Begin echt steeds en steeds meer sympathie voor die jongen te krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/321314-schaken-komt-om-in-bekeuringen.html
Over een wedstrijd of 3 zit je gewoon weer in het kamp Caland heur.quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Begin echt steeds en steeds meer sympathie voor die jongen te krijgen.
Aan het begin toen Mario hem haalde was ik nog erger dan Caland.
Het begin van het seizoen had ik dezelfde mening als Caland.
Nu zit ik in hetzelfde schuitje als Inzanity
nu alleen de snelheid nog en het is net Ronaldoquote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
TT![]()
Overigens is Schaken echt lekker gebekt idd. Die man heeft alles, de looks, het vlotte babbeltje, de snor, voetbalskills...
[ afbeelding ]
Dit toont toch alleen maar aan dat Cabral, nog meer dan Schaken, die bal had moeten afleggen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
Het verhaal van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Over een wedstrijd of 3 zit je gewoon weer in het kamp Caland heur.
Want?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit toont toch alleen maar aan dat Cabral, nog meer dan Schaken, die bal had moeten afleggen?
Caljand van Halst.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
ik las slechts als negerquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Muto het volgende:
Schaken eindigde slechts al negende in de most fashionable footballer verkiezing...
Helemaal mee eens. Ik zit er aan te denken om in navolging van mijn held tevens een bovenlip-beharing te voeren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaken zijn snor vind ik trouwens geweldig voor zijn uitstraling
Allebei werden ze ergens rond de middencirkel gelanceerd, genoeg tijd om de situatie in te schatten dus. Reken er ook maar op dat Guidetti geschreeuwd heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cabral loopt naast z'n man en Schaken loopt voor Guidetti.
Ze hadden beiden moeten afspelen, al ziet het er idealer uit voor Cabral dan voor Schaken.quote:
Mooi manquote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Allebei werden ze ergens rond de middencirkel gelanceerd, genoeg tijd om de situatie in te schatten dus. Reken er ook maar op dat Guidetti geschreeuwd heeft.
Bazensnor inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schaken zijn snor vind ik trouwens geweldig voor zijn uitstraling
Dit inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Niet meer dan een logische vraag toch?quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:
Dat Guidetti vorige week aan Wijnaldum ging vragen waarom hij in godsnaam hier weg was gegaan.
Een logischere vraag was geweest:quote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet meer dan een logische vraag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |