Puur omdat ik het niet onze beste buitenspeler vind. Lijkt me niet zo lastig.quote:Op maandag 12 december 2011 15:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Dat vraag ik nou juist altijd bij jou af. Altijd maar dat gehaat op Schaken, zonder enig aanleiding. Waarom accepteer je niet gewoon dat Schaken momenteel onze beste buitenspeler is en nooit verzaakt, en dat het daarom volledig terecht is dat hij iedere week speelt?
die 2 missers daarvoor en die 3 van gisteren...quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die bal in de korte hoek tegen PSV
Dan vraag ik me af wie jij beter vind? Cissé is ondanks dat hij dit seizoen behoorlijk opgeleefd is toch niet beter? Biseswar kan ik me nog wel voorstellen maar dat verhaal is bekend dit seizoen.. En Cabral hoeven we het al helemaal niet over te hebben toch?quote:Op maandag 12 december 2011 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Puur omdat ik het niet onze beste buitenspeler vind. Lijkt me niet zo lastig.
De cijfers spreken in zijn nadeel, hij is nauwelijks beslissend, heeft geen voorzet, geen scorend vermogen, geen inzicht. Eigenlijk kan hij alleen maar hard rennen. Maar ik val weer eens in herhaling.
Cabral heeft zo ongeveer het driedubbele aan assists en goals dit seizoen tov Schaken. Ik snap niet waarom we het daar dan helemaal niet over hoeven te hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 15:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie jij beter vind? Cissé is ondanks dat hij dit seizoen behoorlijk opgeleefd is toch niet beter? Biseswar kan ik me nog wel voorstellen maar dat verhaal is bekend dit seizoen.. En Cabral hoeven we het al helemaal niet over te hebben toch?
Dat is inderdaad echt zo hatelijk. Dat niet afgeven van de ballen. Indien ze dat hadden gedaan hadden ze makkelijk met 3, 4-0 kunnen winnen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die bal die Schaken had moeten afgeven voor de 2-0 van Guidetti. Cabral zou daarvoor worden afgeschoten.
Omdat Cabral niet eens in de buurt komt van Schaken momenteel. Vergeleken bij Cabral heeft Schaken een wereldvoorzet. Om het maar niet over de instelling van Remi te hebben waar Schaken gewoon probeert op snelheid z'n man probeert te passeren of de bal af te geven als die mogelijkheid daar is gaat Remi altijd net zolang door tot ie de bal weer eens kwijt is óf zelf de bal hoog over kan schieten.quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom we het daar dan helemaal niet over hoeven te hebben
Een linkspoot op rechts, altijd een goed idee. Lekker naar binnentrekken, zwakke voorzetten geven met zijn rechterbeenquote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Cabral heeft zo ongeveer het driedubbele aan assists en goals dit seizoen tov Schaken. Ik snap niet waarom we het daar dan helemaal niet over hoeven te hebben
Ik zou op dit moment voor een flankbezetting Cissé - Cabral kiezen.
Hij heeft wel gelijk. Als je objectief bent zie je gewoon dat ook Schaken zich verbetert. Het enige waar het nog aan schort is een voorzet, maar die zie ik bij Cissé ook nooit en bij Cabral zijn ze evenmin zelden op maat.quote:Op maandag 12 december 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu aan het trollen bent.
Maar Schaken ziet het daadwerkelijk niet. Die wordt doldwaas als hij een keer in scoringspositie komt, zie gisteren en zie ook tegen PSV. Cabral ziet het wel, maar gaat dan soms voor eigen succes. Dat is nog wel af te leren dus.quote:Op maandag 12 december 2011 15:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt zo hatelijk. Dat niet afgeven van de ballen. Indien ze dat hadden gedaan hadden ze makkelijk met 3, 4-0 kunnen winnen.
Werkte tegen Vitesse uitstekend ja. Maar nu staat Schaken toch ook gewoon op links?quote:Op maandag 12 december 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een linkspoot op rechts, altijd een goed idee. Lekker naar binnentrekken, zwakke voorzetten geven met zijn rechterbeen![]()
Omdat het bij hem iets structureels is. Techniek staat niet ter discussie, maar hij speelt wel alleen voor zichzelf. Voor ZIJN acties. Als er een bal aankomt is dat toeval.quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die bal die Schaken had moeten afgeven voor de 2-0 van Guidetti. Cabral zou daarvoor worden afgeschoten.
Hij is van extreem slecht naar heel matig gegaan, ja. Opzich een verbetering, al moet je je afvragen of dat voldoende is voor een basisplek.quote:Op maandag 12 december 2011 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als je objectief bent zie je gewoon dat ook Schaken zich verbetert. Het enige waar het nog aan schort is een voorzet, maar die zie ik bij Cissé ook nooit en bij Cabral zijn ze evenmin zelden op maat.
Niet waar want...(dat gaat Caland nu vertellen)quote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat het bij hem iets structureels is. Techniek staat niet ter discussie, maar hij speelt wel alleen voor zichzelf. Voor ZIJN acties. Als er een bal aankomt is dat toeval.
Gisteren heb ik even zitten tellen, hij had totaal 19 voorzetten waarvan er 2 aankwamen
Jezus man.quote:Op maandag 12 december 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is van extreem slecht naar heel matig gegaan, ja. Opzich een verbetering, al moet je je afvragen of dat voldoende is voor een basisplek.
Ik zeg nergens dat Cabral alles goed doet, in tegendeel. Zijn rendement is alleen zo'n 300% hoger.quote:Op maandag 12 december 2011 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet waar want...(dat gaat Caland nu vertellen)
Absoluut. Als hij beter is dan de rest, zie ik niet in waarom ie niet in de basis zou moeten?quote:Op maandag 12 december 2011 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is van extreem slecht naar heel matig gegaan, ja. Opzich een verbetering, al moet je je afvragen of dat voldoende is voor een basisplek.
Als dat ze makkelijk zou zijn was dat allang gebeurt.quote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef Caland het volgende:
Cabral ziet het wel, maar gaat dan soms voor eigen succes. Dat is nog wel af te leren dus.
Concreet voorbeeld dan graag.quote:Op maandag 12 december 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
Zijn rendement in het veroorzaken van dom balverlies waardoor we tegengoals krijgen is ook 300% hoger.
Het is maar waar je naar kijkt he.
Hij gaat ook 3 keer zovaak voor eigen succes, dan lijkt het al gauw wat natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Cabral alles goed doet, in tegendeel. Zijn rendement is alleen zo'n 300% hoger.
Je kijkt toch zo graag naar Jong Oranje?quote:
Ik vind het alleen maar goed dat dergelijke spelers gewoon die acties blijven maken en niet in een keurslijf gestopt worden door trainers die op zekerheid willen spelen. Hij leert op den duur vanzelf wel doseren. Alhoewel, hopelijk wordt dit talent ook niet weer kapotgemaakt door supporters die liever Ruben 'balletje breed, balletje terug, balletje tweede ring' Schaken zien.quote:Op maandag 12 december 2011 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij gaat ook 3 keer zovaak voor eigen succes, dan lijkt het al gauw wat natuurlijk.
Ik ken die van iedereen. Vier keer. En ik lees al heel de dag dezelfde berichten.quote:Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar goed dat dergelijke spelers gewoon die acties blijven maken en niet in een keurslijf gestopt worden door trainers die op zekerheid willen spelen. Hij leert op den duur vanzelf wel doseren. Alhoewel, hopelijk wordt dit talent ook niet weer kapotgemaakt door supporters die liever Ruben 'balletje breed, balletje terug, balletje tweede ring' Schaken zien.
Verder wel eens met Muto. Jullie kennen mijn standpunt.
Er vliegt weleens een bal per ongeluk in ja.quote:Op maandag 12 december 2011 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn rendement is alleen zo'n 300% hoger.
Alhoewel ik me in de rest van je betoog niet kan vinden, maar dat is dan nog tot daar aan toe, maak je je hier echt compleet belachelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 15:36 schreef inZanity het volgende:
, doet geen gekke dingen en heeft in vergelijking met Cabral een prima voorzet en een prima afronding.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ken die van iedereen. Vier keer. En ik lees al heel de dag dezelfde berichten.
quote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
Cabralverlies speelt als een debutant. Met zijn idioterie tegen Vitesse als treurig dieptepunt.
Cabralverlies speelt als een debutant. Met zijn idioterie tegen Vitesse als treurig dieptepunt.
Die woordgrap gaat echt te ferquote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
En dat moet je zeggen! Met je lachwekkende heksenjacht op Schaken.quote:Op maandag 12 december 2011 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel ik me in de rest van je betoog niet kan vinden, maar dat is dan nog tot daar aan toe, maak je je hier echt compleet belachelijk.
Kunnen we eindelijk weer eens taart uitdelen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:44 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws
Jean-Paul van Gastel heeft het diploma Cursus Betaald Voetbal behaald. #Feyenoord
quote:Op maandag 12 december 2011 15:44 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws
Jean-Paul van Gastel heeft het diploma Cursus Betaald Voetbal behaald. #Feyenoord
Kom op man, een prima voorzet en afronding. Welke wedstrijden heb ik gemist?quote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat moet je zeggen! Met je lachwekkende heksenjacht op Schaken.
Gaat volgens mij vooral ook meer om het hele coachings-verhaal en trainingsvormen e.d. Dat voetbalverstand is natuurlijk vanaf een bepaald punt niet aan te leren. Daarbij is het volgens mij ooit ingesteld om van onderaf in het voetbal een bepaalde kwaliteit als standaard te stellen en dan kun je moeilijk dat vereiste bij Eredivisie clubs niet hanteren.quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Ik vind dat toch altijd een beetje... 'eh..'. Ik bedoel, Van hanegem die hem moest halen
... Waar gaat dat nog over.
dikke hiphop dat wel.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/321314-schaken-komt-om-in-bekeuringen.html
Cabral deed dat nog eens dunnetjes over in dezelfde wedstrijd. Die bal had natuurlijk op Clasie gemoeten. Gelukkig hielp Van Dijk even later mee bij weer zo'n slap rollertje, dus lang leve het rendement van Cabral.quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij die kinderen ook; " Je had er toch drie ?"quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Schaken rijdt elke maand tussen de 400 en 500 euro aan boetes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |