Begin echt steeds en steeds meer sympathie voor die jongen te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/321314-schaken-komt-om-in-bekeuringen.html
Over een wedstrijd of 3 zit je gewoon weer in het kamp Caland heur.quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Begin echt steeds en steeds meer sympathie voor die jongen te krijgen.
Aan het begin toen Mario hem haalde was ik nog erger dan Caland.
Het begin van het seizoen had ik dezelfde mening als Caland.
Nu zit ik in hetzelfde schuitje als Inzanity
nu alleen de snelheid nog en het is net Ronaldoquote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
TT![]()
Overigens is Schaken echt lekker gebekt idd. Die man heeft alles, de looks, het vlotte babbeltje, de snor, voetbalskills...
[ afbeelding ]
Dit toont toch alleen maar aan dat Cabral, nog meer dan Schaken, die bal had moeten afleggen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
Het verhaal van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Over een wedstrijd of 3 zit je gewoon weer in het kamp Caland heur.
Want?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit toont toch alleen maar aan dat Cabral, nog meer dan Schaken, die bal had moeten afleggen?
Caljand van Halst.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
ik las slechts als negerquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Muto het volgende:
Schaken eindigde slechts al negende in de most fashionable footballer verkiezing...
Helemaal mee eens. Ik zit er aan te denken om in navolging van mijn held tevens een bovenlip-beharing te voeren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaken zijn snor vind ik trouwens geweldig voor zijn uitstraling
Allebei werden ze ergens rond de middencirkel gelanceerd, genoeg tijd om de situatie in te schatten dus. Reken er ook maar op dat Guidetti geschreeuwd heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cabral loopt naast z'n man en Schaken loopt voor Guidetti.
Ze hadden beiden moeten afspelen, al ziet het er idealer uit voor Cabral dan voor Schaken.quote:
Mooi manquote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Allebei werden ze ergens rond de middencirkel gelanceerd, genoeg tijd om de situatie in te schatten dus. Reken er ook maar op dat Guidetti geschreeuwd heeft.
Bazensnor inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaken zijn snor vind ik trouwens geweldig voor zijn uitstraling
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Niet meer dan een logische vraag toch?quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:
Dat Guidetti vorige week aan Wijnaldum ging vragen waarom hij in godsnaam hier weg was gegaan.
Een logischere vraag was geweest:quote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet meer dan een logische vraag toch?
Ik vraag me dan nog meer af wat Wijnaldum z'n antwoord geweest isquote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:
Dat Guidetti vorige week aan Wijnaldum ging vragen waarom hij in godsnaam hier weg was gegaan.
Achja, gemeente Eindhoven trakteert he.quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Een logischere vraag was geweest:
Hoe hebben ze voor jou in godsnaam 5 miljoen kunnen beuren?
Doekoes bradaquote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog meer af wat Wijnaldum z'n antwoord geweest is
Uiteindelijk kwam het erop neer dat hij Feyenoord wel mist maar hij heeft het in Eindhoven ook wel naar zijn zin. Dooddoener.quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vraag me dan nog meer af wat Wijnaldum z'n antwoord geweest is
"Zeg Gini, hoe voelt dat nou he, als ambtenaar? Je werkt toch voor de gemeente nu?"quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achja, gemeente Eindhoven trakteert he.
Hij had z'n gele hesje zelfs al aan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Zeg Gini, hoe voelt dat nou he, als ambtenaar? Je werkt toch voor de gemeente nu?"
Bronquote:Cabral: 'Guidetti heeft één minpunt, hij is voor Madrid'
Jerson Cabral was gisteren met de belangrijke gelijkmaker andermaal goud waard voor Feyenoord. De invaller moet de laatste weken genoegen nemen met een bijrol, maar laat zijn voeten spreken als hij mag invallen.
'Na de winst tegen PSV kwam de trainer naar mij toe', vertelde Cabral na afloop. 'Hij voelde aan dat ik teleurgesteld was dat ik vrijwel niets aan de prachtige overwinning had kunnen bijdragen. Ik moet laten zien dat ik weer in de basiself hoor. Natuurlijk vind ik deze situatie erg moeilijk, maar het is aan mij om te laten zien dat ik bij de sterkste elf hoor. Die goal was dus lekker. Ik zei nog 'sorry ' tegen Rob van Dijk. Wat hij antwoordde? "Ach, het geeft niet."'
De aanvaller draaide opponent Dave Bulthuis duizelig. 'Ik vond het vreemd dat hij al niet eerder zijn tweede gele kaart kreeg, maar in blessuretijd was het wel raak. Ik voelde me lekker. Ach, aan zelfvertrouwen heeft het mij nooit ontbroken. Ook niet als het minder draait. Ik hoop dat ik er zondag tegen FC Twente bij ben. En dan niet omdat Sekou Cissé geblesseerd is, maar omdat de trainer voor mij kiest.'
Verdediger Bulthuis werd na zijn tweede gele kaart door Feyenoord-aanvaller John Guidetti richting de uitgang gedirigeerd. Die kreeg daarvoor een standje van aanvoerder Ron Vlaar, omdat de Zweed met zijn gedrag zelf ook zijn tweede gele kaart riskeerde.
Cabral kon er in tegenstelling tot de spelers van FC Utrecht wel om lachen. 'Hij hielp die jongen een handje', lachte Cabral. 'Er is al veel over gezegd en geschreven, maar Guidetti is een topgozer. Hij is jonger dan ik, maar praat met spelers die even buiten de boot vallen. Daarnaast kan hij geweldig voetballen. Hij heeft eigenlijk maar één minpunt en dat is dat hij Real Madrid verkiest boven Barcelona. Maar goed, zaterdagavond heeft hij ervaren dat hij dat toch echt verkeerd ziet.'
Wat'ie over Guidetti zegt vind ik dan wat belangrijker. Dat mannetje is bijna een soort vice-aanvoerderquote:Op maandag 12 december 2011 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij vertelt het alsof hij een wereldwedstrijd heeft gespeeld. Dat viel vies tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Maar beter houden ze die band ver van hem weg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat'ie over Guidetti zegt vind ik dan wat belangrijker. Dat mannetje is bijna een soort vice-aanvoerder
Ditquote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar beter houden ze die band ver van hem weg.
Hij is inderdaad geen eckte aanvoerder, eerder een aanstichterquote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar tevens is het niet slim om zo'n druktemakertje ook aanvoerder te maken. Vlaar vind ik wat dat betreft de ideale man hiervoor.quote:
Volgens mij praat Guidetti zelfs nog tegen een muur als het moetquote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
Dat hij ook gaat praten met spelers die ernaast staan.
Hij moet wel oppassen dat het niet gaat irriteren als het nieuwe eraf is.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
Dat hij ook gaat praten met spelers die ernaast staan.
Clasie zou het ook kunnen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Volgens mij praat Guidetti zelfs nog tegen een muur als het moet
Wie zou eigenlijk de aanvoerder zijn als Vlaar weg zou vallen? Bakkal?
En waarom Vlaar de onbetwiste captain is.quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Maar gisteren zag je wel duidelijk zijn domheid
Die heb ik werkelijk nog nooit 1 seconde zien coachen of sturen op het veld.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, El Ahmadi. Dat is de enige die het voor de rest op zou kunnen vangen.
Dan leert hij het maar.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heb ik werkelijk nog nooit 1 seconde zien coachen of sturen op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |