Omdat hij nog nauwelijks ervaring heeft?quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Cabral uiteindelijk beter in gaat worden dan dat hij nu is?
Schaken is niet zo slecht als hier vaak wordt voorgedaan, maar het is natuurlijk ook geen topper die je team naar een hoger plan tilt hoezeer ik hem ook geforceerd aan het promoten ben hier op dit topic.quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel iemand![]()
Kijk, uiteindelijk zal Cabral natuurlijk wel beter worden dan Ruben. Kunnen we lacherig over doen maar Schaken is pas een echte draver pur sang.
Caland heeft al iets geroepen over zijn stats. Daar is niets mee.quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Cabral uiteindelijk beter in gaat worden dan dat hij nu is?
Laat hem maar lekker concurreren met Cissé .quote:Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken is niet zo slecht als hier vaak wordt voorgedaan, maar het is natuurlijk ook geen topper die je team naar een hoger plan tilt hoezeer ik hem ook geforceerd aan het promoten ben hier op dit topic.
Cabral moet gewoon de kans krijgen om lekker om die linksbuiten plek in te vullen. Op rechtsbuiten gaat het denk ik gewoon niet werken. Dan moet je Cissé maar op een andere plek proberen te posteren ofzo.
Neem een stanleymesje mee de metro in?quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig iemand die me aan deze foto kan helpen?
Ja, ook een idee.quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neem een stanleymesje mee de metro in?
Mail de RETquote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je bij zuidplein metro beneden ff vragen daar doen ze altijd de posters versturenquote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag het aan Stokstaart als hij weer met 1,5 fles goldstrike achter z'n kiezen in het OV zit komend weekend. Dan rukt hij die er zonder aarzelen uit.quote:Op maandag 12 december 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Moet jij eens opletten dokter Mikey. Ik weet me nog bepaalde taferelen te herinneren bij de Eneco Energiehal waar de haren op je rug overeind van gaan staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is daar toch veel te braaf voor...
Dat durft hij niet hoor meneer kapitein
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten dokter Mikey. Ik weet me nog bepaalde taferelen te herinneren bij de Eneco Energiehal waar de haren op je rug overeind van gaan staan.
Feyenoord-topic is ongekend populair en dat vind ik alleen maar prachtig. Lekker over de club lullen. Maar ik snap wat je bedoelt. Soms begin ik er na een weekend werken niet eens meer aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef Merkie het volgende:
Deze topics gaan zo hard tegenwoordig, als ik na een dag werken in de trein Randstadrail zit is de rit niet eens lang genoeg om bij te lezen.
En dat zonder Ritmo die elke dag een topic vol posttequote:Op dinsdag 13 december 2011 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord-topic is ongekend populair en dat vind ik alleen maar prachtig. Lekker over de club lullen. Maar ik snap wat je bedoelt. Soms begin ik er na een weekend werken niet eens meer aan.
En Voice-over. Al mis ik Ritmo wel een beetje. We moeten 'm helaas alleen tot mei missen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
En dat zonder Ritmo die elke dag een topic vol postte.
Dirk Kuyt komt terug naar Rotterdam in de winterstop.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:14 schreef Smoofie het volgende:
Dus wat zou het kunnen zijn?
Aankondiging van? Overname? Maasgebouw kapot maken? Nieuw logo van het Legioen? Niets?
Dat zou me toch wat zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dirk Kuyt komt terug naar Rotterdam in de winterstop.
4 januari 2012 (drie weken voor volgende wedstrijd, dus iig geen TIFO-actie)quote:
Klopt. Ik zie erik gudde en co rechtsboven. (coen?) met Feyenoord vlag, wat mensen die op de grond liggen te bidden. Stadion in aanbouw en links staat "J.R. van Eesteren Rotterdam".quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
4 januari 2011 overleed Coen Moulijn.
Het zijn moslims die bidden in het middenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie erik gudde en co rechtsboven. (coen?) met Feyenoord vlag, wat mensen die op de grond liggen te bidden. Stadion in aanbouw en links staat "J.R. van Eesteren Rotterdam".
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:21 schreef Stokstaart het volgende:
In januari zal ieder directielied weten wat de kracht van supporters is!
Waarom bidden er moslims?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zijn moslims die bidden in het midden.
quote:
Extase der dwazen, vandaar de dwangbuis? Misschien gaan ze met 10.000 man voor De Kuip bidden?quote:
Zou dat ff een flinke domper zijn..quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of er wordt bekendgemaakt dat het nieuwe stadion van start gaat. Wel vervelend hoor, nog zo lang moeten wachten. Het kan in ieder geval niet iets heel groots en omvangrijks zijn, want dan was er allang wat uitgelekt. Dus sowieso geen massarellen en dat is wel fijn.
Uw ploatske doet 't eulemoal nie, panathinaikosman.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben knetter stoned...
Super Feyenoord Super Feyenoord heey heey voor FEyenoord.
Dat hoopte ik ook altijd met Babel, ook zo'n blind paard. Dat is op zich wel ietsjes beter geworden qua inzicht en oog voor medespelers maar veel ook niet hoor. Het is nog steeds een renneger met een slecht schot en een balaanname om te janken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat hij nog nauwelijks ervaring heeft?
quote:Van Haaren: "Het liefst blijf ik Feyenoorder"
Ricky van Haaren ging voor 1 december niet in op een aanbieding van Feyenoord, na de winterstop wil de middenvelder echter opnieuw om de tafel met de clubleiding van de Rotterdammers.
Van Haaren heeft ambities om bij Feyenoord te blijven, het afwijzen van het eerste aanbod heeft bovendien geen financiële redenen. Het twintigjarige talent zegt dat hij geen reden heeft Feyenoord te verlaten, maar bankzitter zijn is naar zijn idee ook niet goed voor zijn ontwikkeling. "Ik moet zoveel mogelijk wedstrijden spelen op deze leeftijd. Dat kan het beste in een eerste elftal met goede spelers om je heen."
"Mijn familie woont in Rotterdam en het liefst blijf ik Feyenoorder", vervolgt de jongeling in gesprek met De Telegraaf. "Straks gaat Karim El Ahmadi voor lange tijd naar de Afrika Cup. Misschien kan ik dan mijn kans grijpen en kunnen we in de tweede helft van het seizoen opnieuw om de tafel zitten met meneer Van Geel, die al gezegd heeft dat hij begrip heeft voor mijn standpunt."
Van Haaren kwam dit seizoen zeven competitiewedstrijden in actie voor Feyenoord, in die zeven duels kwam hij echter niet verder dan 103 speelminuten.
voetbalprimeur
Omdat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:04 schreef Muto het volgende:
De Groene Haas
Toch wel de grootste onzin die ik heb gehoord tot nu toe.
quote:Vlaar: We zijn stabieler dan vorig seizoen
Feyenoord wil zondag in de Kuip de winterstop ingaan met winst tegen titelkandidaat FC Twente. Ron Vlaar (26) vertelde na het gelijkspel tegen FC Utrecht dat de Rotterdammers op de goede weg zijn. 'Maar zondag winnen zou een mooie afsluiting zijn', is de aanvoerder hoopvol.
Vlaar in het AD: 'We willen geen zware lading op het duel leggen. We kunnen FC Twente verslaan, zoals wij ook in de Kuip van PSV hebben gewonnen. Die wedstrijd was een prachtig voorbeeld. Toen toonden wij de absolute wil om te winnen en dat was doorslaggevend. In deze competitie staat alles heel dicht bij elkaar, maar ons gevoel van de reeks voor de winterstop is goed. Winst tegen FC Twente zou wel een mooie afsluiting van de eerste helft van het seizoen zijn.'
Jullie zijn op de goede weg, heb jij ook gezegd.
'Dat gevoel heb ik wel. We hebben tien slechte dagen gekend met gevoelige nederlagen tegen Go Ahead Eagles, FC Groningen en NEC. En daarvoor speelden we erg mager tegen ADO Den Haag. Verder is de stijgende lijn ingezet. We zijn stabieler dan vorig seizoen.'
Trainer Ronald Koeman valt goed bij jullie. Geef jij als aanvoerder aan dat de spelersgroep hoopt dat hij zal bijtekenen?
'Als er naar mijn mening wordt gevraagd, zal ik hem geven. De spelersgroep voelt zich goed bij de aanpak van de trainer. Het gevoel in de groep is goed, nu is het aan de leiding.'
quote:Vormer tekent voor drie jaar bij Feyenoord
Feyenoord maakt later deze week bekend dat Ruud Vormer de eerste aankoop voor het nieuwe seizoen is. De 23-jarige middenvelder van Roda JC tekent voor drie jaar. Vormer, die eerder bij AZ onder contract stond, komt transfervrij over.
Technisch directeur Martin van Geel hoopt vandaag ook het jawoord te krijgen van talent Elvis Manu, meldt het AD. De jeugdinternational speelt in A1 en kan een meerjarig contract in de Kuip tekenen.
Dat zal het zijn, ja. Juist daardoor vind ik het onzinnig dat er tijd en moeite aan wordt bespaard. Ik dacht dat het zondag met dat doekie al klaar was, maar nee dus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.
[..]
[..]
Tuurlijk niet. Er zit wat achter en dat wordt vanzelf wel duidelijk. Waarom ze voor groene haas kiezen is mij ook een raadsel. Zal hier vandaan komen: Het gras is groen voor de haas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ja. Juist daardoor vind ik het onzinnig dat er tijd en moeite aan wordt bespaard. Ik dacht dat het zondag met dat doekie al klaar was, maar nee dus.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat, dat niet het geval isquote:Op dinsdag 13 december 2011 06:46 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat ze de nieuwjaarsreceptie gaan verstoren.
Maak maar joke manquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik hoor toch ook bij die groep die verheven staat boven de rest, joh. Niet haten.
wat een teringgezeik om niksquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, ja. Juist daardoor vind ik het onzinnig dat er tijd en moeite aan wordt bespaard. Ik dacht dat het zondag met dat doekie al klaar was, maar nee dus.
What de fuck zit jij te roken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zag de hele tijd een grote witte mond met een sigaar erin. Optische illusie ofzo.
De Groene Haas natuurlijk....quote:
Er moeten vooral niet te veel mensen tegen hem zeggen dat-ie "gewoon zichzelf moet blijven en vrijuit moet blijven voetballen". Anders blijf het zo'n eeuwig talent dat nooit echt door zal breken. Heel hard werken aan de zwakke plekken dus. Misschien dat het dan een Europese subtopper wordt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 06:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik ben bang dat Cabral heel erg moet gaan werken op zijn voorzet en inzicht anders blijft hij ook wat hij is: een pingelaartje met een redelijk schot.
Wat fervelend dat er niks uitlekt. Ferdikkeme.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat, dat niet het geval is
Wat het wel is daar kon ik niet achter komen. Die persoon houd zijn mond stijf dicht! Grrrr.
Zelf zou je maar al te graag willen weten wat er te gebeuren staat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef Gert het volgende:
Geheimzinnig gaan zitten doen op wat internetsites, en dat er dan een clubje omheen gonst van "oeee wat zou het zijn, spannend!!"
quote:Sinds elke dagen stromen er veel vragen binnen wat het nou precies betekent… tja, dat is natuurlijk het mooie van code-taal alleen de ontvang van de boodschap weet echt wat het betekend. Dat er iets op stapel staat is natuurlijk duidelijk. De haas is van fase oranje naar fase groen gegaan op het moment dat de adelaar is geland. De maand december is wederom een belangrijke maand, niet omdat zal gaan blijken dat Onno Jacobs toch niet op gaat stappen (of wellicht toch wel na dit bericht) en ook niet vanwege de protestmars die zal volgen als hij toch aanblijft. Nee de maand december is speciaal… en waarom de Haas Groen is zal allemaal gaan blijken… met een beetje geluk zal de Vos ook zijn Hut verlaten. Be Aware!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelf zou je maar al te graag willen weten wat er te gebeuren staat.
Haha daar moest ik ook gelijk aan denken. Ik geloof al jaren niet meer in Sinterklaas, ik kan me ook niet meer druk maken over welke cadeaus ik ga krijgen, dus over iets als een groen haasje kan ik me zeker niet opwinden.quote:Wat een B-film jargon zeg, niet normaal meer... Zo sprak ik vroeger door m'n walkie-talkie met m'n buurjongetje. Vonden we ook heel spannend.
Welnee man. Ik begin deze halfgare inteelt wannabe-hype zo langzamerhand irritant te vinden, maar ik scroll wel over het sherlock-geneuzel heen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelf zou je maar al te graag willen weten wat er te gebeuren staat.
Hoe oud is hij dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef Peak het volgende:
Die Elvis Manu:
[ afbeelding ]
Daar kan de snor van Schaken niet tegen op
De baard van een wijze koningquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:13 schreef Peak het volgende:
18 jaar dus hij heeft nog een leven lang baardgroei voor zich. Terwijl Schaken toch al over zijn piek heen is.
Hij doet mij aan een zwarte Abraham Lincoln denken.quote:
Ik moest aan Kimbo denken!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij doet mij aan een zwarte Abraham Lincoln denken.
Dat is gewoon Balotelli met een baardquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef Peak het volgende:
Die Elvis Manu:
[ afbeelding ]
Daar kan de snor van Schaken niet tegen op
Als hij ook zo goed voetbaltquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is gewoon Balotelli met een baard
Goed om te horen. Zolang ze de boel maar niet slopen, de club heeft al genoeg schade geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:03 schreef Happel het volgende:
Het heeft i.i.g. niks met geweld te maken, dat kan ik wel garanderen.
Prima reactie van van Haaren.quote:
Inderdaad. Geeft aan dat hij echt niet perse weg wilt, maar gewoon wilt vechten voor zijn plaats.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef eight het volgende:
[..]
Goed om te horen. Zolang ze de boel maar niet slopen, de club heeft al genoeg schade geleden.
[..]
Prima reactie van van Haaren.
Van Haaren, de Iniesta van de Kuip!quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Inderdaad. Geeft aan dat hij echt niet perse weg wilt, maar gewoon wilt vechten voor zijn plaats.
Zie hem namelijk liever gewoon blijven ook al heeft hij mij (nog) niet overtuigd.
Ik heb echt vaaaaaak de jeugd bekeken. In de tijd dat Van Haaren in de media geroemd werd voor zijn voetbaltalent viel Clasie mij juist op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
Vooral talenten al afschrijven als ze amper de kans hebben gehad.
Ik ben ook nog niet onder de indruk maar je ziet wel dat hij iets in zijn mars heeft, goede gevoel voor de steekpass en een uitstekende trap. Samen met Clasie in de jeugd een geweldig duo.
En wat versta jij onder 'er niet komen' ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb echt vaaaaaak de jeugd bekeken. In de tijd dat Van Haaren in de media geroemd werd voor zijn voetbaltalent viel Clasie mij juist op.
Dat deze twee jongens elkaar in de jeugd goed konden vinden hebben ze altijd gezegd: 'de xavi en iniesta van Feijenoord'. Je ziet nu echter hoe goed Clasie nu Ahmadi kan vinden. Deze 'klik' met Ricky is dus compleet te wijten geweest aan Clasie.
Echt, geloof me: die jongen gaat 'er niet komen'. Als dat wel gebeurt maak ik een filmpje van mezelf die een verse tomaat eet (ik haat tomaten, enige vreten waar ik van over mijn nek ga).
Toegevoegde waarde zijn voor Feyenoord denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat versta jij onder 'er niet komen' ?
• Zal nooit een versterking zijn in vergelijking met het huidige middenveld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat versta jij onder 'er niet komen' ?
Zo zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
• Zal nooit een versterking zijn in vergelijking met het huidige middenveld.
• Zal nooit een (top)transfer opleveren.
• Zal nooit bij internationale (sub)top aan de bak komen.
• Is niets, was niets, zal nooit iets worden.
Daar durf ik echt een tomaat op in te zetten.
Dan eet jij deze neuzentomaat op, deal?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:22 schreef Helpmefok het volgende:
Daar durf ik echt een tomaat op in te zetten.
Zo af en toe wat invalbeurten en misschien een enkele basisplaats zie ik niet echt als een kans.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft V Haaren niet allang zijn kans gehad dan?
Vroeger dwong je een plaats in het eerste van Feyenoord alleen af door heel goed te spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo af en toe wat invalbeurten en misschien een enkele basisplaats zie ik niet echt als een kans.
Vroeger ja. Er is reden dat ze daar vanaf gestapt zijn en die noemen ze laatbloeiers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger dwong je een plaats in het eerste van Feyenoord alleen af door heel goed te spelen.
De club geen liefdadigheidsinstelling die het iedereen maar naar het tevree moet maken of een kans moet geven.
Zoals V Beukering bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef eight het volgende:
[..]
Vroeger ja. Er is reden dat ze daar vanaf gestapt zijn en die noemen ze laatbloeiers.
Sure, no prob. Ik meen het, ik haat tomatenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan eet jij deze neuzentomaat op, deal?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sure, no prob. Ik meen het, ik haat tomatenOp een pizza heerlijk, maar vers, gadverdamme, alsof je een in glijmiddel gedoopt naar pis smakende appel in een stuk doorslikt
Joh flikker toch op manquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef eight het volgende:
[..]
Vroeger ja. Er is reden dat ze daar vanaf gestapt zijn en die noemen ze laatbloeiers.
Bron ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joh flikker toch op manVan die gassies als Mokotjo: "Ik wil (kans op) een basisplaats anders teken ik niet bij"
Nou doei jongen, rot gauw op
quote:
quote:De middenvelder gaf aan dat hij 'een kans in de basiself wil hebben over meer wedstrijden' en dat hij anders 'ernstig twijfelt over een langer verblijf in De Kuip.'
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24826__rss.php
Dat is ook een ge-wel-dig verhaal (waar gebeurt). Ik drink elke avond ongeveer een liter appelsap. Ik weet niet wat het is, maar dat spul is briljant. Gevolg: om 3 uur in de nacht moet ik knetterhard pissen. Mijn vriendin wordt echter wakker als ik midden in de nacht naar de plee loop, dus tegenwoordig maak ik een gat in het pak met een schroevendraaier / schaar / whatever in de buurt is en pis in het pakquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe weet jij trouwens hoe pis smaakt?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Joh flikker toch op manVan die gassies als Mokotjo: "Ik wil (kans op) een basisplaats anders teken ik niet bij"
Nou doei jongen, rot gauw op
godverdomme manquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is ook een ge-wel-dig verhaal (waar gebeurt). Ik drink elke avond ongeveer een liter appelsap. Ik weet niet wat het is, maar dat spul is briljant. Gevolg: om 3 uur in de nacht moet ik knetterhard pissen. Mijn vriendin wordt echter wakker als ik midden in de nacht naar de plee loop, dus tegenwoordig maak ik een gat in het pak met een schroevendraaier / schaar / whatever in de buurt is en pis in het pak![]()
. Die gooi ik dan de volgende ochtend weg.
Echter, na een avondje doorzakken had ik enorme dorst, en was ik de middag ervoor vergeten het appelsappak van de avond ervoor weg te gooien. Drie keer raden wat je dan ineens aan je mond zet als je 3 biertjes ophebt
Geloof me, er is niets ranzigers dan op-kamertemperatuur-gekomen urine in een grote slok in een keer door te slikken.
En mijn vriendin maar lachen
Het ging om de 'tone-of-voice'. Hij zei feitelijk gezien nog net niet "als ik binnen nu en twee maanden niet godverdomme in de basis sta dan kan de club de kanker krijgen". Sorry, maar zo werkt het niet. Eerst maar op het niveau komen dat je in die basis HOORT, DAN mag je gaan zeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:38 schreef Steven184 het volgende:
[..]![]()
Jij zou als voetballer niet ergens willen spelen waar je kans hebt op speeltijd?
Dank.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals V Beukering bedoel je zeker?
Eerder pure armoede dat ze daar vanaf gestapt zijn. Daardoor kwamen opeens de Michael Lumbs en ander kutjesvolk in het eerste van onze mooie club te spelen![]()
Van Beukering kun je moeilijk een talent noemen. Die was al opgebrand voordat hij een voet op het veld zette.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoals V Beukering bedoel je zeker?
Eerder pure armoede dat ze daar vanaf gestapt zijn. Daardoor kwamen opeens de Michael Lumbs en ander kutjesvolk in het eerste van onze mooie club te spelen![]()
Precies. Dan is het toch fijn als dat soort spelers nog onder contract staan en aan een andere club hebt verhuurt? Terugkopen is een flink stuk duurder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
Zal vast nog wel vaker gaan voorkomen dat jongens weggaan bij de club en het elders aardig doen.
Schandalig dat de KNVB hier niets tegen onderneemt.quote:Veel erger is het feit dat onze allergrootste talenten door die klote Engelsen opgepikt worden.
Klopt. Kyle Ebecilio bijvoorbeeld schijnt echt een beest te zijn. Type Song/Diaby, die verzamelen ze daar bij Arsenal. Maar zo'n sterke schoffelaar hadden we ook wel kunnen gebruiken. Die gaat Oranje wel halen, geloof me. Als dat niet zo is eet ik een ... nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
Echt talent verkoopt zichzelf wel. Clasie is toch ook nieuwkomer maar vanaf minuut 1 al onomstreden?
Zal vast nog wel vaker gaan voorkomen dat jongens weggaan bij de club en het elders aardig doen.
Veel erger is het feit dat onze allergrootste talenten door die klote Engelsen opgepikt worden.
En dan ga je dat als speler die net komt kijken maar in de media roepen? Dat je "meerdere wedstrijden in de basis wil staan want anders..." ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dank.
Ik vind er weinig geks instaan, elke speler wil speeltijd en als die kansen bij Feyenoord niet al te groot zijn kan ik me voorstellen dat je ergens anders naartoe gaat.
Hij zegt gewoon dat als hij hier niet meer kansen krijgt hij twijfelt over het verlengen van zijn contract. Ik vind er weinig schokkends aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ga je dat als speler die net komt kijken maar in de media roepen? Dat je "meerdere wedstrijden in de basis wil staan want anders..." ?
Prima wanneer je zoiets intern aangeeft, dat je vindt dat je op grond van je kwaliteit en inzet meer kansen verdient dan je nu krijgt. Niet in de pers, met je 20 jaar.
'Schokkend' is ook te zwaar uitgedrukt. Ik vind dat spelers niet in de media moeten gaan roepen dat ze in de basis moeten omdat ze anders naar een andere club willen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat als hij hier niet meer kansen krijgt hij twijfelt over het verlengen van zijn contract. Ik vind er weinig schokkends aan.
Teeeeeeeeeeering wat kansloos. Voor zijn zoon een appartement gekocht zodat hij daar kan studeren, krijg je dit soort suggestieve titelsquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Feyenoord trainer Koeman koopt dit appartement in Amsterdam!
http://www.bekendeburen.nl/?p=2150
Ik heb er niet zoveel moeite mee. En het is natuurlijk ook maar net hoe je het opvat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
'Schokkend' is ook te zwaar uitgedrukt. Ik vind dat spelers niet in de media moeten gaan roepen dat ze in de basis moeten omdat ze anders naar een andere club willen.
Echt, wie geeft er een fuck om dit soort non-nieuws?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://www.bekendeburen.nl/?p=2027quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt, wie geeft er een fuck om dit soort non-nieuws?
Dat ze d'r in stikt, die jodenhoer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.bekendeburen.nl/?p=2027
![]()
![]()
Wie wil er nou in Amsterdam wonen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vergeet de inbreng van journalisten niet. Hier en daar een woordje of zin weglaten en plotseling klinkt het een stuk negatiever.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat spelers niet in de media moeten gaan roepen dat ze in de basis moeten omdat ze anders naar een andere club willen.
Omg ze is al zwanger voordat ze getrouwd isquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.bekendeburen.nl/?p=2027
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ze d'r in stikt, die jodenhoer.
Wow wtf man dat mag niet van de bijbelquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg ze is al zwanger voordat ze getrouwd is![]()
Ach, binnenkort heeft ze een kort pittig kapsel en niemand heeft het meer over haarquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg ze is al zwanger voordat ze getrouwd is![]()
This can't be true.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is ook een ge-wel-dig verhaal (waar gebeurt). Ik drink elke avond ongeveer een liter appelsap. Ik weet niet wat het is, maar dat spul is briljant. Gevolg: om 3 uur in de nacht moet ik knetterhard pissen. Mijn vriendin wordt echter wakker als ik midden in de nacht naar de plee loop, dus tegenwoordig maak ik een gat in het pak met een schroevendraaier / schaar / whatever in de buurt is en pis in het pak![]()
. Die gooi ik dan de volgende ochtend weg.
Echter, na een avondje doorzakken had ik enorme dorst, en was ik de middag ervoor vergeten het appelsappak van de avond ervoor weg te gooien. Drie keer raden wat je dan ineens aan je mond zet als je 3 biertjes ophebt
Geloof me, er is niets ranzigers dan op-kamertemperatuur-gekomen urine in een grote slok in een keer door te slikken.
En mijn vriendin maar lachen
Duurt blijkbaar ongeveer 1 week en 2 dagen om een verlies te verwerken voor DJ-day-V (quote:
Was het de volgende dag alweer vergeten? Overigens wie ben jij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duurt blijkbaar ongeveer 1 week en 2 dagen om een verlies te verwerken voor DJ-day-V () Welkom terug!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was het de volgende dag alweer vergeten? Overigens wie ben jij?
Scheer toch gauw een end weg. Eerst stoere en grote praat dat PSV wel even het varkentje ging wassen in de Kuip.. Maar nee hoor, je werd even flink op je plaats gezet.quote:
Watquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
Eerst stoere en grote praat dat PSV wel even het varkentje ging wassen in de Kuip.
Da's waar. En zulke "jochies" ontlok je ook makkelijk dergelijke uitspraken met een beetje amicaal gedrag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef eight het volgende:
[..]
Vergeet de inbreng van journalisten niet. Hier en daar een woordje of zin weglaten en plotseling klinkt het een stuk negatiever.
Met nietszeggende interviews verkoop je immers geen krant.
Mijn leven is net een gekkenhuisquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
This can't be true.![]()
Ach ik heb zelf ook wel van dat soort verhalen...je maakt toch wat grappige dingen mee in je leven als je er even over nadenkt.
HEEEEEEEE je leeft weer! Ga je nog zeggen dat ik gelijk had?quote:
Echt hequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duurt blijkbaar ongeveer 1 week en 2 dagen om een verlies te verwerken voor DJ-day-V () Welkom terug!
Ik hoef je toch niet te gaan quoten he. "Wij spreken elkaar wel na de wedstrijd" was wat je letterlijk zei.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Gert het volgende:
Kunnen we het nu gewoon weer over die jodenhoer hebben?
Jongen kom op nouquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit geroepen, maargoed jij ziet te denk ik vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |