De verleiding was hier ook erg groot om nog een uurtje langer te blijven liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
Het regent en mijn bed is warm, de verleidingen, ik kan het niet aan.
Ik moest 40 minuten geleden op school zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De verleiding was hier ook erg groot om nog een uurtje langer te blijven liggen
Dus te laat ben je toch al.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest 40 minuten geleden op school zijn.
Mja, ik wil de volgende les wel eventjes halen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus te laat ben je toch al.
Dan kun je net zo goed nog even blijven liggen
Nou je bed uit dan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik wil de volgende les wel eventjes halen.
Bood hij je niet meer hulp aan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor het geval anyone cares.
ik ben terug van de huisarts &apotheek
de huisarts vond me klachten van een beetje depressie en redelijk ernstige sociale fobie / straatvrees / social anxiety weet ik het ,en de feiten dat ik sinds 2006 studeer, en nog steeds 2de jaars ben (ik kon niet uit me bek krijgen dat ik eigenlijk nog steeds eerste jaars ben, dat is nog erger) genoeg om het helemaal prima te vinden om door te gaan met antidepresiva.
dus ik heb nu weer, het voelt wel alsof ik iets bereikt heb om me beter te voelen(een klein stapje), maar ik moet nog weken lang gaan wachten voordat het weer werkt.
ik moet van hem over een maand terugkomen om te kijken hoe het met me gaat, ik heb gezegd dat ik mezelf beter ken dan hem en dat het allemaal best ernstig met me is en dat ik nu al weet dat het bijna hetzelfde zal gaan met me, en dat hij me 40mg moet voorschrijven.
maar hij wilde beginnen met 20.
ik zit te denken en hoop dat alsnog die site eindelijk zal leveren, en overweeg wel gewoon 40 per dag te gaan nemen(als die site even meewerkt).
het leek hem slim om naar de psycholoog te gaan (maar ik kreeg het recept al zonder dat ik daar heen was omdat ik het snel moest voortzetten vond hij, toen ik had gezegd dat ik al had genomen)
toen mompelde ik nog wat dat er wel heel wat mis is geraakt met me psyche, in de laatste 5 jaar, en dat het allemaal redelijk ernstig is. Ook dat ik in die 5 jaar mezelf de gedachte heb gemaakt, en het voelt helemaal als waar dat met een vriendin alles voor me is opgelost.
maar daar luisterde hij verder niet na hoe ernstig het met me was.
en hij had nog (strik?)vragen over waar me ouders woonden, en waar ik vandaan kwam.
welke omgeving enzo, en toen ging hij plekken noemen die 30 km ervanaf liggen, en ik de hele tijd, "nee dat is te oostelijk, nee dat is te westelijk, nee dat is te zuidelijk. nee dat is te noordelijk."
en dan hij " ja leuke omgeving terwijl hij elke keer kilomteres ernaast zat.
ik vraag me altijd af of hij dat nou doet omdat hij het leuk vind om gesprekjes te hebben, of omdat hij wil controleren hoe je op vragen reageert om in te schatten hoe vreemd ik ben.
dat zou ik nog graag van een ehte huisarts willen horen, waarom 'ze'(de huisartsen) dat doen.
nee alleen maar dat het slim was om naar de psycholoog te gaan (studentenpsycholoog, waar ik geen doorverwijzing voor nodig had).quote:
Hij heeft je niet meteen doorverwezen voor therapie of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor het geval anyone cares.
ik ben terug van de huisarts &apotheek
de huisarts vond me klachten van een beetje depressie en redelijk ernstige sociale fobie / straatvrees / social anxiety weet ik het ,en de feiten dat ik sinds 2006 studeer, en nog steeds 2de jaars ben (ik kon niet uit me bek krijgen dat ik eigenlijk nog steeds eerste jaars ben, dat is nog erger) genoeg om het helemaal prima te vinden om door te gaan met antidepresiva.
dus ik heb nu weer, het voelt wel alsof ik iets bereikt heb om me beter te voelen(een klein stapje), maar ik moet nog weken lang gaan wachten voordat het weer werkt.
ik moet van hem over een maand terugkomen om te kijken hoe het met me gaat, ik heb gezegd dat ik mezelf beter ken dan hem en dat het allemaal best ernstig met me is en dat ik nu al weet dat het bijna hetzelfde zal gaan met me, en dat hij me 40mg moet voorschrijven.
maar hij wilde beginnen met 20.
ik zit te denken en hoop dat alsnog die site eindelijk zal leveren, en overweeg wel gewoon 40 per dag te gaan nemen(als die site even meewerkt).
het leek hem slim om naar de psycholoog te gaan (maar ik kreeg het recept al zonder dat ik daar heen was omdat ik het snel moest voortzetten vond hij, toen ik had gezegd dat ik al had genomen)
toen mompelde ik nog wat dat er wel heel wat mis is geraakt met me psyche, in de laatste 5 jaar, en dat het allemaal redelijk ernstig is. Ook dat ik in die 5 jaar mezelf de gedachte heb gemaakt, en het voelt helemaal als waar dat met een vriendin alles voor me is opgelost.
maar daar luisterde hij verder niet na hoe ernstig het met me was.
en hij had nog (strik?)vragen over waar me ouders woonden, en waar ik vandaan kwam.
welke omgeving enzo, en toen ging hij plekken noemen die 30 km ervanaf liggen, en ik de hele tijd, "nee dat is te oostelijk, nee dat is te westelijk, nee dat is te zuidelijk. nee dat is te noordelijk."
en dan hij " ja leuke omgeving "terwijl hij elke keer kilomteres ernaast zat![]()
ik vraag me altijd af of hij dat nou doet omdat hij het leuk vind om gesprekjes te hebben, of omdat hij wil controleren hoe je op vragen reageert om in te schatten hoe vreemd ik ben.
dat zou ik nog graag van een ehte huisarts willen horen, waarom 'ze'(de huisartsen) dat doen.
Serieuze vraag:quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee alleen maar dat het slim was om naar de psycholoog te gaan (studentenpsycholoog, waar ik geen doorverwijzing voor nodig had).
maar ik zou nu ook niets kunnen gaan doen verder. het klonk niet alsof het echt moest ofzo
Zou je niet eens heel snel een afspraak gaan maken daar mee dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee alleen maar dat het slim was om naar de psycholoog te gaan (studentenpsycholoog, waar ik geen doorverwijzing voor nodig had).
maar ik zou nu ook niets kunnen gaan doen verder. het klonk niet alsof het echt moest ofzo
hmm apart, studentenpsycholoog zou misschien al een goed begin zijn, ben er nooit geweest maar dat klinkt als iemand die vooral gericht is op studieproblemen en bij jou ligt er toch wel wat meer als ik dat zo hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:06 schreef heloef het volgende:
Oh fijn een opdracht voor mijn examen waarvoor ik moet samenwerken.
Mijn twee vrienden zijn zo'n beetje de enige die capabel zijn en altijd aanwezig zijn.
Kortom: Im screwed.
Dilemma, maar goed ik heb wel iemand, ik geef hem maar een kans die jongen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem.Zakken door andere is niet tof. Maar zelf dubbel werk doen ook niet.
volgens jullie ben ik te ernstig om gered te worden, en het is ook allemaal supervaag hoe&waarom, en het is allemaal hartstikke ernstig met me.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Serieuze vraag:
Denk je niet dat het verstandig is om het wel te doen?
Ik had het niet over hoe erg wij denken dat het is, maar over jezelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens jullie ben ik te ernstig om gered te worden, en het is ook allemaal supervaag hoe&waarom, en het is allemaal hartstikke ernstig met me.
ik denk van alles over psychologen. ik wil niet
al heb ik de laatste week gedacht dat ik netzogoed wel naar de psycholoog zou kunnen gaan, omdat ik toch maar een beetje niets zit te doen hier, en me voor niemand hoef te schamen omdat heir toch niemand me kent (behalve loka).
en me ouders (als die erachter komen zou dat het allerergst zijn!) zitten toch 200 km verderop en merken er niets van.
ik zit ook nog steeds te overdenken om een kat te nemen als vervanging voor een vriendin want aandacht en affectie.
ik vind panos van het dierenasiel echt tof.
serieuse vraag terug:
wat zijn dat voor dingen met de (strik?)vragen van de huisarts.
doet hij dat nou voor smalltalk, of om te kijken hoe de patient reageert.
want het feitelijke onderwerpen (Een beetje babbelen waar ik andaan kom) lijkt me niet echt belangrijk voor het consult.
Mja, ik laat mijn huidige projectgroep een beetje vallen, dan maar 4 studiepunten minder, ik loop toch 26 studiepunten voor. Maar ik heb geen zin al het werk te doen en dan een goed cijfer te halen en dat hun dan denken dat ze er verstand van hebben. Want ze kunnen echt serieus helemaal niets.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dilemma, maar goed ik heb wel iemand, ik geef hem maar een kans die jongen.
ja idd er was ook nog een jongen van even oud als mij in de wachtkamer, die donald ducks ging lezen. Het stond een beetje vreemd omdat volwassenen(ben ik volwassen?) de krant horen te lezen, en geen kinderbladen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:12 schreef Newbie114 het volgende:
Die man heeft je nog nooit gezien, moet toch een beetje dokter-patiënt relatie opbouwen... Dat doe je idd door smalltalk. Tevens maak ik uit die post op dat je naar de huisarts geweest bent![]()
Vooral niet te veel zeggen dan, dan gaat die met je idee er vandoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef heloef het volgende:
Kudo's voor de leraar het slecht uitleggen van de opdracht.
Je moet alles alleen doen, alleen samen brainstormen.
Goed bezig, mensen van je eigen leeftijd ontmoetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd er was ook nog een jongen van even oud als mij, die donald ducks ging lezen.
ik heb wat pua approach op hem toegepast.
Alleen als het om schoolwerk gaat ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt een egoistische bitch als het om schoolwerk gaat.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:12 schreef Newbie114 het volgende:
Die man heeft je nog nooit gezien, moet toch een beetje dokter-patiënt relatie opbouwen... Dat doe je idd door smalltalk. Tevens maak ik uit die post op dat je naar de huisarts geweest bent![]()
wie zegt dat jullie gelijk hebben. geboortedatum 1990 en 1994 ofzo, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het niet over hoe erg wij denken dat het is, maar over jezelfHet lijkt mij heel verstandig om gewoon eens langs de pschycholoog te gaan. Als het je niet bevalt heb je het in elk geval wel geprobeerd.
En dat van de huisarts is gewoon gezellig kletsen, anders worden de werkdagen van ze ook zo saai he.
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wie zegt dat jij gelijk heb. geboortedatum 1990, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.
Ja, voor de rest ben ik een schatje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen als het om schoolwerk gaat ?
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voor de rest ben ik een schatje.
Het zijn echt geen strikvragen, ik ken wat huisartsen persoonlijk (want later misschien geneeskunde) en die zeggen ook dat een beetje smalltalken met een patiënt hem wat meer gerust stelt/een betere dokterpatiënt relatie geeft, en dus beter geholpen kan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wie zegt dat jij gelijk heb. geboortedatum 1990, ik denk nog steeds dat het strikvragen zijn.
waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over de verrijdbare dienbladen? en koos hij dat andere onderwerp?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat heeft mijn leeftijd er mee te maken?
Ik heb verpleegkunde gestudeerd he.. ik hield ook zinloze gesprekjes om de patienten zich op hun gemak te laten voelen.
Omdat je het zelf al zegt dat het zinloos isquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over verrijdbare dienbladen?
Als dokter zou ik ook liever over waar je woont enzo praten, verrijdbare dienbladen is nou eenmaal een best vreemd onderwerp. Het is niet direct een samenzwering als de dokter van onderwerp verandert...quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom ging hij dan niet op mijn zinloze gesprek in over de verrijdbare dienbladen? en koos hij dat andere onderwerp?
ik wil geen persoonlijke banden met de huisartsen hier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het zijn echt geen strikvragen, ik ken wat huisartsen persoonlijk (want later misschien geneeskunde) en die zeggen ook dat een beetje smalltalken met een patiënt hem wat meer gerust stelt/een betere dokterpatiënt relatie geeft, en dus beter geholpen kan worden.
opzich heb ik wel gelijk hoor, want stel je begint ineens terug te praten over marsmannetjes, en mannen met buitenaardse intenties, en allerlei psychotische dingen, dan zal hij dat niet compleet negeren en ook een beetje gebruiken als info voor het consult.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als dokter zou ik ook liever over waar je woont enzo praten, verrijdbare dienbladen is nou eenmaal een best vreemd onderwerp. Het is niet direct een samenzwering als de dokter van onderwerp verandert...
Dat is nou het leuke, je hoeft geen persoonlijke band met ze op te bouwen. Alleen moet je je er wel op je gemak voelen. Meestal gebeurt dit door een klein, simpel praatje te maken (waar kom je vandaan, wat studeer je, etc)quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil geen persoonlijke banden met de huisartsen hier.
ik kan me niet voorstellen dat ik mensen ga kennen in enschede.
bij me ouders is het wel, dan is het altijd beetje naar elkaar lachen en weten dat je elkaar kent enzo als je daar de huisarts op straat tegenkomt.
en dan soms zegt hij je naam, maja dat krijg je met kutdorpen.
kan ik dat ook toepassen bij hoeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat is nou het leuke, je hoeft geen persoonlijke band met ze op te bouwen. Alleen moet je je er wel op je gemak voelen. Meestal gebeurt dit door een klein, simpel praatje te maken (waar kom je vandaan, wat studeer je, etc)
Ik geloof je ook nogquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, voor de rest ben ik een schatje.
Ik heb geen ervaring met hoeren en ken er ook geen, dus deze vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan ik dat ook toepassen bij hoeren?
de huisartsen zien een boel patienten per dag, en hebben dus veel oefening gehad hoe dat moet enzo.
Romantisch wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien
!!!
we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij de huisartsenwachtkamer was een gratis warme chocolademelk en thee automaat.
en voor jou gratis koffie
Assistente: "Jullie zijn hier voor dokter ... ?"quote:
Kaarsje erbij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Assistente: "Jullie zijn hier voor dokter ... ?"
MLIG en date: "Nee, we komen gewoon voor de gezelligheid en de gratis drankjes"
Once a greedy man, always a greedy man.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
strawberry
-strawberry-
strawberry,
-strawberry-,
strawberry-
aarbei
aardbeien
!!!
we kunnen op date trouwens, ik heb een plek gevonden die gratis is. bij de huisartsenwachtkamer is een gratis warme chocolademelk en thee automaat.
en voor jou gratis koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |