Oke prima klaar toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens jullie ben ik te ernstig om gered te worden, en het is ook allemaal supervaag hoe&waarom, en het is allemaal hartstikke ernstig met me.
ik denk van alles over psychologen. ik wil niet
Okee, een vrouw die in java programmeert. Vertelquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn Javacode kostte me altijd zo'n 12 uur per opdracht
Was verplicht voor eerstejaars elektrotechniek. Maar ik ben gestopt met de opleidingquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Okee, een vrouw die in java programmeert. Vertel
Oh okee, zonde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was verplicht voor eerstejaars elektrotechniek. Maar ik ben gestopt met de opleiding
Hahaha, ach, die laatste zin doet 't emquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien
!!!
we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij het huisartsengebouw is in de wachtkamer een gratis warme chocolademelk en thee automaat.
en voor jou gratis koffie
Ik ben net twee weken officieel gestopt, en nu aan het nadenken over een volgende opleiding, wat nog niet zo wil vlotten, maar ik denk op dit moment aan scheikunde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh okee, zonde.
Ben je daarna nog iets anders gaan doen?
Waarom ben je met electrotechniek gestopt? Dat is dan wel een belangrijke vraag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben net twee weken officieel gestopt, en nu aan het nadenken over een volgende opleiding, wat nog niet zo wil vlotten, maar ik denk op dit moment aan scheikunde.
Als je vragen hebt over html pm / dm me maar. Of msn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Mijn HTML code doet eindelijk wat ik wil.
Heb ik verdomme een uur of 3 voor nodig gehad.
Ik vond het redelijk leuk, maar te veel op de praktijk gericht, de wiskunde en theoretische achtergrond was geen probleem maar drie dagen in de week ellenlange practica op een gebied wat me niet zo aansprak als ik had gehoopt werd me echt teveel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Waarom ben je met electrotechniek gestopt? Dat is dan wel een belangrijke vraag.
Scheikunde is ook leuk, mijn ex heeft dat een jaartje gedaan.. maar dat is ook een behoorlijke beta opleiding met wiskunde etc.
Als certified nerd ben ik juist erg blij met een vriendin die echt een anti-nerd is. Houdt het geheel een beetje in balansquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:51 schreef LostInSpace het volgende:
Okee, een vrouw die in java programmeert. Vertel
Als ik een probleem heb weet ik je te vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je vragen hebt over html pm / dm me maar. Of msn.
Vragen als 'heb je het spelletje al uitgespeeld?' terwijl je een MMO aan het spelen bent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Joysa is ook echt anti nerd![]()
Dat voegt altijd wel een spannend element toe aan mijn game ervaring als ik aant spelen ben. dat je gestoord word en ze het niet snappen enzo
Haha lol, er zijn zoveel mensen die mij in mijn vakgebied nodig hebben. Ik durf het soms nog niet eens meer te vertellen aan mensenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:59 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens lostinspace, kom eens naar breda naar NHTV we hebben je nodig dewd.
Weet je wat erg is. Vorig jaar tijdens de WK finale, dat m'n vriendin toen vervelend ging doen omdat ze niet van voetbal houdt en ik daar al m'n aandacht op had gelegd. Dan zet je toch ineens sterke twijfels bij zo iemand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Dat voegt altijd wel een spannend element toe aan mijn game ervaring als ik aant spelen ben. dat je gestoord word en ze het niet snappen enzo
Ik vind mezelf geen nerd maar ik zat afgelopen zaterdagavond toch echt fanatiek aan mijn CSS te rommelen dus tsja...quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vragen als 'heb je het spelletje al uitgespeeld?' terwijl je een MMO aan het spelen bent.
Die opmerkingen maakte mijn moeder ook altijd bij online gamingquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
''Kan je het niet even op pauze zetten"
"Kan je het niet even saven"
Gewoon eenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
''Kan je het niet even op pauze zetten"
"Kan je het niet even saven"
Garantie op ruzie is dat wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon eengezicht trekken en verder spelen.
Als je per se alles moet uitzoeken en alles wil leren.quote:
Dat zei een vriendin een keer tegen mequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Als je per se alles moet uitzoeken en alles wil leren.
En als je films over hackers ziet en je de hele tijd ergert aan alles wat niet klopt of onmogelijk is in zo'n film.. of denkt aan alles wat ze anders en beter hadden kunnen doen.
En als mensen tegen je zeggen dat je op Sheldon lijkt
You're doomed bro.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef LostInSpace het volgende:
En als mensen tegen je zeggen dat je op Sheldon lijkt
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat zei een vriendin een keer tegen me
Ik nam het haar nog dagen kwalijk
Ik had een verhaal van een halfuur tegen haar opgehangen over de grammatica van het Sindarijns zonder door te hebben hoe strontvervelend dat waarschijnlijk wel niet was voor haarquote:
Stom gegame ook altijdquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef stefanhaan het volgende:
Jij vindt het volgens mij als enige niet stom, kudo's.quote:
Er zijn ook weinig mensen die mij als vrouw bestempelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vindt het volgens mij als enige niet stom, kudo's.
Om hier trouwens om op terug te komen.quote:
Je hebt toch een kut?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig mensen die mij als vrouw bestempelen.
Haha ja dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een verhaal van een halfuur tegen haar opgehangen over de grammatica van het Sindarijns zonder door te hebben hoe strontvervelend dat waarschijnlijk wel niet was voor haar
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die opmerkingen maakte mijn moeder ook altijd bij online gaming
Ik ben een internet, social media en game nerd. Ookal game ik amper, zelfs dat is al best veel voor een meisje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Om hier trouwens om op terug te komen.
Je hebt verschillende categorieen.
Gamenerds
Programmeernerds
Internetnerds
Gadgetnerds
Enzovoort, enzovoort.
Ik heb dat ook, mensen moeten niet op mijn stoel of mijn plaats in de auto gaan zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha ja dan vraag je er ook om
Mijn ex lag in een deuk toen ze Sheldon op TV zag.. "you're in my spot!" .. "hey zo doe jij ook altijd"
En tsja, ik vind sommige dingen soms net iets te leuk. Zo heb ik hier thuis ook studio monitors staan met een relatief vlakke responsecurve en een afwijking van max +- 1.5db. Of moest op een gegeven moment mijn server over naar Linux omdat ik daar mijn eigen firewall scripts in kon schrijven, omdat ik op een hackersconference heb gezien dat de KPN experiaboxen makkelijk te kraken zijn. Verder maak ik backups op encrypted volumes waar de overheid nog niks mee zou kunnen
I'm a nerd
Ik kan er gewoon niet tegen als ik iets niet begrijp.. en dan moet ik alles uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben trouwens gamenerd, internetnerd en fantasynerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |