Zal wel weer een faalhaas wordenquote:
Ik ook. Wanneer wordt het bekend gemaakt?quote:
Kan het niet echt eens zijn met je rijtje.quote:Op maandag 12 december 2011 18:43 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben eens gaan kijken hoeveel succesvolle buitenspelers we eigenlijk hebben gehad (die ik ken), het zijn er niet zo heel veel:
Blinker - Maakte deel uit van een goed team, maar een beperkte speler
Biseswar - Mislukt
Buffel - Niet gebracht wat er werd verwacht (niet zeker of hij bij ons op de flank geeft gespeeld)
Boussabon - Mislukt
Cabral - Moet nog blijken
Castelen - Profiteerde mee met K2
Cissé - Bijna mislukt
De Cler ()
Drenthe - Telt niet echt mee, maar speelde bij ons linksbuiten
Elmander - Mislukt (ook als diepste spits)
Gullit - Succesvol
Hofman - Momentenvoetballer, niet echt geslaagd
Huysegems - Mislukt
Iwan - Mislukt
Kalou - Succesvol
Lurling - Mislukt
Magrao - Mislukt
Moulijn - Succesvol
Van Persie - Twijfel... bij ons niet echt geslaagd
Schaken - Geen topper
Ebi Smolarek - Niet overtuigend
Slory - Mislukt
Simon...
Taument - Beetje hetzelfde gevoel als bij Blinker, teert volledig op 1 wedstrijd tegen Ajax
Tahamata - Weet ik eigenlijk niet, te jong om bewut mee te krijgen
Van Vossen - Als cultheld wel, qua spel niet
quote:Op maandag 12 december 2011 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff gemist, haas... komt Huntelaar naar ons?
Haha idd!quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan het niet echt eens zijn met je rijtje.
Neem Thomas Buffel, scoort in zijn 1e seizoen 18x, 2e seizoen 14x en raakt daarna uit de gratie door K2. Kan je moeilijk mislukt noemen. Taument speelt 8 seizoenen in Feyenoord 1, Blinker 10, beide met aardig wat doelpunten en assists. En ook Castelen haalde goede cijfers.
Ja inderdaad. En niet zo'n beetje ook. Dat deden een aantal (dezelfde?!) gasten ook met de Varkenoordgroep. Gewoon vreselijk irritant.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
Maar een beetje interessantdoenerij is het wel.
Taument en Blinker speelden lang in het eerste van Feijenoord ja, maar noem mij meer dan 10 wedstrijden waarin ze beslissend zijn geweest. Buffel kwam binnen als het grootste talent van België, ik had er persoonlijk meer van verwacht. Castelen heeft m.i. optimaal geprofiteerd van K2. Maakt hem geen mislukking, maar ook geen topper.quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kan het niet echt eens zijn met je rijtje.
Neem Thomas Buffel, scoort in zijn 1e seizoen 18x, 2e seizoen 14x en raakt daarna uit de gratie door K2. Kan je moeilijk mislukt noemen. Taument speelt 8 seizoenen in Feyenoord 1, Blinker 10, beide met aardig wat doelpunten en assists. En ook Castelen haalde goede cijfers.
Het moet toch wel iets geweldigs/groots etc. zijn anders is het best een faal.quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En niet zo'n beetje ook. Dat deden een aantal (dezelfde?!) gasten ook met de Varkenoordgroep. Gewoon vreselijk irritant.
Euh, Green Rabbits is een bijnaam van Panathinaikos, zal daar misschien mee te maken hebben?quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het moet toch wel iets geweldigs/groots etc. zijn anders is het best een faal.
Het riekt naar interessantdoenerij idd.quote:Sinds elke dagen stromen er veel vragen binnen wat het nou precies betekent… tja, dat is natuurlijk het mooie van code-taal alleen de ontvang van de boodschap weet echt wat het betekend. Dat er iets op stapel staat is natuurlijk duidelijk. De haas is van fase oranje naar fase groen gegaan op het moment dat de adelaar is geland. De maand december is wederom een belangrijke maand, niet omdat zal gaan blijken dat Onno Jacobs toch niet op gaat stappen (of wellicht toch wel na dit bericht) en ook niet vanwege de protestmars die zal volgen als hij toch aanblijft. Nee de maand december is speciaal… en waarom de Haas Groen is zal allemaal gaan blijken… met een beetje geluk zal de Vos ook zijn Hut verlaten. Be Aware!
bron: http://www.frfc1908.nl/nieuws/de-haas-is-groen/
de haas is groen? van orange naar groen? wellicht iets met de licentie te maken? de vos die zijn hut verlaat?quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee niet de wereldtop, gewoon volledig subjectief of ik vind dat ze voor mijn gevoel geslaagd zijn bij ons.quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha idd!
Zijn criteria lijken te zijn of ze de absolute wereldtop gehaald hebben
Ah ja, dat laatste berichtje typeert steeds meer de verhoudingen binnen het Legioen. Allang geen eenheid meer.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]
Het riekt naar interessantdoenerij idd.
Er is een groep onder leiding van Caland en Happel die zich verheven voelen boven de rest.quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah ja, dat laatste berichtje typeert steeds meer de verhoudingen binnen het Legioen. Allang geen eenheid meer.
Deze tekst voorspelt weinig goeds:quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij scheiden ons af van die zelfverklaarde elite en benoemen Ruben Schaken tot boegbeeld van deze beweging.quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is een groep onder leiding van Caland en Happel die zich verheven voelen boven de rest.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is een groep onder leiding van Caland en Happel die zich verheven voelen boven de rest.
Was toch ook geweldig man.quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Deze tekst voorspelt weinig goeds:
"In Januari dan gaat het beginnen en dat is niks vergeleken wat er bij het maasgebouw is gebeurd"
Zoals het er staat lijkt het wel of ze dat voorval als een klein succesje zien
Wat gaan ze doen? Onno op de hitlist zetten?quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Deze tekst voorspelt weinig goeds:
"In Januari dan gaat het beginnen en dat is niks vergeleken wat er bij het maasgebouw is gebeurd"
Zoals het er staat lijkt het wel of ze dat voorval als een klein succesje zien
tja wie weet het?... 1 groene konijn haas maakt nog geen zomer...quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
Wanneer oordeelt de KNVB definitief over de financiele situatie?
Zo noemen hun aartsrivalen hun, net als Ajax ons kakkerlakken noemt en wij Ajax de neuzen. Panathinaikos' firm gaat bij de naam 'Poort 13', wat zoveel zegt als de poort waar de harde kern doorheen ging in het voormalige PAO stadion. Beetje vergelijkbaar met ons 'Vak S' back in the day. De bijnaam van PAO voor Olympiakos is overigens 'kippen met helmen'.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Euh, Green Rabbits is een bijnaam van Panathinaikos, zal daar misschien mee te maken hebben?
Inderdaad! Waar was jij gisteren?quote:Op maandag 12 december 2011 19:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ein Volk Ein Reich Ein Schaken!quote:Op maandag 12 december 2011 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij scheiden ons af van die zelfverklaarde elite en benoemen Ruben Schaken tot boegbeeld van deze beweging.
Beetje? Gewoon weer een stel kleuters die Twitter ontdekt hebben. Geen aandacht aan besteden.quote:Op maandag 12 december 2011 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik zag gisteren bij het uitvak trouwens ook een of ander groene haas spandoek o.i.d.
Het wordt anders op alle fansites gespamd. Ze zijn er behoorlijk trots op als ik het zo zie.quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje? Gewoon weer een stel kleuters die Twitter ontdekt hebben. Geen aandacht aan besteden.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 12-12-2011 om 18:25:52Sekou Cisse zal zondag waarschijnlijk niet in actie komen. De Ivoriaan heeft een gekneusde enkel. Woensdag is meer duidelijk. #Feyenoord reageer retweet
Ben je altijd zo een jankerd?quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje? Gewoon weer een stel kleuters die Twitter ontdekt hebben. Geen aandacht aan besteden.
Nee, alleen wanneer een paar kinderen interessant proberen te doen.quote:
Je hebt geen idee waar het over gaat, dus ga je er voor het gemak vanuit dat het kinderen zijn. Moet best makkelijk zijn om zo een simplistisch leven te leiden.quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, alleen wanneer een paar kinderen interessant proberen te doen.
Hij is pas 20 hequote:
quote:
Tja ik heb niets liever dan dat ik over een paar jaar mijn woorden eet maar ik zie die jongen zichzelf gewoon niet in de toekomst doorontwikkelen in de kwaliteiten die er toe doen zoals bijvoorbeeld overzicht, teamwork, inzicht, consistentie etc.quote:
Maar dan noem je ook wel iemandquote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ondanks dat hij het nu moet afleggen tegen Schaken vind ik het een goede zaak dat Cabral verlenging krijgt aangeboden. Gewoon alle talenten (met een beetje potentie) vastleggen en dan zien we wel. Iedereen ziet dat Cabral talent heeft, Clasie moet bijtekenen en dat van Haaren het net niet heeft. Met gezond verstand kom je ook een heel eind.
Waar denk jij dat Cabral uiteindelijk beter in gaat worden dan dat hij nu is?quote:Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan noem je ook wel iemand![]()
Kijk, uiteindelijk zal Cabral natuurlijk wel beter worden dan Ruben. Kunnen we lacherig over doen maar Schaken is pas een echte draver pur sang.
Die dingen kan je allemaal nog leren, hij is een speler die kan scoren en een actie kan maken, die moet je koesteren i.p.v. er constant op te zeiken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
Tja ik heb niets liever dan dat ik over een paar jaar mijn woorden eet maar ik zie die jongen zichzelf gewoon niet in de toekomst doorontwikkelen in de kwaliteiten die er toe doen zoals bijvoorbeeld overzicht, teamwork, inzicht, consistentie etc.
Nogmaals ik hoop het van harte maar ik zie het gewoon ECHT niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |