die mij in mijn vakgebied nodig hebben. Ik durf het soms nog niet eens meer te vertellen aan mensenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens lostinspace, kom eens naar breda naar NHTV we hebben je nodig dewd.
Weet je wat erg is. Vorig jaar tijdens de WK finale, dat m'n vriendin toen vervelend ging doen omdat ze niet van voetbal houdt en ik daar al m'n aandacht op had gelegd. Dan zet je toch ineens sterke twijfels bij zo iemand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Joysa is ook echt anti nerd![]()
Dat voegt altijd wel een spannend element toe aan mijn game ervaring als ik aant spelen ben. dat je gestoord word en ze het niet snappen enzo
Ik vind mezelf geen nerd maar ik zat afgelopen zaterdagavond toch echt fanatiek aan mijn CSS te rommelen dus tsja...quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vragen als 'heb je het spelletje al uitgespeeld?' terwijl je een MMO aan het spelen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |