Alhoewel ik me in de rest van je betoog niet kan vinden, maar dat is dan nog tot daar aan toe, maak je je hier echt compleet belachelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 15:36 schreef inZanity het volgende:
, doet geen gekke dingen en heeft in vergelijking met Cabral een prima voorzet en een prima afronding.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ken die van iedereen. Vier keer. En ik lees al heel de dag dezelfde berichten.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
Cabralverlies speelt als een debutant. Met zijn idioterie tegen Vitesse als treurig dieptepunt.
Cabralverlies speelt als een debutant. Met zijn idioterie tegen Vitesse als treurig dieptepunt.
Die woordgrap gaat echt te ferquote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
En dat moet je zeggen! Met je lachwekkende heksenjacht op Schaken.quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel ik me in de rest van je betoog niet kan vinden, maar dat is dan nog tot daar aan toe, maak je je hier echt compleet belachelijk.
Kunnen we eindelijk weer eens taart uitdelen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:44 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws
Jean-Paul van Gastel heeft het diploma Cursus Betaald Voetbal behaald. #Feyenoord
quote:Op maandag 12 december 2011 15:44 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws
Jean-Paul van Gastel heeft het diploma Cursus Betaald Voetbal behaald. #Feyenoord
Kom op man, een prima voorzet en afronding. Welke wedstrijden heb ik gemist?quote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat moet je zeggen! Met je lachwekkende heksenjacht op Schaken.
Gaat volgens mij vooral ook meer om het hele coachings-verhaal en trainingsvormen e.d. Dat voetbalverstand is natuurlijk vanaf een bepaald punt niet aan te leren. Daarbij is het volgens mij ooit ingesteld om van onderaf in het voetbal een bepaalde kwaliteit als standaard te stellen en dan kun je moeilijk dat vereiste bij Eredivisie clubs niet hanteren.quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik vind dat toch altijd een beetje... 'eh..'. Ik bedoel, Van hanegem die hem moest halen
... Waar gaat dat nog over.
dikke hiphop dat wel.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/321314-schaken-komt-om-in-bekeuringen.html
Cabral deed dat nog eens dunnetjes over in dezelfde wedstrijd. Die bal had natuurlijk op Clasie gemoeten. Gelukkig hielp Van Dijk even later mee bij weer zo'n slap rollertje, dus lang leve het rendement van Cabral.quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die bal die Schaken had moeten afgeven voor de 2-0 van Guidetti. Cabral zou daarvoor worden afgeschoten.
Bij die kinderen ook; " Je had er toch drie ?"quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Schaken rijdt elke maand tussen de 400 en 500 euro aan boetes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |